.

.

divendres, 9 de desembre del 2011

TRI-SIMULACRE FINAL D'ANY 2011





El lema de este tri-simulacre ha segut.... no estan tots tancants noo... tots els locos no estan tancats, perque en ple de decembre clavar-se en l'aigua i nedar 1800 m a les 8 del mati telaaa telaaa menys mal que la mar estaba plat, despres 65 km de Bici a un bon ritmet i 6 km de running pegant el solet, la veritat va estar genial, no ens vam agobiar gens (sobre tot en les trancisionc jeje), va ser un entrenament de qualitat, i despres cervessot que jo no vaig vore pero de segur va estar genial perqeu altra cosa no se pero bon rollo i bona gent hi havia.


Bon tri simulacre per despedir l'any..

36 comentaris:

JOANFE ha dit...

yeee dema a les 8 al prado per rodar en la bici.... qui va??

vicent ha dit...

si tu vas , jo vaig!!!!

TONI46 ha dit...

M'ABORRONE DE VORER LES FOTOS, QUINA RASCAAA!!
JEJEJE

elpepgf ha dit...

res, res... el q jo deia... com a xotes........ hehehe

bé, a les 8 ens veiem a la piscina! ;)

ivan ha dit...

craks,ens veiem al prado..si hem deixa el costipat..jeje meu enganxat definitivament,xalaos..

JOANFE ha dit...

Bona ruta avui, bona volteta i molt bona companyia. El dissabte que ve mes! Avui a vore com queda el partit.

TONI R. ha dit...

dema agafa algu la bici

JOANFE ha dit...

prosta per el diumenge que ve, participar en el seguent event eixint desde ondara i fer grupet..

cursa del pavo en vall del pop

El diumenge 18 tindrà lloc la sisena Cursa del Titot. Enguany estarà organuitzat per les regidories d'esports de Parcent i Xaló i tindrà un nou recorregut. La eixida serà des de la Plaça Major de Xaló i anirem tots junts cap a Parcent on poc abans d'arribar el poble s'obr ...irà la marxa. Es pujarà a la Plaça del poble on hi haurà una Meta Volant amb premi. Allí reagruparem i anirem a fer la volta a Benigembla i Murla per tornar de nou a Parcent on hi haurà un premi especial i un nou reagrupament. D'allí arrancarem cap a Xaló on s'obrirà de nou la marxa per pujar al Masserof on estarà la meta. Hi haurà titots pels primers de cada categoria (Homes, dones, locals i btteros).
Al Masserof reagruparem i baixarem tots junts al Poliesportiu on tindrà lloc l'entrega de premis i on ens podrem duxar. A banda dels premis sortejarem més de trenta lots de productes típic de Xaló (vi, mistela, embutits, pastes, ...) i diversos productes relacionats amb la bicicleta. A més gaudirem de la fireta de Nadal que organtiza ACEXA, l'associació de comerciants de Xaló.

qui s'apunta??

miguel Angel ha dit...

io no puc el disabte tinc sopar de empresa

Tomás Gimena ha dit...

Felicitar a nuestro cadete por el duatlon de este domingo, quedo séptimo pero ya le ha recortado dos minutos al primero, entrando a sólo 46 segundo de él. Sigue así Pablo, en el próximo duatlon tus compañeros de carrera ya dirán, joder este ya esta aqui.

vicent ha dit...

enhorabona pablo estas fet una fletxa!!!!
poquet a poquet!!!!!

JOANFE ha dit...

enhorabona Pablo!!! eres un maquina pero com diu vicent poc a poc tot arriba, el important es disfrutar, i tu al pas que vas disfrutaras i guanyant pero tiempo al tiempo.

Respecte al diumenge la carrera esta del pavo... jo propose qeudar al prado a les 8 o per ahi i pegar una volteta i pujar cap a xalo fer el recorregut amb tots ells que es gratuit i baixar cap avall, podiem anar en el maillot del club així fem equip, de segur ho pasem be.. va animeuseee ... qui s'apunta???

TONI46 ha dit...

PERO ES DE CARRETERA O DE BTT.

ENORABONA PABLO, ESTAS FET UN CRAC.

JOANFE ha dit...

carretera toni, es un pasejet per les valls de pop, la unica pujada al masserof que seran un 5 km mes o menys i si voleu la fem tranquilets tots en grup.
EL TEMA ES PARTICIPAR EN UN EVENT QUE S'ORGANITZA EN LA MARINA

TONI46 ha dit...

PUES ANIREM, APUNTAMOS

nevereta ha dit...

si tu vas jo vaig!!!!

MORERA ha dit...

