.

.

dilluns, 20 d’agost del 2012

ABONAMENT PISCINA D' ONDARA 2012-2013

Gracies a bon negocia-ment del nostre benvolgut Vicent i la voluntat del regidor d'esports el senyor Marí, s'arribat a un acord de subvenció per als abonaments de bany lliure durant tot el any a la Piscina municipal d'Ondara per la temporada 2012-2013, que vulga ha de fer un comentari al Blog confirmant que de que el vol abans del divendres 24 d'Agost, es a dir yaaa!!!

Preu del abonament anual per els residents en Ondara 45 €, per la resta 60 €.


55 comentaris:

JOANFE ha dit...

Jo si vull el abonament. JOANFE RIBES

Splu ha dit...

Jo també. JORGE Llàcer

VICENT ha dit...

PAREIX QUE ESTEU CASANT-SE, JO SI VULL.
AFANYEU-SE, QUE ME LO QUITAN DE LAS MANOS!!!!!

estanis ha dit...

jo tambe vullc abono...

Paupau ha dit...

Jo tb vull l'abonament...Pau Enguix

elpepgf ha dit...

Jo també vull eixe bonic abonament de 45 eurets!!!
PEP GINER, em diuen x ahí... Hehehe

Tomas Gimena ha dit...

yo tambien quiero el abono

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Jo també vull el bono de 45 .

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Jo també vull el bono de 45 .

TONI46 ha dit...

CONTA AMB MI, TONI DOMENECH

ferran ha dit...

Abans de decidir-me per l´abonament m´agradaria saber com ha quedat la famosa subvenció de l´any passat. Trobe que ens han ningunejat i han faltat a la seua paraula. Per tant, si es fa efectiva la subvenció segons acordàrem l´any passat, aleshores agafaré l´abonament, si no, doncs no.

basquet ondara ha dit...

ferran has estat molt temps desconnectat!!! ets l'únic q queda x arreplegar la teva part d la subvenció!!! passat per l'office meva quan pugues, vulgues i et deixen i t'ho done!!! ;)

basquet ondara ha dit...

collons! ja estic amb l'usuari del bàsquet... hahahaha
sóc pep, eh!!! ;)

ferran ha dit...

Collóooo, menys mal que pregunte!!! Això s´avisa redéu!! Demà matí passeee per la Pep-office!

TONI R. ha dit...

jo tambe vull el abono TONI RIERA

morera ha dit...

Jo tambe vull el abono Jose Antonio Morera. Xe Feran es tot un plaer tornar a saber d tu.Aci estan tots com a bous.

JOSE COLAU ha dit...

Jo també vull el abono 45. Jose Gilabert (Colau).

Ricardo ha dit...

jo tambe vull el abonament de la piscina

Antriatleta ha dit...

yo tambien quiero el abono.
JOSE MORALES

JOANFE ha dit...

SI NO PASA RES ESTA SETMANA ARRIBARÁ EL PEDIDO DE ROBA, JA CONFIRMARA PEP PER PODER PASAR A PER ELL.

elpepgf ha dit...

no pense confirmar res... vaig a quedar-me tota la roba!!! hahahahahaha

Ximet ha dit...

Bon dia Amics...
Vece que esteu igual de be i de units despres de tot el que esta pasant en Espanya,que GRANS QUE SOU!!!
Jo amb lo de la piscina no comteu amb mi,ja que les brasilenyes en fan entrenar molt en el mapelele...!!!!!!! hehehe
El meu germa esta asi 18 dies de vacances i esta arrasant el bandido,hehehe!!!
Cuideuse molt i a seguir igual CAMPIONS!!!
LA UNION HACE LA FUERZA!!!
Per cert encara queda,pero en Nadal farem alguna coseta,encara que ara siga un paquetorro total,no??

vicent ha dit...

ximet, deixa les brasileres i posa't a treballar!!!!
ara quan tornes, vindras amb una brasilera baix del braç.
una forta a braçada

TONI46 ha dit...

BON DIA A TOTS:

ESTE DISSABTE HAVIEM PENSAT DE PARAR A ALMORÇAR A MURLA(PER AL BARET ON PASSEM QUE SEMPRE ESTA A TOPE)I DIR-LI A MORERA QUE ENS GUARDARA TAULA JA QUE SOM AL SEU POBLE. AIXI QUE LA RUTA JA SABEU QUINA ES. QUI VULLGA QUE S'APUNTE, JA QUE SERA L'ALMORÇA DESPEDIDA DE L'ESTIU, QUE M'HO MEREIXEM.

