.

.

dimecres, 2 de febrer del 2011

DUATLÓ DE BENIDORM

El dia 2o de Febrer fan un duatlo sprint aprop en Benidorm, te 6 km a peu- 20 bici i 3 a peu, ja esta la inscrpció oberta en la pagina de la federació, açi estan els detalls, qui vol anar??

jo aquest diumenge tenia la idea de fer un simulacre de duatló, algu se apunta??

yee o participeu un poc en el blog o pasando de currarseu penjant açi coses, si no sabeu com fer comentaris m'ho pregunteu, pero hi ha que participar un poc xatos i no llegir i prou.

Per cert ja esta fet el pedido tot ingresat i aclarit, dema al notari a qui li toque.

25 comentaris:

elpepgf ha dit...

jo ja et vaig comentar q m'apuntava joanfe!!!
t'ho estàs currant molt bé, tio!!! així m'agrada!!!
vaig a veure si m'inscric al duatló d benidorm! :D

elpepgf ha dit...

val, pel q veig, primer s'ha d fer l'abonament d 20 euros al banc i desprès ja ens podem inscriure...

JOANFE ha dit...

justament per tu no es pep, es general que no costa molt participar un poquet, per cert me ha dit morera que el diumenge aneu a fer la cursa de palmera i aneu i torneu amb bici, no? no es mal pla.

elpepgf ha dit...

sí, exacte! ho vam parlar Sergi Soler i jo, així estirem un poquet les cames... jajajaja

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Pep, m'agrada el pla, ja em dius hora, però no matineu massa.

elpepgf ha dit...

jejeje, sabia q t'apanyaria sergio!!! ;)
pos encara no hem quedat en l'hora, però calculant...
la cursa és a les 11, x arribar allí a les 10, quedant nosaltres a les 9.30, sobraria!!!
on vols q quedem!!!??? ;)

JOANFE ha dit...

la veritat me encataria anar pero tinc sopada el dissabte amb els amics aixi que igual per eixir a correr y bici si estic pero per fer una cursa, no crec, pero m'ho pensare e igual vaig en vosaltres a fer la cursa tranquilet.

Pep collons si que vas en bici!!! jjeje 30 min per anar a palmera es una mitga de 42 km per hora jajaja vamos una maquina, has de anar casi tot el rato per damunt de 45 Km/h jo si anara eixiria un poc abans no estic tant fort jajaja.
per cert on deixareu les bicis i la roba per cambiar i sabatilles? ..

elpepgf ha dit...

està tot parlat amb josé andrés i nando, d somesport!!! els emboliquem les motxilles a ells i les bicis ens les guarden a la furgona!!! ;)

no es q estiga fort... jajaja, ja voldria jo...
però supose q ens sobrarà temps i x això ho propose així...

JOANFE ha dit...

pa anar be pep conta amb un hora entre eixir i deixar les bicis i tot aixo a un ritmet ligeret.
si ho teniu ben arreglat si collons me dona ganetes de anar, ja vorem..

elpepgf ha dit...

ale, ja soc un dels dos inscrits en el duatló d benidorm!!! faré podi segur... jajajaja
q no s'inscriga ningú més, x favor, així podré dir q he quedat 2º en un duatló, xq l'altre, x molt roin q siga, segur q és 20 vegades més bo q jo... jajajajajajajaja

http://triatlocv.org/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=113

JOANFE ha dit...

Com quedareu en Palmera?? la experiencia de anar en la bici com va anar? jo ho vaig fer asoles despres de la sopadeta del dissabte, i ufff aixo no era correr era arrastrar les cames jaja menos mal no vaig anar a Palmera jeje la edad no perdona.. ja tenim benidorm ahi..

elpepgf ha dit...

joanfe, no va estar gens malament la cosa, no... ;)
vam anar a 28,5 km/h. i al tornar a 28,4... i tanta a l'anada com a la tornada vam pillar TOOOOOOOTS els semàfors d'oliva en roig!!! això és molt gran, collons!!! jajajajaja

escolta, autoritzam al bloc i penjaré un parell d fotos q vaig fer a l'arribada a palmera!!! ;)

PONS ha dit...

