.

.

diumenge, 18 de desembre del 2011

CURSA DEL TITOT XALO 2011









Mes que un club jeje hem anat bona colla a colaborar en el cursa del titot de Xalo, primer volteta per la retoria despres a incriurens i fer la eixida junt en mes de 100 participants, pegarem una volteta per les valls amb reagrupacio tots junts i a un ritme comode i despres pujar cap a Bernia en la modalitat de marica el ultim, pero ens hem adormit casi tots alla darrere i quan ens hem donat conter ja estaven tots a cara de perro i en ells el nostre Ivan que va arribar junt en els pros i darrere sergi jo i els demes, fent un bon paper aixo si que nivell hi havia, i tant bo va ser el paper que ens hem endut el tiot per el club mes nombros ... aixi que com a dit Morera hem guanyat el titol del millor club de la cursa, menys mal que estaba Elu per arreplegar-ho sino dime a mi en la bici com el baixem jejeje.

Ha segut una jornada memorable ho hem passat genial ens hem rist molt i damunt ara tenim un titot per menjar........

Elu diu que el cuina, Pep que posa la seva caseta per menjarmol, ara falta posar data i saber molt venen, jo propose com a data el diumenge dia 15 de Gener despres de festes ja que el que ve es nadal i el altre cap d'any i el altre reis, que trobeu? podriem fer eixideta en bici i despres dinadeta, qui ve?

Estan tots convidats ehh si falta pavo comprarem algo mes per aixo no patiu el mes important es estar tots junts ale aneu apuntat-se ...


50 comentaris:

vicent ha dit...

titot, titot, titot, titot, que bo titot, titot, titot, que bo
guanyar no guanyarem ,però riurens ,que no falta i burrera molta!!!!

el taxista de Pablo ha dit...

enhorabona Pep per eixos 17,5 kilometrets d muntanya.

PEPE PONS ha dit...

Si es que al final els premis i el trofeus tenien que caure per el seu propi pes, tant de entreno tenia que donar fruit un dia o altre, jajaja

elpepgf ha dit...

culitos!!! el dia 15 jo no puc, x tant no hi hauria caseta... hehehe

q vos pareix el següent diumenge, el 22!?!!?!?
és la mitja de santa pola, algú va!?!?!??!

gràcies elu, el teu fill sí és un crack!!! jo sóc un mindundi!!!

vicent ha dit...

peeeeeeeeepppppp reventacronos!!!!
ves descuidant la natació i la bici que la gent està fortíssima!!!!

elpepgf ha dit...

tranquil, tranquil!!! q en la natació vaig als migdies, amb un entrenador personal... ;)

la bici en quant tinga el genoll al 100%, tremolareu!!!!!!!!!!!!!!!

ferran ha dit...

Escolteu xics, jo crec que al final faré la mitja de Pego i no aniré a Santa Pola, algú s´anima??
Per cert Estanis, quant se li paga al teu entrenador? Ja em dius.
Salut a tothom!

elpepgf ha dit...

ferran, el mateix anem a fer joanfe i jo!!!
joanfe xq no té ganes d'anar tan lluny i jo x el mateix, i xq ja estic fart d fer-la...
sergi soler, també farà la d pego!
així q allí serem bona colla!

x cert, si no m'equivoque, trobe q també donen trofeu al club més nombrós, així q m'inscriuré com a ondara tri-esport, en lloc d c.a. ondara... però serà difícil, xq els d la safor, sempre en són un grapat...

JOANFE ha dit...

si jo fare Pego i el dia 15 el km vertical de gandia.
yeee ja han aplegat les meues xinetes!!! mes guapetes!!! jajaja pareixc un pederastaa jajaja.

ara a montarles i a vore com van..

ferran ha dit...

Collonut!! No podríem fer el "dinarot del titot" eixe 29 de gener?
A veure com van les xines, espere que et pesen molt joanfe i que et frenen una miqueta,je,je...

miguel Angel ha dit...

