.

.

diumenge, 6 de maig del 2012

EL ORGULL DEL NOSTRE CLUB

En el club tenim un component que es el orgull, i el exemple de superació i constancia, un xaval que es bon estudiant i un deportista meravellos i amb un futur molt prometedor i un cel com a persona, el seu pare com es normal esta molt orgullos d'ell i l'apolla en tot el que pot i nosaltres tenim la sort de tindrel en el nostre club, com ja sabeu estic parlant de Pablo........ este cap de setmana anat a competir en dos llocs campionat d'espanya de duatló (casi res), i en el campionat provincial on va fer Podi, he rebut un correu del seu pare que molt agust vull publicar...

Pablo estuvo hoy sabado en Aguilas- Murcia. Campeonato España Duatlon.
Corrio a las 10:00 de la mañana, hizo el puesto 43º.
Los parciales fueron carrera a pie puesto 29º
                           carrera bici   puesto 75º su bestia negra.
                           carrera a pie puesto 10º  Fantastica remontada.

De alli nos fuimos a Aspe, Campeonato provincial Alicante de los JJ-DD
Corrio a las 16:00 horas de la tarde.
3º Clasificado.
Como siempre la bici es su bestia negra.

Saludos Elu
enhorabona maquinaa!!!!

El altra competiciÓ teniem representació de ONDARA TRI-ESPORT, Cap al triatlo de pinedo sen anat els nostres components del club Colau i el brasiler Ximo, per el que se ho han passat d'allo mes be, es la segona competició de tots dos i van millorant de competició en competició, aixi que enhorabona campions!!! 






125 comentaris:

vicent ha dit...

pablo estas fet una màquina!!!!!
estas fen-te abrassit com la resta del club que cada volta volen més i més.
ara toca recuperar-te de l'esforç, pq competir 2 voltes en un dia no es gens fàcil.
ets un campió!!!!!

vicent ha dit...

correu rebut del responsable del tri de la vila:
Hola VICENT, encara que vam demanar el permis al mes de novembre, pareix mentira pero encara no et puc dir el recorregut definitiu. Dema tenim reunio amb TRAFIC. Comunicarem el recorregut definitiu a la web tan prompte com ens l'autoritzen. Lamentablement no depen de nosaltres.

Una abraçada

TONI46 ha dit...

ENHORABONA A TOTS ELS TRI-ATLETES D'AQUEST FI DE SETMANA. SUPERANT-SE SEMPRE. A ESTE PAS ENS TINDRAN QUE FER UN INCISS AL TELEDIARIO.

Splu ha dit...

Enhorabuena Pablo, estás hecho una máquina!!!!

I també donar l'enhorabona als de Pinedo, representant el club per tot arreu.

I a la resta, doncs també, aleeeee, q cada cop esteu més forts!!!

miguel Angel ha dit...

Enhorabona pablo

elpepgf ha dit...

mare meva, mare meva!!! pablo ets tot un màquina!!! q bèstia!!! dos competis al 100% en menys d mig dia!!! uuuuuuuuffff
i a més, pujant al podi!!! enhorabona crack!!!

enhorabona, també als campions q van anar a pinedo! corren rumors q hi hagué alguna "irregularitat", però no sabria dir... hahahahahahahhaha

vicent ha dit...

ximet mira com has millorat!!! estas fet una maquineta

vicent ha dit...

toni trek ,ja t'he demanat el mantecao. ara voras com vas, com un tir!!!!!!

vicent ha dit...

culitos refrescantes, acabe de vore que s'ha modificat el circuit de la bici, son 2 voltes a un circuit, en total 50 km, per finestrat i orxeta.

Ximet ha dit...

Enhorobona Pablo,que maquinon...!!!

Gracies tambe a tots...
I si!!,ho tinc comprobat,ixir de festa dijous i divendres abans del triatlo de Pinedo i estar el dissabte amb una resaca que en moria,aplegar a la prova i com si haguera estat entrenant tota la setmana i baixar 6 minuts del triatlo de Gandia i sentir-me molt millor,aixo no te preu,hehehehe.

Ara a seguir entrenant i encara que asi en Espanya ja no en fare ningun mes,intentare que alli on estiga el nom d´Ondara Tri-Esport estiga en el llistat,hehehehe...

Lo de la Foto del club estaria guay fer-la,si es abans del 25,que jo me les pire i una altra cosa i no m´enrotlle mes,el dissabte qui ve i aon anem a sopar?????
Trisimulacre nocturn...juas juas juas..

