.

.

dilluns, 27 de juny del 2011

FINDE VARIADET




Varies competis per tot arreu i ONDARA TRI-ESPORT escampadeta per ahi compentit a varios fronts, per un costat curses a peu i per l'altre travesies a nado.


Per a travesies el nostre amic Estanis que no esta molt be la veritat i el tio va i fa la travesia de cullera... 10 km uff de pensar-ho hem canse, amb ell el nostre amic Pakito Alberola que va fer 3 en la seva categoria un animal el tio.


Altra travesia la de la nova incorporació del club, la nostra Isabel que va fer la travesia de Torrevieja fent 5 de la seva categoria, una lluitadora com ninguna.


Despres de running un quants anarem el dissabte a fer la de Villalonga i el nostra maquina de correr va i fa segon i se queda tant panxo i mira que feia calor.



El diumenge la resta anaren a Bellreguard el poble de la nostra nenaza principal i com van sobrats la majoria anaren en bici feren la cursa i sen tornaren en bici tb.


Finde variadet ara ja esta be de tant de sport i el divendres de sopadeta ....

20 comentaris:

vicent ha dit...

Aneu passant per la piscina per a fer l'abonament amb el número de conter del banc. recordeu que teniu de temps fins el divendres.

JOANFE ha dit...

pero heu preguntat el tema de el curset?? es qeu jo vull anar en monitor a mi la subvencio no hem faria paper, i com jo crec qeu varios...

MALLOL ha dit...

quin fin de mes cumplided, ara lo de Estanis i la travesia de 10 km que barbaro...
El club esta agarrant un nivell que alguns ens posem les piles o tindrem que anar de asitencia.
EL DIVENDRES TRI SOPAR, A VORE SI TAMBE DONEM LA TALLA LAS NENAZAS

vicent ha dit...

aquest diumenge trisimulacre olímpic!!!!!!!
jo aquest divendres sols beuré aigua fresca, jajajajajaja

vicent ha dit...

aquest mig dia aniré a la piscina a preguntar si hi ha curset per a triatletes aquest estiu, i qaclarir algunes cosetes del bono anual

elpepgf ha dit...

jo he quedat amb tomàs d'anar, també, aquest matí, a veure si ho aclarim ja i au...

si poguérem apuntar-nos a algun curset seria ideal, però supose q no ens faran eixe detall...

JOANFE ha dit...

Pues si no rebaixen els cursets per mi se poden clavar la subvencio on els capia, perque al igual que jo hi han molts que no tnene ninguna tecnica depurada jeje i que el que els fa falta es millorar la tecnica i no es anar a pedre el temps i nadar per lliure. Així que jo insistiria per veure si ens donen eixa rebaixa.

JOANFE ha dit...

Diumenge dia 3 de Juliol per baixar els excesos del divendres hi ha programat un tri-simulacre olimpic, quedariem a les 7:30 en casa de Tomas.
Es prega confirmar assitencia..

elpepgf ha dit...

jo segurament no podré acudir al tri-simulacre del diumenge, xq son festes a pego i la parenta apreta... :(

he anat aquest matí a la piscina a parlar d l'abonament i el tema està més o menys així: ..............

li he comentat a l'encarregada del tema econòmic (mari, trobe q es diu) q quede amb castillo i fem una reunió amb ell, xq la xica no sap com son els abonaments, ni q ha d fer amb gent com jo, ferran o estanis, q el nostre abonament el tenim fins finals d'any...

quan em truque i em diga quan tenim la reunió, vos ho diré, a veure qui pot vindre, quants més millor... ;)

JOANFE ha dit...

ja avisareu quan quedeu en castillo, jo dilluns i dimecres de mati no puc la resta en temps s'arregla

vicent ha dit...

jo vaig al trisimulacre.
jorge vol talla m del m ono, jo tinc els seus diners, joanfe te'ls done demà

morera ha dit...

Eh nenazas! el dumenge comteu amb mi
ara amb bici,n pense donar cap relevo
ania qui tira amb bala lla gastar cartuxos sa acabat.
Q ganes tinc q plege DIVENDRES

JOANFE ha dit...

