.

.

dijous, 12 d’abril del 2012

JA HO TENIM AHI... TRIATLÓ DE ELX





Queda apenes una setmaneta per anar cap a la xaladura del any, si si ..eixa que fa molt de temps vam dir .... vaa si tu vas jo vaig i aixó, pues ja ha arribat... Així que hi ha coses que aclarir:

Hotel:
Som 10 i tenim reservat en el Apartahotel Altea hills **** dos apartaments amb dos habitacions per a a 4 places cadascuna i una habitacio de dos places, el apartahotel es veu nou i esta molt be, esta a 6 km de arenales 10 min en coche de una carretera recta del hotel a la eixida.


fotos:

Ens ix a 23,50 euros per persona, sols allotjament de tota forma al hora que tenim que esmortzar no hi ha ningun hotel que ens ho servixca, aixi que com tenim cuina nevera i tot pues esmortzem en el apartament.
El tema es qeu hi ha que dur 23.50 euros a la oficina de Paco el germa de Pep, (esta al costat), abans del dijous de la setmana que ve.

Eixida desde Ondara:

A les 15:30 al frattelli ens fem el cafenet i cap alla... falta organitzar qui porta el cotxe o si tenim furgo per portar les bicis, en el meu poden anar apretant el tema 3 tios i 3 bicis desmontades, aneu diguent per el blog qui porta el cotxe.

Ale ja ho tenim ahi.....


107 comentaris:

David Montes ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
David Montes ha dit...

Yo no tengo coche, si hace falta puedo mirar a ver si puedo conseguir alguno. He mirado la inscripción de clubes a Elche y somos 11 inscritos. Se podrían poner los 23,5 € del hotel y algo más de bote para gastos de gasolina, peaje, desayuno, etc.

vicent ha dit...

ximo estas segur que el tri és el diumenge?
el diumenge van la èl.lit i el dissabte grups d'edat de 20-24, 25-29,....
assegurat!!!

vicent ha dit...

ximo estas segur que el tri és el diumenge?
el diumenge van la èl.lit i el dissabte grups d'edat de 20-24, 25-29,....
assegurat!!!

ferran ha dit...

Jo no tinc problema en dur el cotxe, dos bicis a la "baca" i quatre tios dins. Paguem els 23´50 a Paco i ja farem pot per comprar i demés,no? Ale cacaus, que no siga res!!!! Si no passa res, dissabte a 8h ens veiem al garito!

basquet ondara ha dit...

prendes, jo també puc posar el meu cotxe i tinc també una "baca" q li vaig furtar l'any passat al meu amic pere... hehehhehehehehehe ;)

ivan ahorrador ha dit...

ei cracks,crec què en el meu camionet caben 3 tios i 8 bicis com a minim jeje demà mesuraré si podem clavar les 11 lligant-les en gomes a la "baca"hehehe.. faria gràcia no?
faltarien 2 cotxes amb 4 tios i arreglaooo!!!

JOANFE ha dit...

Som 11 pero alberola va per el seu conter en la dona, aixi que 10 per anar cap alla i per dormir, pagar els 23,50 a paco abans de dijous, despres ja traurem un pot per gastos de viatge. ahorradorr si te caben totes eixes bicis, en dos coches mes prou, un podria ser el meu si voleu. L'hora us pareix be? Jo l.esmortzar el portaria de casa cadascu i el preparem alli, aixi no cal anar a comprar, que trobeu?

vicent ha dit...

voleu que vos deixe el meu cotxe?
en ell caben 8 bicis 9 tios i fins i tot 23 fiambreres...

ivan ha dit...

vicent ens conformem en què vingues tu tarroooòs!! ara unes fiambreretes no vindrien gens malament..buuff què nervioset m'estic posant jaaa!!

vicent ha dit...

de segur que en la teua furgo no caben tantes fiambreres com en el meu cotxe jajajajaja.
demà a les 8 al (pardo)

basquet ondara ha dit...

gaudiu demà a les 8 amb la bici... q a eixa hora estaré aplegant ja a mallorca... hehehe
trobe q les mallorquines ja estan tremolant d por... s'ha corregut la veu q vaig cap a l'illa... hahahahahahahahahaha ;)

Ximet ha dit...

