.

.

dimarts, 16 d’abril del 2013

TRIATLÓ ARENALES D'ELX 2013 (BY VICENT CULI)



Com ja va sent habitual, els abrasits de l'Ondara tri-esport, van acudint per segona vegada al half d'Elx. Cada vegada amb més ganes i més il·lusió.
A les 15:00 H del dissabte ens presentem tots amb les bicis, maletes, casc, pintaungles, gomines, menjar, les gallines, la boina, el guiato, pareixia que ens haguera tirat la dona de casa, però no és així, ens anem cap a Elx!!!!!, tots molt eufòrics i com no, sempre apareixen les frases de: jo no em trobe fort, a mi em fa mal l'ou, jo no sé si l'acabaré, tot un tall de plorons acollonats. Ale bicis a la furgo oficial i cap a Elx.
Pep al capdavant de l'expedició amb el cotxe ens porta pel circuit de bici, acollonant, sense cap arbre, una autovia de 2 carrils amb lleugera pendent i vent de cara i de costat, però no ens feia por, perquè hem entrenat tot l'hivern amb vent.
Arribem al box i comencem a vore unes bicis que feia por de vore-les, de 5000 euros quasi totes i nosaltres amb cara de pardillos mirant-les amb la boca oberta xorrant-nos la baba, de poblerinos total!!!!
Deixem les bicis al box, i comença l'acollono per a tots, unes formigues per dins la panxa inexplicables, i ens preguntàvem: si jo ja he cagat 2 voltes? com puc tindre esta cosa a la panxa? la resposta era clara (miedo escénico). Anem a l'hotel, que per cert està de puta mare i deixem les maletes i ens preparem per a sopar. 3 hores per a sopar, increïble!!!! i damunt la camarera es burla de nosaltres amb risetes, la tia puta!!! Mentre esperem el sopar, hi ha dos individus del club que volien amenizarnos la velada i desapareixen. De sobte, veguem de dins del bar, 2 tios caminant per fora del bar, amb el fred que feia, amb calçons, careta de busejar, aletes i una sombrilla. Tot el bar ple de gent i descollonant-se, fent fotos, és per voreu!!!



A les 6:30 enfilem cap a Arenales, a vore que podem fer, sense oblidar que quasi tot l'equip ja havia visitat el senyor roca una o dos vegades abans d'eixir. Aparquem i anem al box, encara més acollonats que la vesprada anterior, arreglem les bicis ens preparem les esportives de córrer, que si porte gorra, que si em pose un calcetí o dos, no sé si la vaselina serà bona, que si les gomes per les sabates, que jo no vull gomes jo correc amb les sabates....., per fi com sempre ens tiren del box per tardons i tot a última hora.
Anem a la mar, súpertranquila, les boies a fer la mà, però hi ha que fer-ho. En la primera eixida Toni Riera, després la resta i per fi en l'última els nostres iogurins Pep i Soler. Era eixir de l'aigua i per arribar a la bici havies de córrer 1 km amb el neopré, marejat i espai sense tropessar amb la gent, una odisea. Enfilem el trajecte de bici i sols començar, un rampot de 300 m a un 17%, sense temps de posar-se les sabates bé, i cap al poligon d'Elx, és a dir, una autovia de 2 carrils cada sentit amb vent i sense cap arbre, però nosaltres com a grans abrasits acoplats i mirant a terra per ser més aerodinàmics.
Al deixar la bici, amb unes mitges espectaculars de tots els del club, enfilem la cursa a peu.
Una cursa amb tota mena d'obstacles, dunes, arena, 70 escalons, rampots de pujada i baixada, camins de pedres, un circuit entretingudet, el que es pot dir per a soltar cames jajajajaja, però tot el circuit amb gent animant en tot moment, i quan passàvem per meta les nostres animadores Mariví, Carol, Mar, Imma i Marc, donat-nos forces per poder acabar.
Va finalitzant la locura i el nostre crak, Sergio Alberola el primer, després segueix Sergi Torres, Ivan Payá, Joanfe Ribes, Sergi Soler, Toni Doménech, Toni Riera, Vicent Pastor, Pep Giner i el nostre Morera que li vam fer una benvinguda a meta que no se l'esperava.