Io estava pensant tambe a anar a pego al km vertical caminant que tinc els turmells molt delicats

vicent nevera ha dit...

quin pepinaco de bici li s'ha quedat a joanfe, està guapísssimaaaaaaaa!!!!!!
jo voldria, repeteixc, voldria fer Xeraco i Pego.

vicent ha dit...

el dissabte farem una eixideta curteta, he dit curteta a cara de gato, es a dir, qui passe de 26 km per hora, m'el carregue.
a les 8 al prado i a les 9:38 a esmorzar al bar amb ensalada, entrepà, café i puro.
és més que res per donar-nos les bones festes.
aneu dient qui ve!!!!

JOANFE ha dit...

el dissabte si esmotzem en Pedreguer si puc anar sino, no pasa ja segueixc jo un rato de bici i cap a casa es que com sempre he de estar a les 10:30 a casa.

ferran ha dit...

Jo m´apunte el dissabte a l´esmorzaret i a la passejada estil "verano azul"...

Mallol ha dit...

Jo tambe fare Pego, si no ens vegem BON tri NADAL A TOTS

Splu ha dit...

Jo sí q acudiré al Prado a les 8.

JOANFE ha dit...

fins ara tots estos son els federats.... uff hem duplicat els del any passat... i no estan tots encara falten..

DOMENECH MARTI TONI ,ENGUIX BATALLER PAU, FORNES CARPI XIMO , GILABERT GOMIS JOSE , GIMéNEZ AZAGRA FERRAN , GINER FERRANDO JOSEP MANEL , MALLOL OLIVER VICENTE ONDARA , MESTRE FORNES ESTANISLAO , MONFORT SIGNES MIGUEL ANGEL , MONTES RUIZ DAVID , MORERA MEZQUIDA JOSE ANTONIO , PASTOR RUBIO VICENT , PAYA RIBES IVAN , PONS MAS JOSE VTE. , RIBES ARANDA JUAN FELIPE , RIERA GRIMALT ANTONIO , SOLER GINESTAR SERGIO

morera ha dit...

jo endir q volieu guanyar en Pego el premit per equips n vaig duptar i em vaig inscriure ensegida,ja ensom 1 mes. La cursa d xeraco ancara n he rellenat la solicitut.

garrotipadur ha dit...

enhorabona pel titol i per ser tanta gent competint a on aneu.

Passeu un bon nadal!

JOANFE ha dit...

FOTOS DL DIA DEL TITOT
https://picasaweb.google.com/116533080546283750759/CURSADELTITOTXALO2011?authkey=Gv1sRgCPShxuuKuK2e4wE#slideshow/5689199556386558642

vicent ha dit...

pep moltes felicitats pels teus trenta i algo aniversari!!!!
ja et queda poc per a ser veterano A, jajajajaja

ondaracorre ha dit...

gràcies perrero!!!
ah!!! i en són 21!!! hehehe

com ens has deixat tirats aquest matí a joanfe i a mi... caguen la mar...

bé el soparet d'ahir, o q!?!?!?! hehehehehehehehehehe

ondaracorre ha dit...

ja tinc les equipacions, xavals!!! aneu passant a pel regalet d nadal!!! ;)

joanfe! passa'm el llistat!!!!!!!

JOANFE ha dit...

Ja arribat el pedido de roba de Ondara tri-esport, paseu per la oficina de pep a per ella.
Per si la voleu estrenar dema.... Hem quedat com sempre a les 8 en el Bar Prado pero com es nochebuena el pla es anar mes tranquilets i parar a esmortzar qui vulga, i felicitar-nos els nadals, aixi que aneu avui i dema estreneu roba.

BON NADAL

ondaracorre ha dit...

sí, sí!!! passeu, passeu i veureu com aquesta vesprada no estic a la oficina, q ara me'n vaig d dinaret i a saber com acabe... hehehe

vicent, vaig amb borja... si vols apuntar-te... desprès farem cubateo... xDDDDDD

el taxista de Pablo ha dit...

Bon Nadal a tots-es.

Os lo deseamos Elu y Pablo.

vicent ha dit...

elu, lo que sobre del sopar de nadal li ho dones al titot a vore si agarra uns kilos estes dades, jajajaja
bones festes a tots tri, demà ens vegem a les 8 al prado i esmorzem!!!! abrassitssssssss!!!!!

ivan ha dit...

jo ja tinc la roba,demà estreno jeje

PEPE PONS ha dit...