Xe xe, quin Tri calbot que tinc,estic inscrit amb els d´elit per a el diumnege, ni de conya m´arrime alli,juas juas.
Ara estic a l´espera de la federacio per si en poden canviar a la prova de grups d´edad i sino, sentint-ho molt no hi puc fer res... :-(
Ja vos comente si dema vaig al PARDO o no,hehehhehehe.

basquet ondara ha dit...

ací ja ens donem a conéixer, fins i tot, a la Federació Espanyola... hahahahahaha

q si Morera es bota una volta d córrer...
q si jo em bote una volta amb bici i faig el millor parcial d Pinedo, a 40km/h...
q si Colau es bota, també, una volta amb bici a Benidorm...

Q SI XIMO S'INSCRIU AMB L'ELIT NACIONAL AL TRI D GANDIA!!!

però ací q passa!?!?!?! no guanyem x a fer prou xanxullos, o q!?!?!?!?!?
hahahahahahahahahahahahahahhaha

menys mal, q finalment ho ha pogut canviar... té la prova demà a les 14.30h.!!!
espere q anem TOTS A ANIMAR-LO!!! ;)

vicent ha dit...

ximo hagueres competit amb lo milloret de tota espanya, mare meua quin debut.
tots professionals i ximet amb el mono ondara tri esport, este tio de donde viene?, quién es?
en un poc de sort hagueres quedat el penúltim jajajajajaja

Mallol ha dit...

Jo posare el cotxe ja que tenim que baixar hasta Ondara.
Conforme sacosta les cagueroles van a mes...

ondaracorre ha dit...

Prendes, vaig a pujar a l'avió! Q vaja tot bé, en especial a Ximet!!!
Bon cap de setmana!!! ;)

vicent ha dit...

estanis ací tens la direcció de l'encarregat de xips de la federació.
conta-li el teu cas a vore que et diu, i conforme quedes hauras de escriure a santa pola per di que et tornen els 2 eurets.
rafeta@triatlocv.org
Et fará falta que li envies al mateix temps el dni, data naixement, club, talla de peu, talla d ebraç, talla de cacaua....

vicent ha dit...

el dilluns anem a nadar?
on voleu que nadem? a la marineta amb algues, l'estanyó o els apartaments de ferran.
digueu hora de quedada, a les 8 o les 8:30?

estanis ha dit...

gracies Vicent,la talla de cacaua la vol en repos o estira?..no es lo mateix.Bo li enviare una foto i Au..

ferran ha dit...

Jo per mi 8´30h al meu apartament.

TONI46 ha dit...

SABEU COM HA QUEDAT XIMO?

Ximet ha dit...

Buenas amics...
La veritat que definitivament soc un paquet,juas juas...
Nose el temps que he fet,per que amb el aire que feia ho havien llevat tot, el conometre...
Amb l´aigua fatal,me posat a tope i me cremat deseguida,he ixit l´
ultim,amb el fetge fora.
Amb la 1era transicio, gracies a Joanfe que vam estar anit fins les 22:00 practicant-les he passat a dos, despres amb la bici he remontat un poc i corrent he acabat amb un xic, que hem esprintat els dos fins que casi no podie´m.
Ultim no he quedat pero prop,pero tambe hi ha hagut moltes baixes per caigudes per el puto temps,aire,plutja,etc....
pero deveres,he tingut un moment en l´aigua que m´he vist,que no acabava, i dic,encara que siga l´ultim,per orgull propi i per a que els culitos no en diguen PAQUETORRO vaig acabar,juas juas juas...
Ja anire agafant experiencia i millorant....
Molt satisfet i content,deveres...

estanis ha dit...

Anims Ximet,en el debut la faena era acabarlo,molt be.El proxim eixira millor ja voras..

ele taxi de Pablo ha dit...

Ximet eres el millor.

Hay un dicho que dice...

No hay dolor, no hay dolor...