Tots molt emocionats i contents, ara ja tenim un repte més per poder contar batalletes. Hi ha que remarcar que ningú va fer cap xarlotà al triatló, cosa prou extranya després de les últimes competis, jajajajajaja.
Aneu animant-se la resta, per poder gaudir l'any que ve d'aquesta locura d'Elx. Ho recomane!!!! val la pena tant de sacrifici els últims mesos i entrenaments forts, sols entrar a meta amb la cara ben alta i orgullós d'haver pogut finalitzar.
Crec que l'any que ve serem més abrasitsssssssss que aquest any, estic segur!!!!!!!!!!!
Jo m'apunte i tú?




A TENIU LLBUM DE  FOTOS


CLASSIFICACIÓ DELS COMPONENTS DEL CLUB




53 comentaris:

JOANFE ha dit...

gran cronica de Vicent, gracies a tots els qeu heu apportat fotos hi han moltes i agregarem mes, i a Toni per currar-se la classificació.

Dir Que els debutants han fet un triatlo impresionant.. molt millor que quan nosaltres debutarem tots han posat una rosca de nivell al tema, pero sobretot mes que en lo esportiu en lo humaa que sou un grup de gent espectacular, i eixa pinya que hem fet e la meta esperant a Morera ha segut de lo millor de tot, morera ets el campio de la prova. un crack!!

elpepgf ha dit...

molt bon resum, sí senyor!!! hehehe
contentíssim d formar part d'aquest club, q més q un club, és ja, una colla d'amics, q queden per disfrutar d l'esport bona cosa!!! ;)

Ximet ha dit...

Marededeu quins cracks...!! No ho crec que ho faja mai pero si que vos admire i vec molta força de voluntat. Jo en quedaré amb sprints i olímpics i ja anire be... Hehehe...
Seguiu així màquines.

ivan ha dit...

Bufff encara m'emociona l'entrada a meta de morera..quin grup mare meua i que força doneu per continuar entrenant i sobretot viure moments tant especials al vostre costat..gràcies amics..

ivan ha dit...

Bufff encara m'emociona l'entrada a meta de morera..quin grup mare meua i que força doneu per continuar entrenant i sobretot viure moments tant especials al vostre costat..gràcies amics..

Sergi ha dit...

Quina bon ambient es respira a cada competició i a cada entrenament. Els resultats ho demostren. Bona crònica, Vicent, segur que el proper any l'hotel es queda menut per a tant d'abrasit.
Ja tinc gana de debutar a Xàbia i compartir després taula i conversa.
Salut companys i companyes!

TONI46 ha dit...

SI SENYOR,,,,,UNA CRONICA IM----PRECIONANTEEEE!!!
JO M'HE QUEDAT SENSE PARAULES,, DOMES AGRAIR-VOS A TOTS ESTOS MOMENTS, TANTS ELS BONS COM ELS ROINS.
SOM UN GRAN CLUB I AIXI O DEMOSTREM.

TONI R. ha dit...

MISION CUMLIDA.

VICENT molt bona cronica, ja vas pillant-li el truquillo a les croniques ja ja ja.

Ha sigut un fin de setmana COLLONUT, hi ha hagut de tot pero sobre tot SUFRIMENT/PATIMENT (el diumenge en al Tri), tambe llagrimes tant de risa ( en el sopar en la disfressa de PEP i SERGI i en al vacile de camarera) i tambe llagrimes d´emocio en l´arribada a meta del nostre crack MORERA en la cara de sufriment que feina pero alli estaven tots per abraçar-lo no mes arribar a meta ( encara se me posen los pelos como escarpias nomes de pensar-ho).

pues si en lo deportiu un sobresalient i en lo HUNA UN EXCELENT

L´any que be mes i millor ABRASITS.

AU SALUT I KM.

