.

.

dimarts, 19 de febrer del 2013

DUATLÓ DE BANYERES 55.5


Ja estem en el 2013 i comença la nova temporada i com el senyor Ivan ens va emprenyar, doncs cap a Banyeres que ens vam anar. 7 del matí al Fratelli, era un dia d'eixos que sabia que... avuí anem a patir! Arribem amb una boira, uuff, baixem del cotxe, 0 graus!! telaa!! i Culi que baixa més blanc que la paret, s'havia marejat, mal començava el dia el meu xic. 
Ens anem a pels dorsals i la costereta per arribar a box ja era xula, jeje. Un poble que no té un metre pla, ens regalen uns guants calentents, i a preparar el box. En un tres i no res estàvem calfant però Culi no feia la millor cara. Veies a la gent, uuff, domingueros ni un... ací hi ha molt de nivell. Ivan que si me fa mal açò, que si me fa mal allà, que si no acabe, que si esto que si lo otro, però donen l'eixida i auu!! a córrer. Eixim els últims i a la que girem el cantó... mare meuaa quin rampón!! Giraves curva i encara s'empinava més i després més i quan arribaves a la muntanya seguia empinat... més d'un km fotut fotut, la resta planejant però per dalt la muntanya. Era una cursa més de trail que altra cosa, per a les Salomon vamos. Tornàvem a baixar al poble i altra vegada rampónn i cap amunt!! quan arribaves a box ja anaves mauret, i després venia el tema de la bici que com era carril ample no donava la sensació de pendent, però jo sols veia el marcador, no passava de 15 km/h i mire a veure si la roda estava punxada, jajaja... però res, no era això tampoc i uuf que mal vaig i no pareix que tinga pendent el tema però mire als demès i no em passava ningú, estàvem tots igual, pujant un port duret i tota la cursa en bici amunt i avall, amunt i avall, trenca cames fins arribar al poble... la rampa que havia posat pel grup del whatsapp, mare meua! la gent anava fent esses per poder escalar-la parats i amunt, apretant les dents. Dalt em veig a Culi paradet, mirant-nos, ostres què ha passat? res que el mareig l'ha deixat KO i una cursa així no pots anar en eixes condicions. En aplegar al poble m'agafa Toni, que fort que està el col·lega, com ha entrenat aquest hivern. Entrem junts a Box... uuff, quan baixes de la bici, i ara qui corre?? Les cames pareixen de formigó. Arribem i com no, la bici de Ivan allí, que feia rato que esperava, jeje, i alaaa amuuunt. La gent feia feia la pujada caminant. Com vam poder vam arribar dalt i Toni va pegar un apretó cara avall i ja li vaig perdre l'estela, però ahí anàvem, adelantant cadàvers, un d'ells quan el passe em diu cabrejat: colloó en els d'Ondara!! sou més forts que el vinagree!! Supose que li havia passat Ivan, després Toni i ara jo... però la sensació meva no era la d'estar fort, sinó més bé el contrari, anava pensant: ací no torne ni de conyaa!! Perquè ens coneguem i també sé que tinc mala memòria, jeje. En arribar a meta, com sempre, bon abraç amb els companys i veies en les cares que avuí havíem patit i moolt, ho havíem donat tot. Sols teníem una espineta clavada: que Vicent no haguera pogut acabar.
Per mi un orgull compatir esta cursa amb estos grans triatletes que entrenem per fer estes locures en els ratets que ens deixa el treball i la família, així que un deu per a tots. 




CLASSIFICACIÓ ( BY TONI)

32 comentaris:

elpepgf ha dit...

q forts esteu cabrons!!! els professionals sols vos han tret mitja horeta... i això, tenint en conter, lo xungo q era el duatló, és mooooooooooooooooooooolt poquet...
por em feu en elx...................


x cert! algú q m'explique, com collons fan els 1ers, la transició en 50 segonssssssssss, brutal!!! hahahaha

TONI46 ha dit...

MOLT BONA CRONICA, I MOLT DE PATIR, MOLT DURA, PERO EL SONRIS QUE TENIM QUAN ARRIBEM A META NO TE PREU.. FELICITATS A TOTS I L'ANY QUE VE TORNEM.

vicent ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA QUE BO LA CLASSIFICACIÓ MEUA.PEGUEU-LI UNA MIRADETA QUE ÉS MOLT BO!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!
JO JA DIC QUE SI NO PASSA RES TORNE L'ANY QUE VE.

