.

.

dimarts, 23 d’agost del 2011

TRIATLÓ DE BURRIANA 2011











Altre triatló a la saca, matinada del copon i cap alla el unic que te trobaves era algun pastilleret que per ell encara no acabat el dissabte, la primera feina al arribar.... tots al wc jajaja i ja esta vicent dient si he estirat massa la cadena si aço si lo altre jajaja, i despres a la feina es nota que anem aganfant experiencia perque en un tres i no res teniem els dorsals estaven les bicis en el box i estavem calfant en l'aigua, desde fora com sempre pareixia que no eren 750 m i així va ser (medit en un cps eren 1000 m) perque al eixir me vec 19 min, joderrr cada dia nade mes mal jeje, pero no cada dia nade igual de mal, jeje arribe a box i faltaba la de Tomas jeje normal este ja estara fins els nasos de pedaletjar he pensat jeje, el circuit de bici planet formant un cuadrat i com no eixim en bona posicio de la natacio pues a currar dalt de la bici casi sense agafar roda de ningú, vamos lo de sempre, arribe a box i hem vec a morera baix de la bici habia punxat, collons te mes mala sort!!! i despres a correr en el solano pegant de calent es quan penses que collons faig jo açí, jeje en aixo vec a Pep caminat en la bici, malamentt!!! algo ha pasat, me va dir com va poder que se la habia pegat una llet en un gos, i quan hem vaig donar conter ja estaba el cartell de arribada a meta, acabes i te sents be, i se te oblida el que has patit, i pense quan es el proxim ...





El resum:




Tomas un maquina nadant en bici i corrent , jo i Vicent en la linea nadat com el cul i recuperant en tot el demés, Morera en mala sort per variar i Pep amb molta mala sort raspades i bici trencada, es el unic que va empanyar un bon dia de esport, cada dia que pasa me agrada mes formar part de este grup de gent.




















VIDEO DE LA PROVA (NO EIXIM PERO MOLA)









17 comentaris:

elpepgf ha dit...

xavals estic amb moltes ganes q arribe el tri d valència!!! espere tindre la bici a punt abans, xq tinc unes ganes loques d petar els cronos!!!!!!!! uuuuuuuufffffff!!!

disculpeu q ahir marxés sense avisar, però no vaig recordar q tenia una reunió amb un amic a les 8.30 x q m'explicara unes coses... jejeje

avui ens veurem entrenant! ;)

VICENT ha dit...

BON RESUM!!!! PERÒ FALTA AFEGIR QUE HI HAVIA 500 METRES DESDE L'EIXIDA DE L'AIGUA FINS EL BOX AMB CAMÍ DE PEDRETES INCLÒS.
TINC LES PLANTES DEL PEU DESFETES DE CORRER PEL PUTO CAMINET!!!!
ALGÚ VOL EIXIR AQUESTA VESPRADA ABANS D'ANAR A CORRER AMB LA BICI I FER EL CIRCUIT D'OLIVA, AL VOLTANT DE LES 6:15 EIXIRÉ JO DE CASA

elpepgf ha dit...

cabrons!!! no m'anomeneu les bicis, q ja tinc mono....... xDDDDDDDD

a veure si a finals d setmana no em fa tant d mal el cul i comence a rodar, encara q siga, amb la d muntanya... jajajajaja

VICENT ha dit...

AAAHHH!!! PER CERT SE M'HA OBLIDAT COMENTAR QUE PEP FEIA, DES D'EL COTXE DE TAMÁS, UNS GESTOS MOLT RAROS AMB LA LLENGUA I LA BOCA EN EL COTXE DE TOMÁS.
NO SE MOLT BE QUE VOLIA DIR, ALGÚ PODRIA AJUDAR-ME A DESCIFRAR-HO? JAJAJAJAJAJA

elpepgf ha dit...

jajajajajaja calla mariquita, calla!!! q tomàs i jo ens estàvem pixant d la rissa!!! jajajajaja
q booooo, cada vegada q ens creuàvem... jajajajajaja

morera ha dit...

Heeee!bones noticies he mirat la clasificacio d copa federacio anem devant en abandonos. El primer en agafar el dorsal vaig ser jo aixo no puntua.

JOANFE ha dit...

jajaja molt morera jeje almenys guanyem en algo jeje, pero que hucha tenia la tia mare meua valia la pena estar dos hores per arreplegar el dorsal.

hi havia un fallo en les fotos i no se podien vore pero ara esta subsanat.

avui eixirem a rodar en la bici un horeta i mitga per soltar cames si algu te ganes de vindre, quedem en el tram de carretera de beniarbeig a pedreguer sobre les 19:15 pero aviseu si voleuvindre per si us tenim que esperar.
ale bonicos a pasar calor

ferranDénia ha dit...

ok, a les 19´15h a la redona entrada a Beniarbeig des de Pedreguer.

VICENT ha dit...

OK JO ESTARÈ RODANT PER LA CARRETERA BENIARBEIG PEDREGUER

Jorge - Splu ha dit...

Jo tmbé aniré

vicent ha dit...

finalment l'horari de classes de natació ha de ser de 8 a 8:45, dilluns i dimecres, i dissabtes de matí, ho haurem de parlar.
els cursos comencen el dia 15 de setembre, per tant hem de tindre clar les persones que som el més aviaT POSSIBLE, REPETEIXC EL MÉS AVIAT POSSIBLE!!!!!
la setmana que ve divendres aniré amb els noms dels components del grup per a tanca la operació.
espavileu-se i posseu els noms, qui estiga i vulga assistir als cursets de natació.
adèu culitos calientes!!!!

elpepgf ha dit...

uuuuuuuuufffffff, jo no tinc clar anar als cursets... vos ho confirmaré desprès del pont d'octubre...... jajajajajaja

jo sí m'apunte! així anem tots pel mateix carril, tocant-nos i eixes coses q tant ens agraden... ;)

JOANFE ha dit...

jo no ho tinc clar, es massa tard per mi acabar a les 9, a vore si puc parlar en el mario este i tinc plaça un hora abans sino pues anire en vosatros.

algu ve a les 4 a nadar avui?

VICENT ha dit...

NENES RECORDEU QUE A SETEMBRE COMENCEN ELS CURSSETS DE NATACIÓ.
DE MOMENT SOM JOANFE, PEP I VICENT.
LA RESTA ES VEU QUE NO ESTAN INTERESSATS.
SI HI HA MÉS GENT AVISSEU PEL BLOG QUE HE DE PASSAR UN LLISTAT

ferranDénia ha dit...

A veure, jo sí que hi estic interessat però encara no sé si el meu horari serà compatible amb el curs, a finals setmana espere tindre-ho clar.Compteu amb mi mentrestant!

TONI46 ha dit...

VICENTET, JO TAMBE ESTIC INTERESAT AMB EL DITXOSOS CURSETS DE PISCINISME, AIXI PUES JA HO SAPS. NO CAL QUE TEU DIGA MES.

Jorge - Splu ha dit...

El proper dilluns 5 de setenbre s'obriran les inscripcions per al Triatló d'Alacant, o almenys això s'espera des de la Federació. L'edició tindrà lloc el 18 de setembre.

Em fa goleta ehhh!! Llàstima q coincideix en la marxa btt de Xàbia.