.

.

dilluns, 23 d’abril del 2012

TRIATLÓ DE ELX 2012 - JA SOM FINISHERS!!

Va el rollo del siglo pero la ocasió ho mereix.... 

Alli estavem al fratelli alguns no habien llegit el Blog i se notaba ... xandall i camiseta de alguna cursa si es que .. no fem cas al estilista jaja, va vindre el camio de Ivan i alli cabien totes les bicis del Poble, carreguem i ja era tot una rialla, arribem gracies al perfecte funcionament del Gps de Pep, jeje i aalaa tot una pasarela de cabres i xicones bones, sempre diguem que hem de fer cas a vicent i contrarne alguna per fer-nos els xulos per res, alli estem nosaltres tot xotos amb les bicis i el casco posat, jaja nose perqeu si no competiem fins el dia seguent pero nosaltres en ell posat jaja organitzacio perfecta entrada a boxers i passejadeta per veure les tendes de triatlo i cap al hotel, com sempre tot una rialla en cada situació que se donaba tant en el cheking del hotel, com en el repartiment de habitacions, jo com tota la vida desde qeu era nano a dormir en Morera jaja, (era un valor segur se qeu no ronca jeje) Despres a veure el futbol i sopar a hora de giris, i com algu la tenia que montar jajaja ... ens veguem en acabar de sopar a dos tios en el neopre posat ulleres i gorro entrar al bar tot ple de gent i ells pasejant per dins com si anares a boxes jajaja Pep i Sergi jaja quins cracks, la gent flipaba jajaja, despres de montarla la bella durmiente sen va anar a dormir i els demes van fer mes km que un tonto per anar a fer un gealet i ala a dormir, dormir per dir algo perque crec qeu ningu va dormir com deu mana per els nyervits, a les 5 i pico ja estaven amb uns caretos de por tots per ahi i cap al lio.... Ufff les pulsacions pujaven posant les coses en el box, aço lo altre tot alli ben colocat, i en un tres i no res ja estavem apunt de fer el nostre primer mig Iron Man, a la arena en el neopre possat pero nose perque al veure de nou els meus companys me vaig tranquilitzar, i moooooccc al aiguaaaa ostias como panes com sempre encara que jo me vaig esparar a que els abrasits entraren, i nedant nedant a qui tenia al costat a ivan mira que es dificil trobar algu disn del aigua, pues tb me va donar tranuilitat tindre un amic al costat, al arribar a la bolla ja no estaba aixi que acompanyat de desconeguts nedaba recordant el apres tots estos dies de entrenaments i quan millor estaba en el aigua va i toca eixir jaja enfilem la alfombra i en arribar a box una veu coneguda animaba, que be senta aixó (gracies Norma i German), i en enfilar aquell pasillo interminable alli estaba la meva xica esperantme, res el neopre que costaba de eixir, el dorsal que cau jaja undesastre pero al rato ja estavem pedalant cara amunt i en el vent de cara, fa mesos que comentem anirem reservant en la bici per guardar per correr pero uno es com es i ..... tu saps el gust qeu donaba adelantar a les cabres de 4000 euros jeje 90km a un ritme trpidant i despres correr alaa escales pujades dunes i mes pujades primera volta be pero segona uuuuffff telaaa.... calambres a saco i aixo que me habia xuplat la fabrica de gels sencera pero te igual els musculs estaven ja fins els ous de mi, i al final la arribada....... La creues i te aborrones un pasillo de moqueta i pensense en tot el que has entrenat, en els teus companys de entrenament, la paciendcia de tots nose es fa com si fos etern i al final un abraç del propi ximo el organitzador del event, buaaa irrepetible, despres veure com arribaven els demes les cares de satisfació de emoció, buaa ha segut bruutaaal, molt dur pero molt gratificant, tenim un club amb una gent molt especial, que han fet que aquesta aventura fos facil, com he dit moltes vegades gracies a tots per ferme sentir tant be.... 

esta no ha de ser la ultima ehh......... jeje aneu pensant......

