.

.

diumenge, 15 de gener del 2012

ONDARA TRI-ESPORT PER EL MON

Pues si ONDARA TRI-ESPORT arriba a tots els llocs, gracies als seus components que son uns abrasits jeje, que van de viatge amb la dona pero no poden evitar eixir a entrenar jeje, açi tenim al senyor Ivan corrent per London amb la camiseta del club, ahi maquinaa!! foto wapaa amb el parlament britanic de fons.
(Propose una nova secció en el blog ONDARA TRI-ESPORT PER EL MON, si aneu de viatge algun lloc nacional o internacional i es feu foto en el maillot o camiseta del club ho penjem)






i parlant d'abrasits .... jeje avui ha tocat entreno de calitat de cara a Elx... tiradeta llargeta de BICI+ CORRER







62 comentaris:

IMMA NEVERA ha dit...

Mare meua quins abrassi......ts!!!!!!

vicent ha dit...

no puc entrar en la pàgina de l'ajuntament d'ondara, no hem carrega.
No pot ser, que la gent estiga tan enganxada a aquest esport!!!!
si t'encantes un poc o estas uns messets a la nevera t'adelanten com a fones i et quedes a l'altura del betum.

Tomás Gimena ha dit...

Muy buena idea lo de esta pagina.

A lo mejor hacemos incluso un programa en la tele y todo. Como mola!!!!!

ivan ha dit...

ei craks,ja estic açí(de miracle)casi em xafa un autobús d'eixos de dos plantes.jeje...m'apunte a lo del titot(la senyora també).

JOANFE ha dit...

aiguaaa!!! avui de correr res de res..

vicent ha dit...

nenassssss!!!!
m'acaba de tocar el concejal d¡esports que podem dispossar de la piscina els dissabtes a partir de les 10 del matí, falta concretar quants carrils, però segur que 2 o 3 carrils sols per nosaltres.
He de fer un escrit a l'ajuntament per a que ho passen a la junta de govern.
Què vos pareix?Si volem piscina sols per al tri esport ha de ser així, opineu per favor.
Ara bé, després de menejar tants cables, trucades de telèfon, e-mail i reunions no comenceu a rajar-se.
opineu ja!!!!! i jo demà si tinc un ratet faig l'escrit per a l'ajuntament

elpepgf ha dit...

a mi em pareix ideal!!!
bon treball vicent!!! ;)

t'han dit quantes hores!? o és d 10 fins q tanquen!?
tanquen a les 13.30, no!?

miguel Angel ha dit...

molt be viçent

JOANFE ha dit...

Bona feina vicent. El horari a mi hem ve mal pero es molt dificil que ens vinga be a tots pero tenim uns carrils un dia que abans no teniem i es gracies a vicent

TONI46 ha dit...

VICENT, ERES EL IDOL DEL TRI-ESPORT.
NO SE ON NADARIEN SI NO FORA PER TU (ES SUPOSA QUE A LA MAR NO HI HAN CONCEJALS, JEJEJE).
ERES UN ABRASSIT. BONO FEINA.

Ferranfuncionariretallat ha dit...

Collonut Vicent, em sembla genial.
Per cert, com ha quedat el tema de la subvenció?? S´ha mullat el regidor?? I dissabte, 8´10h al Prado ( són els 10 minuts de despegar-me dels llançols...)
Fem bici i carrera?? Ja dieu xalaos.

vicent ha dit...

Bon dia Marí,
ahir vaig estar a la piscina i vaig vore que dissabte de 10 a 13:30 hi han 3 i 2 carrils lliures, si nosaltres ocupen 2 o 3 no en quedarà cap per a bany lliure.
Li vaig comentar a Mario, coordinador de la piscina, el tema i diu que ell no sap res i ho veu difícil.
Abans de res, reunix-te amb Mario o Castillo i comenta el tema nostre, als responsables reals de la piscina.
Quan ho tingues clar m'ho dius.
De moment estic a l'espera, perque fer l'escrit de sol.licitut en l'ajuntament, per a res no val la pena perdre el temps.
Aclarix els horaris i ja hem comentes.
La solució que va dir Mario, és sols dissabte de vesprada a partir de les 16:30.
Adèu i gràcies.
Així està el tema culitos, ja vos informaré.
Este concejal no s'entera de res!!!!