Per cert,enhorobona a Colau,es un maquina,1;24 en Pinedo i amb poc d´entrenament,juas juas juas....

ivan ha dit...

enhorabuena pablo,que manera de correr!! ximet i colau,millorant apreseta!! i els de pego,abrasits de matí i vespra!!correu,correu que s'acaba el món en dos dies hahaha ei els que han anat a la vila s'han perdut pel circuit?haha

elpepgf ha dit...

ximet!!! tot siga dit... ahir vas fer triatló pel matí a pinedo, però x la vesprada en vas fer un altre, eh!!! no d'esport, però també cansa, també... no tingueres prou dijous i divendres, eh, bandido!!!! hahahahahahaha

jo vaig al triatló nocturn/comiat d ximet, aquest dissabte 12 x la nit!!!
on sopem!? al valero vos apanya!?

JOANFE ha dit...

YEE XIMO HA PENJAT UN VIDEO EN EL FACE QUE TELAA....

US FALTA MOTIVACIO???????????? POSEU EL ALTAVEU FORTET I PEGEULI UNA MIRADETAAA!!!!


http://www.triatlonrosario.com/2010/12/mi-motivacion-el-triatlon-triathlon.html

JOANFE ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=yPHidi-fuMs&feature=player_embedded

elpepgf ha dit...

sí, sí!!! telita, eh!!! està poc xulo!!! aquest ens motivarà, més encara x l'Iron-Tour d La Vila!!!

Go, Go, Go!!!!!!!!!!!!!

ferran ha dit...

Enhorabona Pablo! Impressionant!! Jo de major vull ser com tu!Enhorabona també al "taxista de Pablo" que sempre està al peu del canyó.
A veure, sopar dissabte, jo vaig dir de baixar a Dénia ja al sopar, com vulgueu, però com que segurament acabarem allà, ejem...si voleu que busque puesto me´l dieu, però jaaa!!!
Au cacaus!!
Ximet molt bo a Pinedo, bon pla d´entrenament!!

elpepgf ha dit...

home ferran!!! això, x part meva, no cal q diga res... és una pregunta retòrica!!!
l'encarregat dels events ets tu!!! hahahahaahahaahahaha

això sí... jo aplegaré passadetes les 10, xq com he d'estar amb el tema d la cursa, fins q ho finiquitem tot... ;)

ferran ha dit...

Com que han canviat el circuit de La Vila?? Cague´n l´ou que ens l´hem fet aquest matí!! Vaig a protestar!!... Bo, igual no proteste,heheee...

ferran ha dit...

Pep, Estanis, Ximet, Ferran, qui més s´apunta??? Vaaaa que les inscripcions s´acaben!!

elpepgf ha dit...

calla, calla!!! q x triatlonar, ja anem sobrats... ens ajuntem "la quadrilla del tallarina" d l'ondara tri-esport i au... hahahahahaha

vaaaaaaaaaa, gentola amb compromisos familiars!!! q algú més s'anime, no!?!?!?!?!??!

morera ha dit...

Enorabuena Pablo,con unas cuantas salidas mas esa bici tiene q volar.
He visto mi nombre en la lista d la vila casi me coge algo.La que mosespera...

Ferran ha dit...

jua, jua, sí senyor, "la quadrilla del tallarina" ets un crack Pep!!

TONI R. ha dit...

vicent gràcies, a vorer eixe mantecao com está i quin gust fa, no crec que estiga millor que al de la xixonenca.per cert ja ho aclorirem o que deu teu pague en un altre fill/a.

lo del circuit de la bici de la vila algu l´ha fet?,joanfe i ferran quin cicuit heu fet vosaltres avui?, des de luego es veu un poc més fàcil i amb menys desnivell, però de totes formes hi haura que apretar les denteste també je je je je

ximo quan pugues passam eixe plan d´entrenament a mi a vorer si aixina puc acabar lo de la vila, eres un NUMBER UAN.

el taxista de Pablo ha dit...

venga Ximet y Colau, ENHORABUENA a ambos.
Ferran al final com esta el tema del sopar
Ademes poseu fecha a la foto que Ximet os tiene que tener a todos los del Ondara-tri en la mesilla de noche al otro lado del Atlantico
Mucha fuerza y Animo a todos los que vais a la Vila.

Profesor/a ha dit...

Muchas gracias a todos por el animo que siempre me dais.

elpepgf ha dit...

una cosa, xavals!!! per a la foto...

si esteu tots o quasi tots aquest dissabte, a la cursa d'ondara, abans d l'eixida, ens podríem fer la foto!!!

jo estaré pul·lulant x la zona d meta, tot el dia... és el q té ser l'organitzador...
si estem tots o quasi tots, podríem aprofitar x fer la foto, encara q no siga amb l'equipació... o si voleu, com visc a 30 metres d la zona d meta, pugem a ma casa, ens canviem, baixem a fer-nos la foto i tornem a pujar a canviar-nos... hahahahahahaha

ho sé... no estic bé del cap... :P

elpepgf ha dit...

criaturetes, la propera setmana s'obren les inscripcions del tri d valència!
jo aquest any faré l'olímpic!!! aneu dient!!! ;)

http://www.valenciatriatlon.es/esp/inscripcion.php

JOANFE ha dit...

