.

.

dimarts, 5 de juliol del 2011

TRI-SOPADA + TRI-SIMULACRE NENAZAS

TRI-SOPAR:



Era divendres i es feia l'hora d'anar al Carrió per fer-nos la cervesseta i anar a sopar, no ix mai de festa pero m'apetia anar perquè el bon rotllo que es respira en este grup de gent és una passada , i la nit no va defraudar, sopàrem als tomassets entre rises i despres la festa va continuar fins les 4 de la matinada pel carrer la mar i el saladinno, entre animalades del Pakito Alberola i cubates, en definitiva com esperaba, una nit memorable amb gent memorable.


TRI-SIMULACRE NENAZAS





La idea era fer
un tri-simulacre olimpic, i alli estàvem a les 7:30 en casa Tomàs, erem 11 i Tomàs que és un crack ho tenia tot organitzadet, en les botelles d'aigua de habituallament on deixàvem les sabates de running i tot, vam agafar la trifurgo i cap a les Deveses, una mar espectacular transparent amb alguna meduseta (que li va tocar a Sergi T) però res de l'altre mon, el tram fins la escollera i tornar eren sobre uns 1500 i de seguida es va notar qui nada com un peix, els demés ens vam defendre com vam poder pero jo almenys vaig disfrutar molt nadant, desprès tocaba la bici i com sempre diguem que no però vam anar a sacoo!! Fent relevos continuos per el pla, y els dos portets a muertee!! Reagrupació i cap a casa de Tomàs a fer l'última transició amb les cames carregadetes, perque han segut 44 km a una mitja de 31 km/h pujant dos portets, vamos carregadetes estaven les cames, en arribar vam fer la transició pitant i a còrrer el circuit currat amb les marques cada km i les fletxes marcant el recorregut tot currat per Tomàs, una flipada vamos, en un tres i no res les dos bales del grup ja estaven davant, Tomàs, jo i la resta darrere amb la llengua en pam, pero a muertee, res de anar a rodar jeje i en acabar... la sensació eixa que se sent quan acabes una competi que ens enganxa a tots, una satisfacció d'haver complit.


Un somriure en la cara de tots feia pensar que ho havíem passat genial, desprès un habitallament de fruta fresca i acollonant riete tu de les competis que fem sempre, este Tomàs és un crack, un banyet en la piscina de Sergi T, l'entrega de premis banyades amb cervesseta, primer classificat Soler, segon Torres i tercer Tomàs i premi honorífic a la Nenaza del grup i com no podia ser altre per Vicent (un altre crack).



Un dia genial amb la millor companyia possible.... repetirem en agost


FOTOS





TRAVESSIA D'OLIVA




Alguns components del club participaren en la II Travesia d'Oliva de 2000 m on la nostra xiqueta va fer segona en la seva categoria, Miquel es va barallar en una medussa i Pepe Ivars va acabar molt dignament, enhorabona a tots....





26 comentaris:

elpepgf ha dit...

joanfe, ja tinc les fotos descarregades q m'ha passat tomàs, però pesen quasi 100 mb... el millor seria q portares un usb i te les passe, xq sinó, et tindré q enviar uns 10 e-mails i anar carregant-les poc a poc... :(

elpepgf ha dit...

m'he permés el luxe d penjar dos fotos, però no es poden fer grans... no se xq...

VICENT ha dit...

HI HAUREM D'ANAR A LA MAR, QUE EN LES FOTOS EIXIM MÉS BLANCS QUE LA PARET!!!!
HI HA GENT QUE VA FER FORÇA AMB ELS ABDOMINALS PER A QUE IXQUEN EN LA FOTO!!!!!! JAJAJAJAJAJA, FINS I TOT AGUANTANT LA RESPIRACIÓ UNFLANT PIT.

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

contra, pues si que vais a tener que ir a tomar unos baños de sol, jajajaja... que pintas!!! aunque yo no puedo decir ná, hasta hace bien poco, estaba igual. Ahora, disimulo un poquito, con esto de nadar, llevo unas zonas más "al aire". NOMBRE NUEVO DEL CLUB "ONDARA TRI-MORENO AGROMAN"

JOANFE ha dit...

