.

.

dimecres, 29 de febrer del 2012

TRIATLÓ DE GANDIA - COMENÇA LA TEMPORADA


Ja tenim informació del primer triatló de la temporada, pero ooohhhh es una llastima perque es un sprint, jo aquest any no volia fer sprint pero este esta molt aprop i deguem de anar, es la setmana abans de Elx així que pot vindre com a test, Que fem anem u quee??? es puntuable per el campionat de espanya així que igual se plena en un tres i no res per aixo val la pena que ho tinguem clar prompte i fer la inscripció. Aneu diguent nenazaas..

45 comentaris:

TONI46 ha dit...

PUES CLAR QUE ENS APUNTEM, AIXO FALTAVA, UN QUE HI HA APROP.. HI HA QUE DEIXAR EL PABELLO BEN ALT. (DELS ULTIMS PERO BEN ALT)JEJEJE

JOANFE ha dit...

35 mambos despres es queixen els de les carreres populars si es cobren 4 euros jeje.

Anem pues no?? no ens encantem per fer la inscripcio.. qui ve pues?

ivan ha dit...

joanfe venvingut al lio..si tu vas jo vaig...jeje tenia ganes de dir aixó..però la fem conjunta o individual.

ivan ha dit...

joanfe benvingut al lio..si tu vas jo vaig...jeje tenia ganes de dir aixó..però la fem conjunta o individual.

MORERA ha dit...

El dumenge jo vaig a Oliva,a arastrame com els caragols n estic pa res.A gandia pasant.

TONI46 ha dit...

UN POC CAR ES, I DAMUNT CAMPIONAT D'ESPANYA..HEM DE CORRER AMB ELLS?
DE TOTES MANERES HI HAURA QUE FER UN REFEREMDUM A VORER QUI VA, PER QUE NO ENS PASSE COM ELS ULTIMS DUATLONS.
AIXI QUE ANEM DIGUENT,

JOANFE ha dit...

correrien en grupos de edad no en elite, el nivell sera altet fijo pero hi haura de tot, jo si aneu jo vaig, pero aquest any esteu poc participatius... el any pasat tot el mon deia si anava o no i ara callats com a putes...
digueu el que penseu qeu per aixo esta el blog

ferran ha dit...

Sí que ens hi apuntem, encara que siga sprint i el cartell l´hagen fet en castellà.Toni,Joanfe, Ivan,jo...qui més? Confirmeu i fem la inscripció per a que no passe com en els duatlons, com diu Toni...Va que anem a quedar de puta mare en el campionat d´Espanya i olé...

Splu ha dit...

Jo ho tinc complicat, la veritat. Entre que no estic massa posat en el correr i la natació la tinc perdudeta a vore si m'agarre en aquest mes de març. A més, el 14 15 d'abril estaré per terres africanes de viatget.

De segur que deixeu el pavelló ben alt!!!

vicent ha dit...

ja li he enviat el projecte al concejal, per vore si ens deixen d'una vegada la piscina.
Ara vorem quins papers més li falten.
Tomás te posat com a president en el full de registre municipal.

vicent ha dit...

jo també vull anar, que stà al costat de casa

JOANFE ha dit...

Si va Vicent jo vaig jeje ara ja esta clar...

Podriem fer inscripcio conjunta he vist que es pot fer, de moment som Ferran, Toni, Ivan, Vicent, Peep, Soler i jo, aixo s'animaa... vaa que no s'ho penseu tant que algun ha de ser el primer...

A veure si abans de que acabe la setmana que ve portem tots lapasta a Peep i fem la inscripció conjunta.

TONI46 ha dit...

BONA VESPRADA A TOTHOM,

TINC L'ENORME ALEGRIA DE COMUNICAR-VOS QUE EL BEBE QUE ESPEREM LA MEVA DONA I JO SERA UNA XIQUETA, MOLT BONIQUETA. AIXI QUE ESTEM MOLT CONTENS I ESPEREM QUE IXCA TOT BE.

UN SALUDET A TOTS.

TONI46 ha dit...

BONA VESPRADA A TOTHOM,

TINC L'ENORME ALEGRIA DE COMUNICAR-VOS QUE EL BEBE QUE ESPEREM LA MEVA DONA I JO SERA UNA XIQUETA, MOLT BONIQUETA. AIXI QUE ESTEM MOLT CONTENS I ESPEREM QUE IXCA TOT BE.

