.

.

dilluns, 21 de febrer del 2011

UN EXIT DE ESTRENO DE ONDARA TRI-ESPORT






Aquest diumenge es va estrenar el nostre club en competició en la duatló de Benidorm, i per molts de nosaltres era tb la primera vegada que feiem un duatlo de carretera, quedarem en el Bar valero a les 7:30 i arrearem cap a Benidorm, en la cola que ferem en els dorsals i deixant tot preparadet en el boxer ens va pasar el temps i casi sense calfar ja estavem competint, aixi que geladets ferem la eixida del tram a peu cara amunt, perque no si qui collons va dir que era planeta pero de planeta res de res, com era de esperar el sergios destacadets en la cursa a peu i els demes darrere, va tocar agafar la bici i .... cara amunt altra vegada i vinga la rotonda, pero be avinguda ampla i bon asfalt i la gent a tota llet, mare meua com anaven, despres tocaba deixar la bici i fer 3 km mes a peu i ahi les cames deien: pero pero on vas fill meu?? jeje jo pareixia un pato jeje pero pronte se soltaven i a correr que ja quedaba poc.
En definitiva vam acabar tots amb una actuació espectacular fent uns temps de lujo que jo en el meu cas particular no esperaba ni de conya, i disfrutar de competir amb gent de un nivell acollonant.

Lo millor una bona cervessota al Bar valero comentant les batalletes de la jornada, ara a entrenar fins la proxima.....









20 comentaris:

elpepgf ha dit...

xe quina canya!!! jejeje
ja tinc ganes d fer-ne un altre, però primer q el genoll em torne al seu lloc, xq avui sí em fa un poc "pupeta"... jajaja

TOMAS ha dit...

Genial, ha estado realmente genial.

hey, Joanfe que te has tomado, has hecho un duatlon genial, aqui en los entrenos amagat pero despues llega la carrera y muy bien

VICENT ha dit...

DIUMENGE ESPECTACULAR I AMB BONA COMPANYIA.
HE FET UNA RECLAMACIÓ A LA ORGANITZACIÓ PER FER LES FOTOS DE L'EQUIP I JO NO ESTIC, ME CAGUEN LA PUTA!!!!, VOSALTRES FENT-SE FOTOS D'EQUIP I JO CAGANT EN EL POLICLIN EN OLOR A MERDA, JAJAJA
ESPERE QUE AMB FOTOSHOP PUGA EIXIR EN LA FOTO JAJAJA
PERÒ SI QUE ES VERITAT QUE HE ESCRIT A LA ORGANITZACIÓ DIENT LO DE PUJAR PER LA VORERA PER DONAR LA VOLTA I COM NO, LA MERDA DE REGAL QUE ENS VAM FER. LA GENT S'ESTIMA MÉS UNA CAMISETA.
JO TAMBÉ TINC GANETA DE FER-NE UN ALTRA. LA PRÓXIMA ÉS ONTINYENT, ALGÚ S'ANIMA!!!!

VICENT ha dit...

TOMÀS YO VI QUE JUANFE SE TOMABA UNAS CÁPSULAS A ESCONDIDAS.SERIA NANDROLONA O EPO DE SEXTA GENERACIÓN JAJAJA.
JUANFE ARA JA CONFIEM AMB TU PER A PUNTUAR EN ELS DUATLONS, ESTEU ELS SERGIOS I JUANFE, FORMES PART DE LA ÉLITE!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona companys per la bona estrena de la temporada. He vist les classificacions i collons,m´haureu d´esperar!!
Ferran

JOANFE ha dit...

mes fotos estes son les de el nostre company Miguel

https://picasaweb.google.com/109718623298913738455/Ondar?authkey=Gv1sRgCM--tYH4n9me4wE#

Vicent estaves cagant??? jajajaja que bo eres jajaja no t'havies de morir mai.

