.

.

dimarts, 22 de novembre del 2011

UN EXIT DE CLOENDA DE TEMPORADA 2011














Molt bona cloenda de Temporada amb una bona assistencia, lo milloret de cada casa vamos jeje .. primer amb una bona reunio a la casa de Ferran on aclarirem part de la nova temporada (ja us pasare un resum per els que ni van poder anar) i despres a la Seu, molt bon sopar molt be servit i molt be de preu, moltes rises i despres de festeta per Denia.



Una cloenda de temporada genial amb molt bona companyia i ara a esperar que la temporada que ve siga al menys tant divertida com esta, donar tb la benvinguda als nous, els que van vindre es van acoplar al grup de seguida.



55 comentaris:

elpepgf ha dit...

homeeeeeeeeeeee, com es nota q has tingut q posar la foto on ix la cambrera... xq les q va fer ella... hahahahahahahahaha

molt, molt bon soparet, post soparet i d tot!!! hahahaha
molts bons moments, ja ho crec!!! ;)

miguel Angel ha dit...

La veritat es que ens ho vam pasar molt be, al retaurant molt bo.

vicent ha dit...

fixeu-se amb la foto sopant que estem tots amb la cambrera, i voreu com soler està encanyonant a la cambrera per darrere, serà perrerooo!!!!!
quasi totes les fotos amb el got a la mà!!!! quins viciossos!!!!!
ara ja s'ha acabat el trago, i comencem a cuidar el nostre cos.
estic pensant de fer sopar de benvinguda temporada, jajajajajajaja
on anem ho passem de lo més bé!!!

vicent ha dit...

soler no va parar en tota la nit de fer series curtes de 20 metres cap a la barra dels pubs,
va arrivar a casa amb els bessons carregats de tant de sprint.

elpepgf ha dit...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHa

homeeee, es q damunt fa cara d viciós i tot!!! ja li ho diré, ja... q ell ací no entra mai... hahahahaha
maleït vicent, sempre fixant-se en tot!!! hahahaha

elpepgf ha dit...

ah! i sopar d començament d temporada no en podem fer, q ens enbrutarem i perdrem progressió!!!!!!!!

i tu, calla i a la NEVERA!!!!!! xDDDDD

TONI46 ha dit...

quin tall de vampirets, domes xuplant i xuplant, vajaaaaa exemple d'atletes. jejejeje

ferrandenia ha dit...

Estanis, no compteu amb mi per a la piscina de Pego, que ja m´agradaria, però porte massa coses i no arribe a tot.Gaudiu.

JOANFE ha dit...

Qui ve dema a rodar a les 8 en bici?? va que ereu moolt valents en la reunio ejje, de moment que jo sepa Sergi i jo.

confirmeu per açi si podeu sino a les 8 al Bar Prado

elpepgf ha dit...

jo aniria... però com x la vesprada tinc la mitja d benidorm, com a q passe q em cremeu... hehehehehe

si no tinguera la mitja aniria, tranquils!!! ;)

TONI46 ha dit...

AL CUARTEL GENERAL ENS VEGUEM DEMA.

ferrandenia ha dit...

Compteu amb mi demà a les 8h al prado!

TONI R. ha dit...

jo tambè anire.
Toni riera.

estanis ha dit...

yee,espereume que jo tambe vaig.

ferrandenia ha dit...

A veure xics, ja tenim cif definitiu, així que... a demanar diners a mansalva! Pep aquesta nit a la piscina et passe carpeta i dni de Tomàs. Salut a tothom!!

PEPE PONS ha dit...

Moltes gracies per la feina Ferran.

vicent ha dit...

ferran eres el puto amo!!!!!!

JOANFE ha dit...

graices ferran per el tramit, Pep mira a veure si en poden tornar el diners qeu vam pagar en el seu dia abans de nadal almenys que no tingam qeu posar pasta per federarnos

JOANFE ha dit...

el dissabte va ser un exit en el entrenament de les 8, molta participació i tb va hi haure per la vesprada.

Jo esta setmana estic al cogelador per no poder fer res pero espere el dissabte estar millo i poder anar.... quedem el dissabte com sempre al Bar Prado a les 8, qui vee???

elpepgf ha dit...

jo, ni confirme, ni desconfirme si aniré o no... si a les 8 estic al lloc bé, sinó... pos també... xDDD

aquesta nit sí aniré a la piscina, això segur... ;)

ja està clar el tema d la subvenció, ja he presentat el justificant del cif i del compte a l'ajuntament, ara falta q tinguen diners x ingressar-nos els eurets... hehehehe

ferrandenia ha dit...

Jo hui a la piscina, dissabte a les 8h del mati al prado i per la nit...al soparet de la piscina! Els que hi anem, quedem abans a Ondara i fem cervessot?? anem en un cotxe? Ja digueu golfos...

JOANFE ha dit...

heu vist el calndari dela federacio? hi ha aguns nous aprop

TRIATLÓN DE GANDIA 15/04/2012
TRIATLÓN DE DENIA 02/06/2012
TRIATLÓN DE TEULADA 01/09/2012
DUATLÓN CROS TEULADA 23/12/2012

JOANFE ha dit...

si no pasa res el pedido de roba estara en la oficina de pep la ultima semana del any

El dissabte a les 8 al prado.

Com teniu el dijous dia 8 que es festiu, per fer un entrenament llarg ... tirada largueta de bici i despres tirada de correr???

nevera ha dit...

jo si malce aniré, però no m'espereu si no estic que tinc soparet.