A vore...... respecte la foto el rollo seria en equipacio crec sera un poc complicat portar el mono darrere cambiarmos fer la foto i despres anar a calafar, pero.... tot es gana de fer-ho si voleu ho podem fer en veritat qui ho te mes xungo es Pep erque ell en la cursa d'ondara es com el nostre senyor que esta en tots els llocs.. igual es un poc complicat, pero ja direu..

A velncia jo he anat a totes les edicions i si no vaig me posen falta aixi que jo tb faig el Olimpic per anar calfant per a Oliva... ja som 2...

JOANFE ha dit...

ostras!!! si t'apuntes en 15 dies val 10 euros menys es una pastaaa!!
ara 35 en 15 dies 45, crec qeu val la pena tindreu clar prompte, posem si voleu fins el dimarts 15 de maig per portarli la pasta a Pep, qui no la portara ja sap que ho tindra qu fer per el seu conter i pagar la farda.

hi ha varies modalitats per el qui no el conega ...
toma video..

http://vimeo.com/37298321

ondaracorre ha dit...

clar, clar!!! x això ho he posat ja!!! hehehe
no he pensat d dir abans, q ara, d'eixida, valdrà "sols" 35 nabos!!! ;)

vaaaaaaaaaaaaa!!! porteu-me la pasta, xavals!!! q vull dineeeeeeerrrrrssss!!! hehehehehe

JOANFE ha dit...

Tomaaa castanyaa!!! tenim al nostre Ivan en la possicio 24 de la general de circuit NO DRAFTING SERIES, alaaaa que animaaal!!

i la posició 61 de clubs, que no esta mal tampoc.

http://www.nodraftingseries.com/clasificaciones-2/

vicent ha dit...

i si ens fem la foto dissabte de matí o divendres per la vesprada, cap a les 8 o 8:30. per a després fer-nos una cervesseta fresqueta?
jo a valència m'apuntar5ia al sprint, qui m'acompanya?.
ivan eres un superabrassiiiittttt!!!!

David Montes ha dit...

¿Cómo está lo del entreno de transiciones para el sábado x la mañana? Hay sería un buen momento para hacer la foto de club. Por mí quedamos pronto y nadamos un poco en el mar y luego hacemos el entreno de transiciones. ¿Qué os parece?

vicent ha dit...

per mi ok, dissabte de matí nadem i ens fem la foto abans.
aviseu-me que he d'anar a la pelu i pintar-me les ungles de les mans i peus, a banda de depilar-me ous i tot jajajajaja

elpepgf ha dit...

Iiiieeeeeee!!! Cabrons!!! Com q aquest dissabte entrenament d trancissions!!!!!!????!!!!!!!???? Sou lo pitjor!!! Mira q teniu tot l'any x fer-lo i ha d ser el dia d la cursa d'ondara!!!!!!!!!!!

Ala!!! Pos "m'aborre" del club!!! Me'n vaig a vore quins clubs d triatló em fan ofertes com a bon paquetorro q sóc!!! Hahahaha

No, en serio... Aquest dissabte d matí, NO!!! Q sergi soler i jo (i qui vulga vindre a ajudar) estarem ben pringadets amb la cursa... Q no s'organitza soleta, no...

vicent ha dit...

Pep, es feu la foto de bon matí i cadascú que trie el que vol fer després.
que et pareix?
si voleu podem quedar per a la foto el divendres de vesprada, qué vos pareix?

ferran ha dit...

La millor foto seria de vesprada, per la llum, i a la platja, jo igual divendres puc escapar-me a les 19h, Que tal al costat del Noguera a 19´30h? O dissabte mati a 8´30h?
Ens aclarirem o què?

ondaracorre ha dit...

iiiiiiiiieeeeeeee q hi ha gent q treballa fins les 8!!!!!!!!!!! hahahaha
jo com a molt aviat, em podria escapar a les 7.30-40 el divendres, x estar a la platja a les 8!!!
el dissabte ja vos dic q impossible, xq a les 8 del matí ja estem marcant el recorregut i desprès estarem x la zona d meta, valla amunt, valla avall... hahaha

aleshores... q vos pareix el divendres a les 8 al costat del Noguera!?!?!?!?! el q era abans el Camping Diana, no!?!?!?!

TONI R. ha dit...

ES QUE FINS I TOT PER A FER LA FOTO SOU UNS ABRASSIT??
PER QUE NO POSEM UNA DATA JA EL PROXIMS CAPS DE SETMANA P.EX DIVENDRES25 I VORER QUE PUGUEM ESTAR TOTS EN LA FOTO I DESPRES FER MOS UNA CERVESSA NO ANAR TANT ABRASITS ESTE CAP DE SETMANA.

JO EL DISSABTE ESTE EN BE MAL I DIVENDRES PER LA VESPRADA NO PUC, A IVAN TROBE QUE TAMBE ESTARA EN EL MEU CAS.