RECOPILACIÓ DE FOTOS (ANIREM AGRGANT A MEDIDA QUE IXQUEN MES PER INTERNET)

PENJE LA CLASIFICACIÓ RESUMIDA QUE S'HA CURRAT PABLO I QUE ME HA ENVIAT PER CORREU (GRACIES PABLO)

VIII TRIATLÓN DE ELCHE - NDS
Clasificación por grupos de edad masculino 22/04/2012
 
 
                                                                                             NATACION              CICLISMO                     CORRER      META




26

483
ALBEROLA TERUEL, SERGIO
ONDARA TRI-ESPORT

13

00:28:37

24

02:39:21
33.13
27

01:38:52

04:46:50
00:42:06

76

719
RIBES ARANDA, JUAN FELIPE
ONDARA TRI-ESPORT

216

00:37:47

45

02:43:18
32.33
77

01:42:10

05:03:15
00:58:31

71

412
MESTRE FORNES, ESTANISLAO
ONDARA TRI-ESPORT

71

00:34:00

58

02:52:08
30.67
71

01:53:14

05:19:22
00:50:24

51

692
PAYA RIBES, IVAN
ONDARA TRI-ESPORT

243

00:39:44

160

02:59:11
29.47
153

01:44:18

05:23:13
01:18:29

199

492
APARISI CARRIÓ, JAUME
ONDARA TRI-ESPORT

160

00:34:51

213

03:07:38
28.14
201

01:57:03

05:39:32
01:34:48

157

909
MONTES RUIZ, DAVID
ONDARA TRI-ESPORT

129

00:34:45

127

02:59:02
29.49
159

02:05:48

05:39:35
01:08:16

205

596
GIMéNEZ AZAGRA, FERRAN
ONDARA TRI-ESPORT

136

00:34:06

195

03:04:40
28.59
207

02:03:54

05:42:40
01:37:56

172

851
GINER FERRANDO, JOSEP MANEL
ONDARA TRI-ESPORT

194

00:40:57

189

03:17:03
26.80
174

01:50:23

05:48:23
01:17:04

173

974
SOLER GINESTAR, SERGIO
ONDARA TRI-ESPORT

195

00:41:06

199

03:23:56
25.89
175

01:43:21

05:48:23
01:17:04

110

393
MALLOL OLIVER, VICENTE
ONDARA TRI-ESPORT

117

00:37:32

106

03:12:21
27.45
111

02:06:52

05:56:45
01:27:47

243

672
MORERA MEZQUIDA, JOSE ANTONIO
ONDARA TRI-ESPORT

247

00:40:04

253

03:32:29
24.85
245

02:05:40

06:18:13
02:13:29


 

85 comentaris:

Ximet ha dit...

Sou uns cracks i no hem canse de dir-ho,quina embeja mes sana que tinc de vore-vos....
seguiu aixi...!!! ;-)

morera ha dit...

Com estan els ahoradors,n se dir cap d muscul q n tinga agujetes.Ara q me quiten lo bailao.Encara n asumig el q vam fer.

morera ha dit...

Gracias Pablo por tu laborioso trabajo,subeme un poquito la media d la bici ,casi ago mi record reparando un pinchazo ni Estanis con sus tubulares.

ferran ha dit...

Gràcies Pablo per la feina,algun dia et tocarà tu! Xe, però els meus 5h 42 min han d´estar més amunt en la classificació, en lo que em va costar!!
Finishers, ara toca...Zarautz 2013!
I ahi no es salva ningú!
Per qui no ho sapia...jo sòc la bella durmiente...encara que haguera dormit un parell d´horetes més...

vicent ha dit...

com estan els meus culitos finishers?
tindreu aulletes fins al forat del cul jajajaja
jo també tinc enveja sana de vore les fotos i vore que ja sou autèntics triatletes.
ara ja no voldreu fer triatlons normals amb mi!!!!

PEPE PONS ha dit...

Enhorabona maquines, quina envetja i que be seu paseú. Ara a preparar la proxima animalada.

ele taxi de Pablo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
el taxista de Pablo ha dit...

Enhorabuena a todos.

Ahora que el listón a subido debéis tomaros los olímpicos como mero entrenamiento je je je...
Ferran lamentamos mucho ese error no era pretensión hacer una clasificación de posiciones, ya que El GRAN Merito a nivel personal era
hacer lo que todos habéis hecho Llegar a la meta como maquines que sou.

el taxista de Pablo ha dit...

Posdata...
Vista la reclamación a tiempo efectuada por el Sr.Ferran se han tomado las medidas oportunas para corregir esa posición...
en breve el Gran Joanfe con su poder y maquinaria informática imagino que lo solventara.