Pero cuando duele, jo que mal se pasa.
Enhorabuena por estar ahí y a la próxima mas..

vicent ha dit...

ximo ja estas fet un triatleta, ja t'has estrenat, ara tan sols falta practicar i entrenar.
Ara ja t'has dervingat, eixe culito ja no és verge!!!

JOANFE ha dit...

Enhorabonaa maquinaaaa!! Era un triatlo de nivell i perillos per estar banyat i has aguantat com in campio. Oficialment culito triatleta!!!

Ximet ha dit...

1:33:15 he fet....no esta mal,no???
Hehehehehe....
Millorable,però pensava que havia tardat molt mes...

JOANFE ha dit...

http://s3.subirimagenes.com:81/fotos/previo/thump_7620428trigandia.jpg

Foto de la visita a Gandia, En el tio Vicent que es el Puto amo!!

vicent ha dit...

la foto no té preu!!!
pareix que mon tio estiga castigat cara la paret com en l'escola jajajajaja i fa cara d'enfadat!!!

vicent ha dit...

no podré anar demá a nadar a la mar, tinc metge a les 10, per vore si em dona epo de 9ª generació i mantecao regenerador.

ferran ha dit...

Enhorabona Ximet! Culet-culet! El pròxim ha de ser olimpic...Oliva!
Hui feia mala mar per nadar, bufa nord i està de marejol, demà no sé si millorarà. Ho deixem estar. De totes formes si a migdia es calma i algú s´anima, jo puc anar-hi. Ja dieu cacaus.
Vicent, porta´m mantecao, 3 caixes! O van en fiambrera?

TONI46 ha dit...

yeeee ximet, enhorabona, ja eres oficialment un tri-atleta, paketorro com tots. Al altre hi ha que millorar-ho, encara que siga el antepenuntil.

miguel Angel ha dit...

Felicitats Ximet

TONI R. ha dit...

ximet molt be. ja vares feres fer prou en acabar-lo,jo vaig estar per la vesprada en gandia en al centre la vital i vaig pensar en tu pq feina un vent infernal.

vicent al teu PRIMO esta de penitencia total, com es nota que encara estem en setmana santa.

per cert mira si pots arreplegar-me una caixeta de "bombetes" de les que et recetaran dema ja ho aclarirem.

Joanfe ha dit...

Com heu quedat avui a la mar?

Per el dissabte...

Hora: 15:30
LLoc: Fratelli Ondara
vehiculs: Camionet de Ivan i dos coches mes per confirmar, jo portare el meu alli ja decidim quins pues.
Itinerari: dos opcions.
o anem primer hotel i despres al box i dorsals o al reves.

Pasta: Portar 23,5 euros abans del dijous a Paco o Pep.
Per els cotxes traure 10 euros cadascu (si ho vegueu be) per compartir gastos de gasoil i autopistes.
despres ja cadascu es pague lo de ell.
Sopar: alli fan sopar pero no estem apuntats, ho podem mirar o be anar nosaltres algun Bar que tinga tv, que fan el Barça-Madrid, lo que decidim sobre la marxa.
Al tornar:
Acabarem tard almenys jo jeje si es que aqcabe, es fara migdia alli crec fan Paella, per de tota forma no conteu en anar a dinar a casa que no arribareu ni de conya, aixi que dinar i cap a casa.
Ale bonicos esta setmana no entrenu molt jeje si voleu vindre a correr-xarrar un ratet el dimarts a les 19:30 en ondara

Ximet ha dit...

Anims per al dissabte, no es cremeu masa aquesta setmana i tampoc s'anfiteu de guarreries,tot a base d'hidrats i proteines i agafar forces.

tomás gimena ha dit...

Enhorabuna a Ximet por su primer triatlon. Y a los de Elche decirles que paciencia con la bici y a disfrutar corriendo. Mucha suerte a todos

Ivan ahorrador i mallol ha dit...

Estic en Ivan ahorrador que com esta com una cabra ahir va voler jugar una paxangueta de vetarans al futbol i ara que si no podre anar..., que no puc caminar..., que si tin una microrrotura fibrilar... que si vorem dema que en diu la fisio... i al diumenge cuan madelante li pegaré una patada i entonces sabra lo que es tindre mal.
Per vore el futbol jo crec que no; a algú li se poden pujar masa les pulsacions i en el sopar de la pasta hi haura bon ambient.

ferran ha dit...

