.

.

diumenge, 25 de març del 2012

I TRI-SIMULACRE CULITOS 2012

(Aquest simulacre la idea inicial es fer-lo tranquils sense anar a cara de perro tots junts i esperant-se)

 Diumenge 1 d'Abril a les 8:00, circuit de natació desde el apartament de Ferran distancia aprox. 1800 m

T1 i circuit en bici de 65 km





T2 circuit de Correr de 10 km

despres a dinar tots on diga Ferran, es pot portar parella i family i els qeu no puguen vindre al simulacre pero si a dinar pues perfecte, en acabar a dormir la sesta de 4 hores jeje...


CONFIRMAR ASISTENCIA AL TRI-SIMULACRE I A LA DINADA ABANS DEL DIJOUS,,,,

49 comentaris:

JOANFE ha dit...

jO ANIRE A TOT, TRISIMULACRE I DINAR.

PER EL DINAR SEREM.. DOS ADULTS I LA NANA

Els que vajen a la mitja de Denia o a Sueca o no tinguen ganes de tri-simulacre almenys que s'apunten a dinar...

vicent ha dit...

jo vaig al tri culitos i a dinar també amb imma.
carreron de toni trek, la primera cursa i ja està en temps de l'èlit, és un abrasssiiiiitttttt!!!!!

Ximet ha dit...

Bondia...
No conteu amb mi...diumenge 1 d'Abril ocupat. ;-)

Ximet ha dit...

Per cert Vicent a on vas a les 5:30 d'un dilluns??????

TONI46 ha dit...

JO ANIRA A TRI I A DINAR AMB LA DONA. LO DEL FATEELLIIII EM PAREIX BE, AIXINA EL PROVEM.

vicent ha dit...

ximo tots els dies m'alce a eixes hores, és una malaltia, sommie en nadar, correr, bici, culitos ......, per aquesta raó no faig 3:30 en les curses jajajajaja

TONI46 ha dit...

JEJEJEJEJEJEJEJ AIIIIIII VICENTT, UNA BOMBETA I A DORMIR.

miguel Angel ha dit...

io no vaig ni al tri ni a dinar vullc fer una via ferrata

TONI R. ha dit...

VICENT no mes puc dir-te que ahir per la vesprada dia:
DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
NO ME NOTO LAS PIETNASSSS!!.

je je je

lo del diumenge a vorer si puc anar a nadar.

basquet ondara ha dit...

sergi soler i jo mateix anirem a la mitja d dénia, però tots dos anirem al dinar!!! no patiu!!! ;)

un cosa, si aneu al fratelli, jo no vaig... vaig anar fa dos divendres i és car, menges poc i el servici és horrible... ala... ahí deixe això... hahahaha

PD: COM ESTEU TOTS D FORTS, CONDEMNATS!!!!!!!!!!!!!!

JOANFE ha dit...

El encarregat dels events es ferran i ell va dir que ho fariem en baret de denia on fem el simulacre. Sempre que ho organitzat ell ha eixit de lujo, aixi millor no cambiar.

estanis ha dit...

buenass,apunteume al papeo.I al tri tambe ale.

ferran ha dit...

A veure, algú s´anima a nadar a La Marineta el dijous a migdia, 13´30h o 14h ?
Pedasso de tri que ens anem a marcar diumenge...pedasso dinarot i pedasso companyia!

JAUME ha dit...

Si no passa res (es casa algun fill, o en tinc un altre, etc, etc) també vaig.

A dinar no puc.

ON TENIM QUE NADAR? JO NO SÉ ON ESTÀ EL "PICADERO" DE FERRAN

vicent ha dit...

pep a les 17:15 passe per la teua oficina

basquet ondara ha dit...

quasi com veig l'avís... hahahaha

val, ací estic! ;)

ferran ha dit...

A veure, comensals a taula:
Joanfe,3
Vicent,2
Toni,2
Pep i Sergi
Estanis i Ferran, total 10 adults i Mar. Si ningú diu res més demà confirme. Menú serà 20 eurets sense beguda, menjar suïs, està collonut ja voreu.Sobre les 14h.

ferran ha dit...