PER L´HORA LO IDEAL ES LO QUE DIU FERRAN PERO POSARMOS TOTS D´ACORD.

JO TINC CAMARA I TRIPODE POFESIONAL PER SI FA FALTA( NO COM EL TRIPODE DE VICENT)

AU, ABRASITS MES QUE ABRASITS

ondaracorre ha dit...

també hem d tindre en conter q la criatureta marxa cap a brasil el mateix dia 25... x això no tenim quasi temps................... :O

x cert... a banda de "la quadrilla del tallarina", ve algú més al sopar-comiat d ximet!?!?!?!?!?!??!
parleu ara o calleu x a sempre!!!!!!!!!

ferran ha dit...

Jo divendres a 20´00h al costat del Noguera genial, ara que hauriem de poder tots,que és foto oficial!!
Pep, que et sembla Indonesio per dissabte night? Holandés 43 a Les Marines? O fem sopar burrera directament?

ondaracorre ha dit...

ferran, no val demanar-me opinió sobre on menjar a mi... xq m'agrada tot i acabarem més marejats sobre el lloc... hahahahaha
però sí... jo faria sopar-burrera, directament i sense patir-ho... ;)

JOANFE ha dit...

a veure!!
jo crec que es un poc precipitat.. i una foto sense Pep i Sergi no es una foto del club, posem la data en temps, el problema es que Ximo se ens va, per lo que te qeu ser abans del 25, si voleu el dia de la vila de mati, o abans de anar-nosen, nose pero igual esta setmana es massa precipitat per avisar a la getn que normalment no ve, el tema seria fer foto en equipatge i els maxims posibles.

JOANFE ha dit...

us pareix be el divendres dia 18 a les 19:30 h on quedem a nedar els dilluns en l'estiu (aprop del Noguera) amb el mono, aixi sera la unica manera que no entrenareu el dia abans del triatlo abrasitsss!!!
i despres ens anem a fer una cervesseta al estanyo i cap a casa tots a dormir i descansar..(menys la penya tallarina que de segur alguna faran jeje)

qui vulga vindre este dissabte a les 8 vam parlar fa temps per fer un entreno de transicions, será fer unes 10 transcicions o mes i despres anar a esmotzar a la xata (qui vulga) si voleu fer-ho complet amb neopre i tot.. qui ve?

elpepgf ha dit...

sí, homeeeeeee, síiiiiiiiiiiiii!!! aneu fent goletaaaaaa... no hi ha prou amb les trancissions... a més, a més, teniu q anar a esmortzar... ggggggggrrrrrrrrrrrr
i jo q estaré valles amunt, valles avall... crit ací, crit allà...

i torne a insistir... jo com a molt aviat, puc aplegar al noguera, a les 8, no abans.................
x tant, teniu 30 minutets, els més abrasits, x entrenar... hahahaha

Ximet ha dit...

Amics,vec que sou pitjor que les dones,hehehehe...
Jo men vaig 25 de mati,puc tots el dies que vullgau,per que estic de vacances(es pera donar un poc d´envetja) i crec i pense que el millor per a tots,es fer-la la setmamna que ve,com diu Joanfe(home amb criteri i "coneixement",juas juas),el dia 18(divendres) a les 20:00 al Noguera,que us sembla??
i clar,despres cervesseta,no??

Per cert,apart de l´equip del tall,necesite mes titulars per a la nit del dissabte,xe xe...!!!

ivanodrafting ha dit...

com sempre joanfe posant sentit comú als horaris...millor el 18 que dona temps a la gent abrasitss!! jeje lo del drafting té una explicació:només son 27 insurrectos que han fet les 3 primeres proves jeje a valencia jo i el meu cunyao també anem abrasiiits! i si es deixeu vore per orba,teniu unes quantes pagades ehh,paga tonitrek jeje

David Montes ha dit...

Alguien se apunta a nadar en el mar?? martes o jueves. Si nadie da señales voy a ir x las mañanas que no hay ventoleras...

David Montes ha dit...

Otra cosilla, yo no tengo el teléfono de casi nadie.
Para el club de piragua tengo hecho un excel con los datos de todos, nombre, teléfono, correo principal y correo secundario.
Se podría hacer algo así y nos lo pasamos, así no tengo que estar pidiendo teléfonos.... je je

JOANFE ha dit...

David per el mati xungo la gent curra pero un dia a migdia en el plat de arros a la gola jaja jo tb me clavaria en l'aigua un rato i despres a currar jeje, respecto a los datos de los demas ahora te los envio.
ja estan penjades les fotos de pinedo de ximo&colau

al entreno de transicions va algu o pasando?? va parleu...

TONI46 ha dit...

JO M'APUNTE A LES TRANSICIONS.

estanis ha dit...

Entreno alternatiu per al dissabte,tirada llarga en la mar del port al arenal de Xabia i tornar uns 5 km(tranquilets).Al sopar Jo vaig..

