.

.

dimarts, 25 d’octubre del 2011

TRIATLÓ DE BENIDORM 2011













FOTOS (MOLTES GRACIES A CALYGAT)






Bona matinada i tots cap a Benidorm ens donen un dorsal curt aixó vol dir bona posició en el Box i així va ser i mig de nit estavem colocant el material i posant-nos el neopré, la Mar tenia bona pinta algo de oleatge pero res del altre mon, i bocinazoo i cap a dins com sempre "ostias como panes" i a la guerra tocaba eixir i tornar a entrar i després transcició i mira per on el neopre va eixir de seguida jeje bici i cap a Terra mitica comensem cara amunt i despres circuit trenca-cames on vam acabar com ultimament acabem sergi, estanis i jo i un nou fitxatge el cunyat de Mallol, Ivan els 4 arribarem a la T2 i a correr i va seruna pasada posar-se a correr i sentir els nostres compays Vicent, Pepe, German i Elu animant i fen pinya, se agraix moltisim veure cares congudes, en aixo vaig sentir un grup que anava volant i era la capselera de carrera i junt en ells el nostre Sergi jejeje estos fliparien dirien: qui collons es este que ens esta donant canya?? jeje vam acabar i tant be que vam acabar, tot un exit, fent sisé en la classificació de clubs i de seguida animar els nostres companys del sprint, veure el impresionant debut de Pablo i de Toni,



Sols ens va faltar el nostre Pep sense ell no es el mateix el vam trobar a faltar, pero cada dia estic mes content i orgullos de formar part de aquest club i ha un companyerisme i un bon rollo que es contagia i despres tot el mon i vol entrar. Gracies a tots i ara cloenda de temporada amb una bona sopada organitzada per el nostre relcions publiques Ferran.

51 comentaris:

elpepgf ha dit...

iiiiieeeeee, jo xq no estic en cap foto!!?!?!?!!? hahahahahaha

molt bé xavals, molt bé!!! esteu tots fortíssims, caguen la mar!!!

enhorabona per un nou gran triatló, màquines!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

miguel Angel ha dit...

Joanfe bon comentari del triatlo i agrair les fotos a Claudia

vicent ha dit...

ostia!!! que fotos més guapes!!!
no cal que vos ensenye les meues, que no li arriven a la sola de la sabata, jajajajaja.
les fotos de bici, espectaculars.

vicent ha dit...

he parlat aquest matí amb m jesús, la administrativa de la piscina i m'ha comentat que demà m'ho aclarirà(la subvenció del bono piscina i supergimnàs), pero ella diu que la subvenció està acceptada, sols faltarà on ingresar els diners.

JOANFE ha dit...

si pep te la carta pero li han dit que fa falta el cif per aixo li teniu que portar la fotocopia del dni a pep el que ha dit ferran.

Vicent pasam les fotos i les penjarem

Tomás Gimena ha dit...

Triatletas, se acerca las navidades y a mi me gustaría hacer un pedido de ropa de invierno(tengo mucha que ya esta muy vieja), ¿alguien esta interesado en hacer una pedido de ropa para tenerla antes de navidades y decir que nos lo han traido los reyes?

elpepgf ha dit...

no ho torne a explicar x vintena vegada xq joanfe ja ho ha fet... falta el cif dels collons!!!

porteu les còpies del dni i podrem tirar-ho endavant!!! i si pot ser JA, millor!!!! xq ja em veig q ho aclarirem x a l'any vinent i la subvenció d'enguany la perdrem per no tindre el puto cif...

vaaaaaaaaaaaaaaaaa, hòstia!!! porteu-me les fotocòpies q no costa tant!!!!!!!!!!!!!!

mallol ha dit...

Tomas yo me apuntaria al pedido de ropa para invierno, si quieres damos un tiempo a la gente para que se lo piense y lo ponemos en marcha.

ferrandénia ha dit...

Mallol deixa la còpia de dni al Pep el més aviat possible,ok?
Jo baixe a Alacant el 9 de novembre,eixe dia hem de tindre els papers. Jo m´apunte a la comanda de roba d´hivern. Per cert, a petició popular, sopar a Dénia el divendres 4 de novembre.
Si cal fer un altre per a nadal, doncs es fa!!
Aneu dient...

JOANFE ha dit...

Ferran el de mallol el tinc jo, ja li ho portare tot a pep.

La roba de hivern teniu que dir que voleu perque preparen el disseny, es com funciona, aixi que per açi poseu les prendres que voldrieu mirant la web de champion system tb esta el preu alli, i jo ho dire perque fajen el disseny.

Respecte a la data de la cloenda jo propose el divendres dia 18 si us ve be, jo abans no podre.

Tomás Gimena ha dit...

