.

.

divendres, 28 de gener del 2011

JA SOM 10 FEDERATS

Ja som 10 federats, penseu que per tindre el carnet te has de federar abans del dilluns.

Air ferem la reunió, i quedarem clars els equipatges, amb un poc de lio de talles pero ja vorem com ix, esta setmana que entrem es fara el pedido, al final ens hem posat tots el nom menys Estanis, i hem agafat tots el mono ITU, anirem equipats mes no poder i bon temps no faré pero almenys si anire mudat, jajaja.
Quan arrribe el disseny definitiu els penjare. El maillot es considera ja el definitiu.

9 comentaris:

V. Pastor ha dit...

Eixos, som nosaltres.
mare meua quins delinqüents!!!!!!
segur que en algun triatló ens apara la guardia civil i ens demana la documentació.

JOANFE ha dit...

anirà el meu vicent corrent i apuntadet ahi dalt del cul... V.PASTOR ajjaja mareeee que mudat anira el tio jajaja

JOANFE ha dit...

Per els que tenen que firmar que no agafen res pe aquest dijous 3 de febrer a les 5 de la vesprada ja que segurament tenim la cita al Notari d'Ondara , pero ja confirmare quan ho tinga segur.

elpepgf ha dit...

val tiU!!! m'anote la data i l'hora en l'agenda!!! ;)

ja veuràs com ens tanquen a tots a la presó!!! jajaja

Anònim ha dit...

Hola.
Em dic Ferran, sóc de Dénia i m´agradaria sumar-me al vostre grup.He parlat amb Estanis a la piscina im´ha parlat de vosaltres.
Encara arribe a temps per demanar equipació??
Ja em dieu què he de fer?
Salut i alegria.
Ferran Giménez, Dénia.

JOANFE ha dit...

Ferran per nosaltres cap problema perque formes part del nostre club, es un grup obert i estarem encatats de que formes part d'ell, els gastos del club son sols 28 euros i ja pots federarte amb en nom de ONDARA TRI-ESPORT, respecte al equipatje la llastima es que vam fer el pedido fa una setmana i no se si estem a temps de ampliar-ho, jo fare la consulta dema, de ser que si tindries que dirme la talla el nom que vols posar en el mono i jo et donaria el num. conter perque feres el ingres, tot aixo si ho acepten encara.

salutacions i ben vingut

Anònim ha dit...

Val,el mono que porte ara és una L. Per al nom darrere, el meu, Ferran.Ja em dius cosetes.
salut
Ferran

JOANFE ha dit...

Ferran pasam el teu correu

Anònim ha dit...

El meu correu és
ferran21_2001@yahoo.com.
Ferran