.

.

dilluns, 30 de gener del 2012

MITJA DE PEGO + DINAR DEL TITOT







Alli estavem a les 8:30 fent-mos el cafenet en el Bar Prado, un fred que pelaba pero nosaltres cap Pego i de camí ens veguem a les ultra-maquines venint corrent desde Denia, al arribar a per el dorsal i despres discutir que collons ens posavem, que si termica que si no, i jo fent viatgets als cotxe perque m'ho deixaba tot jeje, i quan menys ens van donar conter donaven la eixida i ja estavem al lio, cursa complicada amb desnivells i aire de cara, i un poble totalment volcat animant, bandes de musica per els carrers plé de gom a gom, la gent en la llagrima als ulls animant vamos un espectacul jeje, en quan al rendiment de la cursa crec que tots prou contents en el resultat quasi tots baixant els temps qeu esperavem, aixo vol dir que la temporada comença en bon peu, cal nomenar el nostre campio Sergi que va fer tercer en la seva categoria,un crack vamos!! I despres tots a dinar a Cal pep, on el nostre benvolgut cuiner ens ha deixat bocabadats en el pedasso de menu que ha preparat, estaba tot espectacular, bon menjar i bones rises, ha segut una pasada.

La companyia espectacular hi ha molt bon Rollo en este grup de gent i se nota, hem portat a les nostres families i ha segut com si fos tot una, crec que aquest any ho anem a pasar d'allo mes be.

58 comentaris:

JOANFE ha dit...

Agraiment sobre tot a Elu per la currada que s'ha pegat i damunt no ha volgut ni cobrar, gracies a Pep per deixar-nos "la sede" que diu Vicent, i gracies als nous per vindre i compatir en nosaltres aquest dinar.
Ale ara a entrenar que menuda fartaà ens vam pegar jeje

Ximet ha dit...

Va estar de Puta Mare,i com be dius,amb molt bona gent...

Gracies al cuiner i a Pep,i hi ha que repetir-ho promte,jejejejeje...!!!!!!

Ximet ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
elpepgf ha dit...

si algú torna a agrair q posara la caseta x a dinar, no la torne a posar, eh tri-pesats, a veure q passa!!! hahahaha

i ja estem tardant en posar data x fer-ne un altra i al mateix lloc!!! hehehehehehe ;)

elu, moltes gràcies pel deliciós menjar, però la pròxima vegada o et poses a dinar com tots i estàs quetet o t'amarrarem amb cordes i cadenes!!!!!!!!!!!!!!! hehehehe ;)

JOANFE ha dit...

Peeeep estas agresiuuu!!!

elpepgf ha dit...

sí... és q fa temps q no folle, i ja se sap... :P

Ximet ha dit...

Pep folladorrrrrrrrrrr!!!!!!!! ;)

JOANFE ha dit...

mes fotos... faltaba la arribada a meta i entrega de premis, si algu te alguna mes del dinar que la pase

TONI46 ha dit...

PEP, GRACIES PER POSAR LA ........, (QUE CONSTE QUE NO HO HE DIT, JEJEJE, AIXI NO ES POSARA PUDENT) LLENYA AL FOC, SI NO ES PER AIXO ENS PELEM, JEJEJEJE.

HO VAM PASSAR MOLT BE, HI HA QUE REPETIR-HO.

ivan ha dit...

ei cracks,de lujo el dinar i la companyia,ambient familiar i d'amistad,repetim promte?jeje..i ara al lio:joanfe,no em ve bé picanya però m'apunte a banyeres(huí últim dia de 35 nanos)va joanfe,ferran i companyia animeuseee

ferran ha dit...

VAl, jo m´anime a Banyeres, fem la insripció???
I d´altra banda, el diumenge fem bici i Palmera (7km)?? Tenim lloc allà per deixar les bicis?? Va que hui són 4 eurets a Palmera, darrer dia.

Ximet ha dit...

JO VAIG A pALMERA,,PERO ANIRE AMB COTXE,ENS VEGEM ALLI....

TONI46 ha dit...