UN SALUDET A TOTS.

ondaracorre ha dit...

això, això!!! porteu-me diners!!! xDDD

enhorabona toni!!! però q isca a la teva dona, q no t'isca a tu, x favor!!! hehehe

JOANFE ha dit...

enhorabona abrasit!!! xiquetes al moonn, jeje en dos dies et vec diguent .... filla no vas massa curta?? que el pare sap que es fijen els xicons jajajjaa, mal pajaro el pareee

estanis ha dit...

Enhorabona Toni.A Gandia jo vaig tambe.Arrrranca la temporada...

ivan ha dit...

ENHORABONA Toni i senyora,ja te vec els dissabtes abrasit en la bici per a no tardar massa jeje..saluuuut...

vicent ha dit...

abrassittttt!!!! ja saps, un cinturó de castidat i quan tinga 30 anys li'l lleves.

Splu ha dit...

Enhorabona Toni!!!! xiquets al món!!!! A disfrutar del moment!!!

A vore si demà m'arrime a les 8 al prado, les cames ja no em respondran, estic perdut, jajajaja.

vicent ha dit...

nenasssssss, d'ací dues setmanes tenim un pontet que podriem aprofitar per fer coses noves.
Un home de gata m'ha oferit fer la mitja marató de muntanya pels serrellars i font de la mata,eixe cap de setmana, però a rodar, no anar a cara de perro. podem quedar amb ell dissabte diumenge o dilluns.
Qui s'apunta?
Hauré de comprar-me sabates corredores de muntanya?

vicent ha dit...

Molta sort pels que van a València. Si vegeu a Rita saludeu-la de la meva part.
Esperem que porteu copes i medalles!!!!

FerranPrimaveraValenciana ha dit...

Enhorabona Toni! Això és l´alegria de la vida, el demés, tonteries.
Demà seré al prado,per molt que em coste alçar-me.
Morera!! Quedem per anar a Oliva?Vas directe? Si va algú més podriem quedar al prado sobre 9h, és a les 10´30h,no?
Ja digueu.
Jo tinc ganes d´anar a la mar,el pontet de Sant Josep...
I moltíssima sort als màquines de València, Pablo, Sergi i Tomàs, quasi res...

TONI46 ha dit...

CUCURUCUCUUUUUUUUUUUUUUU PALOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

TONI46 ha dit...

DEMA AL PADRO, ABRASSITSSSSSSSSSSSSSS

TONI46 ha dit...

DEMA AL PADRO, ABRASSITSSSSSSSSSSSSSS

JOANFE ha dit...

ye ja som 8 per a Gandia!!! recordeu portarli la pasta a Peep abans del divendres.

Dema a les 8 al puesto, que tinc la bici queferosa alli al trastero porta casi un mes sense eixir.

Lo de eixa ruta de vicent no sona mal pero una marato son massa km per fer per muntanya que no estem posats, pots despres estar 4 dies en agujetes fins les celles

vicent ha dit...

son 20 km per la muntanya.
Si fer segaria ja son 16, tan sols és fer-ne 4 més.

TONI R. ha dit...

TONI. enhora bona. benvingut al club, ara sabras lo que es entrenar i arribar a casa i estar la fiera esperan-te i no poder descansar.

jo a gandia tambe vull anar, a vorer si en desvirgen triatleticament i no fent massa el ridicul en al nivell que hi haura.
per cert no tinc neopreno i vull comprarme´n uno axina que assessoreu-me una mica, tendes, marques, etc i aixina fem una mica tambe de "foro" de material.

dema a vorer si de una vegada puc eixir en vosaltre.

adeu i sobretot SALUT, MOLTA SALUT.

ferran ha dit...

Xalaets meus!Heu vist els horaris de Gandia?? Cal estar dissabte a les 8h, però les eixides nostres de GG.EE són a les 13´30h,14´30h i 15´30h!!! Ho trobe un despropòsit, no sé que penseu vosaltres...

Ximet ha dit...

