.

.

dimarts, 11 d’octubre del 2011

DUATLON CROSS DE ELDA



Jo no volia acabar el any sense fer un duatló de cross, algú se apunta a este??


si tu vaig jo vaig eixe es el lema jeje, en este cas si algú se embolica jo vaig tb.


Mes info:


http://triatlocv.org/images/stories/INFO_PRUEBAS/Diptico_elda11.pdf


http://triatlocv.org/index.php?option=com_jevents&task=icalrepeat.detail&evid=137&Itemid=92&year=2011&month=10&day=30&uid=c4c15564b65cb6383c410559e8ee0fee&catids=38


El circuit no es tecnic i la cursa a peu es plana, qui se embolica???

78 comentaris:

TONI46 ha dit...

SI FA FALTA ANAR ES VA I PUNT. (AHORA, IR PA NA). ARA SI ENS TENEN QUE FER FOTOS MES VAL TINDRE EL CULOT AL REVES PER EIXIR BE AMB L'ESPONJA.
JEJEJEJE

JOANFE ha dit...

telaaa !!! el circuit de Bici de Benidorm..... vaja telaaa..

JOANFE ha dit...

Confirmats que van al ducross de Elda:
Jose Luis, Pepe Molines, Toni, Vicent i jo, algu mes?

vicent ha dit...

aneu a flipar amb el circuit de bici en benidorm jajajajajajajajaja, pitjor que oliva , que dic pijor, no un ironman de lanzarote supera la dificultat i durea del recorregut jajajajajajajaja

miguel Angel ha dit...

Si ho arribe a saber no el fasc el circuit de bici es per a escalaors

JOANFE ha dit...

tampoc sen paseu que no es per tant jajaja a core si va a pareixer el tourmalet jajaja pero bueno que es un circuit trencacames amunt i avall tot el rato i pegant 4 voltes com el olimpic pues es fara dur i despres corrent 10 km, pero bueno es pa tots igual. val mes aixi perque per els qeu nadem com el cul pues no ens penalitzara tant la formacio de pelotons perque açi no tenen tanta ventaja.

elpepgf ha dit...

sou unes putes plorones i queixiques totes!!!!!!!!!!
x a ironman el q em vaig cascar jo el dimarts x la nit, q encara no sé ni com vaig aplegar a casa........... hahahahahahaha

i això q vaig aplegar cap a les 4.30, res d'estar fins l'esmorzar... hahahahahaha

JOANFE ha dit...

Veus lo de Pep si te merit i aguantant ahi com un campioo jaja i vostros nadant pasejant el na bici i despres corregent en el inserso per alli jajajaja

Pep no fajes cas que son unes ploronees

JOANFE ha dit...

vicent eres una plorona reglosaaa jaja apuntat ja de una puta vegadaaa

elpepgf ha dit...

i ahir x la vesprada, quan pujava cap a la foradada, no em feia falta portar aigua ni res x beure... xq anava suant gintonic i estava boníssim, xe!!!!!!!!!

hahahahahaha

elpepgf ha dit...

segur q no s'apunta... li te por a l'aigua..........

vicent!!! encara no t'has enterat q jo li tinc més por q tu i q sóc molt més lent q tu!?!?!?!?!?!?

vaaaaaaa, apuntaaaaaaaattt collons!!!!!!! ;)

Splu ha dit...

Per cert, per als que vam anar ahir a nedar amb neopré. Vicent ens va recordar una recomanació molt important: recordeu rentar el neopré amb aigua dolça no siga cosa que es faça malbé, (es deveres, com tots tenim dos tuberies: una per a l'aigua dolçai l'altra per a la salada, claroooooooooooooo!!! ))

Jajajajajajajajaj
Q crack eres Vicent! jajajajajaj

enka estic rient-me, jajaja

JOANFE ha dit...

jajajajajaajjaa va recalcar que fora dolsa jajaja jo per si de cas la vaig provar abans de rentar-ho en la manguera jajajajajaja

VICENT ha dit...

MIRA QUE VOS AGRADA PUNXAR, CABRONETS!!!

elpepgf ha dit...

hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha

q gran vicent!!! hahahahaha

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

Yo, yo, yo... lalala li li li, um... tic tac tic tac... que carajo!!! yo, voy!!! que hace cosa de dos años que no hago un duatlon cross...

vicent ha dit...

no podré anar al duatló d'elda, aborreu-me del club!!!jajajajajaja

estanis ha dit...

Buenaaas.Ja estic inscrit en el tri de Benidorm no m´a pogut resistir.. També m´apuntat a la mitga de Gandia algu va?

JOANFE ha dit...