En cuanto a la ropa:

-RUNNING: tri short largo (36€) y uno corto (36€), camiseta técnica manga larga (37€).
Preguntar que diferencia hay entre el tri short largo y el corto?
-CASUAL: Polo (27€)
-CICLISMO:Cubrebotas Polar(18€), chaqueta térmico invierno(75€), chaleco térmico invierno(69€) y culote pirata con tirantes lycra 51€
-NATACION: Bañador masculino 27€, lo quiero en blanco pero que ponga ondara tri-sport.
-PARA VICENT: caja de condones donde ponga ondara tri-sport, que sean reutilizables y se laven con aigua dolça.(gratis)

vicent ha dit...

en l'encomanda de material a banda dels condons tri esport, falta afegir vaselina negra i roja de ondara tri esport, jajajajajaja

vicent ha dit...

sopar quan més pronte millor, que després fa fret i no apeteix tant. per mi ok

Splu ha dit...

Per mi el sopar em ve bé tant el 4 divendres com el 18. Aneu dient i el fixem ja en roig.

També estic interessat en la roba d'hivern. Faré una ullada a la web.

JOANFE ha dit...

proposeu dates per la cloenda..

ok tomas oido cocina, lo de los preservativos creo que solo quedan para agua salada ajjajaja

mireu les prendes prompte que el pedido tarda i de organitzar tb.

Si conegueu algu que vulga ser del club en este pedido fariem els monos, aviseu-los

el taxista de Pablo ha dit...

Contar con Pablo para el sopar y el pedido de ropa.

Lo del bañador blanco ¿eso va en serio.? o tiene guasa je je je..

Pregunta?
Pablo esta federado en Triatlon, pero el no puede optar a la subvención porque acude con un horario a la piscina.
La pregunta es si también os hace falta su DNI, para que vean que es un club con mucha gente o es personal de cada uno, pero gestionado a traves del club.

JOANFE ha dit...

No te lies Elu, los DNI son solo de los que formamos parte de la junta directiva del club (se pusieron unos i au, no hay resposabilidades pero ahora nos toca llevar la fotocopia del DNI)

La subvencion el ayuntamiento (es una estafa) es solo devolvernos el dinero que hemos puesto de nuestro bolsillo para pagar un bono.
y hace falta el cif de club que no tenemos y tenemos que tramitar ahora.

respecto al bañador blanco es qeu Tomas es muy .... y le gusta trasparentar jajaja

esta enviado todo lo que ha pedido tomas para uqe hagan el disenyo alguien quiere algo aparte de lo que ha pedido tomas?

estanis ha dit...

Buenaas,conteu amb mi per al sopar.Em va be els dos dies.I la roba voldria maillot m. curta,culote curt c.tirants,pernera llarga polar,cubrebotes polar,chaleco termic.ja confirmare les talles.
Juanfe perfa cuant parles amb ells pregunta si son el mateix grossor el maillot m. curta i el de m.llarga gracies...

TONI46 ha dit...

Si vols demanem un Estanis nou als xinos. jejejeje

PONS ha dit...

El meu D.N.I. ja el te Pep. Si demaneú roba a mi en faria falta un maillot amb talla actualiza ja que el que tinc sa quedat menut o jo he pegat un estironet

Splu ha dit...

De roba voldria un maillot curt amb mànigues (talla M) i una jaqueta tèrmica hivern (esta talla no sé quina potser: o race o club, però no posa res d'això). Si algú sap com fer-ho explique per favor.

ferrandénia ha dit...

Respecte al material m´agradaria:
casual: si tots ens ho fem estaria bé el xandall oficial:
-pantaló (poliéster) 45 e
-xaqueta (tallavents) 49 e
-polo 27 e
ciclisme:
-maillot mànega llarga L 43 e
-cubrebotes
running:
-camiseta tècnica màne. llarga 37 e

Per cert, en algunes prendes de cicisme podríem canviar el negre pel blanc? ho dic per la visibilitat en carretera.

Au cacaus!!

JOANFE ha dit...

Tomas respuesta a tu pregunta:

Tri short largo termina por encima de la rodilla y e corto coge media pierna .... La foto de la qeb es la misma. Casi no se aprecia


ok?


jo el xandal ho trobe un poquet carillo, el polo es domes en el escut segons posa alli, nose igual podriem mirar alguna empresa per açi que no fos tant car fer un xandal o fer una camiseta tecnica per anar als triatlons amb equipatge.

JOANFE ha dit...

la roba tecnica que es lo important si perqeu ademes te calitat i el preu esta be

vicent ha dit...

aquesta comanda que pujarà?
lo menos 1000 euros, al pas que aneu vos faran clients vip.