Bondia Xicons...
Vec que ja esteu tots amb força,jo tot cruixit després d'estar tota la setmana fent snow en Andorra.
Ferran jo dema vaig a Oliva(vaig a rodar),quedem a les 9 al Prado?
Amb lo de Gandia no tinc neopre,nose si anire o que,ja vos dic.
I Toni molta enhorabona,i felicitats...!!! Ara a disfrutar-ho,

ferran ha dit...

Perfecte Ximet, demà a les 9h al Prado.Trobe que Morereta i Estanis venen també. Fins demà.
Per cert, que cabronasso, tota la setmana a Andorra! Tinc unes botes de snow per vendre, si saps d´algú...

el taxista de Pablo ha dit...

Toni i Senyora!!


ENHORABONA a ambos !!!!

vicent ha dit...

si és així no conteu amb mi per a gandia.

vicent ha dit...

Toni, pega-li una ulladeta al la pàgina de Chainreaction.com, que hi han neoprens a bon preu.
Apressurat que les talles s'acaben!!!!.
Si fas encomanda ja m'ho dius que jo també vull comprar unes cosetes.
ens vegem el dissabte i parlem.

TONI R. ha dit...

VICENT. gracies
A nit ja vaig estar mirant lo del neopreno en chain reaction i la veritat hi ha uns de sppedo que tenen molt bon preu (SPEEDO TRI PRO SS11 174,OO euros i al SPEEDO TRI ELITE SS11 217,00 euros) i tenen prou talles lo que falta vorer seria la meua talla, tu i joanfe trobe que teniu tambe eixa marca de neopreno ,en podeu dir per favor quins modelos i talles teniu i a vorer si ens podem vorer i m´els probe.

jo per al tallatge de spedo trobe que seria una talla M pero m´agradaria comprobar-ho millor.

ja en digeu algo.

per cert que vos pareixen eixos modelos o millor vorer unes altres marques?

elpepgf ha dit...

Toni, jo tinc el Speedo Tri Elite, però en la XL, si, d totes formes, vols provar-te'l, dis-m'ho i au!!! ;)

miguel Angel ha dit...

Haguera anat a Gandia pero dissabtes la feina mana

elpepgf ha dit...

hi ha q veure, xe!!! jo q em pensava q érem un equip del montó, i ara resulta q em quedeu 3ers i 4rts als relleus del LD d valència, me caguen la mar, quines màquines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enhorabona als 6 participants, esteu fets uns bous!!! no vos acosteu massa a mi, q vos apegaré totes les lessions q porte acumulades... hahahaha

vicent ha dit...

toni el meu neopré i joanfe és la talla l de speedo.
quan vulgues provar-te'l ens posem en contacte.

Ferran ha dit...

Podriem proposar tres o quatre competicions com a importants per anar-hi.Jo propose:

-Iron tour La vila (sprint i olimpic, dos dies, 85 eurets)
-Cullera (per equips)
-Canet (lliga de clubs)
-Dénia ???
No sé, penseu per poder anar el màxim possible de gent.
El tema del triomf dels nostres a València, fabulòs,quina enveja de maquinotes!!

tomas ha dit...

yo felicitaria sobre todo a los dos nadadores pues la mar estaba realmente muy fria. El pobre adrian estuvo ingresado en el hospital, Pablo no me pudo darme el chip del frio que tenia en las manos. Mucho estress antes de la competicion y viento mucho viento con la bici. Corriendo q voy a decir de los dos craks q tenemos.

el taxista de Pablo ha dit...

Sr. Tomas que grande eres.
Siempre dando el merito a todos los demás.
Porque no cuentas que mas que en bici, parecía que ibais tanto tu como Sergio Alberola con dos motos adelantando a tumba abierta a todo el que llevabais delante y eso que soplaba el aire con fuerza.
Ole Ole y Ole por los Sergis Torres y Soler, como corrían y eso que estuvieron esperando desde que llegamos a Valencia cinco horas para poder empezar a correr y aun así dos balas uno al lado del otro.
Que decir del junior Adriá menos mal que paso una enfermera por urgencias y entro en calor enseguida, pues salio como Pablo parecían dos pollitos congelados.

IVAN ha dit...

hosti quins cracks els de valència..enhorabona..quin orgull de club,tant pels fenomenos estos jeje com pels encara més fenomenos què suen aquesta camiseta com el que més..i sempre animant..ENHORABONA A TOTS

miguel Angel ha dit...

Enhorabona als cracks a valencia