.

.

dimarts, 3 de maig del 2011

DEBUT EN EL TRIATLON DE PINEDO












El diumenge va ser el debut de ONDARA TRI-ESPORT en un triatló, va ser molt accidentat per la mala mar que feia, i es va patir molt per poder fer eixe tram de competició, fins i tot va hi haure molt abandon-os per no poder ni entrar dins del aigua destacar la actuació de Morera i Vicent que acabaren la prova amb un molt bon temps, els demès férem el que duguérem, la segon eixida van anular el tram de natació i es va disputar un Duatló on Tomàs i Estanis vam fer un molt bon paper.
Cal destacar la actuació de Ondara tri-esport en el duatló escolar fent inclòs una quarta posició de Sara.
Lo millor de la experiència es la companyia i el sentir-se integrat en un grup de gent amb una qualitat humana molt gran



15 comentaris:

PONS ha dit...

Enhorabona a tots, ja que amb les condicions de la mar ja va ser tot un exit poder acabarla.

JOANFE ha dit...

Vicent a les 13:20 a la marineta per anar a fer el capullo dins l'aigua..

vicent ha dit...

ok allí ens vegem, però jo nadaré d'esqueneta jajajaja.
algú més a'apunta?

elpepgf ha dit...

jo vaaaaaaaaaaig!!! però tan sols intentaré nadar, eh!!! als 2 minuts vos espere fora... jajajaja

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Hola Estanis, tens el meu DNI, me'l vaig deixar a la teua motxilla. dona-li'l a Joanfe, jo el veuré el dijous per la vesprada, o bé porta'l a la piscina, jo aniré a nadar el divendres a partir de les 20:30.
Salut triatletes!!! ens veiem.

Sergio Torres Sánchez ha dit...

Per cert veient la foto de la mar , estic encara més acollonat, jejeje. au!!!

elpepgf ha dit...

jo tinc els dni's dels dos sergios!!!
anit no em vaig poder acostar a ta casa sergio!!!

si avui no passes a x ell, demà te'l portaré al pla parcial! ;)

JOANFE ha dit...

Hem anat Pep, v. Pastor i jo avui a migdia a pegar dos brasades a la mar amb mes oleatje de Denia, oles de 3 m jajaja en la marineta cassiana, vamos una bassa de oli, pero ha estat be entrenar en el mar, hem quedat que anirem tots el dilluns a les 19:30 a la marineta on aparquem sempre qui vulga vindre be i qui no pues au.

Si confirmeu assitencia par a cada dilluns per açi millor aixi si et retrases t'esperem.

Ale bonicos.

Tomás ha dit...

No se si habeis recibido un e-mail de la federación pidiendo disculpas por lo pasado y tirandose flores de lo rápido que han actuado los jueces para cambiar de tri a du la segunda salida. Yo pienso que habría que recojer firmas y denunciarlos por incompetente. Que hubiese pasado si uno se hubiese ahogado, hubiesen cambiado de tri a entierro?. Por qué no se tiró alguno de los jueces a comprobar como estaba el agua? Pero despues si mi hija no lleva el dorsal enganchado en una goma son capaces de descalificarla porque en el sector de bici (700 m) no lo lleva en la parte trasera de su equipación. Quien penaliza a estos inútiles que en vez de facilitar las cosas las complican. Cualquier voluntario ayuda mas que cualquier juez que encima cobra por estar tocando las pelotas.
A pesar de todo enhorabuena a los que conseguisteis terminar la prueba de nada y tambien a aquellos que sin acabarla decidisteis retiraros para no salir mal parados.

JOANFE ha dit...

No he recibido el E-mail, pero creo que tienes toda la razon, veo a estos jueces poco utiles, creol que para ser juez primero deberian ser triatletas, si hubieran competido antes seguro tomarian decisiones mas racionales

vicent ha dit...

M'han comentat que ahir a mig dia hi havien 3 dofins, bo millor dit dos dofins i una persona barallant-se amb l'aiugua(pep) jajajaja.
Pep, Tomás dona classes de natació els divendres, jajajaja, és molt bon personal trainer.

JOANFE ha dit...

anem a fer un triatlo cross?? algu se anima??

http://www.triatlonsantapola.com/

1ooo nadant
19 bici circuit no tecnic
4,8 running en pla

JOANFE ha dit...

ara venen tots de colp, hi haura que anar pensant a quines anem no?

elpepgf ha dit...

vicent, jo no em barallava amb l'aigua, tan sols intentava "apartar-la" del meu camí, q em molestava... jajajajaja

el d santa pola estaria xulo, però coincideix amb la cursa d benissa i jo no puc faltar, xq els organitzadors del circuit hem d'anar a repartir els regalets... ;)

miguel Angel ha dit...

felitarvos conforme estava la mar era una locura.