.

.

dilluns, 5 de març del 2012

VALENCIA LD Y CURSA D'OLIVA



Poc puc dir perque no he anat a cap dels dos events, sols el que es veu en els resultats i el que m'han contat els participants, per una banda El campionat de Espanya de triatlo de mitja distancia celebrat en valencia on participavem en dos equips i on hem fet una actuació memorable, ni mes ni menys que tercer i quart lloc, els xiquets Pablo i Adrian que amb temperatures gelides es clavaren dis de eixa aigua i feren un temps estratosferics i en la Bici que les dos maquines de pedalar Tomas i sergio Alberola van desafiar el vent i van fer unes mitges de 37 casi res!, i com no els nostres runners que malgrat estar convalecients de Grip i altres lesions han fet una mitja memorable per baix de 4 m el km, enhorabona maquines!!

Fer mencio tb a la cursa d'Oliva on la majoria va anar a fer la mitja, ja van preparant elx ja... Millorant els temps tots i aixo que feia vent i el maquina que va fer el 10.000 que el dia anterior li vaig dir el temps qeu tenia qeu fer i no hem vaig enganyar ni un seg, jeje Ivan ja va a 3:46 mare meua que tremolen els Sergis..

Enhorabona a tots aquesta temporada pinta molt be pero sobre tot i el mes important es que timguem sempre eixe bon rollo ieixes ganes de pasar-ho be.

54 comentaris:

el taxista de Pablo ha dit...

Enhorabona a tots los que vau nar a Oliva.

Ivan fantástico tiempo ese 3:46

vicent ha dit...

Màquineeeeeesssssss!!!!!!!!
allí on anem triunfem més que la cervessa san miguel.
Estos tios estan prenent-se algo!!!!
Joanfe , els has donat la fórmula màgica!!!!
reventacronossssssssss!!!!!!

TONI46 ha dit...

ENORABONA A TOTS ELS COMPETIS, PRONTE EIXIREM AL DIARI MARCA O AS PER ELS NOSTRES RESULTATS. A LA PROXIMA COMPETICIO ELS PAQUETS DEL TRI-ESPORT EN VOLTA DE COMPETIR VOS FAREM DE ANIMADORS PQ QUEDEU MES AMUNT. QUNES MAQUINESSS!!

Splu ha dit...

Vegent els temps sou mereixedors de pòdium i molt més!!! Quines màquines!! Estic pensant-me això de fer-me animador!!! jajajajajaj
Enhorabona cracks!!!

ivan ha dit...

hosti estic xafadissim..potser no m'wxplicara bé..tots competim el millor què podem malgrat què només es felicita al què fa bon temps..el meu ànim anava dirigit al meu cunyat què va patir molt a oliva..i vaig sentir orgull de com defenia la camiseta del club..demane disculpes de tot cor..

estanis ha dit...

Enhorabona a tots,que Grandes...

TONI R. ha dit...

COM diria el nostre benvolgut, admirat, idolatrat, etc, ect JEZULIN DE HUBRIQUE.

ZIMPLEMENTE DOS PALBRAS:

IMPRE- ZIONANTE.

Enhorabona a tots.

tomas ha dit...

me apunto a la opinion de ivan. para mi todo aquel q cuando llega a meta a dado todo lo q puede y un poco mas merece felicitacion y elogio. Ferran, yo quiero hacer La Vila, Denia si vamos todos, Javea, Alicante y sobre todo Oliva. Ninguno mas.

TONI46 ha dit...

Escolteu, no s'ofengau els q aneu mes forts, era una conya lo q he possat, brometa per que s'entenga.
Desvanits estem tots de tots, pugem mes o puguem menys, perque abans de tot som un equip, i aixo es el mes important.
A l'altra competi a per una altra medalla.
Anims a tots.

JOANFE ha dit...

Els resultats son un merit i els podis, pero el merit el te cadascu en la vida diaria de poder compaginar el sport en la familia i el treball, i el sols fet de poder competir ja e sun merit impresionant, axi qu emauines del primer al ultim

ondaracorre ha dit...

hòstiaaaaaaaaaa q cursis i llepones esteu totes, redeu!!! hahahahaha

deixeu ja d llepar-vos el cul uns als altres, q el diumenge segur q aneu pegant-vos patades x veure qui aplega primer a la meta d xàbia!!! ja vos ho dic jo!!! nenazas!!! hahahaha

x cert, toni, m'acaba d confirmar petete la teva inscripció! ;)

Ximet ha dit...

Enhorobona a tots cracks,per que aixo es lo que som...
Anims i a seguir endavant figures...

ferran ha dit...

Xe, el Pep té raò, pareixem els ossos amorosos!! Per cert, el dissabte els companys de l´Oliva triatlò se´n venen amb nosaltres.Els he proposat de quedar sobre 8´30h al pont de Beniarbeig.Per a ser més ossos...

vicent ha dit...