UN SALUDET A TOTS.

vicent ha dit...

jo vull entrepà de sepia, sense picaeta amb maionesa.una cervessota frescota, cacaues i poliol.

RICARDO ha dit...

lo del esmorzar fins que no ho veja no me ho creuré, PARAR I ESMORZAR!!!!

JOANFE ha dit...

Quan vulgau (sempre de mati) podeu passar per la ofina de Pep a per la roba del ultim pedido.

PONS ha dit...

Per mi lo del esmorzar perfecte. Per cert este diumenge la secció de duatló cross del club va a realitzar un du-simulacre. Qui estiga interesat a les 8,00 h. a la caseta de Ricardo.

elpepgf ha dit...

golfos, en serio penseu parar a murla a esmorzar!?!!?! encara no m'ho crec... veurem si és veritat... hehehe


com ha dit joanfe, ja tinc la roba ací l'office, quan vulgau passar, estic d 8.30 a 14.30!!! ;)

Tomas Gimena ha dit...

Me apunto al almuerzo de mañana. Imagino que la salida en bici será a las 7:30?

TONI46 ha dit...

A LAS 7.30 EN LA SEDE SOCIAL " EL PARDO" Y ALMUERZO SOBRE LAS 10.00

ferran ha dit...

Companys jo a les 7´30h ho tinc prohibit, però igual m´acoste a Murla a les 10´00h, com es diu el baret?? És de la mateixa travessia del poble, que queda a ma esquerra?

elpepgf ha dit...

xe! quina travessia més xula tinguérem ahir en calp!!! amb un final molt xungo, però estigue molt divertida!!!
tots l'acabàrem, així q això és el més important!!! :D

ivantravessia ha dit...

si si,hem quede en que tots l'acabarem(hostii quin patirrr)jo els vaig donar un poquet de menjar als peixets...com sempre la companyia,el millor de tot..

elpepgf ha dit...

ivan, ets un màquina!!! vaja força d voluntat q vas demostrar!!! ;)

TONI46 ha dit...

YEEEE PEIXETS, PAREIXIA QUE NO ANAREM A ARRIBAR MAI A LA PLATJA, MAREEEEEE
PERO AHI ESTAVEM TOTS NOSALTRES PER ACABAR-LA DE LA MILLOR MANERA, ESTEM FETS UNES SIRENETES, JEJEJE

vicent ha dit...

ja podeu passar per la piscina per fer el pagament del bono de 45 euros els d'ondara i 60 els forasters.
s'ha d'omplir un full en recepció, amb les dades personals, una fotocòpia del número de conter corrent i nif personal.
adèu sirenitasssssss!!!!!!!

TONI R. ha dit...

PEP encara tens obert en horari de mati??

es per a vorer al xaleco de la bici que no hi ha forma de poder desabrotxar-li la cremallera.

que el diumenge els de la travessia, ¿deguereu tragar una mica d´aigua no? je je je menuda purga d´estomago tindreu tots.

salut

elpepgf ha dit...

sí, fins q no passe el tri d'oliva, estic sols en horari d matí! hehe

la cremallera!? q jo sóc ara costurera, o q!? hahahahahahahaha

la mar estava xunga, però no vam aplegar a passar-ho gens malament, ni res x l'estil! tots molt contents! ;)

JOANFE ha dit...

Ja estan les inscripcions del tri de xabia, son 35 mambos per els federats i 12 mes per els no federats, el federats qeu vulguen fer la inscripcio conjunta hi ha que portarli la pasta a Pep abans de el divendres 7 de setembre. Els no federats ho tindran que fer per el seu conter.
Aleee a vore si fem pleno i anem tots que es planet i esta al costat de casa.

elpepgf ha dit...

tonitrek!!!
no sé q degueres fer, però la costurera ha obert la cremallera i l'ha tancada a la primera, sense forçar-la, ni trencar-la, ni res x l'estil... xDDDDDDD

això sí... el xaleco me'l quede jo, ja q la meva mà d'obra és molt cara!!! hahaha

JOANFE ha dit...

Es que estas fet una costurera!!!!
Es que Toni tens unes manetes que pareixen peus!!

VICENT ha dit...

ja tenim valència!!!!! rita ens està preparant en el box un parell de gin tònics ,per fer un bon avituallament i no patir deshidratacions.