Si tu vas jo vaig, jaja no he fet mai cap mitga pero tb estic apuntat. Ja quedem per benidorm

estanis ha dit...

Ole ahí,aixina magrá.Nomes hi ha que ensendre la metxa... je,je.
He vist que en Benidorm a les 8 donen la exida,Buff hi ha que matinar.Ja quedem.

ferrandénia ha dit...

JO de veres que no acabe d´entendre la necessitat de començar un triatló olimpic...a les huit del matí un diumenge!! Quines manies que tenen alguns!!
Per cert, jo igual també m´apunte a la mitja de Gandia...

Splu ha dit...

Deixaran els neoprens?? ACí teniu la temperatura de l'aigua:
http://www.eltiempo.es/playa-de-ponent-playa-de-poniente.html

elpepgf ha dit...

bé xicons... ja comencen les formiguetes d benidorm a pujar-me x la panxa... aaaaaaiii, i queda encara tota la setmana x davant... hehehe

JOANFE ha dit...

el any que ve podriem anar jeje

http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3172150

JOANFE ha dit...

les formigetes encara no me han eixit pero no no tardaran... ultimes indicacions per la tri-benidorm.

http://ymlp.com/zgQgfV

elpepgf ha dit...

tal volta digues d conya d'anar al tri d barna l'any vinent, però jo sí aniria... ;)

vicent ha dit...

quan és el tri de barcelona?
eixe l'hem de fer l'any que ve?

Splu ha dit...

Algú sap si el control de material i bici és només el dissabte? És que només posa en les orientacions el dissabte. Supose q diumenge de matí també es podrà fer. Ho faran per agilitzar, xo en fi, per si de cas. Ale, q ja queda poc!!!

JOANFE ha dit...

Eixe tri va ser el diumenge pasat, el any que ve estaria be fer-lo pasar el finde en Barna, en temps ho podriem mirar.

No posa res de arreplegar dorsals el diumenge pero jo pense que no me poden obligar anar el dissabte aixi que jo anire el diumenge i pense arreplegar el dorsal i deixar la bici en el box com hem fet sempre.

ja esta ahi jaa... Toni proposava de fer el dissabte un entrenament de transcicions, jo no se com ho tindre pero quedeu per açi i que vaja qui puga.

JOANFE ha dit...

A quin hora qeudem els del olimpic?? a les 7 hem de estar en Benidorm ja.
Quedem a les 6? (jejeje eixa era l'hora que arribava jo a casa abans quan anavem de festa jaja ara es el hora que ixc jeje)

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

EL DOMINGO 23 HE QUEDADO CON TAMARA, ANA, OROZCO Y COLAU EN SERVICOLOR A LAS 7.30 HORAS PARA IR AL TRI MODALIDAD SPRINT DE BENIDORM, QUIEN QUIERA, QUE SEA PUNTUAL... BESICOS, TRI-LOCUELOS

estanis ha dit...

Ok,a les 6 al servicolor.Buufff..

elpepgf ha dit...

xicons, acabe d'enviar-vos invitacions, d'una web q, pel q veig, te preus molt millors q wiggle i totes aquestes... doneu un cop d'ull!!! ;)

vicent ha dit...

pep, no puc pegar un colp d'ull, pq no tinc cap correu.

TONI46 ha dit...

PEP, JO TAMPOC TINC RES DE RES. A VORER SI T'HAN PRES EL PEL.

miguel Angel ha dit...

Isabel io tambien hago el sprint voy con vosotros ( los dorsales y el chip los recogemos el domingo no)

Splu ha dit...

Jo també faré el sprint. Acudiré al servicolor a les 7.30. El meu cotxe està disponible, caben dos bicis i dos persones. Ens vegem allí.

vcient ha dit...

de moment la temperatura de l'aigua és de 23 º, vorem si deixen neopré.

JOANFE ha dit...

jo crec que en la rasca qeu fara a les 8 del mati si ens deixaran el neopre encara que el aigua no arribe a la temperatura, de tota forma si no deixen pues cap a dins igual...

El diumenge a les 6 a servicolor, puntualitat perfa!!

Alee que es el ultim...

TONI46 ha dit...

DEMA LI APETIX A ALGU ENTRENAR LES TRANSICIONS SI NO PLOU?

Splu ha dit...

Toni, tu q faràs? aniràs al torn de les 6 o a les 7.30 al sevicolor?

Ja està ahí triatletes!!

el taxista de Pablo ha dit...

Hola Toni.

Pablo se apuntaría a les transicions.

A que hora y donde quedáis.


Hola MªIsabel.