Tomás Gimena ha dit...

Uaaaa!!!! dos dias sin leer el blog y lo que me he perdido. Yo los viernes por la tarde lo tengo muy mal por que estoy en Alicante y no vuelvo hasta las 21:00. Y este sábado por la mañana imposible, mi hijo juega su último partido de liga.
A lo mejor me pasais la foto y pego una mia. No podriamos despues de la Cursa? Lo que veais. Yo a la cena se Ximet si al final no puedo me acerco a tomar una cervecita donde esteis.

elpepgf ha dit...

estanis, tu no cal q confirmes q vens al sopar q "la quadrilla del Tall" som uns fixes!!! hahahahaha

así me gusta tomás!!! disponibilidad "cervecil", si señor!!!
a veure si qui no pot vindre a sopar, fa com tomàs i s'ofereix, encara q siga, a fer-se una birreta!!! q ximet ho agrairïa!!!!!!!!!!! ;)

elpepgf ha dit...

x cert, en quant al tema d nedar entre setmana, jo també oferisc els migdies!!! això sí, res d l'arròs en la gola... jo dinaré desprès!!! hehehehe

vicent ha dit...

jo també vaig a fer-me la cervesseta abans de sopar el dissabte.
brindarem pel brasiler

vicent ha dit...

jo vaig el dissabte a les transicions però voldria nadar un poc abans a la mar.

ferran ha dit...

Jo m´apunte a la nadà que diu Estanis, però si en lloc de 5km en són 4, doncs millor!!
Com ho fem? I que no siga massa matí,eh???
David jo dijous si podria nedar a la mar, excepte este pròxim, la resta els tinc genial, ja parlem.

JOANFE ha dit...

Si no som prou per entreno de transicions pues pasando... ho vam parlar sobretot per els mes novatatets i per els que tarden un poc massa en fer un transicio, pero si no ha confirmat per açi sols que jo i Toni (que les fa mes rapides que jo jeje) i ningu mes s'anima pasant...nedar i despres transcicions se me fa massa tard el tema.. podeu quedar vosaltres..

nedar i tant de tros jo el dissabte no, si voleu dema a les 15:15 a la marineta, jo podria estar si algu s'apunta, i despres a currar pitant..
jo a la cervessa despres de la cursa m'apunte, on la fem?

vicent ha dit...

ningú vol nadar el dissabte de matí a la mar un ratet, per soltar cames per a la vesprada?

elpepgf ha dit...

demà nedar a les 15h!?!?!?! "cuenta con mi hacha"!!! JO VAIG!!! ;)

la birreta post-cursa la podríeu fer a la plaça d bous, cabrons!!! així em puc escapar 3 minuts i fer-me'n una!!! hahahahahahaha ;)

Splu ha dit...

Quin tall de marujotes tu!!!! jajajajaj

Per a la foto aneu dient i jo intentaré acoplar-me, encara q els divendres a les 8 ho tinc complicat, x mi millor dissabte de matí.

A al soparet del "pássaro" no hi podré. Això sí, intentaré apropar-me a la birreta, jejeje.

Yeee, x cert, aquest dissabte ja no hi ha bici, ara tot és nedar i transicions! toca nedar, transicions i bicicloya i per la vesprada qui puga a Ondara, abrasitsssssss!!!!!
:))))

Splu ha dit...

Vicent a l'sprint de València vull anar.

TONI46 ha dit...

A VORER SI ACLARIM QUE FEM EL DISSABTE, PQ HI HA MOLT DE REBOMBORI I JA ES SAP.
O NADAR A DENIA, O TRANSICIONS, O NADAR A XABIA, O FER EL PINO PUENTE, O ANAR A LA COVA FOSCA, O A JUGAR AMB ELS XIQUETS AL PARQUE, (JA NO SE NI LO QUE DIC)......
ESTIC MAREJAT

elpepgf ha dit...

entre eixes opcions no veig "anar a ajudar a pep amb l'organització i muntatge d la cursa d'ondara"... q estrany... vaig a tornar-ho a llegir, xq segur q m'ho he botat sense voler... hahahaha

jorge i vicent, no em sigau sarasses (o com diem en ondara: fluixets) i deixeu estar l'sprint... apunteu-se a l'olímpic d valència, collons!!! ;)

vicent ha dit...

He vist la classificació de pinedo i colau per a no fer bici mai, a fet bon crono. eixò com és? que es va pendre.
Qué fem el dissabte de matí?

elpepgf ha dit...

hahahahahahahahaha sí vicent, sí!!!
ja saps el q hi ha entre pinedo i l'ondara tri-esport, no!?!?!?! aleshores no cal q et diga res més... hahahahahahahahahahahahahaha

vicent ha dit...

un volta menys? al final no ens deixaran competir a tot el país, haurem d'anar a l'estranger, jajajajaja
deuria d'haver fet el millor crono, no pep?

elpepgf ha dit...

ja, però el millor crono, tan sols estic jo capacitat per fer-lo... la resta sou uns mindundis i no sabeu... hahahahahaha

ferran ha dit...

