.

.

dilluns, 19 de març del 2012

DUATLÓ DE IBI 2012


Matinant perque anavem lluny pero puntuals estavem tots en el frateli, i cap alla en el super cotxe de Vicent, 5 tios i 5 bicis aixó es un autobus no es un cotxe, viatge ameno emb les animalades que anem soltant jeje, una vegada allí arreplegar el dorsal deixar la bici al box i trobar lloc per fer aigues majors, vamos un clasic jeje, en un tres no res ja estavem corrent cara amunt i tant amunt mare meua que besties unes rampes llarges i empinades i una baixada igual, dos voltetes i la gent anaba com una fona, no hi han paquets en estes proves?? com van tots, despres en les cames carregadetes agafem la bici i alaa a pujar un port directament 5 km de un port molt xulo, que deien que tenia bones vistes pero jo prou feia si mirava la carretera i apretava les dents i despres baixada ampla i llarga pero per que no fos facil bona cosa de vent de cara, aixi que els grupets i els relevos feien feina, per mi el millor circuit de bici qeu he fet mai en una prova de estes, despres altra vegada a correr per les pujades estes vaja un poble empinat,
En definitiva circuit molt dur i exigent pero molt divertit, va valdre la pena el desplasament sobre tot per les fiambreres que ens van donar despres jeje, pero com sempre lo millor de tot la companyia que son un cracks dins i fora de la competició.


41 comentaris:

el taxista de Pablo ha dit...

Enhorabuena a los cinco, sobre todo por disfrutar tanto, que es de lo que se trata.
Con lo de la fiambrera ya sabemos a quien le toca traer el recapte.

ondaracorre ha dit...

xe q bé ho vam passar!!! hahahaha

joanfe, en quant puga descarregar les fotos, et passe les q vaig fer a ibi i les q tinc del dissabte al recorregut d la mitja d muntanya d gata, q encara q no eixim nosaltres, es veuen els paissatges, x si en vols posar alguna, també! ;)

vicent ha dit...

quedar dels primers no vam quedar, però de segur que ens vam riure més que tots!!!!!

vicent ha dit...

avui he gastat la fiambrera per a l'esmorzar. ha esmorzat putxeret jajajaja

TONI46 ha dit...

YEEE, SARGANTANESSSS. SOU LO QUE NO HI HA. ELS QUE MILLOR SEU PASSEN SENSE DUBTE LA NOSTRA PENYA.
COPES LO QUE ES DIU COPESSS, (COM NO SIGUEN DE CRISTAL I EN LIQUID DINS, CAP)....
ENHORABONA PQ CADA DIA HO FEM UN POC MILLOR.

vicent ha dit...

sapiau que van decidir no portar copes a casa pq no cabia res dins del cotxe, pareixiem marroquis quan van a agafar el ferry a morrocs, jajajajaj

Splu ha dit...

Esteu fets uns cracks!!! Sí senyor!!! Pavasal s'ha trobat per la carretera de la AP-7 un muntó de fiambreres. Han tingut q tallar la carretera i tot!!! jajajaja

miguel Angel ha dit...

Enhorabona als cinc.

PEPE PONS ha dit...

Enhorabona a tots, que bona la foto de les fiambreres.

IMMA ha dit...

La foto estrella d'Ibi la de les fiambreres!!!!!jejejeje Regal aprofitat i útil i jo....esperant la copa a casa....fent espai a l'estanteria del despatx!!!!jejejeje

JOANFE ha dit...

Aquest any sols anirem a competis que regalen utensilios de cuina jeje

Ja vam dir que copa no que no cabia al cotxe i tb que no tenim estanteria al club per posarles jeje.

quan fem un tri-simulacre llarg??

EL DIA 1 D'ABRIL US VE BE?

L'ORGANITZEM??

vicent ha dit...

Per mí sí al tri-simulacre

Ximet ha dit...

M´inscrit al triatlo de Gandia,se que sera un conyas per l´horari,segons vau dir,pero per debutar i vore com va...
Si algu s´anima...

El dia 1 no puc,vaig a tocar a la banda,ho senc...ara tinc molt de jaleo cara semana santa...

basquet ondara ha dit...

penyores!!! penseu q l'1 d'abril és la mitja marató d dénia, eh!!! ;)

TONI R. ha dit...

Jo al tri simulacre no puc anar es diumenge de Rams i toca FAMILY.
eixe es al del recorregut de LA VILA o es per açi?

les inscripcions a LA VILA ja les heu fetes qui aneu al final?

per cert lo de les fiambreres un gran acert per part de l´organitazcio, tot un detall per a les sufrides dones que es queden en casa vegent con feu els zanganos per ahí.

TONI46 ha dit...

PER ALS QUE NO ESTAN APUNTANTS AL DE LA VILA!!!! QUE FEM, ENS APUNTEM I JA VOREM COMO IX????
VA VINGA, TONI, VICENT I LA RESTA

JOANFE ha dit...

Avui teniu de temps! Estem tomas, pep, ferran, sergi i jo. Va estara xulo!!

TONI R. ha dit...

VA TONI46 i VICENT mos fem l´animo i que siga lo que deu vuiga.

PEP dime el diners que tinc que portar-te pq tenia ahi a compter uns diners de quan varem fer el pedido de la roba i he perdut el correu electronic i no se la quantitat.

ondaracorre ha dit...

l'inscripció a la vila són 85 euros, inclou els dos dies, dissabte i diumenge!

supose q tindries entregats els 20 euros dels cubrebotas, no!? com tomàs!
si no és així, q joanfe es pronuncie, q és qui ho controla!!! ;)

vicent ha dit...

estic molt dubtós, esta vesprada confirme la presència o absència.
ens haurem de fer forts i entrenar molt per aguantar 2 dies de competi.