TONI46 ha dit...

mareeeee, quina rasca fara dema a les 8.00. Eixire amb l'anorak enrollat, com les momies.

vicent ha dit...

demà a les 8 al prado? no voleu a les 8:30?
per als qui puguen vindre, el proper dilluns 23 a les 13:10 h, reunió amb el concejal a la piscina, per donar sol.lució als nostres problemetes.
Qui vinga que ho faça saber pel blog.

Ferranfuncionariretallat ha dit...

Jo vote per demà a les 8´30h!! Síii! Ahir a les 10h encara feia una rasca de cagar-se!! Vicent el dilluns t´acompanye a la piscina a parlar amb els insurrectes.
Demà 8´30h?? Vinga digueu!

JOANFE ha dit...

penseu que no tota la gent segueix el blog pero si saben que si van a les 8 al prado eixen a rodar aixi que cambiar el horari el dia abans crec es algo complicat algu se pot quedar penjat, si voleu dema com sempre i se diu dema de cambiar el horari i la proxima ja ho cambiem... que trobeu?

vicent ha dit...

doncs demà a les 8 igual i parlem per a la setmana que ve.
adèu culets calents!!!!!

el taxista de Pablo ha dit...

Vicent
Ahora que el tema esta calentito, fes força, porque lo que no se consiga ahora después sera tarea imposible.
Recuerdale al concejal, que comento decirte en cuanto se iba a quedar el
( bono SOLO piscina ) SIN GIMNASIO, incluso para todos los nuevos triatletas.
Ojo, el dijo sobre un 25% y se le comento que eso ya lo tenias los triatletas empadronados en Ondara, aunque no el resto.
¡ Ale Animo ! y al bou por los cuernos.

el taxista de Pablo ha dit...

NOTA: Como el blog es de acceso publico. Mensaje para los dirigentes del M.I.Ayto. que leen nuestro día día.
Sres-@s. Hay que apoyar a los que hacen y promocionan el deporte, sabemos que ustedes lo hacen, pero hay una pequeña laguna para con el club. En contrapartida por nuestra parte, nosotros seguimos incorporando a gente nueva al nuestro y de todos CLUB ONDARA TRI-ESPORT, con lo cual ademas de estar consiguiendo traer ingresos directos, tambien estamos promocionando el nombre de Ondara en la nostra Terra e incluso ya llegamos hasta en el mismísimo Londres, Véase FOTO en el blog......

ferran ha dit...

A veure xics, Win sports,http://win-training.com/ES-campus.html, organitza un campus trainning a Tossa de Mar amb Xavi llobet, el preu no està gens malament,5,6,7 i 8 d´abril, 295 euros participants, 215 acompanyants, trobe que estaria genial passar 4 dies fent colla abans del repte d´ELX, què dieu??

elpepgf ha dit...

uuufff és a setmana santa... jo impossible... si no passa res, estaré al camí d santiago... ;)

JOANFE ha dit...

buaa estaria xulisim pero per els family-man ho tenim xungisim la dona ja te els plans fets jeje i jo acoplarme com puga ...

dema a les 8 al cuartel general..

MORERA ha dit...

Eh abrasits!Esta setmana estat desconecta fent entrenament secret en madrid,mare meua, cuantes novetats.Al dinar ma acompanya la meua famili. Vol coneixer al equipo d tripaquets.N patiu molt d fred dema.

el taxista de Pablo ha dit...

Sres. MENU DEL DIA 29.

Según la cantidad de personas que seamos, se puede comprar mas o menos cantidad para hacer el relleno.
Una cosa bien es un titot + el relleno unas 30 personas.

Para no variar el menú de comida sana, si somos mas, podríamos comprar otro pavo junto con las picaetas de entrada y luego el postre, seguro que sobra comida.

Venga Triatletes ir comentando ideas o sugerencias.

vicent ha dit...

jo no sé quants n'he serem, però si hem som 30 jo compraria altre titot.
jo estic disponible per anar a comprar la beguda i la picaeta.
Qui anem a comprar-ho?
Elu li pots posar al titot corfes d'ou, paper d'alumini, algun vidre que altre....que ens el tenim que menjar igual.

VICENT ha dit...

pep t'has fet beatet que vas a fer caMINO DE SANTIAGO?
RECORDA SANTIUAR-TE ABANS D'ENTRAR A MISA

ivan ha dit...

ei abrasits mireu lo de picanya 5 febrer 5-20-2'5 y banyeres 19 febrer 13-52-6'5 que wapooo

JOANFE ha dit...

jo a picanya vaig i Banyeres si fem colla ja vorem..

vicent ha dit...

qui haja de vindre a la reunió amb el concejal avuí, a les 13:10 en la piscina.