MORERA ha dit...

El dijous en pareix b. Bon dia pera patir una miqueta, pena fent boca.

MORERA ha dit...

El dijous en pareix b. Bon dia pera patir una miqueta, pena fent boca.

JOANFE ha dit...

video collonut del tri D'Oliva ............. eixim algo per ahi

http://vimeo.com/32962061

nevera ha dit...

video acollonant, però el que realment acollona és la cara de tomás en l'eixida!!!

TONI R. ha dit...

Jo el dissabte no puc. tinc obligacions familiars.

el dimarts agafa algu la bici?

respecte a lo del dijous si puc fare la part de la bici la de correr encara no, estic mes verd que una ceba.

vicent ha dit...

toni que el dimarts vas a correr a gandia, cabestro!!!!
ens vegem a la piscina a les 7:30

JOANFE ha dit...

Toni el dimarts es la cursa del raval a Gandia, alguns anirem a correr, (jo no se si podre si no puguera et cridaria per quedar), ek dijous pots fer la bici i correr menys distancia i aixi proves.

Vicent ToniTrek es Toni Riera no Toni morant jejeje

Aneu portant la pasta de la federacio els que es estaven federats el any pasat i els qeu no no se encanteu en federarse..

TONI46 ha dit...

A vorer que vos passa que vos vec revolucionaets.....

Jo tinc lliure el dilluns i dimecres, aixi que si hi ha algu disponible algo es podra fer eixos dies.

JOANFE ha dit...

be qui vulga vindre dema, ens veguem a les 8 al Prado

elpepgf ha dit...

x cert joanfe!!! sergi soler sí q anirà q acabe d parlar amb ell!!! ja en sereu dos!!! ;)

ara, quan vaja a la piscina els faré memòria, a veure si algú més s'apunta!!! ;)

estanis ha dit...

jo vaig tambe si no plou masa.

JOANFE ha dit...

va a ser que no podem eixir, plouu!!
A migdia diuen que parara algu pot eixir sobre les 15:30?? qui s'apunta? quedem al prado pues?

ferrandenia ha dit...

A que no sabeu qui estava aquesta matí al prado a les 8h??? I pensant ja pararà...collons!
Si està millor jo sí vaig a 15´30h al prado, ho confirme a migdia segons com estiga la cosa.

ferrandenia ha dit...

Proposta per a la colla de xalaos:
Dijous a les 8h, porteu neopré, bici i sabates de còrrer, anirem a Les Marines, km 1, apartaments "jardines del mar" (entrada a la mar quasi en front del burriking).Deixem les bicis en el meu trastero i...a desmpolvar neoprens!,uns km de bici i de carrera més tard, cerveseta...Què hi dieu?

JOANFE ha dit...

per mi perfecte, jo ho faria a ritme tranquilet.
Que opinen la resta de xalaos?

anem o que?

estanis ha dit...

tranquilet? als collóns.L´ultim paga les cerveses... compteu amb mí.

Profesor/a ha dit...

Soy Pablo, yo me apunto.

el taxista de Pablo ha dit...

ehhh No abuséis del chiquillo que el que paga las cervezas si queda el ultimo tengo que ser yo.
Bueno que le vamos a hacer trato hecho cerveza para todos el ultimo.

miguel Angel ha dit...

io tambe vaig encara que siga a llevarli la pols al neopre.

ferrandenia ha dit...

A veure, la idea seria:
-Nadar, punta del raset,doble recorregut del triatló de Dénia.
-Bici, podria ser Dénia-Oliva-Sagra-Ondara-Dénia, uns 50 km.
-Còrrer,Les Rotes, fer 1h ritme tranquil.
Total, unes 3´5-4h.Com ho veieu?

ferrandenia ha dit...

Per cert, haurà que anar apuntant-se a la mitja de Santa Pola, 22 de gener,o fem la de Pego el 29?

JOANFE ha dit...

Seria quedar el dijous a les 8 al burguer king de Denia, us pareix be?
Jo crec anire a Santa Pola sino anire a Pego encara no ho tnc decidit pero tb seria interesant fer abaans la cursa de xeraco el ia de reis son 14 o per ahi.

elpepgf ha dit...

Panda d mariquites!!! Q jo el dijous volia fer la cursa d muntanya d castells!!! Caguen la mar... :(

ivan ha dit...

pep,no tens ganes de banyarte..?conteu amb mi i mariquita el ultim...val, es broma...demà al raval a morir...

TONI R. ha dit...

no tenia clar si federar me o que i al final m´he decidit i ho he fet.

he anat a comprobar si estaba federat i en la foto m´ha exit un error i no la tenia inclosa per culpa del tamany del fitxero, tambe he entrat en la llista d´admesos i he vist que del club hi ha tres companys que no tenen la foto( necesaria pera federar-se) i els marca error en els seus datos, Toni morant,IVAN, i Monfort, aixi que entreu i modifiqueu eixe error es molt facil, ja parlem.

bona nit

TONI46 ha dit...

el dijous al burriking ens veguem a les 8.

miguel Angel ha dit...

El burgerking on hem quedat esta prop del estanyó

ferrandenia ha dit...

A veure, el burriquin està al costat d´un restaurant japonés, en el km 1 de la carretera Les Marines, a propet del poble,ok?

miguel Angel ha dit...

D´acord Ferran gracies

vicent ha dit...

toni anem a la piscina esta vesprada a les 7:30?
demà toca bici a les 8?

TONI46 ha dit...

OK, ALLI ENS VEGUEM