Enora buena Pablo, abra q trucar esa bici.
La volteta d pavo esta molt b pe practicar el anar en peloto i sentir sensacions.Ara la gent te un nivell alt q tangancha a segirlos.El meu consell es aneu puxeu molt espaet n es una carrera pura pero vols estar a cola d peloto,alli ens vorem jo anire directe.

nevereta ha dit...

ferran dis-me el teu correu per enviar-te el projecte del triatló.
Joanfe, tu tens el projecte que vam donar a l'ajuntament?

JOANFE ha dit...

Jo no vaig tramitar res en el ayto. No tinc aixo

ferrandenia ha dit...

El meu correu és:
ferran21_2001@yahoo.com
Ja me´l passes Vicent.

JOANFE ha dit...

mira quien sale en la foto de este recorte de noticia... nuestra maquina ahi en el grupo de cabeza, enhorabuena Pablo!!
http://www.infoesport.es/index.php/triatlon/duatlon/2233-vinaros-disfruta-de-la-primera-edicion-de-su-duatlon-escolar.html

Profesor/a ha dit...

Gracias a todos por los ánimos y vuestro apoyo.

Bonita foto, gracias Joanfe.

JOANFE ha dit...

dissabte eixida com sempre a les 8al prado i diumenge a les 8 tb per pujar a lo del titot este, val? Doble sesio de bici.

PEPE PONS ha dit...

Enhorabona Pablo. Si no pasa res el diumenge anire amb vosaltres a fer titot eixe.

JOANFE ha dit...

avui era termini del plaç per portar la pasta a pep per fer la federacio conjunta per els federats del any pasat, així que qui no ho portara que ho faja per el seu conter.

Profesor/a ha dit...

Yo también me apunto a la sisena Cursa del Titot.

Profesor/a ha dit...

Yo también me apunto a la sisena Cursa del Titot.

el taxista de Pablo ha dit...

Enhorabona a tots.
Joanfe tu idea de nar tots en equip ha donat resultat.
Al Club ONDARA TRI-ESPORT, os han premiat an un hermoso Titot, ademas en el sorteo os han tocado tres regalitos para Joanfe, Sergi Soler y Pablo.
Vuestro compañero Morera y yo los hemos recogido en vuestro nombre.

el taxista de Pablo ha dit...

Continuando con el titot.
Imagino que tendréis que pensar una fecha para coméroslo son 7 u 8 kilos de carne.
Si queréis me ofrezco voluntario para hacéroslo, podría ser relleno al horno, se admiten otras ideas.
Bueno fijar una fecha entre todos y como lo queréis hacer.De momento lo estacionare en el congelador de casa por si alguien pregunta donde esta.

nevera ha dit...

és un titot de plàstic o de veritat!!!
ara vorem com el matem, si està viu jo no el mate, el portem a la carnisseria.
hi haurà que fer aquestos nadals un dinaret del titot!!!
mmmmmmmmmmm que bo, titot al forn!!!

nevera ha dit...

és un titot de plàstic o de veritat!!!
ara vorem com el matem, si està viu jo no el mate, el portem a la carnisseria.
hi haurà que fer aquestos nadals un dinaret del titot!!!
mmmmmmmmmmm que bo, titot al forn!!!

elpepgf ha dit...

a veure nenazas!!!

acabe d parlar amb el totpoderós JOANFE, i comentàvem d la data x cascar-nos el titot!!!

com ara venen festes i la cosa està complicada, proposeu la data, i quan més gent puga, ho fem!!!
el lloc, la meva caseta, x exemple... si algú té algun altre lloc millor, q ho diga i au!!! ;)

elpepgf ha dit...

x cert! enhorabona als qui han anat!!! ;)

jo he deixat el pavelló ben alt a novelda, total... tan sols eren 17,5 kilometrets d muntanya...!!! podeu estar tranquils!!!

culito ha dit...

enhorabona pep, demà piscina enrecorda-te'n, però per lliure, jo portaré el planning.

culito caliente ha dit...

aceptamos caseta de pep per al titot!!!!
jo tinc vacances tots els nadals jajajajajaja per tant quan figueu data, si tu vas jo vaig!!!

JOANFE ha dit...

CURSA DE XERACO DIA 6 DE GENER (DIA DELS REIS)

El plà es eixir d'Ondara i anar en Bici fins Xeraco i despres correr la cursa i tornar en cotxe i furgo, ja som uns quans els que ens apuntem a eixe plà, tindreu que confirmar en temps per poder arreglar els cotxes per tornar... si no vols anar en bici i ens pots tornar en el teu cotxe tb dir-ho així ho podem organitzar mes facil.

qui s'apunta??