Ante tu amable exigencia, seremos puntuales, Domingo a las 7:30 en servicolor, llevamos el ranchera por si queréis cargar muchas bicis a la vez.

miguel Angel ha dit...

lo de les transicions poseu lloc i hora conteu en mi

TONI46 ha dit...

QUIN AIGUA DONA, MAREEEE!!!!
AGAFEU ELS MANGUITOS EL DIUMENGE. JEJEJEJE

BE, AL FINAL NO PODRE ANAR A ENTRENAR LES TRANSICIONS PABLO. HO DEIXAREM PER AL DIUMENGE.

ferrandenia ha dit...

A veure, el control del material es podrà fer el diumenge com sempre, no? He enviat un correu a l´organització però no em contesten.Demà replega de dorsals, això sí, si algú vol quedar a alguna hora per baixar junts demà vesprada estaria genial.Digueu coses!

Splu ha dit...

M'han contestat des de l'organització del Tri de Benidorm a la pregunta q els he fet sobre si es necessari acudir dissabte o es pot fer diumenge:

El sábado hay que recoger el dorsal, pasar el control de material, dejar la bici en el box y asistir a la reunión técnica!


A q fem!!!

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

Entonces, vamos el sábado o no vamos a dejar las bicis y recoger los dorsales? avisar, ok?

elpepgf ha dit...

Estem bons!!! Pos com no siga com tots i no deixen fer-ho demà, jo ja he anat... Xq avui em resulta impossible anar... Ara veurem com queda la cosa... I a més l'aigua q dona... Ppppuuuufffff q ganes tinc... :(

JOANFE ha dit...

jo no puc anar avui, si algu va ipot li done el meu carnt i que hem traga el dorsal, pero deixar la meva bici tota la nit al ras en l'aigua que dona i vistes les imatges del barranc de finestrat per la tv, ni de coñaa vamos, jo el diumenge me presente allí i qeu proven a no donarme dorsal jeje.

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

Ok... entonces entendido, mañana lo hacemos TODO, o es que este tri va a ser diferente a los demás, no no no no... y tranquilos, que mañana no va a llover y la mar va a estar de categoría y ... lalala lilili

el taxista de Pablo ha dit...

Ferran
Si tu quieres puedo bajar contigo esta tarde.Dime lugar y hora.

Joanfe crees que nos darán el dorsal con tu DNI, si es así y alguien mas lo prefiere, que lo diga y los recojo todos.

el taxista de Pablo ha dit...

de todas formas por los comentarios que hacéis todos, "en esto yo soy novato", imagino que cuando abren
los box a las 7:00 sera para meter las bicis, porque si uno viene de lejos y no quiere alojarse, no va a ir y venir dos veces a Benidorm. Bueno lo dicho el ofrecimiento por si alguien quiere que le recoja el dorsal esta ahí, vosotros diréis.

estanis ha dit...

A veure lo de donar els dorsals avui ho fan per agilisar el tema.La majoria els arreplegen el dia de la prova,no mos poden obligar a fer dos viatges.Aixina que no patiu.Ale i dema a divertirse...

ferrandénia ha dit...

Xe taxista! Val, quedem a les 17h al servicolor??? el meu telf és 600668714,ok?

Splu ha dit...

Trobe q no passarà res si no hem arreplegat avui els dorsals. Ara bé, espere q ens facen anar al Pavelló de Benidorm a recollir-los tal i com és avui la cita. Caldrà eixir amb temps per si de cas. Si em diuen a l'entrada del box q el dorsal s'ha d'arreplegar a la seu del pavelló la caguem, jejeje. Ja vorem.

Si els que heu anat avui a arreplegar-los sabeu alguna cosa informeu de com està l'assumpte, val, aw triatletes!!!

Splu ha dit...

Volia dir que nNO ENS FACEN ANAR AL PAVELLÓ, jajajaja

miguel Angel ha dit...

io estava pensant el mateix

ferrandénia ha dit...

Enhorabona a tots els participants en el triatló de Benidorm!La temporada s´ha acabat i crec que ens hem guanyat...un sopar de cloenda!! (per començar a preparar la pròxima temporada i això..)

PEPE PONS ha dit...

Enhorabona a tots, per equips heu quedat sextos, falta poc per les medalles. Pep que t'ha pasat?

el taxista de Pablo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
el taxista de Pablo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Splu ha dit...

Enhorabona a totes i a tots pel Triatló d'ahir. Gran representació del club i agradable companyia, como no, jeje. Llàstima la roïna organització del Triatló per part del TRIWHITE, on els interessos particulars van eixir a la llum, xo en fi, gran cloenda de triatlons i ara a pels duatlons.