JOANFE ha dit...

ja esta modificat.... les cames ja van al puesto o com???

penseu en posar data per anar a fer el circuit de bici de la vila, pujar a aitana... El diumenge 6 que trobeu?

elpepgf ha dit...

x mi el diumenge 6 em vindria d luxe!!! a veure q va dient la gent!!! ;)

Splu ha dit...

Sous unes màquines invencibles!!!! Quina meavella de persones, oléeeee!!! jajajajaj. Després de llegir les paraules per ací i xl face quasi em pose a plorar!!! Gran grup humà!!!

Enhorabona amics!!!!

vicent ha dit...

jo també vaig el dia 6 a la vila, pero. nadem o no abans?

vicent ha dit...

el dia 1 de maig, dimarts, qué fem?
nadem a la mar?

TONI46 ha dit...

FEM EL QUE FAJA FALTA VICENT, NADEM, PEIXQUEM, POLPEJEM, PIQUEM,,,,,,,,,,

elpepgf ha dit...

monetes q no teniu carallibre... si llegireu tots els comentaris, sabríeu q ferran ja va dir d'anar a l'acuatló d dénia del dimarts dia 1 d maig!!!
començarà a les 9 del matí, nedant 3.5 kms i desprès es correran 9 kms a peu.
d totes formes, no teniu xq nedar tant, si no voleu. es pot fer menys troç!!! ;)

ferran ha dit...

Elu i Pablo, sou una gràcia!! El meu comentari no pretenia ser una reclamació, és que quan escrivim al blog no se´ns veu la cara,je,je... Molt Agraït pel detall. Respecte baixar a La Vila, voleu que ens juntem en els d´Oliva i els de La Vila? O anem al nostre aire? Jo 5 o 6 de maig ho tinc mel...Aneu dient...dissabte n´hi ha bici,no?

elpepgf ha dit...

això, això!!! i dissabte bici!!! :D

estic monós, joder... xDDD

estaria bé q ens ajuntéssim amb els altres tris!!! a mi em pareix molt bé! ;)

JOANFE ha dit...

Anem el 6 de maig pues, si anem en elsde oliva i la vila pues perfecte, mes grupet... comentaliu tu ferran..

El dia 1 nadar domes es poc, jo aprofitaria o per fer tiradeta llaga de bici o nadar i fer bici, no trobeu?

Lo dels dissabtes ferran ni es pregunta.. jeje al Pardo a les 8 com sempre.
Espere tindre el turmell be que no se me ha quedat molt be el tema.

Ximet ha dit...

Bueno xicots, els dos paquetorros (Colau i jo) ens hem apuntat al sprint de Pinedo, pot ser i casi segur que siga l´ultim que fare aquest any asi en Espanya.
Ja com agueu vist alguns per el Facebook, m´han oferit una feïna en Brasil,per si tot va be,minim de dos anys,no he dubta i he dit que si deseguida, nose encara la fetxa,pero es per a final de Maig,principi de Juny, ara que nava a començar ja amb el tema i desvirgat amb el tri..., en sap mes greu,pero bueno alli tambe es poden fer bons triatlons i mes agafant alguna Brasilenya d´aquestes que et posen al lloc,no?? juas juas juas.
Espere poder despedir-me de vosaltres.
I si el disabte al Pardo,hehehehe... ;-)
Un abraç, equip!!!!
P.D; ja teniu casa per a Carnaval....

JOANFE ha dit...

Quin pardaaaal!! a Brasil.. mare meuaa, pues açi se te trobara molt a faltar, ens servira de consol pensar que podem anar cap alla ferte la visiteta jeje, espere qeu siga per be Ximo i moltisima sort en eixa etapa de la vida..

i a Pinedo a Full!!!

vicent ha dit...

ximet et tirarem en falta i quan tornes, vindras amb una brasilenya baix del braç, allí si que hi han culitosssssss!!!!!
et tornaras locooooooo!!!!!

ferran ha dit...

Ximet jo me´n vaig amb tu!! Una experiència collonuda, ja veuràs,maree quina enveja! Et farem una visiteta segur! Però abans que et vages continuem gaudint de la teua companyia, així que ens veiem als entrenes...i al que faça falta...

ferran ha dit...

Ja que estem, l´1 podem fer tri-simulacre light de cara a La Vila...

David Montes ha dit...

