.

.

dimarts, 30 d’agost del 2011

INSCRIPCIÓ TRIATLÓ DE BENIDORM 2011



El dia 23 d'Octubre es el triatló de Benidorm, les inscripcións van animant-se a tota pastilla i es corre el risc de quedar-se sense plaça, com es el ultim triatló i damunt ho tenim molt aprop de casa sería una llastima de no anar per culpa de no tindre plaça.

A veure si som prou i omplim el triatlo de monos roig i negre, hi ha de 3 distancies Olimpic, sprint i popular (super sprint) aixi que no hi ha escusa per no apuntar-se, la unica pega será que segurament per eixa fetxa fara falta neopre, pero tb se alquilen per 30 euros si no teniu.


Per inscriures en grup els que esteu federats li podeu portar els diners a la oficina de Pep abans del dia 8 de Septembre per fer inscripció conjunta.


Els no federats ho tindreu que fer cadascu en la pagina de la federació el mes aviat possible per no quedar-se fora:



Els preus son:


Olímpic 35 € federats i 47 € els no federats


Sprint 25 € federats i 37 € els no federats

Popular 15 € federats i 27 € els no federats




WEB D' INFORMACIÓ DE LA PROVA:




Supose la majoria voldrà fer el Olimpic, Es prega que ho confirmareu per el blog i així sabem molts serem.


Aleee va que es el ultim del any....

49 comentaris:

elpepgf ha dit...

vaig d cap! trobe q ja ho vaig dir... xDDDDDDD
estic més ganós q mai d triatlons........ ;)

ens apuntem a l'olímpic, no!!!??? ;)

JOANFE ha dit...

jo al olimpic.

olimpic: Pep, Joanfe
sprint: ..

VICENT ha dit...

JO CREC QUE M'ESPERASRÉ A OLIVA PER VORE SI PUC NADAR ELS 1500 METRES DE NATACIÓ I DESPRÉS TOTA LA CARRASPERA QUE VE DARRERE

elpepgf ha dit...

tú, bulto!!!!!!! no em sigues nenaza!!! q si jo vaig poder fer el d castelló i no em vaig ofegar, tu fas el d benidorm i oliva al mateix temps i no et passa res, q estàs fortíssim, collons!!!!!!!!!! ;)

Splu ha dit...

He parlat amb la Federacio aquest matí i m'han dit q sí q es pot ferderar sense haver d'isncriure's a Circuit de Duatló Extrem. El que passa que ha de ser a partir del 12 de setembre. Toranré a preguntar si es pot fer abans ja q les places van consumint-se i si q vull fer l'Olímpic.

Splu ha dit...

Conforme quede ja us dic per inscriure'm amb vosaltres o pel meu compte, val. aleeee q açò va q xutaaaa!!!

jose manuel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
jose manuel ha dit...

yo ire lo mas seguro al sprint,me apunto esta misma semana lo mas tardar.Saludos

JOANFE ha dit...

si tot va be aquest divendres o el dilluns ja tenim el pedido de roba açí, Pep ja dira quan li arribe i apsseu arreplegar cadascu lo de ell.

alee

MORERA ha dit...

A Benid n podem fallar, vicent decidiste q fem equipo si n tinc prop manfuegare. Ja nomes enqueda eixa.

JOANFE ha dit...

olimpic: Pep,Joanfe,Morera,Jorge,¿Vicent?

sprint:
¿Jose Manuel?


Va aneu decidint-se, vamos nenazas!!

VICENT ha dit...

VINGA OLÍMPIC!!!!, QUE DE SEGUR QUE DEIXEN NEOPRÉ.

estanis ha dit...

Buenaas,jo vaig tambe al olimpic.

ferranDénia ha dit...

A veure companys, a Benidorm, a eixa mole de formigó no podem faltar ningú, que som de La Marina!! I després...soparet fi de temporada!!
A l´olimpic!

VICENT ha dit...

