.

.

dimarts, 15 de maig del 2012

PLANNING IRONTOUR LA VILA 2012

DIVENDRES:

20:00H  FOTO OFICIAL DE ONDARA TRI-ESPORT, Lloc platja del BAR NOGUERA, porteu posat el mono de triatlo del club, intenteu vindre encara que no participeu en massa competicions, per almenys fer-nos la foto tots junts, sera sols un ratet, si despres es vol cervesseta o aguarius per els que el dissabte van a competir., jeje

DISSABTE:
.

12:15H  Ens veiem al Fratelli d'Ondara, carreguem les bicis al vehicle portabicis oficial del club, (caben totes de sobra) i arreglem els cotxes per anar cap a La Vila.


13:00H  Recollida de dorsals i entrada a boxes.

13:00H  EIXIDA DE CRONO-SPRINT





?? H   Xarradeta post competi, recollida de trastos carregar i cap a casa a descansar que el diumenge hi ha telaa!!

DIUMENGE:

.

06:00H  Ens veiem al Fratelli d'Ondara, carreguem les bicis i arreglem els cotxes per anar cap a La Vila, (intentem combinar qui traga el dissabte que o ho faja el diumenge)


07:00H  Recollida de nous gorros i entrada a boxes.

08:30H  EIXIDA OLIMPIC PLUS.


?? H   Xarradeta post competi i caregar trastos, si voleu ens anem cap a Casa i despres alli podem anar a dinar pero per açí, així si algú no vol anar ja esta en casa (ho parlem per açi i si voleu encomen abans )










 Us recorde qeu avui han eixit les inscripcions de Valencia i en unes hores han volat mes de 300, aixi que porteuli la pasata a Pep si voleu anar pero yaaa....

67 comentaris:

ondaracorre ha dit...

dinar, clar q sí!!! i ho hem d'aclarir, x veure on!!! si és prop d la platja, millor, no!? com l'any passat, q vam dinar a l'estanyó, desprès del tri d'oliva!
podeu portar a les dones i tot això, q jo em comportaré, no patiu... hahahahahahahaha

i porteu-me ja la pasta d valencia, els qui no ho han fet encara, collons!!!!!!!!!!!!!!

vicent ha dit...

joanfe t'has oblidat de posar a quina hora ens fem el platan, el gel energy, la barreta energètica o pixar....
per als llonquis de l'equip (toni trek i toni m orant) ja he rebut l'alijo de droga a ma casa, ha tardat un poc pq estava en l'aduana, era un paquet sospitós, però ja el tinc a casa després de tocar els meus contactes camellets.
quan voleu que fem la descàrrega del mantecao, porteu el traspalet per a carregar-ho jajajaja

TONI R. ha dit...

BIG Pep se m´ha oblidat dir-te quan t´he donat el diners que no tinc ningun xip, per si quan tingues que inscriurem en al tri de valencia t´ho pregunten, per si tinc que portar-te mes diners per agafar-lo, per cert en al de la vila con funciona lo del xip ens el donen alli.

Vicent, estimat culito, el mantecao eixe d´on l´has comprat de colombia que ha tardat tant,je je je je, per cert dime molt es i el divendres fen la descarrega i el porte els diners.

estic intrigat, per que no he vist ningun comentari de com vareu quedar en la pastilla de sabo el dissabte en les dutxes despres de la cursa, qui va ser el valent que va aplegar la pastilla d´enterra, ja ja ja ja.

bueno, bona nit,els nervis escomençen estar a flor de pell.

VICENT ha dit...

el mantecao son 33.90 eurets, baratet del tot que me lo quitan de las manos.
la pastilla de sabó li la vaig deixar caure a joanfe i no va fer cas i després a montes... però ahí em vaig acollonar jajajajaja tot quadrat em va dir: QUIERES QUE LA RECOJA?, I JO ACOLLONAT LI VAIG DIR: JO L'ARREPLEGUE, i encara em fa mal el cul, en la vila aniré tot el rato alçat en la bici jajajajaja

JOANFE ha dit...

Molt de trafic vec jo per ahi!!
Toni jo vaig vore dis de la dutxa dos tios cuadrats jugant en el sabonet i vaig acabar de duxarme en un seg i que s'apanyeeen jajaja

lo del xip supose tel donaran alli, pero per si de cas fes la consulta a la federació.

Vindra en nosaltres Samuel i Adrian (un xic del trillebeig) tenim tota la representacó de la marina ..