Escolteu,a Elx portem el xip de la federació de l´any passat?

vcient ha dit...

El xip el podeu canviar allí mateix, abonant 10 eurets i portant el de l'any passat.

JOANFE ha dit...

espere que lo de Ivan no siga res, lo del xip pues el qeu diu Vicent portar el del any pasat i el cambieu previo abono de 10 eurets.

DEmoment el temps per el diumenge el dona bo:
http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/municipios/elche-elx-id03065

uufff que poc queda..

JOANFE ha dit...

interesant....

http://www.triatlonnoticias.com/triconsejos/1153-consejos-para-nadar-en-aguas-abiertas.html

vicent ha dit...

ximo en la foto de meta del tri de gandia es nota que ho has donat tot i més.
Eres el puto culito!!!!!
Eixa tirita al nas frena, i lleva aerodinàmica tant nadant com en bici i córrer, jajajajaja

PEPE PONS ha dit...

Enhorabona Ximo, ara ja tens el primer que es lo que compta, a partir de ara a entrenar i a millorar. Com esteú els de Elx? nerviosets...., ja queda poc.

Anònim ha dit...

noticia a tots els culitos triatletes, pegueu una ulladeta a aquesya pàgina i amb 35+1 eurets, és a dir, 36 euros tenim triatló polar de castelló i el d'andorra.
ací vos pose l'enllaç.
El tri d'andorra serà espectacular, nadar a 1500m d'altura i la bici buabua
http://www.triathlonseries.org/ts2012/castellon_esp.html
penseu-ho, a mi m'agrada

vicent ha dit...

també cap la possibilitat de fer sprint els 2 tri amb 26 eurets.
un xollazzzooooo i bbbarratteeettttttt

Splu ha dit...

Triatletes molta sort!!! Disfruteu i passeu-ho molt bé!!! i ja de pas, deixeu el pavelló ben alt q segur q ho feu xq esteu molt forts!!! un gran equip, sí senyor!!! A rebentar cronos!!!!

morera ha dit...

Vicent i jo estavem comentant dema anar ales 7 a rodar tran ritme tranquil,a fi d acabar d dia i anamon antes a sopar. Bueno si algu li ve b alli estarem.

TONI46 ha dit...

JA VOS TREMOLEN LES CAMES I VOS PICA TOT? OS FALTAN HORAS DE SUEÑO? SIENTES HORMIGUEOS EN TU CUERPO?
LA CITA SE ACERCA.
ELS AL.LUDITS PODEN CONTESTAR.

vicent ha dit...

morera el dijous a les 7 a rodar.
Si algú que va a elx vol que faça la cursa per ell que m'ho diga així no cal que m'apunte a la cursa i el faig amb el xip i dorsal de qui vulga.
Recorde que el dissabte per a la cursa de verger vaig a fer-me una bombeta, el que vol dir, que faré bona marca, jajajajaja

basquet ondara ha dit...

vicent, ni se t'ocórrega córrer amb el xip i el dorsal d ningú, q els organitzadors i cronometradors estan molt al loro d'això, i revisen totes les fotos d les curses, i a qui veuen q no és ell, l'eliminen!!!
l'any passat vam tindre varis casos d'eixos!!! no vos la jugueu!!! ;)

vicent ha dit...

ok pep.

Splu ha dit...

Quin pirataaaa estàs fet canalla!!! jajajajajaja

JOANFE ha dit...

Per problemes burocratics han cambiat el circuit ja no es de una sola volta sino de dos voltes (algu sen deixara algun per pegar) jeje circuit mes trencacames o estas pujant o baixant, segons el organitzador, circuito mas duro que el anterior (lo que mos faltaba vamos!!) aixi que prepareu les cames...

http://www.triatlondeelche.org/la-carrera/

basquet ondara ha dit...

bah! pero q me estás contantdo willy!?!?!?!? hahahahaa

ja poden fer-lo tot lo dur q vulguen, q nosaltres anem més q sobradets!!!
apleguem a "la cita" amb forces, moral i motivació d sobra, q collons!!! ;)
com si ens feren pujar el kilimanjaro i baixar-lo amb la bici i desprès el everest x córrer!!!
baaaaaahhh, q SOM L'ONDARA-TRIESPORT, homeeeeeeeeee!!! ;)

TONI46 ha dit...