Lo del acuatlón cross NO COMPETITIVO de Les Rotes lo tenéis aquí: www.facebook.com/events/213046592137402/

Las distancias son:
Natación 3,5 km
Carrera corta 4 km
Carrera larga 9,3 km (4 km por sendas)
La COMIDA será en el restaurante Mena al precio de 20 €. Para la comida hay que apuntarse.

David Montes ha dit...

Yo voy a acompañar en piragua.

elpepgf ha dit...

gentola! aneu mirant-se les dates x fer un tri-sopar homenatge al culet-ximo!!!
mireu com ho teniu x fer el soparet el divendres 11 o dissabte 12 d maig, o el divendres 25 o dissabte 26 d maig!!! ;)

TONI R. ha dit...

ja veig que la gent escomença a recuperar- se i te gana de mes canya.

1º lo del la vila jo no puc el diumenge 6, tinc comunio si algu esta en el matiex cas i vol que anem el dissbate 5 ja ho parlem i aixi al menos fent el recorregut de la bici per a vorer lo que mos espera, hai mare que en cague.

2º si feu el simulacre el dimarts nadar i bici jo si que anire sino passa res l´´ altra posibilitat seria a lo millor fer ho el diumenge per si hi ha gent que vol anar al aquatlhon.

i XIMET a partir de ara = O REI DA CAIPIRINHA. menudo bandarra, tu si que sap je je je, per cert lo de la sopa homenatge per a mi millor 25 o 26 de maig el 11 i 12 son festes d´ORBA i no puc.

ostia menuda parrafada acabe de soltar au.

Tomás Gimena ha dit...

Toni a mi me gustaria el domingo nadar, quiero ver cómo me encuentro.
Se apunta alguien para nadar el domingo a las 9:00

JOANFE ha dit...

el dissabte bici com sempre..
per mi el dia 1 si voleu fer un trisi com diu Ferran, perfecte!! ferran ho fariem a la sede?

ferran ha dit...

Per mi genial! 1 de maig tri-simulacre a la seu de Les Marines!
1800-60-10 ???
8h al trastero!
Sopaeta brasileira!! igual que Toni, per mi 26 de maig.
Tomàs jo el diumenge a les 9h no estaré en condicions... (espere!)
Va que estem en temporada a tope!
Si és que això de començar amb un LD...

elpepgf ha dit...

cabrooooooooooonnnsss q jo he d'anar a l'acuatló!!! q he "adquirit" un compromís... xDDDDDDDDDD

el dissabte 26 seria ideal x fer el comiat a ximet!!! ;)

el diumenge no he dit res d'anar a nedar, xq jo també espere no estar en condicions... hahahahaha

Profesor/a ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Profesor/a ha dit...

Yo me apunto a nadar el domingo en el mar. Tomás, a las 9, ¿dónde?

Profesor/a ha dit...

Pep, ¿on hi ha que apuntar-se per a fer l'acuatló?
Jo només faré els 3.5km de natació, que per a córrer estic constipat i no aniré cara a l'aire!

ivan ha dit...

ei cracks,m'he trobat a les 4 de de la vesprada a joanfe i aparisi pujant el portet d'orba a cara de perro!! açò mos s'escapa de les mans!! hi ha que posar normes de entreno!!al comunisme esportiu pararem!!hahaha per cert ximet,que feies este mati intimant amb la meua dona,pardal? que no tens prou amb les brasileres?jejeje

ferran ha dit...

Xe! Els d´Oliva m´han dit de baixar a La Vila 12 o 13 de maig, com ho teniu? Què fem?
Ivan "comunisme esportiu" seria anar tots junts,tots a una i això està molt bé, no?je,je...
Pep, vine i porta´t la xiqueta al tri-simulacre !
Ale cacaus, esta vesprada aneu algú a la piscina?

elpepgf ha dit...

jo 12 i 13 no puc, el 12 és la cursa d'ondara i estaré tot el dia d cap i el 13 m'he compromés a ajudar en la BTT d xàbia... :O

li diré a la xiqueta lo del tri-simulacre, a veure si s'anima, però ella amb la bici... mmmhhh no sé...

a la vesprada anem joanfe, sergi i jo, segurs, cap a les 7.30-7.45! ;)

pablo el tema d l'acuatló el porten en una pàgina-event del facebook, si vols jo pose q tu vas a fer el sector d natació i ja està!!! comença a les 9!!! ;)

vicent ha dit...

el tri aimulacre del dia 1 no pot ser més light

Tomás Gimena ha dit...