Unknown ha dit...

precioses meves! acabe d'afegir 26 fotos més, q va fer Carol!
Són d l'arrivada amb bici i d la rotonda on pegàvem la volta d córrer!!! ;)

vicent nyonyo ha dit...

que reabrasits que som!!!!!! cada volta que vec les fotos m'agafen més ganes de fer tri amb tots vosaltres, val la pena compartir, minuts, hores, dies, rises, llàgrimes d'emoció, km, asfalt, aigua...amb tots volsaltres.
som un gran grup d'amics, i tan sols fa poc de temps que ens coneguem.
Amunt ondara tri-esport!!!!!!

Ricardo ha dit...

Enhorabona a tots !!! per el que he llegit i m'han dit a estat un bon cap de setmana, el problema es que vos ha agradat a tots i aixó significa un próxim hivern de abrasimenta total.
Ara a descansar els proxims "minuts" i despres a entrenar un altra vegada com a locos.

Splu ha dit...

Només vegent les fotos es veu q ho vau arrassar tot com a dimonis!! reabrasitsssss més q reabrasitsss!!!!

Enhorabona una vegada més pel gran esforç q vau fer!! Sou mereixedors del títol d'abrasimenta més alt i distintiu q es pot donar!!

Aleee, vaaaa deixe-ho de mirar-se les fotos i poseu-se a entrenar!!!

JOANFE ha dit...

http://www.triatlonchannel.com/video-del-triatlon-de-elche/

TONI R. ha dit...

tira en falta estos comentari de ositos amorosos de mimosin, ji ji ji

Unknown ha dit...

una foto més trobada, de Sergi Torres.
és corrent, però no em deixa ordenar-la i està l'última... :O

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Enhorabona Vicent per la crònica. Podríem titular-la " Sonrisas y lágrimas". Un cap de setmana genial amb Sergi i Pep trencant el gel,creant un ambient de festa i eliminant la tensió que es reflexava a les nostres cares. Per altra banda destaque l'emoció de l'arribada de Morera amb tots els membres del club esperant-lo. Més que un Club !

JOANFE ha dit...

dema divendres ultim dia per soltar la pasta a Pep, per la inscripcio conjunta al tri de denia!!! vamoooosss!!

JOANFE ha dit...

en el facebook el trixabia diu...

Tras dos semanas de intentar asegurar para el 11 de Mayo la licencia del sector de bicicleta que no corresponde a Ayuntamiento de Xàbia ni Policía Local, y tras reunirnos todos para tomar la mejor decisión sin riesgos, hemos decidido retrasar la prueba al Sábado 25 de Mayo a la misma hora. (14 días más tarde)
De esta forma podemos asegurar al 100% que tendremos la licencia sin modificaciones del circuito.

IMPORTANTE: Cada uno de los participantes que haya hecho la inscripción, tendrá derecho a la total devolución del dinero si el 25 de Mayo no puede asistir.

Gracias y disculpas por las molestias que esto pueda causar.

aixi que ja sabeu .. confirmat, canvi de fetxa

ferran ha dit...

Teniu idea de apuntar-vos a l´olimpic a Xàbia? Digueu com està l´assumpte, jo si aneu algú, jo vaig, trobe serà l´únic tri que faça enguany....ara estic a la UVI, però espere arribar per a eixa data, ale xatos...

vicent ha dit...

ja hi han fotos de l'arrivada a meta d'elx

elpepgf ha dit...

Ferran, la majoria dels qui estem inscrits en el tri de Xàbia, estem a l'Olímpic!!! ;)

Splu ha dit...

Jo també estic apuntat a l'Olímpic!! Ara el de Dénia està a la setmana següent...a vorem com quedem...abrasimenta total!

TONI R. ha dit...

s´ha fotut la marrana
Jo a xabia en el canvi de fetxes no puc anar, vaig a solicitar la devolucio dels diners, estic en negocioacions per a anar al IRON TOUR LA VILA.