JEJEJEJEJE, PEP ERES EL MILLOR, JO DE TU M'HAVERA QUEDAT A MALLORCA UN ALTRA SEMANETA, JEJEJEJE

vicent ha dit...

els qui vagen a elx el diumenge, absteniu-sa de tocar-vos i altres cosetes en el bany, que de segur que canvien també el circuit de nadar, amb taurons i el de córrer serà sense esportives, a pelo com els cavernícoles jajajajaja
guardeu forcesssssssss!!!!!

ferran ha dit...

A veure xics:
1 de maig, acuatló Dénia no competitiu. Natació 3´5 km, Mena- MArina Dénia. Cursa Rotes (6 km) curt i Torre del Gerro llarg (9 km). Després dinarot. Qui no tinga feisbu i vulga vindre que ho confirme per aci i jo ho penge al feis de la quadrilla. Jo vaig, qui va?

basquet ondara ha dit...

vicent, nedar 3,5 nosaltres ja ho fem sobrats! no patisques x res!!! ;)

xics, jo vaig l'acuatló, d fet, ja estic "apuntat" des d'ahir a la pàgina del carallibre q diu ferran... però... aniré molt ben acompanyat, així q no m'espereu... aniré al meu aire... ;)

Tomás Gimena ha dit...

YO VOY AL AQUATLON

basquet ondara ha dit...

prendes! m'acaba d'aplegar la documentació del club d conselleria!!!
qui se senta esmenat x aquest comentari, ja sap el q fer... :P

JOANFE ha dit...

Pep fes un fotocapoia i la documentacio la guardes en un lloc on no es perga mes perfaa!!
Trobe que es vicent qui li fa falta pero aixo si que se enduga fotocopia.

Jo ara no estic per pensar en acuatlons lo que tinc davant me te mes acollonat que altra cosa, pero de tota forma 3500 nedant ja els he fet i se fan un poc llargs així que no crec que vaja, pero a pasar-ho be.. sobre tot Pep que tindra bona companyia... menudo pardal.. jeje

heu anat a pagar tots a Paco????

basquet ondara ha dit...

sí, sí! x culito ho deia!!! hehehe

joanfe, no estigues nerviós ni acollonit! el tri del diumenge el farem com si res!!! com si passejares amb la xiqueta pel carrer campos! tranquil i sense patir massa... ;)

l'acuatló també es pot fer sols el sector d córrer, eh!!! ;)

a la nit passaré a pagar-li a paco!!!

vicent ha dit...

pep a les 17:16 passe per la documentació si tens oberta l'oficina!!!! pq mai està, o està de festa, o follant o nadant o en bici....
quin vividor

basquet ondara ha dit...

eeeeeeeeeeeehhh, q jo sempre estic!!! sóc omnipresent!!! o era omnipotent!?!?!?! hehehe

vinga, vaig fent les fotocòpies! ;)

David Montes ha dit...

Ya tenemos dorsales asignados:

G30-34M GORRO BLANCO
851 Josep Manel Giner
909 David Montes
974 Sergio Soler

G35-39M GORRO AMARILLO
483 Sergio Alberola
492 Jaume Aparisi
596 Ferrán Giménez
672 Jose Antonio Morera
692 Ivan Paya
719 Juan Felipe Ribes

G40-44M GORRO NARANJA
393 Vicente Mallol
412 Estanislao Mestre

ferran ha dit...

Collóooo!! Comence a estar desficioset...Que arribe ja el diumenge a les 8h!! Tomás, vas al dinar de l´aquatlón? T´apunte en el feis? I Estanis, què fas?
Mengeu, folleu, descanseu...fins dissabte a 15´30h al frateli!
Força culitos!!

ferran ha dit...

Per cert, gràcies a tots pels ànims que ens esteu donant als inconscients...l´any que vé en serem més, de xalaos! Zarautz espera..