Pep ha pejat les fotos del tri-simulacre Nenazas.

i tb en Santa Pola Vicent a penjat mes fotos noves.

elpepgf ha dit...

iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee, fotos noveeeeeeeessss!!!
vaig a veure si marquem bé els paquets, o com està la cosa... jajajaja

Anònim ha dit...

mira isabel com es burla!!!!!
joanfe mira la teua maneta en la foto de taula sopant!!!!!!, jajajajajajajajajaja
eixa cara no és de poma agra

elpepgf ha dit...

sí, sí... és veritat... però tan sols faltava fixar-nos en la maneta i la careta d joanfe, i més encara desprès del meu comentari dels paquets... jajajajaja
quin club d sarasses!!! xDDD

CANO ha dit...

Que cabroncetes, mira que os gusta pinchar jajajajajjj.
Vaya cuerpos de vigilantes de la playa tenemos jajajajajajjj

elpepgf ha dit...

iiieeee joanfeeee!!! no vam quedar q anàvem a castelló!!!???
ara mire les inscripcions i no estem... ací q ha passat, algú s'ha fet caquitas o q!!!???

miguel Angel ha dit...

Ja veig que vos heu vau pasar be

vicent ha dit...

miquel, tens el mono a l'oficina de pep

vicent ha dit...

miquel, tens el mono a l'oficina de pep

elpepgf ha dit...

vicent... eixa afirmació, i a més x duplicat, no sona gens bé...
m'estàs dient q soc un mono, o q soc mono!!!??? xq no és el mateix... jajajajaja

Anònim ha dit...

si tu vas, jo vaig!!!!!!!
jajajajajajajajajaja

ferranDénia ha dit...

Xe Mallol!! No anaves a Castelló?Jo sí que vaig, si t´has apuntat i vols que m´enduga la teua bici m´ho dius, ok?

elpepgf ha dit...

si tu vas, jo vaig... però estem inscrits o no!!!??? a veure si porte jo 2 setmanes matxacant-me x a guanyar-te i resulta q no estem inscrits... jajajajajajajajajajaja

JOANFE ha dit...

No estem inscrits???? jajajja pero no deies en la sopà que ens tenies inscrits pep??? jajaja hem quede en les ganes pues......

elpepgf ha dit...

jo confiava en q tu ens inscribies el dilluns............. :(

m'has decebut molt... ara ja no entrene més fins setembre... :(

JOANFE ha dit...

Si claaar ara es culpa mevaa!!! si es queee.... us veia unes ganes a toots de por el pobre Sergi me va dir va si tu vas jo vaig, en plan toca si vols te acompanye per a que no vajes sol i ara resulta que volieu anar tots jajaja

elpepgf ha dit...

ala... mail enviat al responsable d'inscripcions... a veure si ens fan un foradet... :(

JOANFE ha dit...

PEP ES UN PUTO CRACK!!! Al final anem 5 del club cap a castello a fer el olimpic..
Ferran que ja anava i ara ens hem apuntat pep, sergi soler, mallol i jo jejeje no estem be, i jo anire sense se dormir festes a Pedreguer.

de esta si que me costa el divors jeje

elpepgf ha dit...

ala... transferència feta... jejeje

mallol en quant m'ho confirmen et truque!!! ;)

VICENT ha dit...

ESTEU COM UNA MOTO, ESTEU LOCOOOOOOOOSSSSSSSSS!!!!!!!

mallol ha dit...

Las supernenazas cap a Castello, de esta ens costa el divors a Joanfe i a mi. Jo em deixe a tota la familia en Montanejos i mascape cap a Castello.
Pep eres un crak dema el baixe la bici.

Ferran no tavia did res per que al final pensava que no anaves. Ens vegem en Castello.

miguel Angel ha dit...

gracies vicent anire a replegarlo