.

.

dilluns, 20 de juny del 2011

RETALL DE PERIODIC COMARCAL







14 comentaris:

elpepgf ha dit...

jajajajajaja
mira q em pensava q ho posaries!!!
jo vull saber qui ha enviat la foto al canfali!!!!!!!!!!
jo tinc uns drets d'imatge i no es poden utilitzar, xq sí!!!!!!!!!!!!

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Aneu a nadar esta vesprada?
La marineta està plagada de meduses. El dijous passat tots els de Dénia van eixir per pates o millor dit per aletes, ple de picadures. Jo a la marineta no vaig.

elpepgf ha dit...

ala pues... ja he anat jo a la marineta... amb el yuyu q em fan les meduses tan sols em faltava q sergi diguera això...

aleshores aniré cap a les 5 a la piscina i au... ;)

JOANFE ha dit...

jo tb he sentit que hi hann meduses a la marineta, entonces on podiem anar? hi ha linea de bolles a la pltja de la punta del raset on vam fer el triatlo i tb en les ranes.
Pero anar hi ha que anar a la mar a la piscina podem anar sempre i asoles...

on anem sergi pues?

vicent ha dit...

anem a qualsovol platja, que nosaltres per ací en tenim per aparar un carro.
jo també he sentit lo de les meduses a la marineta.

elpepgf ha dit...

xavals, acabe d rebre una carta x al club molt xula!!!

és del triatló d Navarra!!!
http://www.trigrandprix2011.com/navarra/?lang=es

el problema és q és el proper 2 i 3 d juliol... cau molt apegadet, però aquest és, també, x relleus... podríem fer un gran equipet, amb estanis o sergio nadant, tomàs amb la bici i sergi correns!!! q vos pareix!!!???
seria una canya!!! ;)
però x a l'any q ve, clar...

JOANFE ha dit...

si te bona pinta lo de navarra si, amb un bon bonobici seria dels llocs on valdria la pena anar, pero que raro Pep que no contares en mi per el tram de natació, t'auras oblidat segur jajajajajjajajaja,

En el tri de valencia tb hi han relevos.

elpepgf ha dit...

sí... d tu o d mi... no se qui dels dos va més... jajajajajajaja
no te digo... es q............

pos si voleu, ho montem x a l'any q ve, si no aquest, fer un altre triatló x relleus, on siga, però lluny i q siga en mig d la natura...
açò més q res, ho dic x a q el sector bici i el d córrer siguen més xungos... ja q jo no els faré... xDDDDDDDDDD

JOANFE ha dit...

El dijous els de multiesport es van trobar una plaga de meduses a la marineta pero acabe de parlar en Estanis i m'ha dit que ell va anar el divendres i no hem va vore ni una, aixo va a dies i a corrents, jo crec que es millor quedar on sempre i com estiga el pati decidim i au, no trobeu?

miguel Angel ha dit...

aneu la cursa de Bellreguar?

vicent ha dit...

jo ja estic apuntat

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Jo a la marineta no vaig. Qué vos pareix la platja de l'entrada al rest. Noguera, la més propera d'Ondara?. Ja vam quedar allí un diumenge de matí, ara bé això no vol dir que no hi hagen meduses.

JOANFE ha dit...

Sergi no es pot cambiar el lloc de quedad en el mateix dia perque hi ha gent que no mira o no pot mirar el blog, aixi que jo anire a la marineta i so volen cambiar de lloc cambiem.

JOANFE ha dit...

Al final ni una medussa ni mitga, si es que tot sempre depen del dia, de les corrents de mil coses aixi que millor quedar en el lloc de sempre i sobre la marxa s'improvisa es el qeu te la mar..