.

.

dilluns, 18 de novembre del 2013

Marató de Valéncia 17-11-2013

I per fi aplega la data de la Marató!!!
I per fi aplega un dels reptes més marcats del calendari!
I, com no podia ser d'altra forma, allí que es presenta un grup ben nutrit en representació de l'Ondara Tri-Esport!!!
Per desgràcia, no vam poder estar tots... Ens van faltar Sergio, que estava en un moment de forma espectacular i Joanfe, que està tot l'any fort i estava molt motivat!
Sense ells que ens n'anem cap a València! Toca matinar i a les 06.00 estem al Fratelli, Carol, que anava a pel 10.000, i els maratonians: Vicent Mallol, Vicent "Culi", Toni Morant, Morera, Jaume, Sergi, Pep i ens falta algú... Clar, Ivan aplega tard, com quasi sempre... Allí que aplega Ivan, amb Susi dalt del cotxe, carreguem també a l'amic i bon company José M. Orihuel de Benissa, i cap a la Capi que marxem. També tenim la representació femenina a la marató: Carmen, que va directa des de Dénia, amb més gent.
El Keniata de La Marina, accedint a la Meta!
A l'aplegar ja estem, que si aparquem ací, que si aparquem allà... Per sort, encara es matí i hi ha prou lloc, deixem el cotxe a bon lloc, per tindre'l encarat a l'eixida i aparcant ens trobem a Vicent Aparisi, que també ve a la marató!
Visita a l'WC, cafenet previ, visita a l'WC (un cop més... alguns més que altres...) i a buscar el guardarroba per no pelar-nos de fred a l'acabar!
Ens posem cadascú a les nostres "gàbies"... Respectant el coloret del dorsal, som un Club molt obedient...
Vaig sol cap al lloc, merda! Ja he perdut a Vicent Mallol, que és la meva "llebre"!!! De cop, veig a Morera i als segons, a Vicent Aparisi! I PUUUUMMMMM, sona el tret que dóna l'eixida!
Morera marxa davant amb algun company de Pego, ràpidament els perdem de vista.
Anem devorant kilòmetres com si res... Ens creuem a Sergi, sobre el 13, ell ja va pel 17 i se'l veu moooolt soltet!
Fins la mitja marató és fa llarg, anem Vicent Aparisi i jo junts, sempre, xerrant, animant-nos, anem molt bé, ara ja ens queda restar kilòmetres, no sumar...
Apleguem al 30... Increïble, a 4.52!!! A veure com responen les cames... Cap al 32-33 ja comença a faltar-me l'aire i Vicent comença a tindre rampes, baixem el ritme a 5.20-5,30, tant bé que portàvem la mitja al 30, amb eixe bonic 4.52...
Al 36, la cosa ja s'exagera... El ritme l'hem de baixar un poc més, a 5.40... Vicent necessita caminar de tant en tant i em torna a agafar, però jo no pare, sé que si ho faig, les cames no voldran tornar a córrer...
Aplegant al 39, quan pitjor estic, Vicent em diu que ja no pot més, que les rampes no el deixen córrer més i que intentarà acabar caminant... I allà que vaig jo sol! Quan veig que el km. 39 me'l marca a 6.01, aprete fort i intente traure el poc orgull que em queda, les cames quasi no poden i porte la respiració i el pols al màxim, però tinc que acabar molt bé, els darrers kilòmetres són espectaculars, empentat per la gent i per l'orgull els acabe a 5.30 i a 5.18, donant-ho tot!!!
Km. 42, ja estem a l'estora blava, que dóna accés a la recta de meta, veig a Susi, Eva i Carol que m'animen amb força, els pels comencen a posar-se de punta, les llàgrimes assomen als ulls... La Marató s'està acabant i el repte està aconseguit!!!

Les caretes ho diuen tot, l'esforç ha estat màxim!
Poc a poc, anem aplegant tots a meta, el primer de tots, l'admirable "Keniata de La Marina Alta", desprès, anem aplegant la resta de mortals. El goteig continu de corredors, no para, i allí que apleguem tots! Tots finishers, tots i cadascun de nosaltres! És un gran Club i és un gran Club de patidors!!!

Alguns ens veiem al box, altres per fora, la gent està contentíssima per acabar, però tots cansats, molt cansats.
Intentem aplegar al cotxe de la millor forma possible i tornar a casa sense rampes, durant el viatge...

Classificació Ondara Tri-Esport:




Salut i enhorabona a tots.

6 comentaris:

elpepgf ha dit...

xics, no tinc més fotos d la marató, qui en tinga més q me les envie i les posem!!! ;)

JOANFE ha dit...

Pedazoo de crónica Pep, un crack per a tot, he viscut la marato com si fos dins.

Sou molt grans heu fet una participación en la maratò espectacular, enhorabonaa!!

TONI46 ha dit...

TOT UN ORGULL D'HAVER FET LA MARATO AMB ELS MEMBRES DEL NOSTRE CLUB, DESPRES DE PATIR TANT. MOLT BONA CRONICA PEP. ENHORABONA A TOTS ELS QUE HAN PARTICIPAT COM ELS QUE NO HAN POGUT FER-HO. L'ANY QUE VE MES.

Ricardo ha dit...

En primer lloc felicitar-vos per la "pedazo" marató que vau fer, sabia que l'esforç tendria recompensa.

CULI!!!! que el va passar ??? fas una careta dalt del cotxe. No et va abraçar a meta la Rita i per aixó estas en eixe careto???

vicent ha dit...

es veritat ricardo, al no vore a rita en meta , em va caure el món damunt!!!! jo m'esperava igual q ue a banyeres o elx una abraçada de l'organitzador i rita no va aparéixer. Ni tan sols es va asomar al balcó quan vam passar per davant sa casa.
Quina desagraida!!!!!

splu ha dit...

Enhorabona màquines!!! Quina crònica Pep...espectacular! Ara a descansar...que Dic, a per la pretemporada, jajajajaja.