Perdeu poc d'oli, sou un tall de sarases!!!!!
mmmuuuaaaa, muuuuuaaaaaaa!!!!

JOANFE ha dit...

jajjaaja... el rollet de anar en el mono apretadet i banyat es el que te jjajaja.

A veure si fem colla per el dissabte per anar en els de Oliva, ja que Ferran ho ha organitzat, aixi que tots al puesto i mudats amb l'equipatge jeje, ostia i tenen que estar ells dins de beniarbeig a les 8:30? tenies que haber quedar per la carretera de oliva i que ens trobarem de cami perque així ningú ha de estar esperant, no creus ferran?

El diumenge anem a Xabia no?? recordeu que podeu arreplegar el dorsal en el centre comercial el dia abans.

JOANFE ha dit...

per cert el ultim pedido de roba crec que arribara avui, ja confirmará Pep quan podeu pasar arreplegar-ho

ondaracorre ha dit...

jo, com sempre... vos diré... jo sols sé, q no sé res... hahaha

vaaaaaa, si aplega, vos ho diré... seré bon xiquet!!! ;)

Splu ha dit...

Val Joanfe, perfecte, a vore si arriba hui i el divendres passe per la vesprada per l'oficina de Pep; Pep estarà oberta cap a les 6.30, com ho tens?

ondaracorre ha dit...

el divendres és sempre un dia sinistre... pel matí no estaré, q he d'anar a valència a fer unes compres, però x la vesprada fins les 8 q tanque, sí estaré!!! ;)

però ojito!!! q x ara no m'ha aplegat res... eh!!! hehehe

ferran ha dit...

Toni, de triatló Oliva m´acaba de confirmar, el dissabte ens juntem al pont de Beniarbeig a 8´30h. QUe conste que és proposta seua, jo els vaig dir d´anar nosaltres a Oliva. Ale cacaus!!
Qui s´anima al Irontour La vila?? Tomàs i jo ja hem dit que sí, va recollons!!

ondaracorre ha dit...

criaturetes! ja tinc la comanda ací!!!

Ricardo: maillot llarg
maillot curt
malles curtes

J. Aparisi: maillot curt
malles curtes

s. soler: malles curtes

jorge: maillot curt

morera: maillot curt

ximo: maillot sense mànega

s. alberola: mono itu

pep (un servidor): malles curtes

JOANFE ha dit...

el dissabte a les 8 al puesto i el diumenge els abrasits que vulguen a correr a xabia...

Per cert el dia 18 fan un duatlo en Ibi, que te molt bona pinta, res de planet correr en costeres i bici en portets i es un sprint, s´han currat un circuit xulo i tant sols per 12 euros d'inscripcio... algu s'animaria?

JOANFE ha dit...

http://www.conxip.com/detalle_evento.php?IdEvento=351

vicent ha dit...

pep, no t'han arribat els condons d'ondara tri esport?
Joanfe jo pensaré aquest cap de setmana si anar a onil.

Splu ha dit...

Vicent has de meditar-ho mirant a Segària i al balcó, jajajajaja.

ondaracorre ha dit...

vicent, tu ves pensant en si vas a onil... jo aniré el diumenge 18 a ibi!!!

algú s'apunta!?!?!?!? ;)

JOANFE ha dit...

Onil diu jajaja, Entonces anem a Ibi o no?
si no anem a Gandia tampoc, sera la unica combinada que pugam fer abans de Elx crec

ondaracorre ha dit...

desprès d'uns durs minuts d negociacions amb el bon secretari del club i millor persona, hem decidit, tant ell, como jo, anar al Duatló del diumenge 18 a Ibi!!!

si algú més s'anima, serà moooolt benvingut!
ja sabeu, quanta més colla fem, més rialles, i més bé ho passem sempre!!!

vinga, animeu-se!!! ;)

ondaracorre ha dit...

x cert!!! q espereu a vindre a per la comanda d roba!?!?!?!
a demà pel matí q no estaré, veritat!?!?!?!?! si ja m'ho veig vindre, ja... xDDDDDDDDDD

ondaracorre ha dit...

bé, desprès d tornar a parlar amb el secretari del club, és a dir pep pons... aquest m'ha confirmat q li vindrà un pelet malament dividir-se, x fer a la mateixa hora la marxa btt d beniarbeig i el duatló d'ibi...
així q he tingut q recòrrer al vice-president, és a dir a joanfe, x q siga ell qui vinga... hahahaha

segur q la meitat no enteneu el q estic dient, però tranquils, q joanfe i jo ens estem rient bona cosa... hahahahaha

JOANFE ha dit...

jajajajaja Ale pues anem a Ibi!!

JOANFE ha dit...

LO DEL IRONTOUR DE LA VILA LA VERITAT ES QEU SONA BE!!! PEGEULI UNA MIRADETA, ES CANYEROO...

http://www.irontour.es/webcms/index.php?menu=64

QUE FEM?

