.

.

dimarts, 3 d’abril del 2012

TRISIMULACRE+MITJA DE DENIA = DINAROT









Una pasada de diumenge (dia del senyor segons Vicent) que vam pasar, uns fent el tri-simulacre i els altres en la mitja de Denia, Pues el Tri va ser un exit, vam contar amb 9 membres del club mes Samuel que vam tindre el honor de compartir amb ell el entrenament, va ser tot una risa i una broma i cap a l'aigua, fresqeuta pero paradisima i bona, es va demostrar que ha pasat el hivern i soc un paquet nedant i que els demes van com una fonaa, despres una transició rapidisimaa jeje vam comensar a pujar les planes i com estan tots com a bous pues alaa a tirar, de ahi fins als 65 km de trencacames que vam fer de recorregut vaig estar sentint tot el viatge i ara per on anem??? jeje la proxima que penje el recorregut per internet o s'ho estudieu o no sabreu on aneu jeje, en les cames carregadetes a correr, hem va tocar pegar el puro sino no quedaba ni el apuntador jeje al final no el va acabar ningu sols que jo i Estanis , acabada la gesta tocaba dinar i que els mitjeros ens contaren el resultat i .... casi res... la llebra del grup va i guanya en la categoria senior i queda segon en la prova, que hem diguen a mi com es pot correr una mitja a 3:35, mare meuaa , enhorabona Sergi!!! pues aixo tocaba dinar  i menuda fartaaa!! arroset negre i abanda bonisim, amb la millor companyia posible nosaltres i les xiques mes wapes, paseget per el carrer campos i alguns ho van allargar mes encanra ... que conten que conten !!....   sols dir que cada dia estic mes agust en este grup de insurrectos que valen molt la pena.

51 comentaris:

basquet ondara ha dit...

trobe a faltar una foto d l'arrivada a meta...

EVA I JO TAMBÉ SOM DE L'ONDARA TRI-ESPORT!!!!!!!!!!!!!
o la poses, o ens esborrem del club!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ala!!! ahí queda això............. xDDD

Ximet ha dit...

Bona Pep......!!!!!!! ;-)

Ximet ha dit...

Bona Pep......!!!!!!! ;-)

basquet ondara ha dit...

aaaaaaaaaaahhh!!! i també vull foto d ximo tocant el tambor el diumenge d rams amb la resta d la banda del sepulcre!!! ala!!!!!!!! xDDD

JOANFE ha dit...

de Eva be..... pero de tu ni de conya!!! va el tio a pasejar en un aren de ties i diu que anat a la mitjaa... i una merdaaaa!!! jajajaja

castigat ni foto ni res jajaja

JOANFE ha dit...

ximo envia foto i la penjem !!! jajajajaja pero baix del traje de la cofradia el mono de triatlo ehh.. jajaja

basquet ondara ha dit...

a q les pose jo i lleve les vostres del tri-simulacre!?!?!?!?
et recorde q jo també estic d'administrador del bloc, eh!!! hahahahahahaha

tan ben acompanyat q anava... no voldries q apretés, no!?!?!?! :P

Ximet ha dit...

Que bons sou....hehehehehe !!!

Quin abracit s'apunta al Tri de Gandia? Jo ja estic.... ;-)

Mal cap per a debutar,demà men vaig al Pais Vasc 5 dies amb els amics,beure,fartera...bufff després per a cremar això...les deportives vindran amb mi,sinó en Gandia malament....

basquet ondara ha dit...

tranquil ximet!!! l'any passat jo em vaig tirar 10 dies en escòcia amb els amics i vaig tornar quan faltaven 4 dies pel tri d'oliva!!! no has d patir, home!!! això ho fas "d bragueta"!!! ;)

JOANFE ha dit...

jo avui m'aùnte al triatlo de Santa Pola, Vicent ja esta, (tot un esdeveniment que vicent se apnte algun) i diu que en un dia se apuntaren mes de 100 aixi que si voleu anar poseuse les piles.
Es una pasada el any pasat ho pasarem molt be.

http://www.triatlonsantapola.com/es/inscripcionestriatlonsantapola.html

Ximet ha dit...

Aniria,pero no tinc bici de montanya i per ara ja porte molts gastos amics,hehehehehehehehe.....

Tomás Gimena ha dit...