ALE PUES,JO TAMBE "BAIX LA PALMERA" . ENS MAREJAREM DE RODARLA, JEJEJEJE.
VICENT VA DIR QUE LES BICIS LES DEIXARIEM A CASA LA GERMANA QUE ESTA PROP.
SUPOSE QUE ES MANIFESTARA PER EL BLOG SINO ESTA ENCALAT DALT D'UN PI AMB ELS ESQUIS.
JEJEJEJE

ivan ha dit...

ferran màquina,no he vist el blog i m´he inscrit aquest migdia,abans que tancaren el banc(unic modo de pagament)demà ja son 45nanos..que fort!!!

JOANFE ha dit...

Xee jo tenia massa gana de fer un un duatló ja que sols hen fan este mes pero com no anava ningú he estat a punt de no anar a picanya, pero he repensant i me inscrit i auu, cap alla que vaig asoles si algu hem te llastima i vol acompanyarme jeje encara se pot inscriure avui.
Que ho paseu be en Palmera, jo a Banyeres no vaig massa pasta i massa tard arribaria a casa, eixe dia per els que no vulguen anar si voleu podem fer un entrenament llarg de bici+ correr.

ferran ha dit...

Catxi la mar, ens hem de coordinar més, al final no m´hi he apuntat a Banyeres, 45 eurets piquen massa.Ivan, em sap greu,a la pròxima ens aclarim abans i fem comboi com toca.Dissabte ens veiem.

ivan ha dit...

teniu raó!!joanfe a picanya,jo a banyeres..quin desastre(això mos passa per abrasits)jeje..menys mal que aneu bona colla a palmera..

JOANFE ha dit...

Perque no torne a pasar millor parlar-ho en temps.... a final de mes esta el Duatló de Benidorm, qe es el que mes aprop tenim i el any passat vam anar... aquest any teniu idea de que repetim??? contesteu perres!!

JOANFE ha dit...

pep no tens mes fotos del dinar? pasemeles i les penjem

ferran ha dit...

A mi Benidorm no m´agrada ni per a competir ni per a res, sincerament.Jo vote per anar l´11 de març tota la colla a Ontinyent, duatló de categoria.Després, Triatló Culitos a Dénia, olímpic de Gandia i ELx...

ferran ha dit...

Xe familia!
Si fa aquest fretorro jo canvie la bici del dissabte per una visiteta a la neu de l´Aitana...si voleu podem pujar-la corrents...

MORERA ha dit...

Enarobona a tots pel dinarot, trobe q es lo millor q sabem fer,podriem cambiar d esport.Tri dinarots.Bueno al tema.El dumenge vaig a Palmera amb bici.El dumenge d dutxa en vindria b fer una tira llarga.L'horari d la picina lunic q en ve b es disabte d 1:30 a 2:30 o 8a 10 disb o dum.Pe duatlo benidorm voldria anar o fer algo mosatros.

JOANFE ha dit...

Ferran ontinyent si anem jo vaig tb pero pensa que eixe dia comença el circuit es on se replega el dorsal, es la cursa de Xabia.
Jo si no plou dema estic tapat fins les orelles pero dalt de la bici, i aixo que aquesta nit tinc sopadeta, pero es que de la ultima vegada qeu vam eixir qeu ni la he tocada... quan hem vega ni hem coneixera jeje,
Xe jo dema a les 8 estic on sempre, com vam dir, estiga be i sino pues auu a patir fred, jeje

JOANFE ha dit...

jo vote en lo de la piscina per els dissabtes pero com vaig dir, jo es el unic dia que puc agafar la bici aixi que no se si anire molt a nadar, perque aixo per la nit entre setmana si puc, pero per votar el diumenge no prefereixc dissabte

JOANFE ha dit...

Esteu hivernant???

Demà al hora de sempre qui siga valent de portar 3 calseints i 4 guants jeje

Ximet ha dit...

Hivernant,hivernant...bufff,fa un fred que pela...
Amb lo de la piscina,de preferir, es millor disabte,pero com be diu Joanfe,si hi ha eixida amb bici,nose,pero es pot fer l´entreno senser,piscina mes bici,nose es la meva opinio...

ferran ha dit...