TONI R. ha dit...

s´ha fotut la marrana
Jo a xabia en el canvi de fetxes no puc anar, vaig a solicitar la devolucio dels diners, estic en negocioacions per a anar al IRON TOUR LA VILA.

Unknown ha dit...

xiquets! afegides 2 fotos d l'eixida d la natació d sergio alberola i una d toni morant!!! ;)

TONI R. ha dit...

No vull que depues en rellen el puritanos del club ni crear cap plemica pero en al tri de santa pola quan demana el club en la busqueda apareix tant sols ONDARA TRIESPORT sense el guio, com s´hau apuntat vosaltres posant el guio( que hi ha que posar-lo com a nou club)i que es com cal ser o sense guio.

espere noticies per a poder confirmar la inscripcio.

JOANFE ha dit...

jajaja com algu en el seu dia ho va posar sense guionet jaja pues ja esta creat aixi i ens hem inscrit sense guionet i au..

han eixit mes fotos de bici entrada a meta al llarg del dia les penjare al nostre album del blog.

qui va a la cursa de teulada ??

elpepgf ha dit...

q sapigau q jo estic inscrit al tri de santa poLLa com:

ONDARA TRI-ESPORT

ja q li vaig donar a la pestanyeta d "crear club"!!!!!!!!!!!!!!!!!
q ho podeu ferrrrrrr, gossarrossss!!!


JO VAIG A TEULADA!!! i ara res d'acompanyar a la dona! q les curses amb pujades, són les q més m'agraden!!! ;)

vivent ha dit...

si algú té ocassió de vore el canfali que mire si hem eixit, sino li ho tornaré a enviar al periòdic.

TONI46 ha dit...

SI Q EM EIXIT AL CANFALI, EN LA ULTIMA FULLA ESTEM AMB LA FOTET

basquet ondara ha dit...

vicent, caguen la puta! posat whatsapp o fes-te un compte al carallibre, q la foto ha rulat x eixos llocs des del diumenge!!! modernitzat, ja!!! :P

vicent ha dit...

PEP JO NO VULL EIXES COSES, PRIMERA PQ NO PORTE MAI EL MÒBIL DAMUNT I ALTRA SÓC ANTITECNOLOGIES I NO HE DE DEPENDRE DEL TELÈFON SEMPRE ENGANXAt el dit al mòbil jajajajajaj.
a l'any 2018 que serà obligatori tindre wasup, me'l posaré

vicent ha dit...

hi ha una pàgina per internet d'ulleres oakley jambone a 22 euros, les radar a 19 euros i les jack a 22 eurets. ara, no sé si li falta una patilla, un vidre, una lent, si estaran tortes, si son de goma, si son de joguet,... però la pàgina pareix ser fiable. qui estiga interessat o interessada que ho diga i farem encomaNDA, a vore que ens envien

Splu ha dit...

El temps està fent-se de notar i donant pel...! El pròxim dimecres és festa i podríem fer un tri-simulacre, alguns per a desengranar i altres per a continuar l'abrasimenta, jejeje. Aneu dient q vore que vos pareix.

Ferran ha dit...

A mi la idea del tri-simulacre em sembla collonuda, dimecres genial, si voleu, podem fer-ho aci a Les Marines, amb el trastero-box...i poalets per rentar-se els peus...

vicent ha dit...

jo també m'apunte al trisimulacre a l'apartament box de ferran està molt bé

Ricardo ha dit...

No hi ha res millor que abrasir-se en un festiu, si la climatologia ens respecta jo tambe m'apunte.

TONI46 ha dit...

al final dema fem el simulacre al xiringuito de Ferran?
Jorgi Dann ve a cantar??

TONI R. ha dit...

JA ESTA CLAR O QUE??

avui la mar no se com estara, pero el diumenge estaba bonica de veritat.

va a vorer que fem??

TONI R. ha dit...

LLENYA AL MONO QUE ES DE GOMA.
Ja estic apuntat al IRON TOUR,tornem una altra volta al ABRASIMENTTTTTTTTTTTTTT.

AUPA.

