.

.

dilluns, 21 de març del 2011

DUATLÓ CROSS DE CREVILLENT 2011













Aquest diumenge 20 de març pegant-nos la matinà ens vam anar 4 penjats a fer el duatló cross de Crevillent i com no a estrenar les equipacions del club jeje, ens vam mudar i vam començar a calfar un poc, tinguérem un percans, jo vaig trencar la cadena de la bici, a falta de 15 per començar, gràcies a la ajuda de tots i de la organització vaig poder eixir amb un eslavó menys i fent soroll el canvi però la vaig poder fer, es la ventaja de anar en equip que ens ajudem quan fa falta i es molt de agrair, be pues això, eixirem i Pons va eixir com una fona el colega jo vaig intentar seguir-lo un rato mig eufegat fins que vaig veure que el garmin posava a 3,40 min/ km, mare meva on anava jo jajaja així que a baixar ritme i acabar en dignitat, al arribar a boxes ho vam fer Vicent i jo junts, i desprès agafar la bici i fer ruta per la serra de Crevillent, collons els colegues que manera de fer-nos pujar amunt i amunt tot el rato van acabar les cames carregades, i desprès a córrer altra vegada ufff les cames pareixien de formigó, però a la que ens vam donar conte ja estàvem els 4 rigent i comentant la jugada. Casi fem podi en la classificació per equips i tot, en conclusió una experiència dura però bonica i amb una molt bona companyia.

7 comentaris:

TOMAS ha dit...

Joanfe, creo que dentro de poco te vamos a tener que poner lastre.
Muy buena carrera campeones

elpepgf ha dit...

mare de deu, quines botifarretes més competitives!!!
esteu fets uns cracks!!! caguen la mar!!! ;)

demà, si el temps ho permet, ens veurem en l'entrenament, q pareix q ja tinc el genoll bé del tot...

vicent ha dit...

Definitivament el casc eixe no li anava amb l'equipatge, jajajaja.
Mira que si quedem tercers i no agafem la copa!!! seria per a matar-nos. Ens alcem a les 6 del matí i per poc quasi ens emportem una copa a casa.
Ara bé, no sé on l'haguerem posat, pq el cotxe ja anava a tope i no cabia res més.
Equipatge més elegant, el nostre sense cap dubte.
Les fotos estan de puta mare.
Joanfe d'on has tret eixe biceps que t'ix en les fotos. Tú tens un gimnàs a casa!!!!!

PEPE PONS ha dit...

No patixques Vicent, que anaves ben guapo. Gracias Tomás. Pep m'alegre que el genoll estiga millor. Crec que van fer un bon paper tots en Crevillent, si millorem una miqueta mes segur que en la próxima arreplegem copa. el club que vaja pensant de comprar una vitrina on anar posant les copes.

miguel Angel ha dit...

enhorabona esteu forts

JOANFE ha dit...

Pep me alegre molt per el genoll, es el mes importnat estar be, gracies a tots la veritat va ser dur pero ho vam pasar genial, a titol personal crec qeu cadascu ha estat molt content, i ara que toca?? ens animem anar a pinedo??? El nostre primer TRI... qui s'anima?? hi han 119 apuntats jaaa,no ens esperem a ultima hora a vore si no tenim plaça.
http://www.pinedotriatlon.com/esp/inscripcion-pinedo.php

JOANFE ha dit...

sort a tots per els que van aquest diumenge a Gata