TONI R. ha dit...

VICENT no plores tant que estas fet un MIURA, açi el mes fotut soc jo.

PEP eixos diners no son, en son trobe que menos pq jo no vaig demanar els cubrebotes,JOANFE o sabra.

TONI46 ha dit...

VA VICENTS, SI TU VAS JO VAIG!!
EIXE ERA EL LEMA DEL TRI-ESPORT, NO?
PUES AL ATAQUE.

JOANFE ha dit...

Vicent com s'apunte Toni trek que es debutant i tu no vajes hi ha per matarte...
Estanis un altra nena que si meu pense que si no i el tio aquest any esta com un bou, este any si que o el vore fins que no arribe a meta..

aquest any lo del lema esta fallant mes que una escopeta de fira.

Ivan m'ha dit que tb va i li portara avui els diners a pep ....Va animeu-se!!!

JOANFE ha dit...

toni lo teu son 13 euros, per lo que si vas a la Vila t'ix a pagar 72

ondaracorre ha dit...

ivan acaba d vindre a pagar-me els 85 d la vila!!! ;)
a més, el tio animal m'ha dit q s'ha apuntat a sueca!!!!!!!!!!!!!!!!!

toni, doncs ja ho tens clar... 72 euros!!! ;)

aquest any el lema q val, solament, és el meu... "jo vaig, si algú vol vindre..." hahahahaha

JOANFE ha dit...

jajajaja si si eixe pareix ser el lema, estan mes forts que el any pasat i mes porigosos..

animaaalll!!! a sueca el tio, este lo de elx se li qued curt, mare meuaa que bestiaa!!

Ale Ivan con un par!!

TONI R. ha dit...

OK moltes gracies.

PEP a la vesprada passe i t´ho pague.

vicent ha dit...

de moment no conteu per a la vila amb el meu culito, m'esperaré a vore el mes que ve.
quin gallina de tio estic fet!!!!

estanis ha dit...

Buenass Loques,el lema aquest any es "si tu vas jo no vaig"je je.
Jo vaig a la Vila.Pep no et portare els caragols Jo la fare pel meu conter val?
El simulacre del dia 1 per mi perfecte..
Ivan tas tirat de la moto ja,aço cada volta san bruta mes a vorem...

JOANFE ha dit...

ñaaas!! ve Toni i debuta ahi con un par!! si senyor!!!

Vicent no tens vergonya???

Avui aneu a la piscina?? jo si no pasa res a partir de les 7 anire per alli.

ivan cabut ha dit...

ei craks,ho reconec:M'HE TIRAT DE LA MOTO!!! ara vorem com acaba la tonteria...de moment la parienta no hem parla..(joanfe donam el número del spa eixe..jeje) però és la única forma de participar en estos lios..aixina què no dubteu tant i al liooo!!!

ondaracorre ha dit...

així m'agrada estanis!!! ;)

jo i morera ja hem anat a la piscina al migdia, així q la nit la reservarem x a la "família"... hehehe

TONI46 ha dit...

pep, a la vesprada pasate a pagarte, bonico.

ondaracorre ha dit...

la vesprada, ja fa unes horetes q ha començat, eh toni!?!?!? hahahahaha :P

ondaracorre ha dit...

ala!!! Toni "Trek", un altre q acaba d vindre a pagar el tri d la vila!!!

VICEEEEEEENT, trobe q seràs l'únic del club q no s'apuntarà...
tu pensa q si jo vaig, ja no quedes últim!!! vinga!!! anima't!!! ;)

ondaracorre ha dit...

x cert!!! aquest migdia, isabel m'ha fet aplegar la següent informació sobre el triatló d gandia i l'horari estrany dels boxes...

"Te explico: La zona de boxes en sábado (GG. EE.) se abren a las 9.30, pero, si miras el reglamento verás que no hay hora de cirerre. Esto es porqué de momento se cerrará la zona 15' antes de cada salida. De todas formas, el reglamento y estos horarios variarán según los inscritos, pero como mínimo habrá dos boxes diferenciados para separar las cuatro salidas. Diles que no se preocupen que podrán entrar bastante tarde. Que estén atentos a www.trigandia.es. Allí publicaremos los cambios. Un abrazo."

segons pareix, seran prou flexibles amb els horaris... ;)

TONI46 ha dit...

VA VICENT, QUE ESTEM ESPERANTE, QUE ENS FALTARAS TU I LES TEUES RISES.
TAMBE ENS PODREM DISFRASSAR? IGUAL ENS DONEN ALGUN PREMI.!!!!

ondaracorre ha dit...

ala! acaben d passar estanis i toni morant, també!
a veure si passa sergi i ja faig l'inscripció!!! ;)

no som embolicadors ni res, no, q va... hahahahaha

ferran ha dit...

Anunci:
S´il vous plaît, aneu dient quants som per al II SIMULACRE CULITOS 2012, Les Marines, diumenge 1 d´abril,8h. Menú dinar màxim 20 e, va bé? O portem entrepans? Màxim dijous migdia per confirmar! Aclarirem recorreguts al llarg de la setmana. Al dinar està convidat tot el món i, recollons, que algú porte xicones!

ferran ha dit...

Enllaç de venda de ma BTT:
Schwinn Moab II 2002, XT, Rock Shock Reeba SL, un txollo! 280 eurets!! Afanyeu-se que ja se la disputen per ahi!!


http://www.facebook.com/#!/groups/146751012053478/

vicent ha dit...

jo vaig al tri simulacre culitos.
per dinar podem anar al farteli, que és baratet.
jo aniré amb imma i el meu culito.