.

.

divendres, 3 de maig del 2013

TRI- SIMULACRE MAIG 2013

 Este diumenge, 5 de maig, ja toca tri-simulacre!! La idea és fer un mix dels dos triatlons de la Marina, el de Dénia i el de Xàbia:

Porteu el cotxe per deixar la bici dins perquè no tenim lloc on deixar-la.


A les 8:00 a la platja Marineta Cassiana, fem l'eixida per on es suposa es farà el triatló de Dénia, però la idea és fer 2000 m arribant fins la escullera del Faralló.




 En acabar, i sense parar-se molt a xarrar a la transició, ho fem rapidet, farem el circuit de bici. Baix està la imatge de la ruta (però com sempre no la mira ningú i es passeu tot el trajecte preguntant: i ara a on anem?..jeje)
La idea és anar de Dénia per Jesús Pobre fins Xàbia i pujar al cap de la Nao per, on teoria, va el circuit del triatló de Xàbia i tornar a Dénia per les Planes, fent un total de 43 km. Durant el circuit s'anirà agrupant a la gent per a que ningú es quede penjat.



En acabar, córrer 9 km, anant fins el final de passeig de les Rotes, passat el Mena i tornar.. i si dóna temps, que no passa quasi mai, doncs un bon cervessot en acabar la prova....
  
RESUM: 2KM SWIM + 43 KM CICLING + 9 KM RUN + BEER

Per favor, confirmeu assistència i així sabem molts som i a qui esperem... 

8 comentaris:

RafaXau ha dit...

Joanfe a mi no mespereu. Jo intentare fer MTB

JOANFE ha dit...

Vaa bonicos confirmeu per açi si podeu vindre!!

Ricardo ha dit...

Jo vaig !!!

TONI46 ha dit...

jo em sume a l'iniciativa

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Te molt bona pinta. Jo vaig.

TONI R. ha dit...

JO TAMBE VAIG.

Dema a la cursa de pego voleu que quedem algun lloc per anar junts o cada uno va pel seu conter.

Sergi ha dit...

Si no passa res, jo també vaig. Faré el que podré, que ja és prou.
Si no estic a les 8 no patiu, igual el bany me'l prenc a casa.. ;)

TONI R. ha dit...

He maquines, jo no se vosaltares pero jo tinc mes agulletes que despres del tri d, ELX, es ver que no en vaig prende prou mantecado, ja ja ja.
Molt bons temps per part de tots en la cursa de Pego, el nivell cada Volta va pujant.