Ricardo ha dit...

Bona crónica, lo de la rampa final no hi han paraules per explicar-ho, vos anime a tots per a que l'any que vé els que no han vingut que ho proven, la vaig pujar per "puto orgull" perque forçes no hi havien. Estic content per haver conseguit aquest repte, per a mí ha estat la cursa mes dura que he disputat mai.

PEPE PONS ha dit...

Molt bona crònica i molts bons resultats. Vicent a recuperarse que jo l'any que ve t'acompanye.

vicent ha dit...

per als que no van a benidorm el dia 3 de març fan la mitja marató d'oliva a les 10:30. la idea és rodar en bici i a vore si puc conseguir un lloc per deixar-les.
Algú s'anima!!!!!!!
L'altra cosa a co,mentar, és el duatló d'ontinyent (10, 42, 5), el circuit de correr alguna pujadeta però no comparable amb banyeres i la bici pujes i baixes 2 voltes un port de 6 km amb rampes del 7%.
la data és el dia 10 de març, algú s'anima a fer-ho!!!! son 25 eurets!!!!

TONI R. ha dit...

bueno tios esteu fets unes maquines, nomes mirant els temps finals uno es dona comter de lo dura que deguera ser la proba ENHORABONA A TOTS, l´any que a vore si la fem i li fent companyia a culi.

Jo voldria anar a fer el mig marato d´oliva i aixina debutar en un mig, VICENT si tu vas o algu vol anar ho parlem,lo de la bici molt bona idea si ho podem fer.

heu rebut el correu del LD D´OLIVA per confirma la inscripcio abans del 28 de febrer?, al final que aneu a fer, qui va a apuntar-se??

Per cert TONI46 menos mal que no podies correr que sino. Quan estigues al 100% que es preparen els PROS del ONDARA TRI ESPORT que vas a llevar-los les pegatines, ja ja ja ja.

bo saluti a tuttis.

JOANFE ha dit...

LD de oliva a pagar s'ha dit, a oliva no vaig pero a la mitja de Denia si, eixe dia si no pasa res farem el dinar del titot a la caseta del nostre Pep, El dia de Oliva segurament vaig a Benidorm o no encara ho estic pensant a vore si se me oblida lo del diumenge jajjaa

el taxista de Pablo ha dit...

ENHORABONA A TOTS.

Que un simple mareo no os engañe Vicent iba hoy como una moto entrenando por Gata

Sergi ha dit...

Esteu fets uns màquines!! Això és superació personal i la resta són contes xinesos.
Vicent ja voràs com tindràs companyia l'any vinent, si per falta d'abrasits (o abrasides ara que s'han sumat més fèmines al club) no serà.
La propera duatló a Benidorm (per a mi el debut) ja deuen estar muntant les grades per a que els elefants i els lleopards ens puguen vore...

vicent ha dit...

fem el ld d'oliva? jo crec que al costat de casa no podem fallar!!!!
aquest dissabte mire a vore si podem deixar les bicis a oliva.
i ontinyent algú s'anima?

elpepgf ha dit...

jo no vull dir res.............


http://www.irontour.es/


però demà obrin inscripcions... ;)

TONI46 ha dit...

ESTA FOTO NO TE DESPERDICI DEL NOSTRE BEN VULLGUT FERRAN, JEJEJE

http://www.irontour.es/index.php?option=com_k2&view=item&id=36:fotos-de-la-2%C2%AA-etapa&Itemid=540

vicent ha dit...

la foto de ferran és única, està mort?
des d'eixe dia crec que encara no a competit, a vorem quan torne si té les piles carregades!!!!

elpepgf ha dit...

hahahaha q gran foto d ferran, xe!!! sí q pareix q estiga mort, sí... xDDDDDDD
i en la següent q està soler amb cara d "no preocupació"... hahahahha

FerranEuskadi ha dit...