Splu ha dit...

Pep aniré de ara de matí a per la roba del pedido, val.

(jajajajajajajaja)

vicent ha dit...

també està la setmana de després del de onil, el duatló de petrer, ho dic per pons.

Ximet ha dit...

Xicons jo dema no podre anar amb la bici(Mig Any Moro,Verger) aixi que ens vegem el diumenge per el mati,com quedem??
Per cert jo anire a menos que rodar,tinc dema;esmorça,dinar i sopar i el diumenge despres de la cursa putxero...bufffffffff!!!!!!!!

ferran ha dit...

Ximet!Fent bondat, això és diu tindre ADSL, "asmorzar, dinar, sopar i lo que vinga", fes-te una a la nostra salut.
Va xicons, fem Iron tour La Vila!!

estanis ha dit...

Buenaas amics,jo a Ibi no anire vaig a la de Beniarbeig.A la vila si que vaig.Bo dema a les 8 al prado...

MORERA ha dit...

Al acabar cursa d xabia ma entrat el gusanillo d anar a ibi. encara plege a hora.

JOANFE ha dit...

enhorabona a tots per el resultat de la cursa de Xabia, en tots els qeu he parlat heu millorat la marca, s'ha notat el hivern entrenant, enhorabona a tots!!!!

qui s'anime per anar la setmana que que ve a Ibi i anar competint i practicant transcicions i cambits us informe..

que val sols 12 euros (raro en els temps qeu corren) i que el circuit es cañero.
De moment anem pep, joanfe, morera i ricardo (el xic nou). videos per veure els recorreguts

CARRERA A PEU TRENCAMES I TOTA PER DINS DEL POBLE
http://youtu.be/2cA8uhWM6qY

I EL BICI UN PORTET
http://www.youtube.com/watch?v=wxADb...25FAAAAAAAAAAA

inscripcio conjunta maxim dimarts portar la pasta a pep, i sino en la pagina de conxip.

ALEE

vicent ha dit...

jo també vaig a ibi, m'han entrat ganes al vore els videos

ondaracorre ha dit...

Vaja quina quadrilla d'abrasits!!! xDDD
Vinga, ja esteu portant-me la pasta, xavals!!!

I d'avui en avant, cobraré comissions i m'ixiran totes les proves d bades!!! Hahaha

ondaracorre ha dit...

acaba d vindre culito-vicent a pagar el du d'ibi, així q espavileu i a veure si fem avui mateix l'inscripció, xavals!!! ;)

x cert, donar l'enhorabona a sergi alberola, q el dissabte el vaig veure al fort d bèrnia, quan ja havia baixat del cim i se'l veia prou relaxadet... ahí "tan sols" duia 33 kms dels 63 q tenia la perimetral fets, i el tio animal va acabar el 36 amb 9h i 25 minuts totals!!!
quina màquina!!!

vicent ha dit...

el mon està ple de malalts jajajaja.
yyyyeeeeeee aneu pagant, carpantesssss!!!!!!!

ondaracorre ha dit...

ala! morera també ha caigut, i ha vingut a pagar-me el du d'ibi!!! vaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

tomás gimena ha dit...

Equipo, no le apetece nadie que nademos estas fiestas de San Jose, a mi me vendría bien el domingo o el lunes.

vicent ha dit...

culitosssss!!!!
si algú està interessat en fer eixida llarga per la muntanya el dilluns de matí, que m'ho diga, que si no passa res quedaré amb un xic de Gata i ens ensenyarà el terme.

elpepgf ha dit...

culito, tirada llarga d muntanya quants kms són!?!??! jo el dissabte en faig una d'uns 30! ;)
supose q la q tu dius serà la mitja d gata, no!? jo m'apunte!!! ;)

tomàs, el domingo vamos al duatlón d ibi, joanfe, morera, culito y un servidor! ;)

vicent ha dit...

Crec que és la mitja de gata, seran 20 km.

elpepgf ha dit...

i això és tirada llarga!?!?!? hahahahaha
si q te l'has tirada tu llarga, sí!!! xDDD

val! compta amb mi! ;)

JOANFE ha dit...

Tuu caledarii no te fajes el xulitoo!! 20 km son 20km... Jo igual tb vaig, ja confirmare

elpepgf ha dit...

deixeu-se de plorataes, q a novembre vull a tot l'equip a la marató d valéncia!!! ;)

ivan ha dit...

ei tomás,jo puc el dilluns de matí,pero iriamos con neopreno no?...

sort als d'ibi i als montanyeros..
lo de la vila va de bo(té què estar xulo)auu

basquet ondara ha dit...

vinga, vaaaaaaa!!!

tomàs ja ha vingut a pagar l'irontour d la vila! espavileu, q com s'acaben les places ens cagarem tots desprès en algo... vaaaaaaaaaaaaaa perreeeeeeesssss

miguel Angel ha dit...

Lo de la volta de gata aneu a ferla corrent no?