JOANFE ha dit...

http://www.youtube.com/naloferri

ivan ha dit...

ei craks,moltes gràcies per comtar amb mi,veient les fotos i el comentari de joanfe,ja tinc ganes de formar part d'este bon rotllo que teniu,ara lo important:on ingresse els cacaus?(fitxa,roba,sopaetes...)estaré al tanto.

el taxista de Pablo ha dit...

Sr. Vicent lo que hemos de hacer es buscar un Sponsor, o promocionar unas camisetas para vender a todos los ondarenses.que este Club ya lo estáis haciendo crecer a buen ritmo y con muy buena gente.

Esta claro que de momento, salvo alguna sorpresa, no os pueden subvencionar bicis nuevas toda de carbono etc etc..., pero algún trapillo para ir uniformados, se podría intentar conseguir sin soltar tanta pasta de vuestros bolsillos......je je je

TONI46 ha dit...

Tindrem que demanar un prestec al banc per comprar roba fins i tot per anar a misa els diumenges, jejeje

vicent ha dit...

algú vol anar esta vesprda al gimnàs de la piscina? a fer-nos quadrats.
si algú vol que ho diga i fem us, que encara no l'hem gastat, però si que l'hem pagat jajajaja

vicent ha dit...

a mig dia he anat a la piscina a parlar amb la d'administració, i m'ha dit que fem d'una puta volta el cif.
de sobte he preguntat pel concejal d'esports, i casualitat que estava allí.
m'he reunit amb ell per aclarir el bono estafa piscina i gimnàs. li he trasmés les nostrs queixes, i m'ha comentat que hem tocarà per dir-me si venen més màquines per al gimnàs, tal i com haviem acordat.
ja vos diré si hem toca o no, i com queda l'assumpte.
adèu culitossssssssss!!!!!

vicent ha dit...

a mig dia he anat a la piscina a parlar amb la d'administració, i m'ha dit que fem d'una puta volta el cif.
de sobte he preguntat pel concejal d'esports, i casualitat que estava allí.
m'he reunit amb ell per aclarir el bono estafa piscina i gimnàs. li he trasmés les nostrs queixes, i m'ha comentat que hem tocarà per dir-me si venen més màquines per al gimnàs, tal i com haviem acordat.
ja vos diré si hem toca o no, i com queda l'assumpte.
adèu culitossssssssss!!!!!

TONI46 ha dit...

VICENT, ENS VEGEM A LA PISCINA A LES 7.30. SI ALGU MES VE, ALLI ENS VEUREM.

MALLOL ha dit...

Per al sopar comteu amb mi.
per altra banda( i ja se que no estic be del cap) el 4 de març fan el primer LD (2/90/21) a Valencia. Jo necesite una motivacio per continuar entrenan a l`hivern.
A vore si funciona esta vegada el " si tu vas jo vaig". Les inscripcions comencen el 1 de novembre i les primeres estan bonificades.
Vinga maquines, tan sols acabar seria una pasada- per fer estes coses crec que hia que apuntarse i no pensaro masa, si no crec que no es fan.

Aneu diguem algo i ja parlem

estanis ha dit...

Mallol,el altre dia en Benidorm ho vas deixar caurer lo de Valencia LD i sols em faltava l´espentonet...Aixina que faré cas al lema del club ´´si tú vas jo vaig´´.Se que hi han alguns més que ho tenen prou clar...Que ho diguen.vaaa

Joanfe ha dit...

Ja estem liats.... Si es quee... No trobeu que sera massa?? Sergi diu que ho te clar, jo crec que es un poc prompte la veritat... Pero un lema es un lema aixi que... Si tu vas jo vaig i aauu.

MALLOL ha dit...

Vec que com a lema "si tu vas jo vaig" funciona al 100% i ja la estem lian. Vinga anim a tots que si jo que nadant necesite un GPS, en bici pareix que porte un tricile i correguent puc batir la plusmarca de les dos hores en una mitja. Sols fa falta estar un poc tocat i au!
Aneu diguent per fer les inscripcions cuant mes prompte millor, segons la web de la prova comencen el dia 1 a les 10:00 i les bonificades serien 100€. Sense bonificar 145€.

MALLOL ha dit...

Vec que com a lema "si tu vas jo vaig" funciona al 100% i ja la estem lian. Vinga anim a tots que si jo que nadant necesite un GPS, en bici pareix que porte un tricile i correguent puc batir la plusmarca de les dos hores en una mitja. Sols fa falta estar un poc tocat i au!
Aneu diguent per fer les inscripcions cuant mes prompte millor, segons la web de la prova comencen el dia 1 a les 10:00 i les bonificades serien 100€. Sense bonificar 145€.

MALLOL ha dit...