TONI R. ha dit...

COLLONS PEP, quines manetes de cirujano que tens per a fer baixar cremalleres que DIOS las pille confesadas, JE JE JE...

a vorer si puc passar avui o dema a les 13:00 i arreplegue el xaleco i en dones una classe magistral de com ho fas (que no hi haja mal entesos que açi hi ha molt de pervertit).

lo de xabia no es un poc car per ser un sprint?? sera per culpa del IVA.

VICENT el meu gin tonic de qualsevol marca menys larios AH i en copa gran, GRACIES I A LA SALUT DE RITA. JA JA JA

SALUT

elpepgf ha dit...

és xq ma mare, sempre ha sigut bona costurera i, clar... ja se sap q no s'hereten sols els bancals, no!? hahahahaha

això sí, se'm donen millor els sujetadors (a poder ser wonder-bra, o push up), q les cremalleres... ;)

en quant a l'horari, avui estaré fins les 14.30, tranquil!!! hehehe
però a les 13.30 aniré al banc, si véns en eixe moment, t'esperes un segonet i tornaré! ;)

en quant al gin toni, el vull com toni, amb copa gran i q no siga larios, però x culpa d'anar al dorian, m'he malcriat i ara també vull q tinga pebre dins i/o pepinillo!!! queda clar!?

JOANFE ha dit...

falta algu arreplegar la roba? Li heu portat els diners a pep per anar a Xabia?

Com esta el tema?? vaaaa..

PEPE PONS ha dit...

A veure, a Toni Carrió la camiseta de correr (una L) li ve gran. Si algú está interesat en comprar-la o tinga una M que li vinga menuda per cambiar que es pose amb contacte amb ell.

vicent ha dit...

com puc mirar el dorsal del diumenge?

JOANFE ha dit...

A veure... Ens han fet una oferta desde Xabia, ens han abaratat la inscripció a 28 euros (preu raonable) per ser un club de la comarca, per aixo hi ha que portar els diners a Pep abans del dijous 13, i el num de xip. es a dir el numeret qeu apareix en el nostre xip groc, de no ser així el qeu vulga inscribirse despres tindra qaue pagar el 35 pavos, supose sera sols per els federats, pero puc fer la consulta per si ho voleu saber algun no federat.
Ale pues se amplia el plaç, i ja no teniu la escusa de que es car perqeu el preu es el mateix que qualquier sprint i damunt no ens gastem pasta en desplasament.

Ale animeu-se...

Anònim ha dit...

dema a quin hora quedem? a les 5:30 al fratelli?

TONI46 ha dit...

EM FAM MAL HASTA LES PESTANYES!!!

el taxista de Pablo ha dit...

Impresionante demostración de fuerza y deportividad de todos vosotros los diez y todavía mas...
el equipo del ONDARA Tri-esport 10º Clasificados en el Valencia Triatlón 2012.
Sres. si siguen ustedes poniendo el listón tan alto, vamos a ser un Club a tener en cuenta en muchos sitios de España.
Simplemente mi admiración y mi mas sincera Enhorabuena a los diez.

vicent ha dit...

culitos aneu passant-me fotos de tots juntets per poder fer la crònica i enviar-la al periòdic, que ja fa temps que no eixim, i la gent que ens segueix està ansiosa.
algú ve a fer esta vesprada tirada llarga de bici i córrer una horeta? jajajajajajajajajajaja
ivan eres un superabrasssiiiittttttt!!!!!!

elpepgf ha dit...

vicent, ves fent un article, q el nostre corresponsal joanfe, s'està acomodant massa últimament i no tindrà l'article preparat fins la setmana vinent, ja veuràs... hahahaha

JOANFE ha dit...

tuu capullooo tindras queixa de mi, la cronica estara fet per dema pero no tinc ni una foto ni mitja, el unica que va fer es Tonitrek i alguna durant la cursa que han fet uns amics meus de valencia que anren a veureu, aixi que busqueu per internet i me les paseu, un poquito de colaboracion por favor.

Pablo s'ah currant la classificacio i me la ha pasada, li ha quedat molt be, ja voreu ja

Respecte al triatlo Ivan intratable lo de ell ja no te nom.. i Vicent a eixit de la nevera i a entrat al forn i riera menudos triatlons han fet els colegues.
Quan tinga alguna foto per la cronica del canfali te la pase vicent, depen de rienra ell portava la camera.