FERRAN, SI HI HA SOPAR, JA SAPS QUI ÉS L'ENCARREGAT D'ENCOMANAR AL RESTAURANT.

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

LA "GOLDITA" HARÁ EL OLIMPICO... así que, contar conmigo!!!

JOANFE ha dit...

Olimpic: Pep,Joanfe,Morera,Jorge,Vicent, Estanis,Ferran,Isabel

Sprint:
¿Jose Manuel?

aço s'anima!! farem una marea roig-negra...

Els federats porteu els 35 maxacantes a Pep abans del 8 de setembre.

miguel Angel ha dit...

jo me he enganyat i me apuntat al olimpic he enviat un correu a vore si ho poden canviar

TONI46 ha dit...

JO TINDRE QUE APUNTARME AL SPRINT, ENCARA QUE L'AIGUA ESTARA BEN GELA. NOSE, NOSE,

JOANFE ha dit...

Olimpic: Pep,Joanfe,Morera,Jorge,Vicent, Estanis,Ferran,Isabel

Sprint:
¿Jose Manuel?, Miquel, Toni

morera ha dit...

Aixo pareix la bolsa,olimpic sprint. Mare meua la caldera esta a pleno bullir.

mallol ha dit...

Jo tambe al olimpic, no tinc neopré pero ja vore que fem...

elpepgf ha dit...

tinc un paquet ací a l'oficina ben carregadet... si algun sarasseta del club vol vindre a rebaixar el "hinchazón" li ho agraïria... hahahaha

miguel Angel ha dit...

ja tens la roba?

elpepgf ha dit...

sí miquel... dient-ho sutilment, sí! ja tinc les equipacions... xDDD

TONI46 ha dit...

EIXA ES LA MARXA, PEP!!!

TONI46 ha dit...

PASAREM A PER EL TRAJE DE LA COMUNIO, I Q LES MARES ENS VEGEN GUAPETS.....
BONICOS DE LA IAIA, JEJEJEJE

JOANFE ha dit...

Olimpic: Pep,Joanfe,Morera,Jorge,Vicent, Estanis,Ferran,Isabel, Mallol

Sprint:
¿Jose Manuel?, Miquel, Toni

i la elite del club, els sergios i Tomas?

JOANFE ha dit...

els federats si aneu a per la roba del pedido a la oficina de Pep, deixeuli els diners de la inscripció de Benidorm, sols hem deixat la setmana que ve per fer-ho en grup despres cadascú apanye

VICENT ha dit...

MORERA, JO DEMÀ T'APUNTE A LA PISCINA, PERÒ DIRÉ QUE VOLS 1 DIA, DILLUNS O DIMECRES.
JA HEM SOM 6 PEL CURSET!!!!
VOREM L'ANY QUE VE EN ELS TRI SI NADEM I ENS EMPORTEM ALGUNA COPA JAJAJA

JOANFE ha dit...

Ja tenim ahi el Valencia triatlón, quedarem aquesta setmana per anar cap alla.
El dissabte tenim a Toni,Pepe, Jose Luis, Isabel i Colau fent el supersprint, que de segur ho faran genial.

Diumenge estarem
Pep, Torres i jo en el sprint, Soler, Mallol, Estanis, Aparisi i Morera en el Olimpic i Cano e Ivars en els Relevos Olimpic, vamos una represantació multitudinaria.

Us deixe la informació de la prova esta en pdf.

http://www.valenciatriatlon.es/esp/pdf/guia.del.triatleta.pdf

vicent ha dit...

recordeu no follar durant tota la sertmana que baixeu 20 segons per km, i a la fi si sumes son prou minuts.
recordar també: cervessa, cacaa!!!!!!!

JOANFE ha dit...

si no follar baixa segons jo guanye la prova jajaja

elpepgf ha dit...

gentola!!! tomàs em comenta si el dia del tri d'oliva, desprès d competir ens quedem allí x fer-nos una paelleta!!!

qui estiga interessat q ho diga x ací, així anem prenent nota i ho reservem!!!

jo m'apunte!!! ;)

JOANFE ha dit...

