.

.

dimarts, 14 de febrer del 2012

ENTRENO TIRADA LLARGA BICI+RUNNING


En mires a fer el half de Elx s'organitza per aquest diumenge una ruteta de bici+ correr amb algo mes de distacia, la idea seria quedar el diumenge en Ondara a les 8:00 en el carrer Jaume I 30 de Ondara on hi ha un local on podem deixar la roba de correr mentres estem en la bici i podem deixar la bici quan anem a correr i cambiarnos tb.


Ruta Bici:

ONDARA-VERGER-OLIVA-MIRAMAR-XERACO-TAVERNES-SIMAT-LORXA I TORNAR PER LA CARRETERA DESDE GANDIA TOTAL 96 KM la idea es anar tranquilets.

En acabar deixem les bicis en el Local ens cambiem i a correr

Ruta Running;

Ruta de 15 km plana per Beniarbeig - Pamis - Ondara, si algu vol fer menys km no hi ha cap problema.

Es prega puntualitat perque la ruta es tarda hores en ferla i si ens torbem sens fara massa tard.

Qui ve? confirmeu assitencia així sabrem quants som i si hem de esperar algu.

Aleee bonicos ja teniu feina jeje..

67 comentaris:

Ximet ha dit...

Bon dia...
Jo vaig...
De totes maneres el disabte quedem??

TONI46 ha dit...

jo tambe anire, mes que res per no deixar-vos soles.
XIMO, tambe quedem el dissabte, bonico.

JOANFE ha dit...

lo dels dissabtes es sagrat ximo!! A l'hora de sempre al puesto qui estiga be sino auu.. aixo es sempre.

Ale aneu dient per el diumenge!!

ferran ha dit...

Jo m´anime el diumenge, també el dissabte...definitivament, com diuen aci al Grau d´Ondara, "teniu perdigó"...

mabolo ha dit...

Lo siento, pero yo caigo, trabajo el sabado por la noche, y termino a las 6. Otra vez sera.

mabolo ha dit...

Lo siento, pero yo caigo, trabajo el sabado por la noche, y termino a las 6 de la mañana.

vicent ha dit...

jo n o sé si podré al final.
Mabolo mira que t'agrada el mon de la nit!!! hem de quedar per vore la bici per a la meua dona, eixa trek que tens guardada en la cotxera.
si hem gite tard vos cride i ens vegem pel camí i vore si puc córrer ,i un poc de bici.
adèu culitossssssss!!!!!

Antriatleta ha dit...

Yo 96 kiloemtros en bici todavia no puedo,pero quizas os espere a que vengais y me una a vosotros para la carrera,cuanto teneis pensado hacer?

David Montes ha dit...

Yo no puedo, tengo una salida en kayak. Q paséis buen día!!

vicent ha dit...

juanfe, quan tornes de madrid, passa pel barri de vallecas i pillam 2 pots d'eixos que et prens tu i 4 de pastilles powerfull a tope, i un per a toni.
quan vingues el dissabte ja t'ho paguem.
fins demà de matí.

ferran ha dit...

Xe culitos, demà i diumenge trobe no aniré, porte 3 dies fotut, amb la grip,fet pols, recollons!estic delicat últimament...per cert, no us dopeu a veure si anem a eixir en els guinyols de canal+france...pixant en el depòsit del cotxe!-encara que al preu que té la gasolina no estaria gens malament-

PEPE PONS ha dit...

Compteu amb mi per el diumenge.

TONI46 ha dit...

JIJIJIJIJIJI, JA HAS ARREPLEGAT EL DOPING!!

JOANFE ha dit...

El que he arreplegat es un bon costipat ara vorem araaa!! esper poder estar el diumenge, ja avisia si el costipat no hem deixara i es cambiarieu a la cotxera de Toni.

ivan ha dit...

joanfe,si es que tanta pastilleta no porta res de bo home jeje,ja et receptaré un remei a base de polen i herbetes(rotllo naturiste vamos)que et fará volar més encara..auu

JOANFE ha dit...

Ivan que tingues sort en Banyerres!!!! deixa el pabello ben alt ehh, enviem lo milloret del club, no es qeuixaran no, ara vorem...

ivan ha dit...

gràcies crack,sort ja la tinc de formar part d'este club..d'amics,i ja estás posant-me pressió!!que abrasit estás fet..a més de posarmeu cada volta més dificiiil!!

Ximet ha dit...

Xiquets jo també porte un catarro de por,ui ni e pogut entrenar,però un bo repòs i demà a tope...
Ivan molta sort,vinga Ànim..!!!

JOANFE ha dit...

Uff estic fet pols en febra aixi que dema no podre anar, quedeu al prado i de ahi aneu a la cotxera de Toni que esta al costat. Que ho paseu be demaa, que rabia jo asi al llit.

ferran ha dit...

Es veu que la grip aquesta setmana ha arrasat, collona, jo ja porte quatre dies al sofà! Hui pense nadaré a Oliva, per mullar-me l´orella.
Ivan! Moltíssima sort a Banyeres, a trencar el crono!

MORERA ha dit...