Pablo el domingo a las 9 en el estanyo. Ferran si puedo voy a trisimulacro. Lo de la Vila lo tengo mal. Y me apunto a la sopa de Ximet.

Ximet ha dit...

Ivan; intimant amb la teva dona???
en pilles fora joc...!!! hehehehe.

Amb lo del trisimulacre jo no puc amics.

Lo del sopar el dia 26 seria perfecte,sols una cosa,nose encara fetxa de marxar,pense que la setmana qe ve ho se,ja vos confirme.

I necesite un consell de veterans,el dia 4 tinc sopar de quintos(DIVENDRES)pero el diumenge 6 el tri de Pinedo,como lo hago amigos?????juas juas juas.....

TONI R. ha dit...

tomas jo el diumenge no anire a nadar vull agafar la bici un rato ja que dema no puc agafar-la.

el dimarts a les 8 al burro king o ja directes al apartament de ferran??

XIMO xaval te s´acumula la feina a vorer con teu traus dels dits je je.

ferran ha dit...

Toni, l´1 directe al meu apartament.
Joanfe passa´m la web eixa per mirar el garmin i em dius el model dels 105 euros, amb o sense pulsòmetre, tinc igual.
Ximet, ets un monstre! Si vas de sopaeta i "apretes", el diumenge vas de triatlò i no "apretes", o a la inversa...
Au cacaus!

JOANFE ha dit...

esta es per Ferran i tb per Elu que m'ho va nomenar...
http://gps.twenga.es/garmin-forerunner-205.html

crec qeu ja el deixen de fabricar per altres models mes cars..


El dmarts a les 8 al puesto jo nose si podre anar a correr perque a les 12 tinc qeu estar en casa com a maxim

el taxista de Pablo ha dit...

Pep, muchas gracias por lo del acuatlon para Pablo.
Antes de haber leído tu comentario estuve hablando con JuanCarlos, padre de Andrea, una niña del Multiesport y me comento lo mismo y el lo ha apuntado ya.
Moltes Gracies de totes maneres.

Ximet ha dit...

amics que ja se cuan vaig cap a Brasil,el dia 25/05/2012.
Xarrant amb Pep i Soler en la cursa,hem decidit que el dissabte 12/05/2012(cursa en Ondara) seria ideal per a fer una sopadeta,qui vulga i puga,si que m´agradaria que ens poguere´m despedir i fer-no dos copetes i que no siga tot entrenament,hehehehe....!!!!!!!
Ai queda lo dit... :-)

elpepgf ha dit...

Abans d res... Sí! Ara aplegue d festa!!! I no sóc l'únic... Però no diré noms... Hahahahha

Ximet, el dia 12 anirem al sopar, com ja t'hem dit, Sergi Soler i jo, a més, m'han confirmat x telepatia, la seva presència al sopar, Estanis i Ferran, també!!! ;)

Vaaaaaaa, aneu apuntant-se!!! :)

ferran ha dit...

Demà a les 8h al trastero!! Qui ve al final????
Escolta Joanfe,és possible que el garmin 205 l´hagen deixat de comercialitzar?? no el trobe en cap de lloc, Elu, tu ho has mirat?
Va culitos, demà entrene bo i el dissabte 12 per la nit, també!!

vicent ha dit...

jo vaig demà a les 7:58 estraré al traster

TONI R. ha dit...

Jo trobe que tambe,tinc a migtja family malalta o vorer com passen la nit, a les 7.59 alli.
a l´entreno nocturn del dia 12 no conteu en mi tinc un IRON TOUR EN ORBA divendres, dissabte, diumenge i dilluns.
au

TONI46 ha dit...

Jo tambe em sume al tri. a les 7.58:32milesimes arribare.
Un saludet a tots.
stop....

elpepgf ha dit...

vicent, més conegut com a Culito's!!! ja està inscrit a La Vila!!!
menys mal q tenim un bon tresorer q ho sap fer tot, xq ell no s'aclaria fent l'inscripció!!! xDDD

si demà, ferran i jo apleguem tard, no vos apureu, q aplegarem... hahahahha

Tomás Gimena ha dit...

que se paralice el mont enter, que gran es el nostre club. Me acaban diure que culito y culita van a ser pares. Enorabuena a los dos.

JOANFE ha dit...

Enhorabonaa vicent!!!! Ja tenim un nou/nova component del club, et desitge que vaja molt bee.
Bon tri-simulacre avui, aixo ja ho tenim dominat... quines transcicions mes rapides mate meuaa jajaja

ivan ha dit...

