.

.

dilluns, 11 de febrer del 2013

ENTRENAMENT BICI+GRAN FONS



Va ser bogeria plantejar fer una eixida en bici abans del Gran Fons. El tema era fer un bon entrenament, participar en un event del Poble organitzat pel nostre amic Pep i agrupar algun triatletes de la Marina per gaudir d'un matí d'esport en bon ambient i, la veritat, és que mai pensava que eixa bogeria eixira tan bé. A les 8, amb molt bona puntualitat, anaven apareguent triatletes i deixant les bicis en el suport que el nostre amic Morera va preparar. Jo pensava que sobraria espai però la sorpresa era que en faltava i es va tindre que demanar a la tenda de Màxima que ens ajuda, sempre que pot, per portar més suports per a totes les bicis, més de 30!! Vaja telaa!, ens van donar el dorsal, prèvia processó del Sant Pep màrtir jeje, i a les 8:30, com estava previst, estàvem dalt de la bici fent un grup de més de 30 ciclistes i, amb ritme de ruta, estàvem cara cap a Oliva amb l'ajuda del vehicle de suport del nostre assistent Elu. El grup pareixia un mercat, tots xarrant i contant batalletes i en un moment ens vam plantar en Pego. Vam començar a vore vaques, abelles, vampirs i tota la colla que quedava d'una nit de festa de carnestoltes pegolines i venia l'odissea de travessar el poble, sense xafar cap vidre que no sé com però el milacre es va donar i ningú va punxar. La ruteta en bici va ser una passada, a un bon ritmet i sense cap de contratemps. 15 min. abans de l'eixida del Gran Fons ja estàvem en el Box fent una transició rapidísimaa, jaja, amb foto de rigor i tot, i després a córrer, cadascú en el nivell d'abrasiment que volia, el meu O, així que vaig gaudir d'una bona cursa i bon recorregut al ritmet, en grupet i vinga la risa, i les màquines del grup van copar el podi sènior. El nostre Soler va arrassar guanyant la prova i darrere Torres, que està fet una màquina, el seguia ben a prop i, en quart lloc de la carrera, però 3r de la categoria, el Gallego lluitador, en nostre Kiko, deixant el podi 100% ONDARA TRI-ESPORT. La sorpresa venia de les fèmines que venen xafant fort, on Norma va fer 3a local, així que amb un bon grapat de copes tots cap a casa... amb la sensació de passar un matí genial. Dóna gust vore que la gent respon quan s'organitza un event, i ha segut una passada compartir en tant bona companyia una cursa tant ben organitzada, es un plaer compartir el matí amb vosaltres...




Teniu mes de 200 fotos seleccionades del nostre club en el link de Fotos del final.

Ara toca Banyeres... uuff, de pensar-ho em fan mal les cames, jajja.








FOTOS

CLASIFICACIÓ

 

.

27 comentaris:

Ximet ha dit...

Collo Joanfe!!!!! que ben parlat i expresiu com sempre.
Xe quin tip mes legal,hehehehehe!!!!

elpepgf ha dit...

penyores, ací teniu una burrada més d fotos!!!
busqueu-se!!!

https://plus.google.com/photos/108629837959236417570/albums/5843385341544254785?banner=pwa

JOANFE ha dit...

pep ja estan en la nostra galeria.. ara no se acostumeu que no ho tinc que pujat sempre hi han uns burrada

elpepgf ha dit...

les d l'enllaç també!? són les q feien carol i enrique amb les càmeres d'edu!!! :O

Ricardo ha dit...

bon entrenament xiquets !!! aquest dies son els que fan que m'agrade fer esport. El próxim diumenge crec que no serà tot tant bonic, a descansar ...no????

morera ha dit...

Xe he acabat d vore les fotos,ma ixit una llagrimeta i tot.Quant en fem un altre.N patiu per box si cal en fabrique un altre

TONI46 ha dit...

VA ESTAR DE LUXE EL DIUMENGE, AMB UNA GRAN PARTICIPACIO D'ATLETES DEL TRI-ESPORT I ALTRES. ADEMES DE LA BONA COMPANYIA, ENHORABONA ALS ORGANITZADORS DELS EVENTS, QUE SON ELS FANTASTICS.

JOANFE ha dit...

teniu tots un correu per lo de les inscripcions...

no es despisteu si voleu anar als events.

A vore si al duatlo de Benidorm anem collaa..
es el unic que fan aprop

elpepgf ha dit...

Hahahahha q bo el correu joanfe! Et disculpes com si fores tu qui cobra els diners d les inscripcions i te'ls quedares!!! Hahaha
Això ja ho faig jo, no vulgues clavar cullerada... Hahaha
X cert! Vos faig un pack pels dos tris i el du: 150 euros x cap i en pau, val!?
Vinga! A pagar q s'acaben les places!!! xDDDDDDD

TONI R. ha dit...