Molt bona idea!! jo tb m'apunte pero amb la family tb, anem apuntat molts som així reservem en algun lloc. Seriem jo i la meva dona i la meva filla.

vicent ha dit...

jo també vaig amb la gosseta i la meua dona.
ferran passa per la piscina el més aviat possible, i rellena el formulari d'inscripció amb les teues dades i número de peu.

ferranDénia ha dit...

Jo m´apunte a la paella!!
Hui passaré per la piscina a donar el meu n de peu...

elpepgf ha dit...

horaris d'eixida en el tri d valència:






¡Hola Triatletas! Los horarios de las salidas son los siguientes:

Sábado
8:00 Super Sprint
9:15 Triatlón de la Mujer
10:30 Flash

Domingo
8:00 Olímpico
9:30 Sprint y Paratriatlón

Recordar que los boxes se cierran sábado y domingo a las 7.45 h. para todas las salidas.

elpepgf ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=w56rnzp1dhY&feature=player_embedded

caxo vídeo motivador, a més no poder!!! ;)

TONI46 ha dit...

TOMAS, HAS ENCONTRADO LOS PEDALES Q ESTUVIMOS HABLANDO?

JOANFE ha dit...

tota la info de VALENCIA TRATLON:

http://www.valenciatriatlon.es/esp/pdf/briefing.pdf

les 5:45 a servicolor tant dissabte com diumenge.

alee a donar-ho tot

Splu ha dit...

Molta sort al triatló!!!! però sobretot a disfrutar de la competició cadascú al seu ritmet...

Ale bonicos, q vaja bé.

Tomás Gimena ha dit...

Por el tema de la comida.

Va a ser en el Estanyo, de dos a dos y media.
Menu: -tres tapas y ensalada
-arroz a banda
-bebida (cerveza, vino o agua)
-flan de la casa o similar
-cafe.
Precio: 20 €
Para los niños (creo que de momento solo van los mios) algo mas económico.

Apuntados:

Joanfe + dona
Vicent + dona
Ferran
Pep
Tomás+ dona+Dani+Sara
Pablo Martinez + Eluterio
Sergi Soler

Ir animandos porque despues de la comida tenemos que nadar lo que siempre hacemos los lunes+60 km (Coll de Rates) y volver a casa corriendo el que pueda. El último paga la comida.

estanis ha dit...

conteu amb mi per al dinar,lo que vinga despres ja vorem...

JOANFE ha dit...

yo volveria al coll de rates pero corriendo mas que todo pa bajar un poco el arroz a banda jeje

encara que no participeu en Oliva tb es podrieu apuntar al dinaret.

Profesor/a ha dit...

Hola a todos, soy Pablo.
Mi primer comentario en el Blog!, es para daros las gracias a todos. A Tomás por su amabilidad, su paciencia y por estar día a día ayudándome en todo, a Soler por dejarme el traje que me dio mucha suerte, a todo-as uno x uno por admitirme con vosotros en el Ondara Tri-Sport y a Morera por dejarme su bicicleta, ayer, ya empece a entrenar con ella para el Sprint de Benidorm.
Deciros que mi padre y yo iremos a Oliva a apoyaros y animaros. Gracias a todos.

Tomás Gimena ha dit...

Vienen a la comida del domingo:

Joanfe+dona
Vicent+dona
Ferran
Tomás+Anke+Dani+Sara+Cuñado+Cuñada
Elu+Pablo
Sergio Soler
Sergio Torres+dona
Pep

Ya no se anima nadie mas? Ey que lo de pagar el último era broma.

JOANFE ha dit...

Estanis tb viene

MORERA ha dit...

Estic q menisc,ja,ja.Acabe d vore el temps baixen les temp. ploura a final d setmana aixina q neopreno segur. Este mati ja he fet 1900mtr d natacio.Q gust estar d vacances.