.

.

dilluns, 7 de gener del 2013

VIATGE MITJA DE SANTA POLA 2013




Bé, ja tenim la mitja de Santa Pola ací i, com som un grapat de gent del club apuntats, el tema és organitzar el viatget per després quedar-nos a dinar perquè esta un poc lluny i vindre a dinar a casa serà més bé berenar que dinar. Si algú es vol quedar a dinar ho hauria de confirmar abans del dijous perquè, com hi ha tanta gent, serà un poc complicat reservar i s'ha de fer en temps. La majoria dels corredors es quedaran i es farà un poc complicat, no he buscat menú però supose que estarà de 20 a 25 euros per barba, si es poguera trobar alguna cosa millor perfecte, però tindria de saber qui s'apunta per poder reservar i fer preu, i també mirar d'agrupar en cotxes i que no ens coste tant el desplaçament. Molts anirem amb la family també, així que en el blog confirmeu quants adults i xiquets porteu cadascú. Hi ha servei de dutxes així que no cal fer olor a xoto mentre dinem jeje. Encara que no esteu apuntats a la mitja i voleu anar a vore-la i quedar-se a dinar també confirmeu.

Per favor confirmeu abans del dijous dia 10, ni per facebook ni per whatsapp per el blog, sinò després ens deixarem algú.





31 comentaris:

JOANFE ha dit...

copieu i pegeu (com sempre)per confirmar:


JOANFE - 2 ADULTS I 1 XIQUET

Sergi ha dit...

Nosaltres ens apuntem i anem coneixent als membres del club.

JOANFE - 2 adults i 1 xiquet.
SERGI MALLOL - 2 adults.

vicent ha dit...

joanfe que tu tens una xiqueta no un xiquet!!!!
JOANFE - 2 adults i 1 xiquet.
SERGI MALLOL - 2 adults.
culito, culita i culi junior

Ricardo ha dit...

Ricardo - 2 adults / xicarrón / carro
JOANFE - 2 adults i 1 xiquet.
SERGI MALLOL - 2 adults.
culito, culita i culi junior

vicent ha dit...

ricardo vine a arreplegar el mantecao a casa que el reparto no és a domicili. tinc a la guardia civil sempre voltant pel meu carrer, es veu que sospiten, jajajajajajajaja

ivan ha dit...

JOANFE-2 adults i mar
SERGI MALLOL-2 adults
CULITO,culita i culi junior
RICARDO-2 adults i xicarrón
IVAN-2 adults i els xiquets a casa dels iaios jeje

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Sergi Torres: 2 adults

JOANFE-2 adults i mar
SERGI MALLOL-2 adults
CULITO,culita i culi junior
RICARDO-2 adults i xicarrón
IVAN-2 adults i els xiquets a casa dels iaios jeje

Sergio Torres Sánchez ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
morera ha dit...

Este dumenge ania ruta.El temps dona molt d aire,podriem fer bici i corer.Opineu...

JOANFE ha dit...

El diumenge s'ha parlat de fer 70 bike + 10 run pero rodant en grupet, quedem a les 8 en el local dels meus pares on fem sempre este tipus d'entrenament (si algu no ho sap on es que pregunte) porteu la roba de correr i la deixem abans de eixir en bici...qui ve??

culito ja esta encomanant el dinar de santa pola..

TONI R. ha dit...

jo si no hi ha contraordre en la bike si i ha correr a vore si puc anar.

Jaume ha dit...

Hem comentat vàries vegades d'anar a fer una torradeta a Beniarbeig (a un casup que tinc en un bancal).
Un bon dia seria el dissabte 26-01-13, ja que no destorba cap competició.
Deuríem quedar a les 10,00 h. per a comprar i que no es faça massa tard (ja que la vesprada és curta).
Apunteu-se per a saber molts en som i si ens fa falta algo.

vicent ha dit...

El menú de 17 euros consiste en:



Pan tostado con tomate y all i oli

Ensalada

Fritura de verduras

Croquetas de jamón Ibérico

Fritura de pescado

A elegir....

Arroz a banda

Fideua

Postre de la casa

Una bebida por persona

JOANFE ha dit...

Bon menu i molt bon preu!!

lo de la torra jo vaig tb!! aleee tot una farteraaa !!!

TONI46 ha dit...

eiiiiiiiiiiiiiii, jo tambe anire a la torra del Jaume, que no vullc que meu conten, jejejejeje

Splu ha dit...

Jo també aniré a la torrà de Beniarbeig!!

I el diumenge sí que vull anar però no ho sabré fins últim moment. A córrer un poc menys que vosaltres q esteu molt forts!!!

PEPE PONS ha dit...

Entrenar no, pero torraetes si, jo no me la perc.

Ricardo ha dit...

