.

.

dijous, 2 de juny del 2011

XUTE DE MOTIVACIÓ !!!!!

16 comentaris:

miguel Angel ha dit...

molt bo joanfe

vicent ha dit...

estic avorronat de vore el video

vicent ha dit...

jo portaré el trípode per a fer la foto de grup.
a les 14:30 ens vegem allí, nenazasssssssssssss!!!!!ª!

ferranDénia ha dit...

Ale companys! Que ja ha eixit el solet!! A vore si no deixen neopré,je,je...aneu descansant ja que el dissabte anem a per totes,l´últim que pague les cervesetes!!
A les 14´30h ens veiem ahi.
Salut a tots!

ondaracorre ha dit...

no cabrons, no!!! l'últim q no pague res... q jo ja se qui serà... jajajajajajajajaja

si d cas, q ho pague el primer!!! ;)

JOANFE ha dit...

no ho tingues tant clar no per les ultimes posicions som uns quants jejee pero jo crec que deuria pagar qui guanya ehh ajjaja de tota forma el que si que hi ha que fer es..... un bon cervessot quan acabem ehh aixo que no falte

vicent ha dit...

quedem a les 14:30, però amb les bicis descarregades i mudats amb el mono, que després es fa tard i entre rissetes jijiji i paridetes jajaja no tenim temps de calfar.
fins dissabte triatletes!!!!!!

miguel Angel ha dit...

Lo de arribar el ultim ho tinc clar pero io lo que vullc es acabar.La temperatura del aigua marca entre 23 i 24 graus.

miguel Angel ha dit...

He vist este articul que es prou interesant.
http://www.centaurosdelmar.com/?p=258

JOANFE ha dit...

ja s'han tancat les inscripcions del valencia triatlon de sprint i aixo que falten mes de 3 mesos, menys mal que ho vam agafar amb temps i damunt amb descompte.

Dema a les 14:30 en la taula de dorsals i de ahi a la foto.. alee a descansar esta nit que dema tenim feina.

ondaracorre ha dit...

deeeeeeeeeuuuu, q nervioset estic, collons!!!!!!!!!

les ones d pinedo no em van sentar gens bé... trobe q encara estic rotant-les... jajajajaja

vicent ha dit...

nenas, feu-se l'àmim que demà toca mar marejada, bandera roja segura.
Aneu buscant-se sirenetes o peixos espasa per a que vos porten de boya a boya jajajaja.
Jo ja tins una sireneta reservada que m'esperarà a 50 metres de la voreta i hem portarà fins el final, per cert està prou bona, jajajaja.
L'he comprada en chain reaction, estan a bon preu jijiji.

miguel Angel ha dit...

io vore de comprar tambe una sirena

vicent ha dit...

anem a nadar esta vesprada?
on anem?
després correm un ratet?
Pep, vas ser la revelació del triatló!!!! Enhorabona!!!!!

JOANFE ha dit...

Lo de anar a nadar es sagrat!! anem a la marineta que ja tenim el circuit fet de anar i tornar, al hora de sempre al puesto, jo correr depres no podre per temps.

Pep va fer un triatló espectacular, pero com Pep tots crec que ho vam fer genial i vam donar tot el que podiem, crec ferem un bon paper com a club i lo millor es que hi ha un bon rollo alucinant, dona gust formar part d'un club com este, gracies a tots de veres... quan tinga la recopilació de fotos penjare el post del triatlo, val?

ondaracorre ha dit...

així q vaig ser la "revelació" del triatló!!!??? esperàveu q m'ofegara o q!!!??? xq jo sí ho esperava!!! jajajajajajaja

la veritat q vaig eixir d l'aigua molt millor del q m'esperava, m'alegre molt!!! ja m'he llevat l'espineta d pinedo!!! ;)

joanfe, t'acabe d'enviar dos mails amb fotos... ;)