TONI R. ha dit...

BUENO XICOTS la bogeria d´enguany ja la teniu ahí, no se si mos vorem el dissabte pel matí, així que desitjar-vos que disfruteu el diumenge encara que patint una mica i aixo parega una contradiccio. Sapigeu que desde açi tot el companys que no hem anat vos ajudarem donant.-vos forces en la distancia per a que ho feu el millor posible.

QUE LA FORÇA VOS ACOMPANYE.

Per cert coneiximent el dissabte per la nit a vorer si en les txavoles que teniu feu alguna orgia i aixo pareix SODOMA I GOMORRA.je je je.

JOANFE ha dit...

Us he enviat el pla de activitats qeu ha penjat el organitzador del cotarro, com vegueu abans de les 18 enten que estar les bicis dins de Box, per lo que massa sobrts de temps tampoc anem.. que fem.. anem directe al hotel per que ens donen la clau i deixar trastos i despres anem a deixar la bici i ens qeudem alli fins hora de sopar? o anem directament al Box despres al hotel i despres tornem per sopar? si ho tenim clar abans no cal decidir les coses a ultima hora com sempre...

En el camio de Ivan caben les 10 bicis sense problemes porteu cintes o gomes si teniu.
I perfa puntualitat...

Avui toca Banyo i massaje a la piscina aixo vol dir quedar per nadar i pasarse tot el rato xarrant jaja
Descanseu i no folleu!!!
fins demaa

ferran ha dit...

Acabe de veure el planning que ens ha enviat Joanfe del triatlò...rampes de formigó, 75 escalons dos voltes, 300m per la platja també dos voltes...però això què és?? En lo bonica que és la platja del carabassí, nudista per cert, i crec que no podré ni olorar-la! Sí, millor descanseu i no folleu...
Jo demà aniria directe a boxes a deixar trastos i després més tranquils anar a l´hotel i pegar volteta per la fira de tri i demés, qué us sembla?

basquet ondara ha dit...

sí! jo també aniria recte als boxes, no siga cas q se'ns faça tard a l'eixir d'ondara i apleguem justets... q serà el q passarà... hehehe

una pregunta d dona... com anireu vestits demà!?!?!?!? jo aniré amb xandall... o anem amb vaqueros!?!?!?!? hehehe
ja sabeu q sóc més d l'altra vorera q d'aquesta... :P

JOANFE ha dit...

el mes elegant del club es Ferran ell sempre a la ultima aixi que desideixca ell jajaja aayy si estiguera Vicent apareixeria en les espardenyes de anar per casa.. tot un classic en les eixides jeje

David Montes ha dit...

Y si quedamos mañana antes, a las 15:00 o 14:30, xq mientras cargamos las bicis y el resto de cosas se nos pueden hacer las 16:00. Lo digo para no ir tan justos de tiempo.

ferran ha dit...

jejeje... jo pense que aniré en vaquers, en els blavets, hem d´anar ben guapets,faltaria! MAree,ara recorde que no m´he depilat!
Anem a patir, però ben mudats, això sí...

basquet ondara ha dit...

jo també faria el q diu david!!! podríem quedar a les 15.00, en lloc d més tard!!! ;)

ah, pos si Ferran diu d'anar amb els vaquers, jo també! q més q ell, no sap ningú! ala, tots ben mudaets, q no es diga d l'ondara tri-esport!!! hahahahaha

JOANFE ha dit...

per mi be a les 15:00, digueu als demes qeu no miren el blog que estiguen a les 15:00 al puesto pues.

Lo que diga ferrran aleee sense xandall vaquerets jeje ... pero res de eixir a ferse algo per ahi que nos conocemos pardals!!! jajaja

elpepgf ha dit...

joanfe, edita l'article en un bot i canvia l'hora! ;)

ja he canviat d'identitat... hehehe

vicent ha dit...

al pròxim event hauré de comprar-me uns vaquers blavets que no en tinc.
Ferran eixos vaquers on es compren?
ara, eixò sí, amb les espardenyes d'anar per dins de casa.
ja voras eixir cap a les 8 de la vesprà, anireu i el box tancat, lio armat, sense vore futbol, l'hotel tancat, dormint en la furgo, al san demà cluixits.....
Molta sort per al diumenge.
Algú vol anar a voreu, si fem una cotxà jo m'apunte per animar al gran equip ondara tri esport

vicent ha dit...

joanfe li he portat els diners, xip i documentació a pep, no patixques que ell l'arreplega.