SÍ SENYOOOR!!vicent,encara traus temps entre tant d'entreno per a estes cosetes..ala a fer el club gran..no s'agobieu i ha disfrutar-ho què no hi ha res millor...

ferran ha dit...

Enhorabona Vicent i Inma! Això és lo més bonico del món! Gaudiu!
El trisimulacre d´ahir collonut, però tot el món escampà a una velocitat de déu, que quan jo arribí de còrrer només quedaven Sergi i Aparisi, xe ni una cerveseta mareee! A la pròxima...

elpepgf ha dit...

viceeeeeeeeeeeent, tri-felicitats, bonico!!! ;)

xicons, una coseta sobre el tri-simulacre d'ahir... xerrant amb sergi torres, hem aplegat a la conclussió q MENYS COMPETIR I MÉS CERVESSETES...

no ens vam fer ni una birreta, ni un refrigeri ni res... tots a competir i desprès pegue'm a fugir, es perd l'esperit d'equip... q amb eixes birretes sempre es fan bones brometes!!! ;)

JOANFE ha dit...

sols asimuir la meva part de culpa per lo de les birretes pero ja habia avisat que jo segurament ni correria perque tenia que estar prompte a casa...
El tema es que els Family man sempre anem en el coet al cul i sense temps a res, jo conretament pareix sempre cenicienta a tal hora a casa, al igual que la sopada despedida de Ximo, jo segurament no podre anar perque tenim massa obligacions e ixir per ahi un dia de festa no es tant facil per mi, ja sabeu que per ganes no es, pero bueno sabem que els demes ja deixeu el pabello ben alt on aneu jajaja el nucli dur del club va fent estragos per ahi de festeta ejeje.

avui es com si fos dilluns pero es dimecres aixi que ja toca dir... el dissabte a les 8 al pardo jeje

el taxista de Pablo ha dit...

Vicent i Inma.

En el mundo no hay palabras para poder expresar y desearos la mayor de las Felicidades solo para vosotros dos.

Moltes Felicitats.

vicent ha dit...

tota la raó teniu!! a la pròxima, que és el circuit de la vila en bici, en acabar ens farem unes birretes fresquetes.
Moltes gràcies a tots per les felicitacions, sabeu que siga xic o xica serà membre del club, i sols ixca de la panxa a classes de natació, una bicicleta de carretera, una montain bike i unes esportives corredores jajajajaja

Splu ha dit...

Inma i Vicent!!!!

Enhorabona xeeee!!!

Xiquets al món, faena per als mestres!!! jajajajaj

Moltes felicitats!!!

TONI R. ha dit...

VICENT enhorabona, al menos les bombetes eixes que gastes han servit per algo, je je je. lo de la cervesa a mi em passa com JOANFE que el temps sempre el tenim justet i aixo tambe et passara a tu ara Vicent.Lo dels simulacres hi haura que fer algo(MENYS KM I MES CERVECES)pq pujant pilarets i sorells pareixiem BUFALOS bufant tot el rato sense parar del ritme que portaven.

au

ferran ha dit...

Cacaus, tinc idea de comprar-me un garmin així que si algú està interessat que m´ho diga i compartim despeses d´enviament.Però rapidet,eh??

TONI46 ha dit...

ENHORABONA VICENTET E INMA, XIQUETS AL MON I QUINTOS, I COM T'IXIRA XIQUETA COM LA MEUA, LES VESTIREM A LES DOS AMB EL MONO DEL TRI, PERO QUE NO VAJA MOLT SENYIDET, NO SIGA QUE............
JEJEJEJE,
FELICITATS

ferran ha dit...

Ejem...nous temps, nous reptes...Roth Challenge Triathlon, 13 juliol 2013:
-180.000 espectadors
-Nuremberg, Alemanya
-Espectacular en tot
-Primer Ironman a Europa
-El nostre primer Ironman
Aneu rumiant...