Jo demà estaré al Prado també, a 8h, cafenet calentet i au...

TONI R. ha dit...

HEI,com va el tsunami de fred siberiá?.
he estat vegen les fotos del dinar i desde luego ereu bona colla i ben avenguts, supose que no abusareu menjant titot per que ja se sap el que es diu per ahi " UNO ES EL QUE MENJA"

fora bromes.

En relacio a la piscina, jo si puc anar alguna vegada te que ser en horari de 8 a 10.

per cert dema no se encara si puc eixir en bici sino estic a les 8 feu marxa.
si eixiu poseuse calço afelpat per que sino els innombrables es quedaran GLACES

vicent ha dit...

aquesta setmana faré l'escrit a l'ajuntament per a que ens deixen la piscina.
Finalment faré, dissabtes, 2 al mes, de 8 a 10 del matí. Els altres 2 dissabtes de 13:30 a 14:30.
que vos pareix?
Feu-se conter que si no acudim als horaris establerts, ens llevaran dies i la piscina sols per a nosaltres.
Sigam responsables!!!

Tomás Gimena ha dit...

Vicent a mi me parece perfecto

Anònim ha dit...

de lujo,vicent queremos un hijo tuyooo!!ei joanfe molt bon resultat a picanya,maquinaaa!!

elpepgf ha dit...

http://www.zarauzkotriatloia.com/triatloia/

en 2 horetes s'han fundit les inscripcions del LD d zarauz!!!
enguany no toca, xq ja tenim massa matraca...
però x a l'any vinent, el 2013, marqueu-vos el 10 d juny com a sagrat, xq ens n'anem cap a zarauz, eh xavals!!!
joanfe, sergi soler i jo, ja ho tenim clar!!! ;)

JOANFE ha dit...

Aneu ahorrant que el any que ve anem si o si, organitzem viatget i anem al triatlo mes espectacular de tots.

vicent ha dit...

nenasssss!!!!
el dia 11 de març hi ha un duatló a Ontinyent.
Son 10 de correr, 42 de bici pujant un port de muntanya dos voltes, i finalment acaba amb 5 km de cursa a peu.
Te bona pinta però son 27 ebros.
Ens animem o no?
Podem fer un simulacre de duatló un dissabte de matí.
Per cert és un duatló no drafting, no es pot anar a roda en bici.

vicent ha dit...

Aquest matí he anat a l'ajuntament i he fet l'escrit per a que ens deixen la piscina els dissabtes.
Ara vorem com quedem.

JOANFE ha dit...

Molt be vicent!! Eres un maquina. Yee algu va a la font??

vicent ha dit...

què fan el la font?

JOANFE ha dit...

http://www.somesport.com/voltalafont/index.html

JOANFE ha dit...

De tota forma a les 8 al prado per gelar-nos de fred, val?

La setmana que ve en diumenge vam quedar de fer un llarg bici+ correr, ja confirmem assitencia i posarem ruta.

Ximet ha dit...

Jo vaig a la font i demà ja per fi a les 8 al Prado amb bici....!!!!

ferran ha dit...

Estimats companys jo demà no puc acompanyar-vos en la segona edició de "pingüinos", tinc massa feina aquest cap de setmana. El pròxim sí que m´apunte a la tirada llarga bici i còrrer. Gaudiu demà. Salut!!
Per cert, anem a la mitja d´Oliva???el 4 de març?

vicent ha dit...

jo si que vull anar a oliva.
ximo enhorabona per la flaca (bici de carretera), ara ja te la pots.......
demà toca correr també despres de la bici?

Ximet ha dit...

Hehehe he....gracies..!!!
Demà es a la font a les 17:00..
I a oliva jo ja estic inscrit,estaria be anar tots...

JOANFE ha dit...

si teniu temps a correr despres, jo no podre com sempre.. de tota forma ja correre a la font.

a les 8 ruta pinguinos.. jo a la mitja de Oliva tb aniria ... "si tu vas jo vaig eixe no se si funciona com abans...