Per quedar serà al burri-king de Les Marines, Km 1,al costat d´un japonés.Caminet cap a la platja.Urb. Jardines del mar.
Ok Jaume?

Splu ha dit...

Jo no podré assistir al tri-simulacre ni al dinar. una altra vegada serà.

Passeu-ho bé!!!

tomás gimena ha dit...

Ferran, tenia ganas de hacer el simulacro pero no puedo ir. Que salga todo bien y cuidadin con las cervezas.

vicent ha dit...

ferran no contes amb imma i amb mi, que ara ve pasqua i son molts diners a gastar. tot plegat el dinar ens pot eixir per més de 50 eurets la parella.

JOANFE ha dit...

Yee mal rollo, si anem aixi malament. Ferran hi ja biscar algo mes economic. I anar tots

ferran ha dit...

Si home que sí, no patiu, busquem un altre lloc més barat i au, serà per puestos per dinar!! En principi provaré en Primera linea, menú més baratet, entre 18 i 20 euros amb beguda i tot,ok? La pròxima acordem màxim de preu perquè jo ho vaig preguntar al blog i ningú no va dir res.Demà dic alguna cosa que hui estic de vaga. Au cacaus!

ivan ha dit...

ei cracks,no puc anar a dinar,mecachis la mar..per cert,ja vos veig dinant a la platja amb les fiambreres eixes baix d'una sombrilla i el mar al fons..què estampa més bonicaaa..au cacaus..(mecaguen amb la crisi i la globalització..)

basquet ondara ha dit...

ei prendes!!! també està la possibilitat d'encomanar una paella i anar a la meva caseta a menjar-nos-la, eh!!! ;)

però q ferran siga qui ho organitza q fins ara, sempre ha estat un encert!!! :D

JOANFE ha dit...

a mi eixe preu hem pareix be i supose Vicent tb, i pep millor que ens ho donen fet perqeu acabarem tard tenim molta feina tot el mati jeje.
Diumenge a les 8 al burreking

El dissabte a les 8 al puesto sigueu puntuals.. pasare llista ehh.. jeje

Ivan que tingues molta sort en sueca, eres un maquina segur que ho fas genial!! Disfrutaa!!

vicent ha dit...

demà s'obri el plaç de tri crosss de santa pola.
preu d'inscripció per a federats 20 i 3 del chip groc championchip.
Anem!!!!!
portem els diners ja o ens esperem a la setmana que ve.
qué fem?

JOANFE ha dit...

A santa pola cadascu que s'inscriga que el sistema es diferent, el xip crec que es el mateix del nou de este any

ferran ha dit...

A veure, Ticino (port):
1er plat a triar
2on plat a triar
Postre
1 beguda (canya, copa vi, aigua)
13 eurets
Les racions no són generoses però està bo. El Primera linea llàstima, però no tenen menú diumenges,a la pròxima. Si ningú diu res, reserve a migdia,ok?
10 adults i Mar.

basquet ondara ha dit...

reserva, reserva, clar q sí, faltaria més!!! ;)

ferran ha dit...

Ale, el xiquet volia barqueta, ja la tenim, canviem a La Barqueta, picadetes, arròs a triar i postre 17´60 eurets, beguda a banda, com l´arròs. A les dos, a la terrasseta de dalt.
Ja us passaré la minuta de les gestions, ja...

estanis ha dit...

Xe,Ivan com tens el cos?despres de 5 hores de matraca.je,je. Enhorabona esta molt be...

ivan finisher ha dit...

mecaguen,hem fan mal hasta les pestanyes..i damunt vinc de sopaeta..molt ben organitzat però els 20 km es fan pesadissims..ja vos contaré..per cert,m'ha saludat sandra la ex de colau,bona nit cacaus..què ho passeu bé al tri..

vicent ha dit...

ivan enorhabona, podries vindre a fer el tri simulacre, per a soltar cames jajajajaja
ara avuí a descansar, abrasssiiiitttttttttt!!!!!!

ferran ha dit...