JOANFE ha dit...

Felicidades Jorge per el cumple!!

S'anomenat de fer un simulacre el diumenge i fer una mezcla del tri de denia i de Xabia aixi s'entrenen els dos, ja penjare esta setmana els detalls al blog..

I el dissabte a correr a pego mare meuaa, massa abrasimenta jaja pero dos dies seguits bon entreno per la vila jajaja tot s'ha de mirar hahaha

elpepgf ha dit...

vinga, vinga!!! tri-simulacre dimecres i tri-simulacre diumenge!!!

Go, Go, Go!!! \o/

FerranXiringuito ha dit...

Mareee quina por que feu!!
LA mar hui ja fa bona pinta, demá serà millor. Seguint la vostra mala costum de matinejar, si us va bé jo us espere ací al xiringuito vora les 8h, amb café i magdalenes... Ale bonicos, si no hi ha cap objecció, demà ens veiem!

FerranXi ha dit...

Jorgi Dann tenia l´agenda massa plena...i a més que diu que on collons anem tant de matí!

TONI46 ha dit...

JEJEJEJE, QUE BO ERES FERRAN.
YOU ARE THE NUMBER ONEEEE
EL XIRINGUIIIITOOOOOOO

elpepgf ha dit...

x cert!!!

senyor toni46!!!

un poquet de decència... q anit a la reunió del Circuit a Peu a La Marina em van cridar l'atenció...
em van dir q a veure si els corredors, ho fan segons la normativa... amb dorsal i xip propi!!!

avise q la gent està molt calenta amb els corredors q no acompleixen les normatives i van a posar-se més durs...
s'ha d portar xip i dorsal propi x a poder agafar la samarreta!!!
a més, també vam puntualitzar una cosa...
si el corredor, q corre sense estar inscrit i es lessionara, deuria pagar ELL mateix, els serveis sanitaris!!! i barats, no són!
així, q qui vulga córrer sense estar inscrit, q estiga al tanto, q sap q li pot eixir ben careta la broma, tan sols x estalviar-se 4 euros!!!!!!!
i no em fa cap gràcia, q a mi em criden l'atenció, x altres persones... ;)

vicent ha dit...

al final demà a les 8 al xiringuito?
recordar als més abrassits del club que el diumnege fan a la primera al voltant de les 22:15 la pel.lícula IRONMAN, però crec que ell no nada ni va amb bici, i còrrer tampoc, sols vola jajajajajaja
eixò és el que volem tots fer en un futur? posar-nos un traje de superheroi i anar salvant el mon!!!!jajajajajajajaja

-ricardo ha dit...

Jo vaig al simulacre, poseu globos al entrador del xiriguito que jo no he anat mai.

abrasimenta???? no, fer dos simulacres en un setmana ja no ens sorpren a ningú.

TONI R. ha dit...

Jo dema al final no anire en reserve per al simulacre del diumenge, FERRAN guardam unes cuentes madalenes per al proxim dia, vull agafar la bici i anar o a EBO O COLL DE RATES si el temps o permet.

ja digeu algo.

Splu ha dit...

Gràcies!!! Cada any em senc més abrassit! jejeje

Demà a les 8 al xiringuito pues!!! El diumenge no podré que tinc bodorrio el dissabte del brother!! abrasimenta de barra!! jejeje

PD: El xiringuito és a l'altura del burguer king, veritat? Per ahí cap a dins...potser?

vicent ha dit...

jorg moltes felicitats, i recorda que encara que passen els anys sempre seras dels més joves del club.
iogurinnnnnn!!!!!!!

FerranXi ha dit...

Ok, per qui no sàpia a les 8h m´acoste al burriquin. De totes formes és un carreronet d´enfront (a uns 15m mirant cap a Dénia) que es diu Carrer La Boga i té un cartell de "Restaurant Sandra y Tomas",cap a la mar.
Ale bonicos, descanseu...

Ferran ha dit...

Digueu-li al Jaume Aparisi, que no tinc el seu telf! Igual s´anima, no?