Lo del Dinar com esta? el fem o no? Qui va a dinar? seria anar en la family si voleu.. jo si som colla si anire.. aixi que aneu diguent perqeu el nostre ben volgut mestre de events ho encomane, ell que sempre encerta.

avui farem les inscripcions per Valencia que no ho tinga portat a Pep que s'ho faja ell...

vicent ha dit...

CULITOS, VOSALTRES SABEU A QUINA HORA ARRIVAREM EL DIUMENGE ONDARA?
CALCULANT PER BAIX AL VOLTANT DE LES 3 DE LA VESPRADA I SENSE DITXAR-NOS, ARA BÉ, SI VOLEU QUE ENS DUTXEM ALLÍ AMB LA MEUA PASTILLA DE SABÓ M'HO DIEU JAJAJA.
QUE VOLEU DINAR CAP A LES 3:30 O 4:00.
PEP FES-ME ARRIVAR AL CORREU QUAN PUGUES EL TELÈFON DEL CONCEJAL MARÍ, QUE LI HE DE TOCAR PER VORE COM TENIM ELS DINERETS QUE ENS DEUEN

vicent ha dit...

UNA PREGUNTA A EIXOS FINISHERS DE L'ONDARA TRI ESPORT.
QUE HE DE FER PER PODER DORMIR ESTOS DIES ABANS DE LA COMPETI, JA FA UNS DIES QUE NO PEGUE ULL, I SOLS FAIG QUE SOMMIAR AMB EL NEOPRÉ, LA BICI, LES RODES PUNTXAES, LES SABATES DE CORRER.....
SI SEGUEIX AIXÍ, HAURÉ DE PILLAR UAN DROGA NOVA PER A LA VILA.
QUÉ FAIG? ME LA MATXAQUE 3 VOLTES AL DIA A VORE SI AGAFE SON JAJAJAJA

JOANFE ha dit...

segons el full d'organització obrin boxes a les 12:30 per lo que abans de les 2 podem estar en Ondara i 14:30 a dinar.. el horari es viable si voleu i no es torbem fent el tonto per ahi..

ondaracorre ha dit...

toni, com ha dit joanfe, supose q el xip te'l donaran allí, igual q a nosaltres ens el van donar en elx.
el d la vila és diferent, xq cronometra somesport i són altres xips...

vicent, no sigues ploró... q no has fet mai un triatló, o q!?!??! hahahaha
fes-te un bon gotet d llet calenteta amb mel, abans d'anar al llit i veuràs com caus rodó!!! ;)

x cert, sou uns cabrons!!! sabeu q el rotllo gai em va molt, mogolló, massa... i jugueu amb la pastilla d sabó sense mi!?!?!? això no es fa!!! això és molt lleig!!! hahahaha


AVUI FARÉ LES INSCRIPCIONS DEL TRI D VALÈNCIA!!! QUI NO M'HA PORTAT ELS DINERS ABANS DE LES 17.30, SE LA TINDRÀ Q FER PEL SEU COMPTE, EH, XAVALS!!! ;)

TONI R. ha dit...

JOANFE lo de tornar a ondara el dissabte a dinar jo ho veig un poc massa justetet seria fer-ho tot perfecte sense encantar-se.

es vorer entre tots unes altres possibilitats, aneu pensant.

David Montes ha dit...

yo estoy empezando a asustarme ya.... menudo mariconeo hay en las duchas..... q si cógeme el jabón, q si la pastila......
a ver si voy a tener q sacar la porra..... ja ja...

ondaracorre ha dit...

juas!!! como se te ocurra sacar la porra, ya nos tiramos TODOS d cabeza... hahahahahahahaha

oyeeeeeee!!! hoy estabas paleando con vicent!?!?!?!? he pasado corriendo x la marineta y os he visto entre la olas... se os perdía d vista... vaya mar había, eh!? hahaha

David Montes ha dit...

si que estaba con Sento. ïbamos a ir al Mena y volver, pero molaba más quedarse en la Marineta cogiendo olas. Tampoco había tanto mar, estaba un poco picado, desde fuera parece otra cosa. Con un metro más de ola hubiese sido la cañaaaaa!!!! pero bueno, estamos en el Mediterraneo, más no se puede pedir!! je je

TONI R. ha dit...

en relació al xip, he enviat un correu als de vila i , m´han dit que el xip te que ser el de la federació que m´imagine que ja el tindreu tots. Jo segurament el compraré allí, SOM SPORT no fa el cronometratge de la proba sols posen el arc i l´equip de so.

en relacio a la pastilla de sabo si ho se no ho recorde, pero vegent lo que vos va agradar he anat al super si vos en he comprat una altra en sabor mango i maracuya que fara les delecies dels mes exigents, jua, jua, jua....

salut companys.

ivan ha dit...

ei pero açò què és,sodoma i gomorra?..jo hem vaig dutxar amb estanis..i res de res..pa mi que eixe mantecao que es preneu..jo també en vullc jeje(una mala tarde la tiene cualquiera)...ei quan tornem dissabte amb les bicis al camionet,podriem deixar-les tancades al taller no?