Ens vegem el dumenge la inscripcio encara n sa tancat no.Enguany an conter d trofeu nenazas es dira trofeu abrasit aixo ja es un pique total.

MORERA ha dit...

Ens vegem el dumenge la inscripcio encara n sa tancat no.Enguany an conter d trofeu nenazas es dira trofeu abrasit aixo ja es un pique total.

Profesor/a ha dit...

Yo me apunto también.

JOANFE ha dit...

JO AÇI CRUIXIT EN EL LLIT I VOSALTRES DISFRUTATNT DALT DE LA BICI ... QUE LLASTIMA NO PODER ESTAR, ESPERE HO DISFRUTAREU MOLT, JA CONTAREUU... QUE ENVEJAA

JOANFE ha dit...

ja contareu com anat, carreron de Ivan en Banyeres en Bici casi sen ix el tio!! quin maquinaa!!! enhorabona!!!

vicent ha dit...

ivan tiempazzzzzooooo!!!!!
estas fet una màquineta.
ja ens contaras com et va anar per aquelles terres.
eres un super abrassssiiiitttttt

vicent ha dit...

si algú vol eixir amb bici o anar a la piscina dimarts, que ho diga, que no treballe!!!!!!

ivan ha dit...

ei amics,ja vos contaré detalls!!pero resumint:poc asfalt i costeruuut,serra amb pedres,clots,tronquets dels collons i gèl..i sorpresa final(bambolles i calambres al cantooo)..i algú vol dir-me perquè encara m'agradaria tornar (en vosatros clar) l'any que ve?..

el taxista de Pablo ha dit...

Ivan
Hay " las dao ", el pabellón bien alto y que te siga quien pueda.enhorabona!

Segun me ha dicho Pablo. Lo de 96 km. tranquilets, como que alguno no se había enterao eh Sr.Tomas y alguno mas que subiendo desaparecieron.
De todas formas dar las gracias al grupo por ser tolerantes con la velocidad y a Tomas por volver a recuperar al jovencito.
Sres. Animo que con dos entrenamientos iguales, el medio aironman de Valencia sera un paseo para vosotros

TONI46 ha dit...

XIMOOO, QUE ET VA PASSAR EL DIUMENGE? ENS VAM QUEDAR ESPERANTE.
DE IVAN QUE HI HA QUE DIR, ESTE ANY ALGUNA COPA CAURA.
I DELS DEL ENTRENO NO CAL DIR RES, TOTS FREGITS, JEJEJE.

Ximet ha dit...

Toni...!!!
Li vaig enviar un SMS a Sergi,estic malalt,porte una setmana de perros...
Cruixit,mocs,virus en la panxa...bueno si voleu vos préstec algo....
Ivan,enhorabona campió...
Per cert este cap de setmana nose si anire,per que el diumenge vaig cap Andorra una setmana,per això el dissabte nose com hi tindré...ja vos avise amics...!!!
I per a qui estiga xungo com jo,Ànims...!!!

vicent ha dit...

jo també estic xungo, porte 2 dies a casa i estic desfisiós i ara vorem el que dura aquesta tos i calentura

TONI46 ha dit...

VICENT, TU TAMBE ESTAS MARALT O ES Q NO TENIES GANES DE FER FAENA? JEJEJEJE
VA REDEUUUUUU ALÇAT DEL LLIT....

ferran ha dit...

Xe!! Què ha passat? N´hi ha un virus a l´Ondara tri esport! Jo porte ja una setmana fet tabaco, vaig fer un intent de nadar i de poc no m´ofegue...Ànims a tots els malaltets, que us cuiden molt i que si un half ironman no pot amb nosaltres no ho farà un virus esquifit...Salut companys!

miguel Angel ha dit...

Anim a tots els mararalts.Per cert lo del reconeixement metge com esta l´asunt.

JOANFE ha dit...

Pues per el que vec no soc el unic fotut, estem tots per el arrastre..
Jo nose quan podre tornar a entrenar tinc una inflamacio fortisima de gola i una otitis aguda en antibihotics minim 10 dies aixi que ja vorem.... la veritat un poc fet pols i desanimat pero el mes important ara es curar-se be, així que fijo que a la mitja de oliva ja no arribe despres pues ja vorem..
Lo de les revisions vaig cridar a la federacio per reclamar i per lo vist als que vam renovar de l'any pasat no es constaba que demanarem la targeta esportiva aixi que vaig fer la reclamacio i adjuntar el rebut del pago i ens van confirmar que ho subsanariem de seguida, els que heu federat aquest any com a primer any ja ho tindreu pero lo que supose tindreu que cirdat a la targeta esportiva eicxa i que us informen per donarvos cita, supose..

miguel Angel ha dit...

Gracies per la informació Joanfe I curat promte. Si algu te intencio d´anar a ferse la revisio que avise per anar junts.

estanis ha dit...

Força a tots els malalts,que es recupereu promte i no es desanimeu.Ja voreu com despres teniu mes ganes de entrenar ¡¡salut!!

PEPE PONS ha dit...

Anim als malalts, segur que ben pronte esteú donant canya.

el taxista de Pablo ha dit...

Contar con Pablo para ir a la revisión.
Vamos juntos con un coche o mas.

el taxista de Pablo ha dit...