Estic preocupant-me ja que m'apunte a tot i aixó es síntoma de abrisimenta. Jaume a la torrà també vaig.

vicent ha dit...

jo també vaig a la torrada al casup de madera.

Ximet ha dit...

Bueno amics,com be vaig posar en el grupet,He tingut un probelmeta asi en Brasil amb tema burocratic de documentacio i el meu jefe volia que per totes en quedara d,ilegal.Jo despres de 3 dies de viatge i que en pase aixo amb la federal,ho vaig enviar tot a mamar i torne cap a casa,estava asi per a viure una experiencia,pero vaig vore que vaig arribar al limit.I pase d,estar en un pais com aquest d,ilegal. Hem quede amb lo viscut que no es poc i la gran experiencia.
aixi que ara a entrenbar de nou i a vore cuan estic preparat per a TRIATLOTNAR.
que ganetes tinc Xe!!!!!!!
Joanfe o Pep,hi ha posibilitat de federar-me encara? so val?

JOANFE ha dit...

clar que pot federar-te ximo.

JOANFE ha dit...

per els qeu no veuen el correu...

JA ESTA AÇI EL ROLLO DE LES REVICIONS MEDIQUES!!!

Gracies al nostre Pau hem arribat a l'acord amb el centre mèdic de Dénia (el del castell) per fer-nos les revisions mediques que demana la federació per 25€, el dies per demanar cita son aquest proper divendres dia 18 i el dimarts 22 i dimecres 23 de gener, el horari esta en el enllaç de baix, li doneu click i apunteu el vostre nom complet en les caselles de color groc que queden lliures i que us viga be, escriviu el nom i tanqueu la finestra no hi ha que fer res mes, (no escriviu damunt de un nom ja apuntat).


El dia i hora que heu solicitat la cita aneu al centre metge i porteu el DNI i 25 mambos per pagar allí cadascú la seva revisió.

LLISTAT PER LA REVISIO MEDICA DE LA FEDERACIO - https://docs.google.com/document/d/17rwdbbzbBIFI7JTAuGqhxgdLWGWVHY2jWpE5YgpVZ7Q/edit


ALE A VORE SI HO FEU BE...

el que no es puga aclarir que hem diga del horari lliure quin dia vol i jo el apunte.

TONI46 ha dit...

Ximet, ja saps que açi estem per el que faja falta, aixi que et donem un abraç ben forta per el teu regres. Ara ja saps, a abrassirte amb nosaltres.

vicent ha dit...

ximet benvingut a casa dew nou.
si vols començar a abrasir-te saps que tens un dorsal guardat si vols per a la mitja de santa pola aquest diumenge,m jajajajajajaj

JOANFE ha dit...

Degut a una circular que ens ha enviat la federacio oferint la revisio mes barata he parlat en el centre medic de Denia i com ho hem deixat tot arregladet i tots els turnos plens he aconseguit que en rebaixen la revisio a 16 euros!!!

aixi que ja sabeu un ahorret!!

elpepgf ha dit...

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeecaguen la mar!!! aquest joanfe és un crack!!! hehehe

com porteu la preparació x Santa Pola, xiquets!? espere q aneu escopetats!!! ;)

vicent ha dit...

joanfe puto aMO, MIRA A VORE SI EM POTS NEGOCIAR LA QÜOTA DE LA HIPOTECA EN EL BANC DE VALÈNCIA JAJAJAJAJAJAJAJ.
JOANFE JO A QUINA HORA TINC DIVENDRES? M'HAS AGAFAT TORN?

JOANFE ha dit...

Quedar per Santa Pola:

Els dorsals el diumenge els donen fins les 9:00 per lo que hem de estar com a maxim a les 8:30 alli, contant hora i mitja entre arribar i aparcar, tocaria ixir a les 7:00 tot aixo apurant així que donem 15 min abans per no agobiar-se.
HORA DE EIXIDA 6:45
LLOC : FRATELLI
intentem plenar cotxes del que els queden a dinar i els que no.

Si es posen d'acord les dones i acompanyants no caldria que matinaren tant i podrien eixir a les 8:30, no trobeu?

TONI R. ha dit...

una mica mes i casi mos tenen que pagar per fer-mos la revisio ja ja ja, gracies a pau i joanfe pq mos en llevat un marron de damunt en lo de les revisions.

per a sant pola molta sort a tots maquines.

ximet ves posan-te les piles que açi la gent no para d´entrenari esta fortissima.

au.

ens vegem.

Splu ha dit...

Molta sort demà, gaudiu com sabeu fer-ho i no cal dir que de segur deixareu el pavelló ben alt!!

TONI R. ha dit...

QUE NO CONTEU RES DE SANTA POLA?? ESTIC ESPERANT QUE ALGU FAÇA LA CRONICA, AQUI LI TOCA??