.

.

dimarts, 23 de juny del 2015

TRIATLÓ CONTRARELLOTGE DE SUMACARCER 2015 (By Toni Stevens)


Fratelli, Diumenge 21 de Juny a les 7:15H del mati.
Allí no apareix ningu. El mister, fa acte de presencia i al ratet apareix Jaume amb el portabicis. A aquest li falten peçes per tots els llocs aixi que posem les bicis nigades amb cordellets de les sabetes running del mister. ( que en tenia un grapat,  i esperaven que en qualsevol estona ens passaran les bicis cara avall, jejeje)

Iniciem el viatge fins Sumacarcer. Una vegada allí, la rutina de sempre, descarrega, dosals, box, parideta per açi i per allaaaa…..  mirem el riu on teniem que nadar (ostiiiiaaaa, i aixo tenim que remontar???) al final no era tant pero no et podies descuidar. Ens posem el neopre i esperen l’eixida, que va i resulta que es retrasa 20minuts.

Alla a les 11 menys 10 ixen Sergi i 30 segons despres Jaume, molt be els dos (ni el riu pot amb ells), per el que fa a mi, ixc alla les 11:30, suat de portar el neopre que pareixia una Font.(que va i m’agarrra un superapreto a 5 minunts de la meva ixida i q vaig tindre que anar corrent als serveis de l’ajuntament com urgencia) Menys mal que l’aigua estava fresqueta i alee a nadar. A la segon volta que faig,  no vea res i m’agarre a brega amb el canyar (si veguereu com m’agafava el braç, brutal, i jo diguent-li “deixam cabroooooo q no puc nadar!!!”, al final ixc del pas i cap a la bici.


Ruta de puja fins el km 20 o 22, molt xulo i duret, domes anaven un parell i jo en cabres aixi que “no coment, no devia ser dia per a la cabreta”,  i el mal es que em pensaba que había anat prou fort, total, me’n havien adelantat 2 o 3 domes, i la meua esquena ja em pitava.. Fer nomenament que en el punt mes alt, ens van preguntar per Jorgi Dann (el del terreno i membre del nostre club. Li envíen saludets), despres, baixada cap el poble apurant en les curves i entrant al box casi sense frenar…….  Em vea dins del riu de nou(aiaiaiaiaiiiii)


Arribe a l’hora de correr, i domes començe l’esquena m’avisa, “cuidadin i no m’apretes que tinc pupeta” aixi que ho agafe en calma de menys a mes, (que al final ni era a mes ni res).
Quina xixarra que fea a les 12:30 corrent, bufffffffff , tot una puja i baixada, per dins del poble. Molt xulo i xungo, vec als nostres al primer pas per meta i m’animen, pensanse que ja havia acabat i jo diguent-los que em faltava una volta, quin xasco vaig tindre, senyal de que anava mes espai del que es pensaven. Aixi que despres de patir una volteta mes, arribe a meta, ja era hora!! Estava torrat de calor, xorrant i buscant aigua com un loco i  ells venien de prende un banyet al riu per refrescar-se, quin cabronets.

Com sempre, amb les preses, ens anem del poble i mira per a on, justamentet si ens haguerem quedat, Jaume haguera arreplegat copa de 3º Vetera. Pero tot no podia ser, aixi que cap a casa pitant que ja estaven esperant-mos i feem tard.

Dir-los als meu companys d’aventura el gran triatlo que s’havien marcat, enhorabona per ells, tant el gran Jaume com l’animal de Sergi, que encara em dia q podría haver corregut mes (7º millor temps corrent). Tambe que no tenim ni una foto feta per nosaltres pq som un desastre en esta materia i mai tenim el mobil a ma.

Nota: A l’organitzador li vaig que l’any que ve, o ho feen bon mati o era un patir a eixes hores, aixi que estava molt be meny l’horari, que no foren tan deixat i s’alçarem mes mati. Es molt recomanable.

CLASIFICACIÓ









ALBUM DE FOTOS