JOANFE ha dit...

mes fotos de Miguel.

https://picasaweb.google.com/109718623298913738455/Ondar?authkey=Gv1sRgCM--tYH4n9me4wE#

yeee quina es la proxima?? algu se anima a vindre al duatlo de cross de crevillent?? Pons, vicent i jo volem anar.

JOANFE ha dit...

açi ja no escriu ningu??? esteu morts despres del dutalo o que?? jaja.

elpepgf ha dit...

estem en setmana d reflexió!!! jajajajaja
alguna novetat x aquest cap d setmana!!!???

JOANFE ha dit...

jo este finde tire cap al monte en la bici igual que les cabres jeje pero el que ve si voleu fer un entreno de DU jo podria dissabte de mati prontet si algu se anima ja sap.

Aneu comprant el neopreno que la mar esta bonisima i la triatlo esta ahi ....

PEPE PONS ha dit...

Bueno, primer que tot donar l'enhorabona a tots per els resultats. Eu deixat el club en un bon lloc i en cuant a la duatló cros de Crevillent podeú comptar amb mi.

elpepgf ha dit...

joanfe, el dissabte 5 d març faré excursioneta a valència, x pegar una miradeta als neoprens... ja et comentaré com quede... ;)

JOANFE ha dit...

vicent si tenieu idea de anar a Ontinyent en la web de la federacio diu:

ONTINYENT CUBRE TODAS SUS PLAZAS Y CIERRA LAS INSCRIPCIONES
LAS 400 PLAZAS DISPONIBLES ENTRE LAS PRUEBAS SPRINT Y OLÍMPICA QUEDARON CUBIERTAS EN LA TARDE DEL JUEVES

ja te vaig dir que no te despistares que se acababen..

Algu se anima al duatlo cross de crevillent??

JOANFE ha dit...

PEP com vas quedar en el concejal?? rasquem algo?

elpepgf ha dit...

collons els d'ontinyent!!! no està malament plenar l'assunt avui en dia...

el tema del concejal, em va dir, q millor si ens reuníem tots amb ell per veure q faríem amb el pagament d la piscina! ;)
lo d rascar algo, això ja ho veig més complicat...

VICENT ha dit...

QUAN VULGAU ENS REUNIM AMB CASTILLO, PERÒ NO HO DEIXEM CORRER MOLT DE TEMPS, QUE PASSEN ELS DIES I NO ACLARIM TEMES QUE ENS CONVENDRIEN, COM PISCINA, SUBVENCIONS, PRIVILEGIS, SOPARETS....

FerranDénia ha dit...

Hola companys!
El dissabte que ve algú fa eixida normaleta en bici carretera??
60-80 km amb una mica de muntanya?
A veure si algú s´anima!
Ferran

JOANFE ha dit...

Vicent lo del concejal us ho deixe a vosaltres poseu-se d'acord i feu una cita amb ell.

Ferran jo el dissabte el unic rato que hem deixen les obligacions familiars es de bon mati fins del 10:30, la idea que volia fer era fer un simulacre de duatló, si algu se anima acompanyarme que ho diga.

Pero avui parlant en Morera m'ha dit que si eixieu per la vesprada en bici ell s'apuntaba a fer ruta, ell no entra en el blog pero jo el vec el dimecres a la piscina i sino te puc donar el tlf.

FerranDénia ha dit...

Jo encara no estic per a fer simulacres,ojalà!!per cert, una coseta, m´hi vaig apuntar al circuit de La Marina i encara no estem al llistat de clubs, fareu també el circuit,no?

JOANFE ha dit...

Ferran la majoria si ho fem pero alguns estem tb en algun club de atletisme, pero si no estas en ningun club de atlesitme quan fajes inscripcio posa en altres clubs ONDARA TRI-ESPORT aixi el organitzador el incluira en els clubs.
Pep podries dir-li a Jose Andres si tens mes relacio, que el incluixca en el llistat de clubs-