JOANFE ha dit...

no estaria mal aixi no cal baixarla i tornarla a pujar, si algu no la vol deixar es carrega la ultima i aixi en arribar a ondara se la endú.

Estan tots avisats per la foto, sigau puntuals, la cmara la duia Tonitrek no?

Valencia hi han mes de 750 inscrits en dos dies, avui la fem nosaltres si queda algu que s'ho pensa te poc temps per portarli la pasta al nostre Pep.

ondaracorre ha dit...

prendes! ja estem inscrits a l'olímpic d valència:

- ivan
- vicent culito
- morera
- miquel
- toni riera
- vicent mallol
- joanfe
- sergi soler
- pep

la resta, q vos en donen... hahahahaha

avui a les 15.30 toca nedar!?!?!?! diuen q hi haurà una mar d perros... ho traslladem a la pexina!?!?!?

recordeu q demà a les 20.00 és l'hora "D" i toca foto, eh!!! ;)

Splu ha dit...

Demà acudiré a les 20 h al Noguera, això sí em faré la foto i pitant hauré d'anar-me'n.

Sigau puntuals tri sabons per terra!!!!!! jajajajaja

Al tri de València m'inscric pel meu compte intentant que posen el nom del club.

Ens vegem demà, a les 20 h vestidets i perfumaets!!!

David Montes ha dit...

Si puedo a las 14:00 voy y miro como está la marineta. Os mando un what's up con lo que sea.

ondaracorre ha dit...

perfecto david!!! ;)

sergi soler m'ha dit q demà no podrà vindre a fer-se la foto, diu q té dentiste a les 19.30 i no aplegarà... ja l'afegirem a la foto oficial i au...

x cert!!! ja tenim representació femenina a valència, també!!! eva s'ha inscrit al triatló d la dona!!! :D

JOANFE ha dit...

eixe sergi Soler ja li val, no haura anat al dentiste de fa mes de un any i va just demà, que ous te el tioo jeje

yee dema de entrenar res de res... abrasits... Vicent ja fa una semana que ni folla jajaja nosiga que gaste reserves de glucogeno jaja.. ja vos vec a tots menjant pasata com a locos jajaja

ondaracorre ha dit...

segur q estanis està fent com l'LD d'Elx i porta tota la setmana menjant pasta... aplegarà al dissabte amb 5 ó 6 kilos d més!!! hahahahaha
el diumenge d vesprada ho tindrem q acabar d cremar al Tall, no xicots!?!?!? hahaha

Ximet ha dit...

Anims a tots,ja que veig que esteu algo nervioses les xiquetes,jo fare trisimulacre dels meus,i si el diumenge cremeu algo al Tall(Pep....) jo estare alli,juas juas juas.... ;-)

vicent ha dit...

per a demà divendres a la foto els qui tinguen bicis xules i amb rodes de carbono dels xinos, japoneses o de finlandia,`porteu-la per a la foto que les fotos de club solen eixir 2 o 3 bicis amb l'equip.
jo no portaré lameua que no tinc rodes xines jajajaja

TONI R. ha dit...

jo ha tinc la camara de fotos preparada i engrasada, així que poseu-se guapes, he encomanat un carret a color de 24 fotos, espere tindren prou i al menys que alguna ixca bé.ji ji ji.

per cert encara no hem aclarit lo de les dinades ni del dissabte ni del diumenge a vorer que fem, esta setmana el blog ja no es lo que era es veu que esteu tots concentran-vos per al cap de setmana, mira que segueu uns abrasits.

morera ha dit...

Vicent tens q apretar el boto ahoro total,voras com ja dorms. El problema es trobarlo.jo ja el tinc activat.Dema jo pote la bici.
Mamare ja ente prepara una videua deixes q baixes 10 o 15 min el temps.

morera ha dit...