Per cert, vaig demanar a la inscripció una talla M i quan arribe a casa tenia la XL, un sac de creïlles. I una altra, a les classificacions no s'han dignat ni a posar els temps parcials per segments, dóna molt q dessitjar d'aquesta entitat privada.
Aleee, ara al d'Elda i pròxims.

miguel Angel ha dit...

Felicitar a tot l´equip, al sopar estaria be

vicent ha dit...

màquines , màquines i màquines, si dura més la temporada guanyem títols, copes i medalles per club revelació.
organització, pèssima.

JOANFE ha dit...

esperem a vore si penja les fotos de vicent i de calygat (agrair a claudia que vinguera que va vindre aposta per nosaltres) i quan estiguen penjare la cronica, la organització pijor que he vist mai, han anat a traurens els caragols i au, una vergonya, per el demes hem fet un paper excelent tant en el sprint com en el olimpic, hem fet una pinya i la progrecio de tots es espectacular, agrair tb a Vicent Pep i German que vingueren a veurens i animarnos perque se agraix molt eixos anims en plena cursa.

JOANFE ha dit...

sopada de cloenda, seria genial cara a Nadal i per despedir la temporada i que vinguen tb els nous fitxajes, no hi ha res com una sopada per fer pinya. Ferran si pot ser Divendres millor.
per cert ferran tenim pendent lo de traure el cif dime el que et fa falta.

Jorge tu vas a Elda tb?

el taxista de Pablo ha dit...

Una vez mas!! no hay mas remedio que volver a FELICITAROS.

Creo que, como la palabra "MAQUINES" ya la tenéis asumida.

Para la siguiente temporada, habrá que hilar mas fino y buscar otra definición, que exprese vuestra pasión por disfrutar y "el todavía puedo un poco mas".

Por cierto Vicent mira el tiempazo de Joanfe en natación.

Enhorabona a tots/es.

TONI46 ha dit...

A PESAR DE L'ORGANITZACIO I CLIMATOLOGIA, QUE A ALGUN QUE ALTRE LI VA FER UNA MALA PASADA,(TINC LA CUIXA ROJA E INFLADA) HO VAM PASSAR GENIAL AHIR. FELICITAR A LA PENYAAAAAAAAA QUE ESTEM FETS.

TONI46 ha dit...

LO DE ELDA COM ESTA? JO ENCARA NO M'APUNTAT.

vicent ha dit...

peeeeeeeeeppppppp!!!!!!!
tira més 2 carretas i un pel de fig......, que un triatló!!!!
eixò no és fa, espere que deixares el pavelló ben alt!!!!!!
pppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppp!!!!

elpepgf ha dit...

hahahahaha això volguera jo......

el q passa és q no tenia cap gana d fer-lo i tan sols faltava q donés mal temps... encara q a la fi no va fer mal temps, però bé...

també, en part, és culpa teva vicent!!! si no et veig nedant al meu costat em sent sol i desamparat... :(

aquesta nit t'ho explique entrenant amb dos apretonets, culitooooooo!!!

Tomás Gimena ha dit...

Ya tengo nombre para el equipo: LA LOCOMOTORA. Fenomenal, enhorabuena a tots.
Yo me apunto a la cloenta, pero hay que hacerlo antes del 18 de diciembre pues me marcho a Deutschland.

Splu ha dit...

Joanfe, sí q volia fer-lo xo m'he donat compte q és diumenge i no dissabte com pensava en un principi. Així q no podré anar. Ara bé, el proper 5 de novembre està el de Ribarroja... ho deixe caure, jajajajaja.

MORERA ha dit...

Estic molt content d vore gent d equipo ahi devant.Enorabona a tothom, per este triatlo per lo b q mos o hem pasat tota la tempora.Personalment he disfrutat molt.Mira q som masoques. Quan sobri la inscripcio d trisopar a vore s sompli i n puc ampuntame.

miguel Angel ha dit...

Toni io tambe vaig caure, al final de la vici,tinc una bona raspa a la cuixa.Tinc que ensenyarme a frenar millor

TONI46 ha dit...

YEEE MITX, ES VEU QUE TENIEM ELS NUMERETS COMPRATS PER CAUREL. A VORER SI A L'ALTRA NO TENIM EIXA FATALITAT. A RECUPERARSE.

ferrandénia ha dit...

A veure gent, necessite que la "cúpula" del club li deixe una fotocòpia a Pep aquesta setmana:
Tomàs, Pepe Pons,Joanfe, Mallol i Pep.
Joanfe també necessite les finalitats del club i els estatuts.
Amb el cif podrem optar a subvencions provincials i autonòmiques també. Ale, aneu passant..

ferrandénia ha dit...

Una fotocòpia del dni !!!