VA AFANYEU-SE QUE NOS LAS QUITAN DE LAS MANOS.JO M´HE APUNTAT A XABIA I VALENCIA.

PER CERT ESTEU TOTS FORTISSIMS, DIGUE-ME QUIN MANTECAO ES AL QUE PRENIU.

CULITO VA! PARA JA DE FER LA "NENAZA" QUE EL DIUMENGE TENS QUE TRIUNFAR EN BANYERES.RECUPERAT.


JOANFE ha dit...

Banyeres:

A les 7:00 al fratelli i anem cap a banyeres, si no pasa res som 7 o 8 si per fi ve morera en un coche y el portabicis del club cabem tots.
Porteu roba que fara fred... encara que cara amunt prompte prompte es passa el fred.. que mal de cames de pensar-ho!!

vicent ha dit...

jo aniré amb tanga i guants, què fa molt de fret, i com no amb casc i ulleres.
ok a les 7:00 al fartelli

elpepgf ha dit...

ie! el q he posat al whatsapp!!! no sóc un banc, així q el pròxim q vinga a inscriure's i no porte els diners exacte, no l'apuntaré i ho tindrà q fer pel seu compte!!!

queda clar!!!!?!??!?!?!

elpepgf ha dit...

xatos! el tresorer-no banc, ha fet ja les inscripcions i, lamentablement, en 20 minuts han volat les 250 places bonificades x 36 euros, així q he tingut q fer l'inscripció x 41 euros...
i la d l'sprint igual, la d 31 euros ha volat d seguida i val 36, així q TOTS em degueu 5 eurets més!!!!!!!!!!
ale! a cascar-la!!!!!!!!!!!

Ricardo ha dit...

Lo de Banyeres es complica, ahir vaig estar en febra i avui estic fet pols...
El dissabte ja decidiré el que faig, ja contactaré amb Joanfe per aclarir.

PEPE PONS ha dit...

A recuperarse Ricardo. Molta sort en Banyers i ja contareu que eixa la tinc pendent de fer. Jo de moment ja estic apuntat al du de Benidorm.

elpepgf ha dit...

no, pons, no!!! no ens enganyem!!! has pagat el Du d Benidorm, però d'estar inscrit res!!! q eixos dinerets me'ls tire jo a la butxaca!!!!!!!!!!!!!!
xq et penses q han anat a parar dins un sobre!?!??!?! hehehehe

demà pel matí faré les inscripcions del Du de Benidorm del 3 d març, així q qui vulga, ja ho sap! tan sols queda aquesta vesprada x vindre a pagar els 22 eurets!!! ;)

elpepgf ha dit...

xates! més fotos! d'aquestes no en tindreu cap i eixiu en prou!!! ;)

https://www.dropbox.com/sh/tfxdf7mqy0gzifq/uX0neV2OtP

JOANFE ha dit...

en banyeres ja que colau no ens cap xandall de publicitat jeje.. porteu la xaqueta del maillot de hivern com si fos la de xandall aixi fem mes equip 

TONI46 ha dit...

CASI NO M'HE POGUT ALÇAR, ESTIC QUE EM FA MALT HASTA ELS PELS DE LES PESTANYES. MIRA QUE HA SIGUT DUR DE COLLONS, ENHORABONA A TOTS ELS QUE HAN PARTICIPAT A BANYERES, QUE MANERA DE PATIR!!!

ivan ha dit...

no et queixes tant..que te n'has eixit bandarraa!
!ENHORABONA A TOTS!
culitooo!!com tens el culii reii?
ja tenim altre caganeeer!haha

elpepgf ha dit...

esteu fets tots uns cracks, xe!!! quins súper-temps!!!!!!!!!!!!

q li va passar a culi, se li va apegar els símptomes d'ivan a santa pola!?!?!?!?!?

vicent ha dit...

a culi apretaba fent força per no cagar-se damunt, però no vaig poder aguantar més i em xorrava pels costats. l'any que ve si no pasa res, ho intentaré de nou.

elpepgf ha dit...

això ha d ser una enfermetat contagiosa q ivan va apegant-nos!!! cuidaito, la resta q anàreu a banyeres amb ivan, q se vos apegarà també!!!!!!!!!!!!!!!!!!

culi, l'any q ve t'acompanye a banyeres!!! ;)

Ricardo ha dit...

lo de pujar escales avuí es tota una aventura, estic fet pols. Avuí ni piscina ni "no hablar"

vicent ha dit...

JA VOLDRIA JO ESTAR FET POLS AVUÍ, I HAVER POGUT ACABAR, TINC UNA ESPINETA CLAVADA QUE ESPERE QUE L'ANY QUE VE PUGA LLEVER-ME-LA.
ABRASITTTTTSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!

ivan ha dit...

peep..no vingues que et cagaràs damunt!perque jo l'any que ve tornee!
culii..apreta i endavant figuraa!