Que envidia tengo de no poder participar en el simulacro del domingo... veo que el buen ambiente sigue. El próximo no fallo ni de casualidad.

vicent ha dit...

ximet per la bici de muntanya no et preocupes que hi ha gent que en te de sobra, ja te'n buscariem una per a tu.

vicent ha dit...

diumenge més bo ens van trobar, el pròxim diumenge tri simulacre del dia del senyor(tots a misa i al viacrucis)jsjajajajajajajaja

JOANFE ha dit...

qui vulga apuntar-se a un tirada llarga de bici+running el divendres.. que estiga a les 7;30 en el canto de casa m'ha mare.
ja som 4 si algu mes s'anima... que ja queda poc per la locura...

JOANFE ha dit...

ja estic inscrit a Santa pola, Vicent posant el meu DNI en el num de federado m'ha eixit totes les dades inclos el num de xip...

va animeu-se!!

ferran ha dit...

Quatre dies i ja estem patint una altra vegada, collooooo! Bo, compteu amb mi, 7´30h. He vist a Aparisi i diu que també vindrà.
Au cacaus!

basquet ondara ha dit...

prendes, jo depèn d'aquesta nit... ;)
però en principi sí q vaig!
d totes formes, si a l'hora no estic, no m'espereu... :O

Estanis diu d'anar a nedar a la mar a 3... algú s'apunta!?!?!?
q em pegue un toc al mòbil, jo vaig a trucar-li ara a estanis! ;)

TONI46 ha dit...

JO TAMBE M'APUNTARE PER NO DEIXAR-VOS SOLETES.

RICARDO ha dit...

bona vesprada, Joanfe lo de la tirada llarga de demà hem prodries especificar un poc mes???????? si no es ninguna barbaritat també aniria

vicent ha dit...

no m'espereu demà de matí, que tinc les cames apunt de reventar-me

VICENT ha dit...

JA ESTIC INSCRIT A SANTA POLA!!!!
ANEU ANIMANT-SE QUE LES INSCRIPCIONS S'ACABEN!!!!!

ivan ha dit...

ei cracks,m'acabe d'inscriure a santa pola(ja està bé d'anar asoletes als lios..) i demà a les 7:30 altra abrasideta..collons al pas que anem no arriben vius a elx...

JOANFE ha dit...

pedasooo de entreno avui mare meua esteu fortisims, uuufff 94 km de bici i 13 km corrent a un ritme que telaa... ara ja toca anar baixant el ritme poc a poc, ja ho tenim ahi jaa!!

vicent ha dit...

voleu que demà dilluns de matí quedem per anar a nadar a la mar?
podem quedar en l'estanyó, on viu ferran....
que penseu?
espíritus manifesteu-se!!!!

TONI46 ha dit...

EM PAREIX MOLT BE, ANEU ANANT QUE JO JA LLOGARE UNA LANTXETA I MA COSTE CAP ALLI, AMB EL NEOPRE POSSAT, JEJEJEJE

CONTA AMB MI PERO MATI, CAP ALLA LES 9, BON HORA

morera ha dit...

El dilluns jo tambe voldria anar a nadar per mi a les 9 entrar ja a laigua, estar alli una miqueta antes. jo nose aon es ca feran bueno podria pasar p casa vicent i anamon gunts

TONI46 ha dit...

Morera, passa per casa vicent, despres passeu per mi i anem on te casa ferran. ok?

vicent ha dit...

morera a les 8:15 a ma casa i passem per ca toni.
tu toni a les 8:17 t'arrepleguem, que entre que ens posem el neopré i entrem a l'aigua es fan les 9.
i si voleu quedem a les 8, per mi cap problema i a les 8:40 dins l'aigua.
qué vos pareix?

JOANFE ha dit...

Jo tb vaig, 8:30 al apartament de ferran, val?

JOANFE ha dit...

Jo tb vaig, 8:30 al apartament de ferran, val?

vicent ha dit...

demà entrenam,ent de natació de paquetets!!!! jajajajaja!!!!
menys mal que ve toni que tirarà del carro

TONI R. ha dit...

jo tambe anire si no passa res

TONI R. ha dit...

AL FINAL A QUINA HORA A APARTAMENT DE FERRAN. PER MI QUAN MES MATI MILLOR.

vicent ha dit...

toni trek a les 8:15, 8:20 en ca ferran.
si vols que passem per tu el taxi estarà baix de ta casa a les 8:09.
demà matí miraré el correu per si vols que anem per tu.