Contar con Pablo para ir a la revisión.
Vamos juntos con un coche o mas.

Ximet ha dit...

Jo tambe tinc que fer-me la revisio,si es posible comteu amb mi i vegem lo dels cotxes...
Vinga Anims a tots els fotuts....!!!!!!

MORERA ha dit...

Va xicons! Vitamina C i a la setmana q ve a entrenar.

TONI46 ha dit...

AGUGUGUGUGU, AIII EIXOS XIQUETS MARALTETS...... ANIM, QUE EN NO RES ESTAREU BONS I AMB GANES.
VINGA NENAZASSSS.

JOANFE ha dit...

graciess per els anims pero per ara sols puc treballar i au, encara estic KO amb antibiotics i calmants a veure si hem cure de una puta vegada de aquesta inlamació de gola i orella, en ganes de ser jo altra vegada... la bici relintxa al trastero ni entre perque hem fa cara de llastima i tot.

vicent ha dit...

ja estic bo, estic treballant!!!!
ara voré si m'enrecorde de com es fa la meua feina.
aquest cap de setmana deixaré la bici a un costat i rodaré poquet per a entrar en calor el cos.

ferran ha dit...

Genial companys! Jo també crec que estic arregladet, aquest matí he anat a rodar, bones sensacions.Estava fart d´estar al sofà amb el comandament de la tele menjant xocolata tot el dia!
Encara prompte per anar al prado demà, passeu-ho bé la resta de xalaos!

el taxista de Pablo ha dit...

Me alegro que vayáis recuperándoos poco a poco ánimos a todos y a rodar lo mas pronto posible.

Por otro lado os paso la pagina web donde los que vais a Valencia MEDIO IRONMAN LD.
Me imagino que la mayoría ya lo tenéis claro.
www.valenciald.com

TONI46 ha dit...

ENTONCES DEMA QUI ESTAREM AL PRADO A LES 8.00?
JO I QUI MES.....

ivan ha dit...

ei craks,m'alegre molt que poc a poc aneu tornant al món dels vius,gossarrosss!! toni,mallol i jo també al prado..

JOANFE ha dit...

fa un dia com una campana, ho pasareu be, espere estar la proxima semana encara que siga arrastrant les cames.

Els del relevos de Valecia estan preparats???? de segur deixaran el pabello ben alt.

Mirant el calendari vec que ...han llevat del calendari el duatlo de Benidorm aixi que ja queden pocs de carretera per fer ..

Pero la sorpresa ha segut vore anunciat un triatló en Xabia en Octubre , mooolt bee!!

ivan ha dit...

de lujooo!!joanfe i companyia,vos esperem,pero espabileu-se jeje,que la gent està com un tiiiir!!huí dia espectacular amb bona tirada de bici..i cuidadin,hem trobat a miquel en xàbia entrenant d'amagaes amb el neopré!!!

miguel Angel ha dit...

Vaig anar a vorer el peixets pero no anivia ni un

vicent ha dit...

M'ha tocat per fi el concejal pel tema de la piscina i fa falta el projecte amb tots el nous membres de l'equip i les noves competis.
Qui té el projecte?

JOANFE ha dit...

quan cobrarem lo del bono que vam posar de la butxaca?? sabem algo?

JOANFE ha dit...

Pep te tota la documentacio pero esta fora, Ferran crec qeu tb tenia el projecte.

ferran ha dit...

Vicent tu em passares el "projecte" però que en realitat són varis documents sobre normativa del triatló, membres del club (a l´inici) i alguna coseta més.Jo tenia idea de donar-li forma amb els objectius d´aquesta temporada, comptant amb els nouinguts,ho podriem parlar...

Tomás Gimena ha dit...

Ferran yo tengo el borrador guardado en el ordenador que hice en su dia, si quieres te lo envio para que lo modefiqueis.

vicent ha dit...

tomás,a mi també si pots me l'envies per correu.
viparubio@hotmail.com
gràcies presi!!!!

ferran ha dit...

Vicent aleshores mires tu el projecte,no?
Altra coseta, qui va a Oliva diumenge? Jo vaig, perquè ja ho tenia pagat, a veure com van les cames, animeu-se que ja ens queda res per a la xaladura de la temporada!

vicent ha dit...

jo a l final no aniré a oliva, pq encara tinc tos i no se me'n va de cap de manera.

vicent ha dit...

com puc aconseguir els noms de tots i totes els membres del club, per al projecte de l'any 2012.

JOANFE ha dit...

ARA TE ENVIE

TONI46 ha dit...

JO CAUSARE BAIXA A LA CURSA D'OLIVA. AIXI QUE PER ELS QUE VAGEN, QUE DEIXEN EL PABELLÓ BEN ALT.

vicent ha dit...

culitos, algú pot facilitar-me en Cif del club per incloure'l, que fa falta.

JOANFE ha dit...

El te Peeeep, ara li dic qeu te ho envie.

Este dissabte a veure si puc agafar la bici, que ja te tellarines... eixim no??

ondaracorre ha dit...

vicent, sóc pep, te l'acabe d passar x mail!!! ;)