A veure, donat que dissabte a Ondara el personal voldrà apretar, deixem els 5 km de nadà per a la pròxima i si us va bé dissabte a 8h ens juntem al meu apartament, ens donem carinyo i anem a nadar com sempre, uns 1900 i au, com ho veieu? Més còmode que la marineta per les claus i cotxes i demés, no?

elpepgf ha dit...

hòstia!!! però q ràbia q doneu, no!?!?!?!?!?!? jo també vull anar cabronets!!! però no puc... ggggggggrrrrrrrrrr
gaudiu x mi, també!!!

Ximet ha dit...

buffffffff.... que tios... pitjor que les dones,a mare!!!

Bueno jo per dos caps de setmana que en queden,tinc divendres sopars,aixi que no crec que vaja a l´entrenament(i no cregueu que no tinc ganes),aixi que feu el que vullgau i si puc m´acople.

Amb lo de la foto,molaria estar tots,aixi que digau lloc,hora i dia i fer el maxim de gent,despres si falta algu es pot acoplar amb l´ordinador,no?

Amb lo de la cervessa del dissabte,a la plaça de bous genial i aixi podriem estar tots...

I el sopar del dissabte per ara confirmats; Colau,Pep,Estanis,Ferran i jo,(digueu lloc per sopar vosaltres)

David Montes ha dit...

Lo de nadar martes o/y jueves me refería al mediodía o por la tarde, y si nadie puede me voy por la mañana.
¿Alguna sirenita se apunta mañana?
Por mi bien lo de nadar el sábado 2 km.

elpepgf ha dit...

david, hemos comentado más arriba joanfe i jo, d ir mañana a la marineta a las 3 d la tarde!!! ;)

TONI R. ha dit...

aço pareix un ganiller o un dia de mercat, la calor es veu que vos esta afectant la poca materia gris que vos queda.

al final que collons feu al cap de setmana??? jo si puc m´acoplare algun plan, algo hi haura que fer.

per cert IVAN eres un cabronet en lo de la convida en ORBA, pero con dos COJO......, per esta gent lo que fassa falta.

elpepgf ha dit...

a vore... vaig a fer-vos el plànning del cap d setmana...

Dijous 10 de maig:

- a les 15.15h a la marineta a nedar

Divendres 11 de maig:

- a les 19.30h. a la "pexina" municipal a nedar

Dissabte 12 de maig:

- a les 08.00h. a l'apartament d ferran x nedar 1.900 metrets i practicar una o dos o tres transicions... curt i breu, xq...
- a les 09.45h. tots al "pardo" d'ondara a ajudar a pep amb el muntatge d la zona d meta d la cursa d'ondara
- a les 16h. tots a ajudar a pep, un cap més amb l'organització d les curses dels xiquets...
- a les 19h. tots a córrer!!!
- a les 20h. tots a la birreta a la plaça d bous (jo a les 20.30h.)

vos apanya, o q!?!??!?! ;)

ferran ha dit...

Xe jo a les 9´45h aniré a tirar una maneta al golfo de Pep, que té que estar descansat per a la nit,jua,jua...

ferran ha dit...

Per cert, un planning collonut!

elpepgf ha dit...

eixe és l'esperit q jo busque, collons!!! i, a més, qui vinga cap a les 9.15, té l'esmorzar pagadet al bombilla!!! ;)

Ximet ha dit...

Pepppppppp jo vaiggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg...

9:15 al PARDO......

vicent ha dit...

el blog tira xispes, està colapsat!!!!
que pooca feina que tenim, pareixem cotorres marujes!!!
jo dissabte a NEDAR vaig, a les 8 a ca ferran.
toni morant ja te la clau de l'apartament?
ferran fes-li una còpia per si volen anar abans jajajajajaja

David Montes ha dit...

Yo me apunto mañana a nadar con Joanfe y Pep.
El viernes no puedo.
El sábado me apunto a nadar, esmorsar, tirar maneta.......

TONI R. ha dit...

Esta clar Pep que lo teu es l´ORGANITZACIÓ i PLANIFICACIÓ, aixó es tindre el cap de setmana sense faltar detall, encara que el diumenge no has posat lo que vas fer, jejeje.

Res desitjar-te una bona organitzacio de la cursa i als demes deixeu el pabelló del TRI ESPORT ben alt i que rebenteu el cronòmetre, o vorer si puc asomar-me a vore-vos.

lo de anar nadar fins demá a última hora no sé lo que faré??

IVAN tu que vas a fer??