TONI46 ha dit...

COM VAU QUEDAR AHIR? VAREU ARRIABAR A BON HORA?.

TONI46 ha dit...

MILLOR DIT, ELS DE SANTA POLA COM VAREU QUEDAR?

tomás gimena ha dit...

yo voy a la reunión. Vicent nos vemos a las 13.10

vicent ha dit...

El proper diumenge en la dinaeta del titot, comentarem les noves fórmules tractades en la reunió amb el concejal.
com quedem per comprar picaeta i beguda?

JOANFE ha dit...

jo de moment conte sobre uns 25 confirmats per el blog, si algu te pensament de vindre que ho confirme per açi, de tota forma jo crec que 30 no els superarem, de tota forma deixem de marge fins el dijous per confirmar.

Si voleu quedem el dissabte per anar a comprar algo de picar i beguda (res de cervessa ni vi tot acuarius i aigua jajajaja) tb igual tenim que ajudar a portar cadires i triador, jo puc a partir de les 12 abans no puc, si voleu quedeu abans i jo despres acuixc i sino pues a les 12, crec que es un ratet de feina i au.

El diumenge seria els que anem a la mitga portar la roba i dutxarse allí que hi han vestuaris, i anar cap a la caseta de Pep, qui no vaja a la mitga ens podem veure a les 13 a lli directes.

que trobeu?

David Montes ha dit...

Yo no puedo ir ni a la media, ni a la comida. Que os lo paséis muy bien!!!

ferran ha dit...

Jo m´apunte el dissabte per anar a comprar i demés, aleshores, n´hi ha bici el dissabte a 8´30h? Qui puga podem fer bici-dutxa-compra (bo, la dutxa juntets no, cadascú en sa casa, eh???)

vicent ha dit...

jo tinc i portaré una taula plegable i 4 cadires.

JAIME APARICI ha dit...

Hola a tots, jo també anire acompanyat de la senyora i dels xiquets

vicent ha dit...

Jaime ApariCi!!! ara s'escriu amb C de casa, serà farfaiós!!! jajajaja

vicent ha dit...

Aneu pensant quin horari voleu per a tindre la piscina sols per a nosaltres.
Hi han 2 alternatives
A) dissabte o diumenge de 13:30 a 14:30.
B) dissabte alterns, és a dir, cada 15 dies, de 8:00 a 10:00.
Amb l'opció B, es pot fer bici després.I amb l'opció A també, amb la superélite, Tomàs, Soler, Torres, MAnuel Osuna....
Ale bonicos, aneu pensant, que el diumenge es votarà.

elpepgf ha dit...

desprès q diguen q els funcionaris no treballen... eh, vicent... hahaha
portes tot el matí ací dins... hahaha

x mi l'opció em dóna igual! em venen bé els dos horaris, així q el q diga la majoria... els qui tenen xiquets, igual els ve millor d 8-10... ja direu...

en quant al dinar a la caseta, al garito tinc dos triadors i una vintena d cadires, així q no patiu, q el dissabte ja recontem i ho deixem tot preparadet!!! ;)

JOANFE ha dit...

Per mi la opcio B, com diu Pep, els family man ens ve millor.
encara que molt hem tenia que agradar a mi la clase per pedrem el entrenament de Bici dels dissabtes de mati, es dels pocs ratos que pots fer bici i la piscina es mes facil de anar, pero be, pero mi la opcio B.

Respecte al Pavo li he dit a Elu que fique un altre, val mes que sobre que falte i vindrem de la mitga emfambrats!, m'ha dit que ho compra a un majoriste i li ix molt be de preu i a tanto por uno san bruno...
A vore si el dissabte tenim Flagoneta per carregar els triadors i cadires.
despres hi ha cubateo i tot?? jeje

ferran ha dit...

Al tallarina!! El diumenge acabem al tallarina!! Una coseta, el duatló de Banyeres té una pinta brutal, 12-52-6 en un paratge preciós. Són 35 euros fins el 31 de gener.Fem comboi??

JOANFE ha dit...

SI TU VAS JO VAIG...

MORERA ha dit...

Poseu hora p anar a comprar.A final d mati o despues d dinar.

JOANFE ha dit...

Morera llig hem quedat a les 12 al prado

Splu ha dit...

Com va anar per Santa Pola? va conteu i animeu el blog.

JOANFE ha dit...

Santa pola crec qeu sols va anar Estanis, aixi que parlee.