Xe! Tri-simulacre i dinarot bestial, m´ho vaig passar bomba amb una genteta fantàstica...i al final, vam caure al tallarina!
Ale que queden tres setmanetes!

TONI46 ha dit...

SOM UN GRUP FENOMENAL I ES NOTA EL BON ROLLET. VA EIXIR TOT GENIAL AMB LA BONA COMPANYIA DE LA COLLA ESTA. ARROSSET BONISSIM. ENCARA VAIG ENCORVAT DE LA FARTA D'AHIR, JEJEJE

vicent ha dit...

we quin diumenge ens vam trobar.
jo vaig sopar una ensaladeta i prou.
quins golfos esteu fets encara va caure el tallarina, no en teniu mai prou!!!!!

basquet ondara ha dit...

caguen la mar, xe! quin diumenge més bo ens vam trobar ahir!!! hehehehe
a mi encara em van embolicar i a les 20.30 me'n vaig anar a pedreguer... al quatre... hahahahahaha

vos recorde q els companys Sergi Soler i Kiko Rios van fer 2on i 4rt, respectivamente, a la mitja d dénia! quins màquines!!! ;)

vicent ha dit...

ara acabe d'expulsar del meu cos una cosa negra, perquè serà? serà l'arrós negre? jajajajaja

TONI R. ha dit...

per lo que veig va ser un dia complet en tots el sentits.
jo menos mal que nomes vaig anar a nadar, tinc els hombros com si haguera descarregat un camio de saquet de porland.

per curiositat molt metres varem nadar i en molt de temps, per tindre una referencia

TONI R. ha dit...

es veu que no tinc prou YAMAMOTOS en al neopreno pq no anava ni cara l´aire. m´entindreu que deixar uns quants. je je je

vicent ha dit...

toni ,tu que vols, clavar-te per primera volta a l'aigua amb el neopré i anar amb el grup capdavanter!!!!
seras abrasssitttt jajajajajajaja
farieu 1800 metres aprox. amb un temps de 42 minuts. és un bon temps!!!!

Ferran ha dit...

Xe Yamamoto! Trobe que nadàrem uns 1800-1900 metres, uns 42 minuts vam dir, gens malament!
Per cert Vicent, jo també he cagat negre, ja, ja!!

TONI46 ha dit...

eixos yamamotos que tenieu que eren negres? jejejejejejjejej
esteu al tall per pintar raspaes de negre. jejejeje

basquet ondara ha dit...

sí, sí... tots hem "defecat" negret... hahahahahahahahaha

tonitrek, corren rumors pel poble q també estàs molt fort en natació... això no em pareix gens bé... sols fem q fitxar cracks... aquest club no pot anar endavant així... NECESSITEM PAQUETS!!! xDDDDDDDDDDD

TONI R. ha dit...

HEiiiiii BIG PEP, tu si que estas fort de les 10:00 (mig maratho) a les 20:30(a pedreguer) tot el dia de SEXO, DROGAS & ROCK AND ROLL, aixo si que es un bon entrenament, som mes hores que si hagueres fet un LD esta fet un FINISHER abrasiiiiiit.

vicent ha dit...

TONI DONA-LI LES FOTOS DEL DIUMENGE A JOANFE, QUE VOLEM CRÒNICA, ESTIC NERVIÓS DE CRÒNICA.
JOANFE ENCARA NO TINC CLAR EL RECORREGUT DEL DIUMENGE EN LA BICI, JAJAJAJAJAJAJAJA
PER ON ERA PER MURLA I ORBA, O SENIJA I CASTELLS?

basquet ondara ha dit...

hahahahahaha ja estem en q si la uela fuma!?!?!?!?!?!?!?
tindré q cuidar d les meves "amigues", no!?!?!?!? no van a cuidar-se elles soletes... hahahaha

TONI R. ha dit...

VICENT, Les fotes ja les te joanfe des de anit, si no estan molt be, trobe que sera culpa del SUPER TRIPODE que algun en va diexar,je je je. perdo millor dit BIPODE.