David Montes ha dit...

Vicent, Norma la novia de German me ha dicho que vendrá a vernos. Habla con ella. Sino me engaño saldrá el domingo por la mañana.

Entonces a las 15:00 en el Fratelli.

TONI46 ha dit...

MOLTA SORT AL ONDARA TRI-ESPORT, SEGUR QUE AL MENYS SEU PASSEU MILLOR QUE TOTS, FORÇAAA

TONI46 ha dit...

DEMA MATI ALGO S'APUNTA PER NADAR A LA MAR COM A OPCIO DE CANVIT A LA BICICLETA DELS DISSABTES?

ferran ha dit...

Gràcies pels ànims a tots, de veres, som una gràcia de club, de lo milloret. Demà portaré café, imagine que a l´hotel hi haurà puxerete,platans, taronges pel suc, cereals i llet d´ametles per qui vulga. A les 15h al frateli. Ara va de bo.

TONI R. ha dit...

toni dema bici o nadar al final que feu??
la mar estara bona per a anar a nadar en la temporal d´aire que ha fet??

al del grau d´Ondara (FERRAN) a vist com esta la mar??

el taxista de Pablo ha dit...

Pablo y yo lamentamos no poder ir a animaros pero os deseamos mucha
Suerte a todos en Elx y sobre todo pasarlo bien y disfrutar maquines.

ale ale cap amunt
el ONDARA Tri-ESPORT

vicent ha dit...

sols vols queden 24h 3min i 41 seg.
espere no hagueu follat aquesta nit, que lleva 5 seg per km.
vamos culitoooosssssss!!!!!!
si la platja és nudista no s'encanteu mirant a les xicones i nadeu apressa.

ivan finisher ha dit...

sí senyooors!!visca la mare que vos ha parit!!tots finishers i medalleta al canto! peasso cap de setmana que mos hem pegat i lo millor la companyia tan de piii mare que tenim..destruït però en ganes de repetir una altra xaladura d'estes amb tots junts(vicent,els tonis i companyia que els hem tirat a faltar) au cacaussss!! joanfe màquinaaaaa!!

estanis ha dit...

Enhorabona a tots,ho hem conseguit,avui era la meta,pero lo millor es el dia a dia compartir entrenaments moltes rises i demes.Gracies a tots els que hem vingut com als que no Gracies.sniff estic posanme nyonyo sniff..

TONI R. ha dit...

va conteu coses maquines, o es que esteu tant cansats que no teniu ni ganes ni forçes d´escriure res.

au a recuperar i enhorabona a tots.

ferran ha dit...

El super camió de l´Ivan, que l´hem col.lectivitzat per a l´equip-li haurem de posar pegatines-, un sopar de luxe - encara que pergué el barça-, una exhibició de neoprens al restaurant-a càrrec de Pep & Sergi design-, rialles amb esta genteta fantàstica i, per rematar, el més gran patiment fisic de la meua vida, irrepetible... A banda d´això, moltes ganes de repetir més xaladures amb tota la colla genial que som al club i sense que falte ningú, perquè tots sou imprescindibles!

ferran ha dit...

La competició en si genial, organització brutal i el tram de la cursa molt salvatge, una mescla de trinxeres de guerra, dunes del desert, asfalt, escales...molta traca final.Crec que hem fet un dels LD més durs que n´hi han ara mateix.

ferran ha dit...

El millor a l´acabar, l´abraçada que et dona el propi president de l´organització, Ximo, abraçà als 1000 paricipants!

TONI46 ha dit...

