.

.

divendres, 3 de gener del 2014

II ENTRENAMENT DE DUATLÓ GRAN FONS D'ONDARA



Entrenament de Duatló organitzat per ONDARA TRI-ESPORT 
60 km bike + 15 km run (Gran fons d'Ondara)
És entrenament no competició, es tracta de fer aplegar el nostre esport a la gent de la Marina, fent una eixida en bici i després entrada al Box que s'habilitarà en el recite del Prado (acotat i amb seguretat), fer la transcició 10 min. abans de l'eixida del Gran fons d'Ondara, fer l'eixida junt amb tots els corredors. La idea és fer un grup a ritme tranquil on podem fer el gran fons gaudint de la cursa- Qui vullga competir se li guardarà lloc en la part davantera de l'eixida.
Sols es demana fer la inscripció al gran fons 


Ens donaran el dorsal abans.

El planning és:

8:00 Entrada a box ubicat al Prado
8:30 Eixida tram de bici 60km 
         (Ritme tranquil)
10:50 Arribada a Box i transcició (exhibició)
11: 00 participació en el GRAN FONS
   (Farem grupet pero qui vulga competir ja sap)

Es prega es confirme assitencia pel blog o per l'event del Facebook per poder habilitar el box.

ANIMEU-SE A TRI-DISFRUTAR D'UN BON DIA D'ESPORT!!


12 comentaris:

ondaracorre ha dit...

gran, joanfe!!! vinga tots a pel "Duatló"!!! ;)

TONI46 ha dit...

JO VAIG

TONI46 ha dit...

JO VAIG

ondaracorre ha dit...

jo vos espere en el prada, preparant-ho tot!!! ;)

vicent mallol ha dit...

Jo vaig

Ricardo ha dit...

jo m'apunte a tot (bici+correr) i si despres tinc que fer l'esforç de fer-me una cerveceta amb tots vosaltres també anire.

ivan ha dit...

m'apunte a lo de Ricardo...quin patiir!!!

PINS ha dit...

Jo tambe m'apunte

PAA ha dit...

Jo tambe m'apunte

TONI R. ha dit...

Jo sols fare el tram de bici, encara no estic per a correr eixes distancies.

RafaXau ha dit...

Jo i Morera també anem!!

Rafaxau ha dit...

Anirem darrere de tots per a qué no es perga ningú!!!