Joanfe se que tu no pots faltar al "si tu vas jo vaig", dema ja el cride i organitzem lo de les inscripcions.

estanis ha dit...

¡¡Ja van eixin del cau ja!!.Nomes hi ha que posar unes molletes de pa i... Aixina m´agrá eixa es l´actitud.Vinga sé que algu més es fará avant ale...

elpepgf ha dit...

sou un quadrilla d'ociosos d por...
jo ja vaig estar dient-li a joanfe l'altre dia, q estava mirant la web del LD i q em molaria fer-lo... hahahaha

així q sí algú més s'apunta, millor q millor!!!
això sí!!! x favor, jo vull ser l'últim del club, eh!!!!!!! hahahaahaha

o retalle amb la bici i vos guanye a tots... hahahahahha

Tomás Gimena ha dit...

yo posiblemente tambien me apuntaría

JOANFE ha dit...

joder Tomas esto no es serio!!!! tu deberias de poner algo de cordura jajajaja

Perque no esdediqueu a fer-se cerveses per el bar i vore la TV tot el dia?? jajaja sabeu el que tenim que entrear per fer una prova de estes amb condicions?? buaa no esteu be.....

Pero si no esteu be vosaltres jo no tinc qe ser menos jajaja, a vore ara que esta ja tot liat, dir que mireu la web... si eres dels 300 primers val 100 mambos (collons baratet el tema ehh mare meuaaa) y si es despes 145 supose arribaran als 300 prompte perqeu no es una cursa d 10000 que teu penses a ultim hora i vas, aixi que 45 euros son 45 euros, penseuseu be i poseuse les piles jaa


no esteu bee!!!!

JOANFE ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=viukQcNIkJA&feature=share

mes benidorm

MORERA ha dit...

Ara q ascomencava a agarar comfiansa amb la distancia olimpica, paseu a ld. Nosou molt...jo navadir si vicent va jo tambe pero ja em va deixar tirat. Esta nit avore si faig dos gots d vi i en decidixc.

VICENT ha dit...

JO NO ANIRÉ A FER LOCURES DEIXES ENCARA.
ELS QUE HEM COMENÇAT A FER TRIATLONS AQUEST ANY, HO VEIG UN POC LOCURA, RECORDEU QUE PORTEU UNS 8 MESSOS FENT TRI, I FER UN LD HAS D'ESTAR MOLT MÉS RODAT.
PENSEU AMB EL CAP I NO AMB EL COR I GANES DE FER LOCURES.
TRANQUILS QUE JA ARRIVARÀ EL MOMENT DE FER COSES D'EIXES.
SÓC LA VEU DE LA CONCIÈNCIA!!!!
HO DIC PER ALS QUE HAN COMENÇAT ENGUANY!!!! QUE CONSTE.
ADÈU CULITOSSSSSSSS!!!!!
EIXÒ SÍ, SABEU QUE SI HO FEU ANIRÉ A VORE-VOS, NO HO DUBTEU!!!!

Tomás Gimena ha dit...

Vicent, lo que has dicho me ha dolido mucho. He decidido apuntarme al ironman de Lanzarote. Ala, ahora si que lo dirás por mi. Nenaza

Mª Isabel Vicente Lopez ha dit...

Eres muy sensato,Vicent, y tienes mucha razón, todavía es pronto para hacer triatlones tan largos, el cuerpo y sobre todo, la mente, no está acostumbrada a sufrir durante tantas horas seguidas, así que, poco a poco.
"con pasos de abuela se suben grandes montañas ... "

JOANFE ha dit...

Coneiximent no hem tingut mai sino no fariem triatlo, a veure avui se ha bloquejat la pagina de inscripcions, si no ho fem dema vrec que no tindrem bonificacio.

ferrandénia ha dit...

Collons companys, tres dies que me´n vaig de pingo i tela si us heu embolicat! Bé, veig que la cosa del club està prenent cos i feu propostes interessants, crec que algun dia hauríem de reunir-nos per intentar parlar de quins objectius tenim com a club, a banda dels reptes personals, i poder així planificar la temporada amb coherència. El tema de fer un LD em sembla genial però per a mi una mica precipitat al març, a l´inici de temporada. N´hi han d´altres LD molt més bonics, com el de Zarautz,a finals de juny, o fins i tot el LD d´Elx que és a finals d´abril.
Tomàs si ja estàs apuntat al IM de Lanzarote ets una màquina, enhorabona.
Sopar divendres dia 18 de novembre, dues opcions:
-Restaurant Indonesi (del tio Pere, fabulós) 25 euros
-Restaurant Taller de federico (picadetes) 25 euros
Ale, aneu dient.

miguel Angel ha dit...

Roba de hivern vull unes perneras llargues polars.En cuant al sopar comteu en mi, io per mi taller de federico