Bon Nadal a tots, si el xiquet em deixa dormir esta nit compteu amb mi per dema.

miguel Angel ha dit...

M,agradaria anar dema en la vici pero treballe. Bon nadal a tots

ondaracorre ha dit...

putetes, estic molt xufa, i ara me'n vaig d sopar, però demà d matí, intentaré estar a les 8 al prado, q ja puc agafar la bici... el metge del genoll ja m'ha donat l'alta............................... xDDDDDDDDDDDD

JOANFE ha dit...

l'alta si jajajaja pero la resaka no te la deixara agafar jajaja

qui no vinga dema... BON NADAAALL !!

ferran ha dit...

Bones festes a tothom,bon cava i bons torrons!

Tomas Gimena ha dit...

Desearos a todos unas felices fiestas y un prospero 2012.
Que esta noche brindeis con vuestras familias y que el 2012 os deparé lo mejor, tanto en lo familiar, salud, trabajo y deporte.

Os deseo de todo corazón desde Munich

TONI46 ha dit...

AÇO ESTA MORT!!!!!
QUI S'APUNTAT A LA SAN SILVESTRE D'ONDARA?
ALGUN CADIDAT?

TONI46 ha dit...

CANDIDAT O CONCURSANT?

(ESTE TECLAT ES MENJA LES PARAULES)

vicent ha dit...

si tu vas, jo vaig.
però disfressat!!!!

elpepgf ha dit...

nenazas, sergi soler i jo, ja estem apuntats i anirem disfressats!!! ;)

i no pense dir d q anirem disfressats... així q no cal q pregunteu... hahahahaha

ivan ha dit...

hosti,jo també,però que joanfe fassa de llebre o no em motive jeje.val, també disfressat

ivan ha dit...

fassa no,s'escriu faça,perdó

JOANFE ha dit...

Ivan ho senc pero no tens llebra, la llebra se la pira uns dies... que ho paseu bee perrancoos!! i aneu apuntantse a xeraco i confirmant per açi qui ve que tenim que organitzar cotxes!!

BON ANY NOU A TOTHOM!!!

vicent no frost ha dit...

corrent esta vesprada, soler ha tingut la brillant idea de disfressar-nos de futbolí humà.
proposta: vestimenta: maillot d'ondara tri esport, pantaló curt negre, mitjons de color oscur i les esportives corredores.
complements: un pal de granera cadascú per poder unir-ho amb cinta americana, que jo portaré, un baló i una corda per nugar el baló i poder xutar tots i que no s'escape, que portaré jo també.
que vos pareix la idea!!!!
aneu confirmant, sino hem disfressaré d'altra cosa.
ens vegem el dijous als tossals per momtar el futbolí.
vinga animeu-se!!!!!

MORERA ha dit...

jo envaig inscriure ahir anava a vestirme d santa claus.La vostra idea magrada, ania premit al millor disfas, n tenen opcio a premit als menbres d la directiva d c.a.Ondara.

MORERA ha dit...

vaig a la cursa d xeraco, com teu amb mi pe anar amb bici. Alli podem diposar d un garaix pe cambiamos.Va aneu animanvos total es un paseget d 34km.

miguel Angel ha dit...

Io no puc anar a Ondara,feliç any nou a tots

TONI46 ha dit...

ESTA VESPRADA VA ALGU A NADAR?
A LES 7.30 AL LLOC AMB EL XURRET.

JOANFE ha dit...

jo anire! per cert te he vist entrenant de amagat per ahi... jajaja mare meua, entreneu mes hores que un rellotgeee jajaja.

estanis ha dit...

yee,que bo m´agrada la idea eixa del disfras,jo m´apunte.Per cert que tingueu tots molt bon any.Salut...

ivan ha dit...

bona idea lo del disfràs però,hosti estem lligats i tots els demés com bales,que voleu que m'agarre un infartooo!!!segurament aniré de papanoel abrassit..FELIÇ ANY A TOTS