Vicent els diners donaliu al tesorer del club jeje, el tio Pep, jorge te ha de donar 116 euros si vol el mono, 88+28 val?

Dili que me envie un correu en les dades que posaba en el blog perfa es la unica manera de portar el llistat de socis actualitzat.

Morera si ningu dona relevos pareixerem verano azul en les bicis jajaja

VICENT ha dit...

LOQUESSSS!!!!!
COM JA SABEU AQUESTA NIT TENIM TRI SOPAR, ENS FAREM TRI CERVESSES, TRI SOPAREM I FINALMENT TRI CUBATES.
DE TANT DE TRI BEURE, EL COTXE HAURIEM DE DEIXAR-LO A BANDA.
PODEM QUEDAR A LES 9:00 A LA PARADA DE TAXIS D'ONDARA, I DES D'ALLÍ ANEM AMB TAXI FINS A DÉNIA.
SI NO JA ENS VEGEM A LES 9:30 AL CARRER CAMPOS PER FER-NOS LA PRIMERA TRI CERVESSA, I EN CAS DE NO PODER, A LES 10 AL BAR TOMASSETS.
TRIADÈU I FINS LA TRI NIT.

elpepgf ha dit...

vicent, estàs com una tri-xota... xDDD

fins la tri-nit! ;)

elpepgf ha dit...

senyors, senyores i diversos ents estranys, supose q molts haureu rebut el mail amb aquest vídeo del tri d santa poLLa...

http://www.youtube.com/user/MACARONESIASPORT#p/a/u/1/KeKAPg78dZw

x si algú no l'ha vist:
en el minut 8.15 ix la meva esquena dalt la bici... jejeje
en el minut 8.30 ix tot el carús d vicent d pleno...
en el minut 9.48 ix isabel enviant-nos besades a nosaltres (supose, no???) jajaja
i en el minut 10.90, trobe q torna a eixir vicent, xq ix d cintura cap avall i l'he reconegut x les sabatilles... ;)

ale, ara a disfrutar-lo...

Anònim ha dit...

DEMÀ HI HAURÀ GENT QUE PATIRÀ I LI PASSARÀ FACTURA LA NIT DE DIVENDRES.
FERRAN QUEDES NOMENAT OFICIALMENT, ORGANITZADOR DE SOPAETES DEL CLUB, EN EL NOM DEL PARE, DEL FILL I DEL ESPERIT SANT. AMEN
AI MARE DEMÀ SUAREM GINTÒNICS, CERVESSETES, SANGRIA, RONS I BURRETS!!!!!

VICENT ha dit...

PEP QUAN ET REUNIXQUES AMB CASTILLO AVISA'M I JO TAMBÉ T'ACOMPANYE SI VOLS, QUE ESTIC DE VACANCES!!!!!!
AHIR DIUMENGE NO VA SER UN TRI SIMULACRE, VA SER UNA TRI COMPETI.
DONAR LA ENHORABONA A TOMÁS EN NOM DE TOTS ELS COMPONENTS DE L'EQUIP PER LA EXCE.LENT ORGANITZACIÓ D'AQUEST PRIMER TRI EVENT OLÍMPIC, I COM NO, A LA PICAETA AMB VI D'HONOR I CERVESSETA QUE ENS VAN PREPARAR ELL I LA SEUA DONA.

L'ENTREGA DE TROFEUS, UN ÈXIT ROTUND, PERÒ SABEU QUE ÉS PER A UN ANY, VOL DIR QUE QUI VULGA SER NENAZA AMB TROFEU, HAURÀ D'ESPERAR-SE UN ANY, JAJAJAJAJA

VICENT NENAZA ha dit...

ANEM A NADAR AQUESTA VESPRADA A LA MARINETA?
JO ESTIC QÜIT I HEM TREMOLEN FINS LES UNGLES DELS PEUS

JOANFE ha dit...

ESTEM A LA ESPERA DE LES FOTOS DE EL SUPER TRI-SIMULACRE NENAZAS QUE VAM FER AIR PER FER UN NOU POST DEL BLOG, AVUI NO PODRE ANAR A NADAR A LA MARINERA AQUEST MES ENTRE FESTES E HISTORIES HO TINDRE XUNGO!!

PERO ANEU ANANT..