Vicent tens q apretar el boto ahoro total,voras com ja dorms. El problema es trobarlo.jo ja el tinc activat.Dema jo pote la bici.
Mamare ja ente prepara una videua deixes q baixes 10 o 15 min el temps.

morera ha dit...

Vicent tens q apretar el boto ahoro total,voras com ja dorms. El problema es trobarlo.jo ja el tinc activat.Dema jo pote la bici.
Mamare ja ente prepara una videua deixes q baixes 10 o 15 min el temps.

TONI46 ha dit...

MORIIIII, SE T'AQUEDAT EL BOTO APRETAT DE TANT DE NOMENARLO?
JEJEJEJE, ESTA VESPRA FOTO AMB GOMINA INCLUIDA. OJOOOO, VAL PINTAR-SE LES UNGLES DE COLORS, JEJEJE

vicent ha dit...

quan portem les pastilles de sabóooo?
és esta vesprada, demà o el diumenge jajajaja
jo per a la foto portaré una perruca llarga, les ungles franceses i les ingles brasilenyes com ximet.

ondaracorre ha dit...

aquest bloc ja s'està desviant del tema principal: l'esport!!!
ara ja sols fem q parlar d mariconades... q si ungles, q si perruques, q si ingles, q si pastilles d sabó...

x mi la podeu portar avui, demà i el diumenge també!!! jo em presente voluntari x arreplegar-la sempre, no tinc problemes amb això!!! hahahahahahahahaha

JOANFE ha dit...

be xicons avui toca foto i tocada de collons!! descansar, que dema trallaaaa!!! i el diumenge mes!!

Ja van eixes papallones per el estomac, sols hem pasa en triatló, pero dema de segur de vorens tots junts ahi fent pinya, com sempre se me pasa tot i a per ells!!

TONI R. ha dit...

mes que papallones, jo el que tinc es un niu de cucs, mare quins nyervits pel debut.

vicent ha dit...

toni lo teu no té nom, debutar en triatló i ser finisher, quin màquina, eres un cas apart, és un clar sindrome de superabrasssiiitttttttt.
Domenech, que el taxi passe per ma casa capo a les 7:30, jajajaja

TONI46 ha dit...

El taxi pasara a l'hora per casa AL Capone.
Ja m'estan suant es sobaquets del nervios, jojojojo.. aiii mareee.

JOANFE ha dit...

hem estat una gran majoria al puesto a fer la foto, tot un exit de assitencia, llastima que faltaren alguns.
Toni ja hem pasaras les fotos i les penjem...

Y estem a la espera de la cronica de la sopada del dissabte... que avui m'han dit perqeu no la he penjada... ni que jo haguera anat aixi que pep ja saps...

be xicots a momir i dema a la guerra!!

Ximet ha dit...

Bon dia Campions...!!!
Molta sort aquest cap de setmana i molt anims per a tota la temporada,ja anire informant-vos de com hem va per alli.
Sols dir-vos que moltes gracies a tots per haver creat aquest vincul d´amistat amb tant poc de temps i que hagem gaudit tant tots junts.

una gran abraçada per a tots i deveres que vos trobare a faltar CULITOS...!!!!!

espere que algun dia pugau fer una escapadeta cap alli i aixi poder aprofitar l´ocacio ja que tinc que estar temps en Brasil.
Algun abracit(Pep) ja ho tinc confirmat que vindra i algun altre ja te via oberta per la dona,dit directament per ella,eh Joanfe...!!!,hehehe.

Anims i a cuidar-se.

joanfe ha dit...

Ja saps on hi ha patro no mana mariner aixi que si la meva dona vol que anem... pus csp allaaa..
Ximet te trobarem a faltar... pero ja estas buscant un mig iron man per alla que ens anem jaja.

Splu ha dit...

Molta sort a tothom!!!!

No s'oblideu de gaudir de la compe i sobretot de la companyia amb qui hi estareu durant el cap de setmana.

Passeu-ho d'allò més bé i alertaaaaaa amb els sabonets, les xancletes per terra (ay q m'ha caigut...!), jajajajajaj

En fi disfruteu al màxim i els q no anem farem força des d'on sigam perquè tot ixca de categoria!!!

Ànims amics i a per totes!!!1

TONI R. ha dit...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Pero on collons esta el personal, segur que esteu tot posant- se fins les celles de pasta i prontet a dormir. mira que sou abrasits ji ji ji

fins demá, que encara ens queda feina per fer. au.

bona nit

elpepgf ha dit...

