.

.

dimarts, 2 d’agost del 2011

ACUATLÓ DE GANDIA 2011










El futur del nostre club esta mes que asegurat, tenim una cantera de lujo com es va demostrar en el Acuatló de Gandia del pasat 30 de Juliol, On va participar la nostra cantera fent els millors resultats posibles:




Sara Gimena segona de la general i primera de les xiques


Daniel Gimena va guanyar en la seva categoria


Pablo Martinez la nostra recien incorporació va quedar 4ª cadete i 3º de la comunitat valenciana.


Com vegueu uns resultats brillants, sols felicitar-los i animarlos a seguir practicant deport i acabant de competir amb un somriure que es el mes important.









18 comentaris:

elpepgf ha dit...

jo he pres la decissió d no participar en les competicions q ho facen ells... no tinc ganes d quedar en ridícul davant d xiquets q tenen 20 anys menys q jo... jajajajajajajaja

PEPE PONS ha dit...

Enhorabona a la secció jove del club. El futur es molt prometedor

JOANFE ha dit...

yeeee!!! esteu vius o que??? este blog esta moort

elpepgf ha dit...

encara estem cansats d l'entrenament del dimarts i avui toca un altre cop... aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii... :(

JOANFE ha dit...

la mitad son mestres de vacacions que estan tocant-se el collons.... es quee aixo tb es feina ehh jeje

elpepgf ha dit...

homeeeeee!!! no sigues així, q rascar-se les boles és un fort exercici amb molta pèrdua d calories... jajajaja

JOANFE ha dit...

A veure he vist la cursa matutina de cullera, es a les 8:30 del mati a la frescoreta, es corre per la rena bañnda de la platja segons posa alli, he vist i me ha molat el rollet i li he dit a pep.... en dos segons me ha dit quina talla de samarreta gastes jajaja ja ens habia inscrit, axi que el pla es... 8:30 la cursa, a les 9 hem acabat esmortzar i cap a casa abans de les 11, algu mes s'anima???

val 5 eurets per apuntarse:

http://www.conxip.com/detalle_evento.php?IdEvento=221


el tema es no parar jeje

elpepgf ha dit...

la culpa és d joanfe, x dir-me res... ja sabeu q el tema d "si tu vas, jo vaig", amb mi no val... JO VAIG SEMPRE!!!!!!!!!!!! jajajajajaja

vinga, animeu-se i fem un bon grupet!!! ;)

JOANFE ha dit...

Us pareix be fer un simulacre sprint el dilluns 15 que es festiu? així preparem burriana i els demes entrenen tb

JOANFE ha dit...

va escriviu nenazaas!!!

açi domes parlem jo i pep

elpepgf ha dit...

x mi sí... la resta, fins el dimarts no diran res, xq no es connecten, tan sols es RASQUEN LES BOLES... jajajaja

Tomás Gimena ha dit...

Soiiiisssss unas maquinas, pero yo no puedo.

miguel Angel ha dit...

el dia 15 io no puc tinc que treballar pero es una bona per entrenar

VICENT ha dit...

JO SI QUE VAIG, PERÒ NO HO FARÉ CERT PQ IGUAL M'HE DE TOCAR LES BOLES JAJAJAJA

morera ha dit...

bondia nenazas¡El 15 mapunte al simulagre. Cullera d moment n se tinc q consultar amb lentrenaor ja,ja. Lo mes segur q si.

Tomás Gimena ha dit...

EL LUNES A LAS 19,30 NOS VEMOS PARA NADAR EN EL NOGUERA?

JOANFE ha dit...

Es donde hicimos el simulacro la ultima vez no? Entrada del noguera desde las marinas i todo recto hasta la playa no?

pues cabiem ubicacio per nadar els dilluns, a les 19;15 alli i a les 19;30 al aigua.

VICENT ha dit...

JA TENIM CLAR LO DELS BONOS, PODEM ENTRAR PER LA PATILLA. A L'ENTRADA HI HA UN LLISTAT AMB ELS NOMS DELS DEL BONO I JA ENS DONARAN MÉS TARD LA TARJETA.
SOLS FALTA ESTANIS. ESTANIS TÚ TE'L FAS O NO?
ESWTA VESPRADA ENS VEGEM PER NADAR AL NOGUERA!!!!
ESTA MATÍ LAQ MAR ESTAVA UN POC MAREJADA.