Quina mala gent que este fets! Que heu anat a les monges? Està malament riure-se´n d´un que està morint-se...mare quina rebentada que hi vaig pegar!
Bo companys, el primer cap de setmana de març baixaré uns dies, així que si puc m´agradaria vore-vos,que en tinc moltes ganes. Si eixe dissabte o diumenge,2-3 de març, no teniu un pla massa abrasit,mel, perquè sinó en tornaré a morir.
Una abraçada forta a tots!
Ferran

JOANFE ha dit...

el dilluns es fara el pedido de monos i equipatge d'estiu . Aixi que poseuse les piles entreu al llistat que vaig per mail i us apunteu i li porteu els diners a pep o ingreseu a al conter del club.

elpepgf ha dit...

home ferran! just eixe cap d setmana, q jo no estic... no tinc amb qui anar en bici, xq estan tots com a bous... hehehe

JOANFE ha dit...

JA ESTA EL PLORO DE TURNO!!!! pero ella ahii sense soltar fil i aixo que diu que no esta fort... lo que pasa es que te massa putes qeu confesar i no ve mai...


Per cert recordar que avui obrin la inscripcio de IRONTOUR de la vila, pedazooo de triatló!! no es despisteu que son poques plaçes

elpepgf ha dit...

ala! ja m'ha dit en un moment: ploró i puta... hahahahahaha
ací no es pot dir res, q d seguida d'ataquen x tots els costats... hahaha

morera ha dit...

jo a oliva n vaig tinc galeo al disabte.El dumenge volteta amb bici i au. Este dumenge 24 hem pensat d anar a simat per Tavernes variant la puja d simat anirem per pla d corals ruta molt paisagistica, pel qui puga alsar el cap. Pareguda a la visita cultural al castell d cullera. Cadau q guagare com vullga.

TONI46 ha dit...

SI HI HA ALGU INTERESAT EN APUNTAR-SE A LA MITJA D'OLIVA, QUE SAPIGA QUE ES ESTE FINDE QUE VE.
DE MOMENT ANEM, TONI TREK, VICENT, I JO.
LA WEB ES MYCHIP.ES

TONI46 ha dit...

ESTA SEMANA EL BLOG ESTA PARAET!!!
NO TENIU GANES D'ESCRIURE?

JOANFE ha dit...

ESTA LA COSA GELADETA SI!!
Dema es el ultim dia per apuntarse en la bonificacio al LD de oliva, avui no he pogut anar pero dema m'apunte i al lioo!!

Qui no tinga competi el diumenge si voleu anem a Benidorm en la bici i animem als nostres duatletes!!

TONI R. ha dit...

AÇO JA NO ES LO QUE ERA.

TONI NO VEUS QUE LA GENT ESTA TANT ABRASIDA ENTRENANT PER A ELX QUE NO TE TEMP NI DE ENTRAR AL GLOP A ESCRIURE RES, AI! PERDO AL BLOG.

JO A OLIVA HE FET AVUI LA TRANSFERENCIA, PERO ENCARA NO M´HAN ENVIAT EL CORREU DE CONFIRMACIO,A VORER AL FINAL QUI SOM ELS QUE ANEM??



vicent ha dit...

jo també he fet el pagament avuí del md d'oliva, el divendres ix el llistat dels abrasits iscrits.
ale al lio!!!! i a entrenar com a cerdos que elx ja el tenim ahí!!!!!!, sols queda mes i mig,
és a dir 6 caps de setmana!!!!!!

morera ha dit...

Hui d bon mati ja estava despert i com eixe cabet n para... ja tinc pe l'anyn q ve un simulcre replica d banyeres aci en Murla,amb boxes tancat i tot.Inscripcions p dinar al bar papa o al trinquet.
Ale al Dumenge volteta cap a benidorm.

Sergi ha dit...

Bon dia!! A veure, els que anem al duatló de Benidorm, a quin hora quedem diumenge? 6:45 al Fartelli? Porteu acompanyants? la meva dona segurament vindrà que vol veure com m'animem els elefants en el meu debut.
Hem d'agafar molletes de pa per donar-li'n als animalets quan correm?
Bé, ja aneu dient...

ivan ha dit...

els de benidorm..no patiu per les bicis..que el cotxe oficial ja està apunt..
m'apunte a lo de murla jeje

Ricardo ha dit...

Duatló Benidorm:
Hora:
6.45/6.55 eixida del Fratelli
Logistica:
En la furgo de Ivan porten les bicis i allí depenent dels qui anem ja agafen mes o menys cotxes.

Els qui anem manifesteu el vostre pareixer.

Sergi ha dit...

Perfecte. Ens veurem allí.

PEPE PONS ha dit...

Jo també acudire al Fratelli a eixa hora. Jo vaig asoles.