Panda d'abrasits q mal ho he passat avui, joder!!!
Però estic orgullós i content x tots, sobretot pel nostre Culito!!! Q es cure bé el culito, colzes, mans i tot i ens tornarà donar guerra d seguida!!! Quin valor acabar el tri així!!!

Sabeu q!? Sé q estic molt malalt, però tinc MÉS I MÉS GANES DE TRIS!!!!!!!!!!! :D

elpepgf ha dit...

X cert! Ja estan les clasif d'avui tamb:

http://www.triatlocv.org/clasificaciones/untiled.php

estanis ha dit...

Estic rebentat pero content de haver compartit dos dies de matraca en vosaltres. Vicent a recuperarse, una miqueta de masilla i una passaeta de pintura arreglat...(estem fets uns paquets tenim que entrenar mes).

JOANFE ha dit...

Com era de esperar ja estem posant-nos nyonyos, pero es que es precis perque sou collonuts. jo he pssat un cap de setmana cansat pero de PM, hem plenat la vila de monos rojis i negres i hem demostrat que som un pedazoo club amb un bon rollo impresionant. no hem callat ni en el min de silenci jajaja. El unic que ha eixit mal han segut els accidents tant de samuel com el del nostre vicent que con un par i mig magullat ha acabat la prova. maquina recuperat promptee

JOANFE ha dit...

Per cert paseume les fotos prompt i farem cronica

ivan ha dit...

peasso cap de setmana que ens hem pegat xee..no hem passat desapercebuts a la vila nooo..enhorabona a tots amics..vicent "culito malferit"a cuidar-se crack..

JOANFE ha dit...

paseume les fotoss!!! Pep, Alaberola, toni trek ja tinc algunes del face de la vila...

Vicent manifiestatee com estas bonico??? contamos que ens tens preocupats

vicent ha dit...

no es preocupeu que el vostre culito major està be, malferit un poc però bé dins de la maldat.
vaig envenat fins a les selles

ferran ha dit...

Xiquets meus, aquesta filosofia nostra de "paga 90 eurets-alçat diumenge a 5´30h del matí- i pegat una pallissa fins que rebentes"no seria possible sense vosaltres, sou una genteta fantàstica i...acabarem dutxant-nos juntets, ja veureu! ànim Vicent amb les magulladures, marques impressionants del personal. Com diu el Pep, jo ho vaig passar putes, putes...però ja se m´ha oblidat!!! Ua abraçada forta a tots companys de fatigues! I la pròxima...soparet!!

David Montes ha dit...

Estoy en OFFF todavía. Menudo palizón que nos hemos pegado este finde. Ufff!! Ara a recuperarnos y ver cual es la próxima chaladura que hacemos!!!!
Felicidades a todos los rojinegros por nuestra actuación!!

vicent ha dit...

ara en gelat pense el que hem fet aquest cap de setmana, i dic, xalaos a morir.
pagar 90 mambos, menjant pasta a tota hora durant 3 dies, barretes, gels, mantecao, dormir ben poc... però açò qué és?
a valgut la pena menys mal que em vaig apuntar al final, no m¡arrepentixc!!!!
amunt eixos d'onadar tri esport.
com vega algú entrenant aquesta setmana l'atropelle amb el cotxe jajajaja!!!!!!!1

ondaracorre ha dit...

doncs, vicent, pilla el submarí, q a les 13.30 vaig a fer 2.000 metrets a la piscina!!! hehehehe

som uns abrasiiiiiiiiiiiits!!! xDDD

ondaracorre ha dit...

i joanfe ja té les fotos, eh!!! ;)

ferran ha dit...

Collóooo! Acabe de vore que al sector de còrrer quasi he fet la mateixa mitja a La Vila que al LD d´Elx, mareeee! no n´hi ha un mantecao especial per a còrrer més?? A banda de deixar els xupitos de tequila??

vicent ha dit...

atenció a lña marca de natació que faig en la segona etapa. sols hi han 2 masculins darrere meua, uno era coixo i l'altre manco jajaja i 2 xiques més.
m'hauré de comprar un motoret per a posar-me'l baix dels ous a vore si nade més fort jajajaja

vicent ha dit...

m'ha tocat el regidor d'esports, Marí, i ja està tot clar però vorem on ens ingresen els diners. tenim compter corrent?
haurem de parlar, si voleu, el tema de gastar la piscina que la tenim disponible 2 dissabtes de matí.
Ara es cosa nostra lo de si hem de quedar per a la piscina o no, però l'assumpte ja està clar.
si voleu aneu dient pel blog o fem una reunió.

ondaracorre ha dit...

ei! quan he anat a entrenar aquest migdia a la bassa, m'he trobat amb mario i m'ha dit q aquest dissabte ja podem anar, però q li confirmem, si a les 8 del matí, o a les 13.30!!!!!!!!!!

aneu comentant, prendes!!! ;)

JOANFE ha dit...

