.

.

dilluns, 15 de juny del 2015

TRIATLÓ CROSS VALL DE GUADALEST (BY RICARDO)

Triatlo Cross Vall de Guadalest
Un triatló per a gaudir i patir al mateix temps.

A principis de setmana vaig rebre un WhatsApp que deia “anem o que??” i com a bon abrasit la resposta va ser “ si tu vas jo vaig”. Això volia dir que Joanfe i jo seríem els representants del club en el Tricross de la Vall de Guadalest.



A les vuit del matí tal com ens indicava l'organització estàvem els dos en la recollida de dorsals en Benimantell; allí encara estaven començant a muntar el box i nosaltres els primers en recollir trastos, ens seiem a un banc de la plaça i ens posem observar com arriben els companys: una 26’, eixe no te pinta de poder acabar-lo, mira quin avió, una suspensió  al raves???. Com podreu imaginar vam tindre temps per a tot però els últims que van entrar en l’aigua vam ser nosaltres, tot el matí per allí i per a posar-me el neopre en tire 10 min i casi no arribe a hora.


Mecc!!! Comença la prova, el circuit de natació en principi fàcil, ja que érem uns 60 i no s’esperaven les carícies normals d’aquesta prova. Pues res, quant estic a 100 de l’arribada venen tres tios per darrere i m’hen peguen per tots els costats, més de 200 metres d'ample i tenien que passar per a on anava jo, son coses que no entenc però a vegades l'esport es així. Una vegada arribe a la T1, sorpresa!!!!!, Joanfe esta llevant-se el neopré, hem quede molt sorpres i m’explica que no ha tingut bones sensacions, fins i tot a tingut que parar una vegada perque no podía respirar bé. Ens donem anims i cap amunt en la bici, el circuit de mtb s’esperava exigent i havien 950 m. de desnivell en 10 km, per lo tant hi havia que regular per a no quedar-te sense forces al final de la pujada. Quant portava 100 metres hem done conter que m’havia deixat el rellotge en la T1 i torne cap arrere sense pensar meu. Torne de nou al lio i visera cap avall i amuntttt!!!! Van passant el kilometres i cada vegada hem sent millor, com sabia per on anava el circuit comence a tirar i en els últim kilometre de pujada pase a un quants corredors, en la baixa recupere prou bé i entre en la T2. 


Eixida de correr prou ràpida, no res habitual amb mí pero es que el circuit començava en una baixada de 1 km prou pronunciada, en el km 3 hem creue amb Joanfe, anava molt  tranquil corrent i no hem quadrava gens, per la meva part veig a un del trillebeig per davant i apretant un poquet l’agafe i comencem la pujada dura els dos juntets. Quant quedaven poc menys de 500 metres el cos hem donava per a fer un canvi de ritme i entre a meta amb unes sensacions molt bones “Repte aconseguit”.

Quant  arribe  al avituallament Joanfe m’explica que avui no ha tingut bones sensacions durant tota la prova i que inclús en algun moment li ha passat pel cap retirar-se però coneguen-lo este no se ho deixa si no va el SAMU a per ell. En definitiva, vam disputar un triatlo cross mes dur del habitual i la llàstima és que l'organització no estigui a l'altura.



ALBUM DE FOTOS