Ferran eixir de festa ara se li diu tindre munto feinaa??? pajaroo!! jeje

elpepgf ha dit...

jo també aniré a la font!
demà d matí no eixiré amb bici, xq tinc etapa d muntanya... igual q el diumenge... hehehe

a oliva!? clar q aniré! conteu amb un més! ;)

ferran, q jo avui també tinc marxeta... però demà a les 8 toca pujar muntanyes... ;)

Ximet ha dit...

Bueno xiquetes després de 72km amb bici,per ser el 1er dia,encara em anat a la font i vullguent anar a rodar,m'ha ixit una mitja de 4,29...
Jajajaja.

TONI46 ha dit...

ESTAS FET UNA MAQUINA, XIMET.
QUASI COM NO VILIES ANAR.....
ABRASITSSSSS

elpepgf ha dit...

iiiiiieeee a veure q passa ací, eh!!! q jo pel matí em vaig cascar una mitja marató d muntanya i la curseta d la font la vaig fer amb ximo!!! cuidaooooooooooooo!!! ;)

elpepgf ha dit...

ara! això sí! l'amo a la font, va ser el nostre boss: JOANFE!!! i fins ací puc dir... ell q es done a conéixer... xD

ferran ha dit...

Xe! ma que esteu forts, i jo treballant tot el finde (quasi) i això és de veres, golfos!!
Collons Pep i Joanfe, feu fredat...
Aneu mirant el cap de setmana per al tri-simulacre "Culitos" 2012 a Les Marines. 24 o 25 de març o 31 de març-1 d´abril,què us sembla màquines??

vicent ha dit...

ximo estas convertin-te en un abrasssssiiiiitttttttt!!!!!!
cap de vosaltres s'anima a fer el duatló d¡ontinyent?

ferran ha dit...

Mestre! fa setmanes jo vaig dir també d´anar a Ontinyent, però és que és el mateix dia que la primera cursa de La Marina, a Xàbia, per mi, on digueu tots d´anar-hi.

vicent ha dit...

si fem una cotxà, jo m'apunte.

JOANFE ha dit...

jo si aneu tots vaig pero sino vaig a xabia perque es la primera cursa on tots arreplegen el dorsal i es prou festa, van tots.

Lo de la feina del finde Ferran es quee.... dimos increduls perooo... ens coneguem i .... jajaja

Pep eres un animal va i fa el castell d'Aixa i despres s'arrea un carreron en la Font, tu faras Elx i despres de dinar i tornaras conrrens de Elx fins Ondara jeje.

Animaal!!

TONI46 ha dit...

PEP, PAREIXES EL LANCE AMSTRONG, QUE NO TENS MAI PROU.
FERRAN, JO ET VAIG VORER EL DISSABTE MATI EN BICI, RECORDES QUE ET VAIG SALUDAT? ABRASSIT!!! UN ALTRE QUE SE'N VA AL MORO, JEJEJEJE.
POC HI HA QUE DIR DEL PLUSMARQUISTE JOANFE, QUE CADA VOLTA QUE CORRE LI LLEVA UNS SEGONS AL CRONO, FINS QUEDAR PRIMER DELS D'ONDARA, UN ALTRE ABRASSIT.

ferran ha dit...

Un altra coseta, aneu apuntant-se a Oliva,eh?? No podem faltar!Ens donen calcetinets i tot!
Toni, el dissabte vaig fer una horeta de bici perquè tenia el cul quadrat d´estar front l´ordinador, ma que sou incrèduls!!!
Aneu dient tema tri-simulacre!

vicent ha dit...

jo a oliva si que vull anar, però m'esperaré apuntar-me l'última setmana.
faré la mitja marató.

Ximet ha dit...

Amb lo del tri-simulacre el 25 es cursa en Gata,el dia 1 es Rams,i jo toque en una banda...
Els altres dies puc,no tinc neopre,aixi que no fare la natacio...
A oliva ja estic...
Va abracits....!!!!!!!