ONDARA TRI-ESPORT SISÉ EN LA CLASIFICACIÒ PER EQUIPS EN LA VILA!!!! TOMAAAA!!!!

hi han 16 equips qeu puntuen ehh... no esta gens malament no

ondaracorre ha dit...

això ho confirma, encara més: ABRASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTSSSSSSSSSSS!!! hahahahaha

ivan ha dit...

ei craks com teniu els culitos...jo tinc més fam que un mestre d'escola(dels d'abans ehh)...el dissabte a 13:30 complicaet i la eixideta del "pardo" a les 8 no m'agradaria que es perguera..no estic ajudant molt ehhh..pensant-ho bé deuriem nadar 3 horetes al dia paquetorrrosss!! al final ens sancionaran per "drafting"dins l'aigua..tots amontonats allà a fer la mà jajajaja

vicent ha dit...

jo pense que per ara, nadar dissabtes de matí no ens be molt be, ja que hem agafat la costum de bici.
voleu que negociem un altre dia de dillins a divendres a vore qué passa?
o deixe-m'ho per a després de l'estiu?

Adrian ha dit...

Bona vesprada xicons, volia dir que este cap de setmana da triatló ha sigut una passada!! He disfrutat molt, encara que tambe ho vaig passar mal a la mar. Gracies a tots per la acollida, perque pareixia un mes de vosaltres! Ja quedarem mes dies, per a eixir en la bici o fer algun simulacre. A la proxima intentaré donar molta mes guerra.Gracies a tots!!!

Ivan Tejero ha dit...

Hey Toni,
la paella que te habías jugado no hay ningún problema ya que la habías perdido tranquilo la pago yo.

TONI R. ha dit...

YEEEEEEEEEEE CAMARADES.

Pues res seguir en el mamoneo que hi ha en el blogs ahir i avui.No molt mes que anyadir si no que ha segut un cap de setmana de patiment i d´esforços pq estaba clar no anava a ser facil, pero sobre tot un cap se setmana de germanor, companyerismes, i sobre tot rises, estic escribint aço i en ve al cap el diumenge pel mati abans dánar a boxes tots peocuprant-se de les barretes, dels gels i ahi tenim a TONI MORANT en els dos platans apegant-los en cinta aislant a la seua SPECIALIZED BANANA SPLIT TARMAC (ja t´enviare la foto TONI), es que " me muero de la risa solo de recordarlo", per cert trobe que s´els va menjar sencers sense llevar-los la pell, ji ji ji.

A VICENT "CULITO" I SAMUEL donar-los animos i que es recuperen el mes aviat posible, a les dones de JOANFE, VICENT I TONI (que en perdonen pero no se els seus noms) donar-los les gracies tambe per animar-mos el dissabte i tambe a VICENT MALLOL per als seus crits del diumenge que segur que a tots ens degueren fer anar un poc mes depresa.

aixi que GRACIES A TOTS.

Pd: TONI MORANT ja en diras quan es la paella en IVAN TEJERO.

TONI R. ha dit...

Me s´ha oblidat,lo de la piscina trobe que el millor ja seria deixar-ho per a despres de l´estiu o vorer si entre setmana es pot fer (encara que no crex que puga anar), pq l´eixida des de el PARDO en indispensable.

bona nit que ja esta be de tant de rollo.

salut camarades i VIVA RUSIA.

morera ha dit...

Xe despues d comentaris n tinc paraules ni lletres per escriure. El disabte pensaba en fer foxa el dumenge n podia fallarli al equip aniavia q anar a fer una miqueta d abrasimenta sou d puta mare.
vicent sivols q vaja a posate una miqueta d betadine.Aixo son ferides d guera ja tens algo q contali alteu fill.

el taxista de Pablo ha dit...

Bueno, bueno.... si señor... esto ya no hay quien lo pare...
Sres. en nombre de Pablo y mio, nuestro mas sincero reconocimiento por lo grandes deportistas que sois.

A TODOS... UNO POR UNO, ENHORABUENA MAQUINES..

y a Vicent "culito raspao" y a Samuel, el lema NO HAY DOLOR, a recuperarse cuanto antes para la próxima competición.