VICENT, TONI MORANT trobe que ja te fins i tot el raspall de dents en l´apartament de Ferran.

ivan ha dit...

si que fa calooor que esteu rebolicats!! m'apuntaria a tot però la festa mana..toni si no apretem divendres voldria nadar.. joanfe t'agraix lo de les transicions(jo el més matao)però porte pitjor el nadar..i segur a la cursa i la cervessetaaaa!! pep ho senc,l'any que ve t'arregle totes les valles jo asoletes homeeee!!

joanfe ha dit...

casi res 85 comentaris jajaja, be aixo esta be hi ha comunicació!! no es aclarim pero hi ha comunicació jajaj menys mal que esta Pep, planning fet i tot, anire dema i divendres a nedar per lo que el dissabte anire ajudar a Pep de mati i de vesprada en la cursa dels nanos, correr i cervessot, per cert despres de correr hi han dutxes a la piscina-pabello habilitades per els de la cursa, aixi que no cal que aneu suaets a la cervessa bruts!!

Ale tot organitzat... aixi pases un dia sense llegir el blog i no te enteres de res jajaja.

joanfe ha dit...

seu fixat en les fotos dels perfils del blog jajaja uns una bici els altres corrent el altre en piragua i Ximet en una paella jajajajja ahi estamoss menys mal que hi ha un home de trellat

vicent ha dit...

joanfe, tu el que vols es dutxar-se amb tots, saraseta!!!!
jo portaré la pastilla de sabó, que igual se m'asvara de les mans i heu d'arreplegar-me-la jajajajaja

TONI46 ha dit...

MECAGUEN LA MAR, SI EU XARRAT!!!
VICENT, FERRAN JA M'HA DONAT LA COPIA DE LES CLAUS DEL APARTAMENT I DEL BARET QUE HI HA AL COSTAT, PER QUE ENS POSEM UNA A PRIMERA HORA, JEJEJEJE.
DE TOT LO ALTRE, SI ES POT ES FA TOT.

elpepgf ha dit...

toni, la planificació del diumenge, és sencilla...

TOT EL DIUMENGE: ssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hahahahahahaha

algú més s'apunta a nedar a les 3 i pico a la marineta o q!?!?!?!? ;)

morera ha dit...

bueno,esta lla tot dit.El divendres 18 seria b dia p la foto i cerveseta clar. Pera valencia jo mapunte a Olimpic.
Tomas,para el viernes como quedamos, para mi como mas pronto mejor.

ondaracorre ha dit...

xatos! acaba d vindre la dona d'ivan, a pagar-me el tri d valéncia!!! diu q ivan no va, però ella sí!!! hahahahaha

la resta, a veure si ens agafa el bou i ens quedem sense poder-nos inscriure, eh!!! espavileeeeeeeeeeeuuuuuuu!!! ;)

vicent, això d la pastilleta d sabó és un pelet heavy, eh!!! i més si tenim en conter q jo no podré anar... q sóc el sarassa major... hahahahahaha

vicent ha dit...

morera encar estas pensant en la bici de spining de pons?
vols que te la porte i la proves?

TONI R. ha dit...

Aço del blog avui esta mes tranquil, despres de la tempesta ve la calma, jo tambe voldria fer l´olimpic a valencia. PEP fins quin dia hi ha per a portar-te el diners.

per cert trobe que han tornat a cambiar el recorregut del 2º dia de bici en la Vila, pegueu una miradeta.

ondaracorre ha dit...

les inscripcions s'obren el dilluns dia 14, i vam posar com a màxim el proper divendres 18 x portar els diners, trobe recordar!

quina nadaeta més guapa hem pegat a la marineta a les 15h., xavals!!! han vingut, també, les tonyines d dénia, paco i vicent i anaven q pareixia q portaren motoret... mare meva... hahahaha

David Montes ha dit...

je je......
menudas sirenitas!!!!

JOSE COLAU ha dit...

Bon dia abrassits, jo m´apunte a nadar el dissabte pel mati i fer algunes transicions. Al sopar tambe anire, per a despedir-mos del nostre amic Ximet.
Comentar que estic anant a la mar a migdia, si algú vol anar es el dilluns,dimecres o divendres.
parlem.

JOSE COLAU ha dit...

Vicent, ya et contarè el secret de anar com una bala amb la bici....

vicent ha dit...

ja en som 4 per a nedae el dissabte de matí a ca ferran

vicent ha dit...

altra volta han canviat el recorregut de bici, circuit tancat

ferran ha dit...

Xe quadrilla! Comentari n 100! quina setmaneta! Demà ens veiem a 8h a l´apartament! Au cacaus!

David Montes ha dit...

Ya estoy apuntado al Irontour de la Vila.....
al final cuántos vamos?

JOANFE ha dit...

LA OSTIAA!! RECORD EN LA VILA!! SEREM 13 TRIATLETES DE ONDARA TRI-ESPORT DONANT GUERRRA EN LA VILA!!!

SI SENYOOOR!!

JOANFE ha dit...