Yeee el Pavo este li queden dos telediarios jeje Dona aigua per dema i el dissabte aixi uqe lo de la bici de mati igual esta algo xungo, sino plou carretera i xubasqeuro, per el diumenge esta la cosa dubtosa pero ploga o no el pavo no es salva jeje

estanis ha dit...

ei malalts que tal? a Santa Pola va anar "be" dins del que cap.En el primer avituallament anava jo tan panxo que vaig xafar una botella d´aigua (casi en mate).Consecuencia esguince de turmell i tres dies amb la pata en alt.Avui comense a apoyar prou b.(aixina i tot la vaig acabar BURRO de mi).El ambient espectacular l´any que ve mes.

estanis ha dit...

ah! a Pego anire a animarvos i a fer fam per al Titot.

elpepgf ha dit...

estanis!!! caguen la mar!!! no podem parar atenció a les botelletes, o q!?!?!?!?!? es q.............
espere q no siga res i q pugues posar-te a entrenar d seguida!
ens veiem el diumenge!!! ;)

vicent ha dit...

estanis, mira si estas fort, que amb un esguinç de turmell acabes una mitja marató.quina fiera, crack

ele taxi de Pablo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
el taxista de Pablo ha dit...

Estanis, el sábado sacare el cuchillo de carnicero y le cortare el cuello al titot.
Si tienes repuesto de pata de palo o mejor de carbono, podemos cortar por donde tu quieras.
Broma aparte que te mejores lo antes posible maquina.

JOSE COLAU ha dit...

Buenas amics, com sempre soc l´ultim. Confirme que anire a dinar el diumenge serem dos. Jo estarè en la mitja de Pego amb el xiringuito,si no plou clar. Si algú vol ajudar-me a desmontar el xiringuito en Pego, acepte ajuda....jajajaja. Bon finde!!!!

JOANFE ha dit...

si no plou dema com sempre al Bar Prado.

Per cert sou unes nenes... ningú se apunta a picnya?? ja he vist el ultim component del club (Ricardo) que s'apuntat, els nous s'apunten i vosaltres res.... uuuuuuy ja no va lo de "si tu vas jo vaig", jeje jo e Ivan segurament anem i Morera esta pensant-ho encara jeje, vaaa culitooss!!

jose manuel ha dit...

buenas mañana no puedo ayudar con la furgo porque trabajo,pero si el domingo quereis que lleve algo contad con mi furgo.joanfe ya sabes mi telefono

JOANFE ha dit...

ja esta tot al puesto la cervessa a la nevera, la compra damunt del banc, i les cadires i taules al seu lloc, dema dinar de germanor abans de començar la temporada.

Hem quedat a les 8:30 al Bar Prado per anar a Pego i així agrupar cotxes, qui vulga vindre ja sap.

Ale fins dema..

vicent ha dit...

una forta ovació per al cuiner, Elu Arginyano, pel titot i guarnició que ens va fer ( quin crack), ara ja eres el metre oficial del club.
Per altra banda comenceu a opinar si voleu anar a la piscina dssabtes o diumenges de 13:30 a 14:30.
El que stà clar, els 2 dissabtes al mes de 8 a 10.
L'opció més votada al blog de dissabtes o diumnges, serà la que li plantejaré al concejal.
Espere fins el dissabte 4 de febrer per vore les vostres impressions.
Quin bon rotllo que tenim al club, som una gran família.Ivan i Aparisi aneu parant de fer família que ja està bé, si en feu més al rpòxim dinar no cabem a la caseta de Pep, jajajajaja

Tomás Gimena ha dit...

Agradecer a Pep por dejarnos celebrar la comida en su casa y un Olé para el cuiner, a partir de ahora tendrá el apodo de cuiner del ondara-triespor y taxista de Pablo. Ir decidiendo que apodo le ponemos, tenemos hasta el dia 4 de febrero.

Culito nenaza (este tambien tiene apodos) yo prefiero el domingo de 1:30 a 2:30, aunque me da igual.

el taxista de Pablo ha dit...

Tomás, con el taxista de Pablo me conformo.
Yo también le doy les gracies a Pep por habernos cedido su casa para la comida.

ferran ha dit...

Gran dinar,gran companyia igran cuiner!!!.Per cert Pep, segur que no em canvies la caseta per un àtic-dúplex amb encant????je,je..
Respecte la piscina, jo els dissabtes vaig a Oliva, així que en tot cas demanaria diumenges, dos al mes?? Si voleu podriem dir a Àngel que vinguera i aprofitar per fer tècnica.
Diumenge fem bici i Palmera?