ESTEU FETS UNS FIGURES,I UNS "MIG HOMENS DE FERRO". ENHORABONA A TOTS PER ACABAR-LA QUE JA ES DIR. ALS MES RAPIDS, QUE SON UNES MAQUINES I A LA RESTA DE MAQUINETES TAMBE. I A L'ALTRA A VORER SI EM SOM MES PER A PORTAR EL NOM DEL EQUIP BEN ALT.

elpepgf ha dit...

xicons, continue igual q ahir... estic amb un somriure a la cara, q no se n'anirà durant dies!!!
SOM FINISHEEEEEEEEEERRRSSS!!!

quin cap d setmana més guapo hem passat tots junts! sou fantàstics, sou el millor grup d companys i d'amics q es puga tindre!!! collons, ja m'estic posat nyonyo com estanis!!! hahaha

estic massa sencer x haver fet ahir un LD... ni una molestieta, ni res d res... no m'ho crec ni jo... al migdia aniré a nedar... hehehe
tinc un altre problemeta... ja sé q mai he estat bé... però es q tinc una gana d tornar a competir... buuufff! trobe q la cursa del dissabte vinent a teulada em sabrà a poc... trobe q vull més garrots com el d'ahir!!! :D

l'any vinent, sense falta i sense excuses: ZARAUZ 2013!!!!!!!!!!
sí o sí!!! ;)

JOANFE ha dit...

Ole tus huevos sou unes maquines.. perque jo estic que hem fa mal fins les pestanyes, apenes puc ni caminar, pareix robocob, pero malgrat aixo he passat un finde espectacular, he fet la prova mes dura que mai habia imaginat fer, pero sempre ben arropat per els meu companys, es dificil no possarse nyonyo en este grup de gent, sou lo millor !! de veres, estic recopilant fotos per fer la cronica avui i mirantles me emocionaba i tot, ha segut una experiencia molt forta i gratificant, graciesss a tots per ferme sentir aixi..

elpepgf ha dit...

i gràcies a tu també, joanfe!!! x estar sempre pengant-nos la vara i no deixar q estiga'm quetets!!! ets un crack!!! gràcies a tu, he fet coses q sempre volia fer, però q mai m'haguera esperat fer, realment!!!!!!!!!!!!!!!!

GRÀCIES!!!
VOS ESTIME A TOTS, JODER!!!

vicent ha dit...

esteu un poc nyonyets, que vau fer dissabte nit tots dormint en un piset.
ara es possareu floretes a la bici, un floc rosa al mono del triesport....jajakjaja

elpepgf ha dit...

això ho parlàvem ahir tornant, entre estanis, ferran, joanfe i jo, vam quedar en posar-nos cistelleta a la bici i unes cintetes al manillar!!! hahahahahahahahaha

vicent ha dit...

futura bici d'ondara tri esport
http://anuncios.ebay.es/bicicletas-infantiles/bici-rosa-de-ni%C3%B1a-con-cesto-blanco-11127512.htm

miguel Angel ha dit...

Enhorabona campions

David Montes ha dit...

¡¡¡ENHORABUENA Y FELICIDADES PA TODOS!!! Q finde más bueno que hemos pasado, pa repetir. El Tri una pasada. hay que agradecer a la gente que animaba, tanto conocida como no, porque te aportaban ese pelín de energía para continuar, q hablando de energía..... en mi vida me había tomado tantos geles y que me fuesen también!!!!

MALLOL ha dit...

Hei MAQUINORRES¡¡¡
Veig que la moral despres del patiment segueix pels nuvols i ja anem pensant en noves xaladures.
Enhorabona a tots i als que no vingueren animarlos de veres que val la pena.
Estic segur que tan sols falta que algu prenga la mexa del "si tu vas jo vaig" i la camioneta d`Ivan ens queda menuda.
Sou tots unes MAQUINORRES¡¡¡

Splu ha dit...

ENHORABONA MÀQUINEEEEESSSSSS!!! Quins xalaos amb un parell de collons!!! sí senyor!!!!

Ximet ha dit...

ENHOROBONA A TOTS ELS MAQUINES.... SOU UNS CRACKS...!!!!!!!!!!!

tomás gimena ha dit...

Enhorabuena a todos. Hace poco mas de un año que se creo el equipo y tenemos un montón de finiser de LD. Dentro de poco que tiemblen los Iromanns esos.