MAREAAA ROJINEGRAA!!

ondaracorre ha dit...

esteu abrasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttssssssssssssssss!!!

vicent també ha vingut aquest matí a pagar l'olímpic d valència!!!
Go, Ondara Tri-Esport!!! Go, Go, Go!!!

Splu ha dit...

Jo m'apunte al Tri Olímpic de València!!!
A fer la mà!!!!! jajajajaja

TONI46 ha dit...

YEEEEE, PELADILLES, EL LLISTAT D'IXIDA DE LA VILA JA ESTA POSSAT A LA WEB. MIREULO.

vicent ha dit...

jo vaig a dir que em posen altre horari que a eixa hora tinc el dinar a la gola i puc patir un tall de digestió jajajajaja, vindria be cap a les 6:15 dins l'aigua jajajaja

JOANFE ha dit...

tinc al abrasit nº1 a dos min darrere de mi... o m'agafa o rebentaaa!!! jajajaja Ivan quan hem pases saludaa ehh!! jajaja
mare meua tindrem que dinar a les 11.

fare un post nou per organitzar eixida.. el horari de box obri a les 13, quedem 12:15 maxim no?

que trobeu?

ferran ha dit...

Xiquets he demanat cita per la revisió a Alzira, clinica Sermesa el 23 de maig a les 10´30h, si algú s´anima n´hi ha una plaça més a eixa mateixa hora.Ale cacaus que La Vila ja està ahi...

vicent ha dit...

ja m'he registrat en la tarjeta esportiva, sols falta la data per a la revisió, ja quedarem a vore com ho fem.

ferran ha dit...

Xe que bo! Eixim Pep, jo i Tomàs, Pep aniré per tu! Espere que Tomàs no m´agafe, encara que ho veig complicat. Dorsals i boxes és a les 14h, 15´30h comença el show. L´eixida de diumenge és conjunta excepte els 20 primers del dissabte. Aleeee!

David Montes ha dit...

Horario de salidas:
HORA NOMBRE DORSAL Grupo Edad
15:40:30 Sergi Soler 179 30-34
15:46:00 Antonio Riera 168 40-44
15:46:30 Joanfe Ribes 167 35-39
15:48:30 Ivan Paya 163 35-39
15:49:00 Vicent Pastor 162 35-39
15:52:30 J. Antonio Morera 155 35-39
15:54:30 David Montes 151 30-34
15:56:00 Estanis Mestre 148 40-44
16:06:30 Josep Manel Giner 127 30-34
16:07:00 Ferrán Giménez 126 35-39
16:07:30 Tomás Gimena 125 40-44
16:16:00 Toni Domenech 108 35-39
16:30:30 Sergio Alberola 79 35-39

ondaracorre ha dit...

sí, home, sí!!! com jo no sóc lent, eixiré quasi l'últim... x aplegar ben tardoset, no!?!?!? hahahahahaha

ondaracorre ha dit...

hòstia!!! ferran i tomàs dins l'aigua em passaran en un tres i no res... mare meva q fort!!! hahahahaha

ferran ha dit...

Per cert,dimecres 7´45h anem a La Marineta a nadar, si algú més s´anima que ho diga per la corrala aquesta de marujos.

ondaracorre ha dit...

ostres!!! segurament puga anar!!! ho confirme el dimecres al llarg del dia!!! ;)

vicent ha dit...

pq no anem a l'estanyó a nedar?

vicent ha dit...

aviseeee!!!! qui em passe en la bici o corrent li pegue una patà a la canella que s'enrecorda tota la setmana de mi jajajajaja i nadant no vos la pegue pq m'ofegueeeeeeee!!!!!

ivan ha dit...

joanfe,el més abrasit que hi ha eres tú(20 minutets a elx)però no t'encantes que vooooy jejeje pique sano..asi me gustaaa!!

ferran ha dit...

Camarades la nadà de demà és a les 7´45h del matí!! Estanis i David confirmeu per ací.

ondaracorre ha dit...

xicons, ahir va vindre també a inscriure's a valència, miquel!!! espavileu, q han obert inscripcions aquest matí i ja superen els 150 inscrits!!! a veure si ens quedem fora!!!!!!! :O

avui a les 13.45 aniré a nedar a la marineta amb paco alberola, si algú es vol apuntar, ja ho sap!!!

i segurament, demà d matí, anirem, també a nedar!!! ;)

David Montes ha dit...

Imposible ir mañana por la mañana. Entro a las 8:00 a currar.

estanis ha dit...

Ferran com van quedar a les 7´45 dins l´aigua ja.

vicent ha dit...

algun culito va dijous de matí a la mar a qualsevol hora?
jo estic disponible tot el matí

ondaracorre ha dit...

ie finishers!!! el torn oficial d nedar els dijous és a les 15.15 hores!!! ;)

estanis, ferran i companyia! paco alberola m'ha dit q demà anirà a nedar a les 7.45 del matí, jo segurament no vaja... ;)