Collons Pep, esteú fortisims. Segur que a Benidorm feú un bon temps.

JOANFE ha dit...

Per cert qui no tinga club de atletisme quan fa curses a peu si us apeteix en conter de posar independent podria posar ONDARA TRI-ESPORT i aixi el donem de alta com a club en el somesport i te represantacio en les curses.
si us pareix be.

elpepgf ha dit...

com q si us pareix bé!!!??? és el q deurieu fer tots!!!
així tenim les classificacions com a equip, i queda molt més xulo!!! ;)

joanfe, continue sense poder accedir al bloc... jejeje

vicent ha dit...

si posem ondara tri-esport haurem de baixar de 4 min el km, i jo no arrive ni de conya!!!!

JOANFE ha dit...

Este diumenge se ha fet la primera prova de duatlon de la temporada, el duatlon de Manises, he pegat una mirada a la clasificacio i jajajaja he pensat a que collons vaig jo a Benidorm jajjaa esta gent esta fortisimaa el 90% fa els primers 5 km a menos de 4 min/km van tots a 3 i pico, açi noes com les curses a peu que hi ha de tot açi els ultims van prou mes que jo jajaja aixi que arribare al box a per la bici y sera facil de trobar estara la meva domes jajaja.

pegueu una miradeta i voreu
http://www.conxip.com/resultados/11dumanisesGeneral.pdf

elpepgf ha dit...

eh!!! aquesta classificació deu ser una broma... hi ha una barbaritat d gent q corre x baix d 3.30... jooooooooder...........

elpepgf ha dit...

i els primers x baix d 3 el km... jajajajajajajajajajajajajajaja

mabolo ha dit...

Piensa que es habitual en los du y tris, que los circuitos sean algo mas cortos, pero este debia de ser escandalosamente corto.
Un claro ejemplo, no se como estara ahora, pero en Palmera corrio Josep Alepuez, el ha estado delante mucho tiempo en el du, y en palmera corrio a 3'33", pero como bien es esto, no solo es correr, despues hay que ser capaz de rodar a 40 km/h, y correr. Si quereis estar cerca de los puestos de cabeza,claro.

VICENT ha dit...

JO CREC QUE EL CIRCUIT DE CARRERA SERIA TOT DE BAIXAETA, PQ NO POT SER QUE CORREGUEN TOTS TANT DEPRESSA.
HI HAURÀ QUE PENDRE NANDROLONA O EPO DE 6 GENERACIÓ.
PEP, QUAN VOLS QUE QUEDEM PER A PARLAR AMB EL CONCEJAL D'ESPORTS?
PODRIEM CANVIAR EL NOM DEL CLUB PER ONDARA-TRI ESTEM CAGATS DE POR.

JOANFE ha dit...

Mabolo para que esos esten delante tiene que haber gente como nosotros que quedemos detras jaja, pero lo que me sorprendio es qeu hasta los ultimos corren que se las pelan, ostiaa es qeu no es que llegemos los ultimos sino que les dara tiempo a tomar cafe antes de que llegue yo jaja.

JOANFE ha dit...

me informacio de la prova.

http://www.white-events.net/duwhite-benidorm/primer-segmento.html

JOANFE ha dit...

Hi ha la posibilitat de fer la inscripció colectiva que es molt mes facil. I pep s'oferit a recaudar els diners per fer la transferencia, pero lo que per inscriures en Benidorm sols heu de pasar per la oficina de Pepe (Allianz segurs, Avd. doctor fleming, 36)i donarli els 20 euros del import de la inscripcio abans del dimecres 16.
i eixe dia ell fa la inscripcio de tots en conjunt.

elpepgf ha dit...

una d dos, o faig l'inscripció o em fugue amb tots els diners!!! jajaja
no arribaria massa lluny...