TONI R. ha dit...

gracies vicent jo ja acudire a l´apartament de ferran.

ivan remember ha dit...

ei cracks,acabe de arribar de festeta "remember"a xaló..piripipiii..bestialll!! i vos vec en ganes de lio a la mar(que campiions esteu fets)..si puc vaig..però no m'espereu desperts jeje...què tinc a la parienta amb el barquet i el poalet jeje..

JOANFE ha dit...

Hem pillat una mar espectacular, un plat, sols faltaba qeu estiguera calenteta i tot jeje.
pep preguntali al teu Germa si li hem de pagar abans el hotel d'Elx i quan puja.

vicent ha dit...

culitos si algú ix de matí o veasprada en la bici al llarg de la setmana, és a dir, funcionaris d'educació, que m'ho diga que no vull anar soles per la carretera que m'agafa por.

Ximet ha dit...

Vicent que gust de VIURE xe...!!!!!!!! hehehehehe ;-)

Jo nose a quin hora,per que com vaig un poc de cap en la feïna...

Lo que si que estic nervioset per a el diumenge al tri de Gandia, a vorem el paquetorro com va,hehehehe...

basquet ondara ha dit...

quins abrasits, xe!!! hahahaha ;)

jo ahir vaig fer 3horetes i mitja d bici amb edu i sergi! quin patir, 3hores i mitja perseguint-los la roda!!! hahahahahahahahaha

escolteu prendes, joanfe i l'enfeinat d vicent... he rebut aquest matí avís del MUY ILUSTRÍSIMO AYUNTAMIENTO DE LA VILLA DE ONDARA q els falta documentació...
supose q és el q tu estaves aclarint, vicent...
1- estatuts
2- inscripció al registre d'associacions

i altre punt... ara li pregunte al meu germà el tema d l'hotel... hehehe ;)

vicent ha dit...

ximo podriem fer una eixideta en bici i anar a voret a gandia, el inconvenient serà l'horari de la competi.
sort per a gandia!!!!

JOANFE ha dit...

tu tranuil ximo ho faras be ja voras, sobretot en el debut ves a disfrutar!! si me agradaria anar a vvore ximo, i ho tenim aprop, a quin hora ixiras ximo??

basquet ondara ha dit...

l'eixida d ximo, trobe q és a les 12.30!!!
no sigau ganduls i acosteu-se a animar-lo, collons!!! jo li donaré el meu suport moral i psíquic des d ses illes!!! ;)

JOANFE ha dit...

Pasaho be pep. Jo i la meva filla intentarem anar a vore ximo

ferran ha dit...

Molts ànims Ximet! Ho faràs de puta mare home! I al golfo de Pep...no cal dir-li res...que seguisca patint... Per cert, algú s´animaria el 26 o 27 de maig a pujar a Madrid a vore la copa del món?
Jo divendres o dissabte vull fer una transició suaveta, com ho teniu?

TONI R. ha dit...

vicent i companyia ,si no passa res vaig a eixir esta vesprada a les 17:15 o 17:30 en la bici un rato, si algu vol eixir que ho diga

AUPA XIMO.

XIMO ERES EL PUTO AMO, SEGUR QUE HO FAS SUPER BE EL DIUMENGE.

Ximet ha dit...

Collo que gust...!!! Amb aquests anims sino ix be es per a matar-me, hehehehehe...
Gracies a tots.

L´eixida es a les 12:30 del Diumenge,es un poc xungo,pero bueno...A ello..!!!!!!!

basquet ondara ha dit...

m'he trobat a ximet a la pexina aquest migdia!!! el tio nada q dóna gust!!! pareixia una sepieta... com sura!!!!!!!!!!!!!!
segur q fa el tri x baix d'una hora 10!!! ;)

JOANFE ha dit...

ahhh es diumenge??? pensaba era dissabte.. pues no puc anar a voret, aixi que ja saps quan arribes a casa ho contes per el blog que estarem pendents.

el dissabte eixideta com sempre no?

Ximet ha dit...

Hehehehehe... que tio Pep...!!!!!!!!
Si soc un paquet que et cagues nadant...

Joanfe,si, es diumenge,per aixo es un poc xungo, no pasa res,ho fare el millor posible,hehehe.
I el disabte a les 8.00 al lloc. ;-)