.

.

dijous, 23 d’abril del 2015

TRIATLÓ DE BENIDORM 2015 (BY VICENT PEGO)




Aquest any la representació de l`Ondaara Tri-Esport al Triatló de Benidorm va ser bastant novençana, i tots 

ells en la distància Sprint.

    La “Tripulació” va estar composta per  4 abrassidets: Ivanet II, el gran Lluís B. (2 figures de Benidoleig que 

debutaven), Moisés i  Vte. Pego.

    L’expedició va quedar concentrada a les 7:45h. al parking de “Colau” per partir cap a Benidorm, en arribar 

soltavem els cotxes en mitat d’una rotonda i…..” faeneta” per les dones.  “Ens podrieu aparcar els cotxes, per 

favor?”. I allà que anavem els 4 amb les bicis i tots els bàrtuls cap al box a recollir els dorsals  i entrar el 

material. Després sessió de cafè, vestimenta, toilet i escalfament.

   Tot una  aventura el Neopré, l’aigua estava neta i el dia meravellós, dels comentaris de “meduses” ni ens  

enrecordavem, però alguna hi havia, i ens va respectar. (Les vaig veure escalfant, però no vaig voler comentar 

res als compays perquè…..).



   La sortida es va retrassar, com  no?  Els debutants , una mica nerviosets, demanaven consells i Moisés  i jo, 

en la messura què ens era possible, els anavem motivant. La part de natació era la més complicada per 

nosaltres, però la vam superar en bones sensacions; bueno Ivan II comentava que va  “rebre” un poc i que en 

algún momento buscaba la “Zodiac” en la mirada…



  Ixint de l’aigua jo veig que Moisés estava uns 10 metres davant de mi i pensé: “No ha anat tant mal malgrat 

les molèsties d’esquena…..”.  Una vegada en Box, i agafant-me la transisció en tranquil·litat per recuperar, veig 

que Lluís B. ix abans del box. Per darrere però no mlot lluny de nosaltres estava Ivan II.

   El recorregut de la bici era bastant tècnic, amb rampes dures i baixades perilloses, però també en 2 bons 

trams per a tirar fort. Eren 4 voltes a un ciruit de 5km. A nivel personal  la darrera volta ja vaig tirar més fort, al 

llarg del recorregut no vaig poder “pillar” ninguna roda interessant…… Els companys, amb bon ritmet i en les 

mateixes possicions que ixien del Box en les bicis, arribavem a la T2.

    En els 5km de la cursa ens creuavem i animavem  els  4 continuament. Moisés va imposar un bon ritme i les 

cames li van respondre millor de lo esperat, degut a què la vesprada d’abans havia competit a la máxima 

intensitat en la Cursa de Verger. Luís B. anava a un bon ritme  per ser el seu primer Tri, i jo amb por 

d’augmentar el ritme   per la lessió de les vértebres anava fent, amb l’ojectiu d’acabar la prova. Als darrers 500 

metres vaig decidir augmentar un poc el ritme i vaig poder recuperar 3 posicions, però no agafar a Luís B. Ivan 

II amb un ritme més suau, acabava amb èxit la prova.

   Al trobar-mos els  4 a la zona d’arribada les sensacions eren positives i els sentiments d’alegria.

  Una experiència molt satisfactòria i amb comentaris d’apuntar-mos al pròxim ja !!!!!!!!!!!!!!