JOANFE ha dit...

ja estem si la uela fumaa!!! que poca memoria que tenim ehh.... jo se uns que deien en acabar Elx, a mi no me tornen a veure en un lloc de estos!!! i Ironman ni de conyaaa!!!! tenim menos memoria que un pardalet jajajaja

per cert hem dit el any que ve zarauth, no aneu tocant els collons que un IM es una cosa molt seria, pero mooolt, jajajajaja ja voras jaa

elpepgf ha dit...

pos jo tinc claríssim q l'any vinent marxe a Niza... amb companyia o sense, però vaig sí o sí!!!!!!! ;)
ale, me'n vaig a nedar un ratet!!! hehehe

vicent ha dit...

ferran deixa de vore coses per internet de curses, triatlons i altres, que sols fas que marejar al personal!!!!
estas xalaooooo!!!!!!

vicent ha dit...

el diumenge es quan anem a la vila a fer el circuit de bici?

David Montes ha dit...

Ferran!!!....... yo te apoyo con Nuremberg, pero aún no, cuando llevemos algún medio más que esa distancia no es moco de pavo, no tiene nada que ver con el medio. Pa 2.014 sería una buena fecha, así que al año que viene podemos ir mirando uno pal 14.......... YO LO DEJO CAER!!!! je je
Os aconsejo que hagáis una maratón y media de montaña pa ir poniéndo el coco al sitio, que eso si que es DURO!!! je je....

miguel Angel ha dit...

enhorabona Vicent

ivan ha dit...

ei cracks,cla que siii..fem boca a niza i després a sacoo a nuremberg(o al revés)hahaha con dos cjones!! bo ara toca entreno demà al "pardo"tiraeta de 180km nooo? jeje sou de puta mare..vos estimeee..

vicent ha dit...

qui ve a la vila el diumenge?
de moment anem toni i jo, qui més s'apunta

ferran ha dit...

Jo este cap de setmana el tinc completet, estaré il.localitzable,he,he...
Intentaré baixar a La Vila un matí entre setmana, dimecres segurament, si algú s´anima mel.
A passar-ho bé quadrilla!

elpepgf ha dit...

coses...

vicent! recorda q tinc el teu xip i el teu carnet de federat, eh!!!
vicent! recorda q tinc els cartells d la cursa d'ondara! q ahir vos vaig trucar a tu i a imma i, pareix ser, q estàveu fent un altre xiquet... vos teniu q esperar, home!!! quins impacients... hahahahahahaha

ferran, joanfe el diumnege no pot, diu q segurament anirà dilluns a la vila, parleu-vos-ho!!! ;)

q ganes tinc d tornar a fer un mig-ironman!!!!!!!!!!!! hehe

vicent ha dit...

pep a mig dia al voltant de les 12:24 vaig a la seu del club i arreplegue eixes coses

elpepgf ha dit...

a veure si ets capaç d fer com l'altra vegada, i aplegues puntual, totalment!!! hahahahahahahaha

JOANFE ha dit...

al final dema si podre estar en el pardo, pero jo anire de ruteta ligth per la vesprada a Pego...


un cosa ..... seria posible algun dia fer una foto oficial en tots els components del grup amb el mono per actualitzar el blog??

dificil no??....

JOANFE ha dit...

Ferran el dilluns es festa en benitatxell i de mati la idea era anar a fer el circuit de la vila, no se si ho fare, si estas interesat en anar dismeu, altre mati no podre..

vicent ha dit...

JO TAMBÉ EIXIRÉ UN RATET XICOTET AMB LA BICI. TINC FOC ALS LLAVIS DE L'ESFORÇ FÍSIC DEL TRI SIMULACRE DEL DIMARTS, ESTIC FLUIX DE DEFENSES!!!!

ferran ha dit...

Joanfe jo dilluns sí qu puc, anem de matinet? 8h al frateli Ondara?
La foto estaria molt bé, un dissabte matí igual podria ser, o a migdia, aneu dient...

Splu ha dit...

Demà qui va a Pego? Jo aniré q ja tinc ganes de fer cursa q ho tinc oblidat.

morera ha dit...

Ja en som 1mes pera La Vila,no podia deixarme a vicent a soles mes ara q va a ser pare.

morera ha dit...

Estava llegint el reglament d la vila el circuit d la bici en marca un altre:la vila-orxeta-finestrat-orxeta-finestrat-la vila.2voltes 52km

vicent ha dit...

correu enviat al tri de la vila:
Hola VICENT, encara que vam demanar el permis al mes de novembre, pareix mentira pero encara no et puc dir el recorregut definitiu. Dema tenim reunio amb TRAFIC. Comunicarem el recorregut definitiu a la web tan prompte com ens l'autoritzen. Lamentablement no depen de nosaltres.

Una abraçada