.

.

dijous, 22 de novembre del 2012

DUATLÓ DE BANYERES By Ricardo





La quinta i última prova del Ducross Exteme del 2012 es va celebrar a Banyeres el passat dissabte 17 de novembre i allí estàvem els dos d'aquest any, Rafa i jo (Ricardo). Durant la setmana tots ens deien que aquesta seria la més dura i per lo tant que anàrem amb la precaució corresponent i així ho vam fer.
 Després d'haver fet una visita per Agullent "ens vam pedrer" vam aplegar a Banyeres i com sempre amb el temps justetet. En l'eixida ja ens donem conter que aquesta era diferent , ja que en els primers  metres no existien les carreres ràpides habituals d’aquestes proves, la precaució i la por ens fa eixir els dos junts i com el “susto”  no ens abandona en tota la prova la fem juntets en la idea d'ajudar-nos si en un moment donat tenim problemes. En el primer circuit d'apeu patim molt en les pendents de  la pujada i sobretot en la baixada, arribem a la bici i en aquest segment és a on gaudim com a xiquets,  ja que el circuit és molt "trialero" i aixo a nosaltres dos ens agrada molt, quan estem a menys d'un kilòmetre de boxes i ens pensem que anem a fer el canvi apareix un camí amb una pujada de pocs metres però amb una  pendent espectacular. Arribem al canvi tocats i ens posem a córrer un altra vegada, les cames estaven bloquejades i amb més cor que altra cosa aconseguim acabar-la. L’alegria en la arribada a meta va ser considerable, vam aconseguir acabar totes les proves del circuit, per un moment vaig pensar en tot el que hem passat per aconseguir-ho i crec que l'esforç va valdre la pena.. 


posició
 Duatlo Banyeres
5,20 km.
19,30 Km. Mtb
3,40 km.
META
90
CASTELLANO CUBILES, RAFAEL
0:28:00
5.23
1:17:16
14.99
0:20:42
6.05
2:05:58
91
VICENS MIÑANA, RICARDO
0:28:03
5.24
1:17:18
14.98
0:20:50
6.08
2:06:11

CLASSIFICACIÓ FINAL DEL CIRCUIT DUCROSS EXTREME C.V.
En la classificació final del circuit hem quedat en unes posicions que per a nosaltres són molt bones, puntuen els quatre millors registres i els dos coincidim que el dia de Moixent no va ser el nostre,  ja que Rafa es va pegar un giró de peu moments abans de començar i jo vaig  punxar en el segment de bici. L'any que ve més i esperem poder gaudir-la junt al nostre company Jose Pons i algú més que segur participarà en alguna de les proves




 



 

35 comentaris:

elpepgf ha dit...

ja em va dir rafa q els kms a peu eren duríssims a banyeres... i veient q les mitges del primer parcial, els han eixit a 5.23 i al final a 6 i pico, no vull ni saber les rampes q van tindre q pujar... hehehe

elpepgf ha dit...

Pep
Joanfe
David Montes
Estanis
Morera
Sergi Soler
David Carneiro (abrassit)
Toni46
Ivan
Toni Riera
Ricardo
Toni Martinez
Rafa
Toni carrio
Sergio Torres
Sergi Alberola
Vicent Mallol (cunyao)
Luis Hortigüela
Pons
Jaume Aparisi
German
Norma
MIguel Angel
José Gilabert
Edu
Pablo
Elu
vicent culi
Tomás Gimena
Pep

JOANFE ha dit...

Ja teniu bon nivellet jaa!!
Nose perqeu no ix la clasificacio del circuit pero son el 33 i 34 de la general, enhorabona!!



Dema despres de currar sense entrenar duxeta i cap al Bar Carrio a les 20:30, (es el bar qeu esta al principi del carer campos per la glorieta que fa canto)

Pep qui es el ultim pep que has apuntat?

elpepgf ha dit...

hahaha era x pegar el pal!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

així sóc el primer i l'últim en la llista!!! hahaha

em fa vergonya anar amb tanta gent a sopar... trobe q no aniré...

Splu ha dit...

Aleee vaaaaaa, al jaleo!!

Pep
Joanfe
David Montes
Estanis
Morera
Sergi Soler
David Carneiro (abrassit)
Toni46
Ivan
Toni Riera
Ricardo
Toni Martinez
Rafa
Toni carrio
Sergio Torres
Sergi Alberola
Vicent Mallol (cunyao)
Luis Hortigüela
Pons
Jaume Aparisi
German
Norma
MIguel Angel
José Gilabert
Edu
Pablo
Elu
vicent culi
Tomás Gimena
Pep
Splu

elpepgf ha dit...

així m'agrada jorge!!! hehehe

Pep
Joanfe
David Montes
Estanis
Morera
Sergi Soler
David Carneiro (abrassit)
Toni46
Ivan
Toni Riera
Ricardo
Toni Martinez
Rafa
Toni carrio
Sergio Torres
Sergi Alberola
Vicent Mallol (cunyao)
Luis Hortigüela
Pons
Jaume Aparisi
German
Norma
MIguel Angel
José Gilabert
Edu
Pablo
Elu
vicent culi
Tomás Gimena
Splu
Paco

vicent ha dit...

jo crec que a ricardo li agrada rafa. serà mariquita o no? sempre està llepant-li el cul en les curses jajajajajaja
ricardo bujarrrooonneeeetttttttttttttttt

ivan tejero ha dit...

hola chicos que tal estáis, yo esta noche también me apunto con vosotros, que estoy en denia este finde. no se si sera demasiado tarde pero nos vemos en la seu

elpepgf ha dit...

hola ivan tejero!!! buenas tardes! a ver si llegas un poco antes d las 22h. y nos echas una manita con la reunión y nos das unos consejos!!!

saludos y hasta luego! :D

TONI R. ha dit...

bon dia a tots, el personal ja esta recuperat de l´entreno de a nit, ja ja ja.

res dir vos que m´ho vaig passar de puta mare i aço hi ha que repetir-ho mes voltes, per cert JOANFE molt xulo el montatge de fotos que vares fer, eres un crak del copiar i pegar, ja ja ja

per cert d´aquest event tambe tindra que fer alguna cronica en clasificacio i tot dels mes abrassits en la vida nocturna.

salut

ivan ha dit...

cap de setmana molt intens(a pesar de estar en la nevera..)alguns competint per montanya,altres a la piscina i també hi han abrasits de la niit jeje si això no es triatló..dominant totes les disciplines..no parareu mai de sorprendre..som l'ondara tri-esport!

JOANFE ha dit...

Recordar als que fereu la inscripcio conjunta en Elx per el NDS, que la inscripció s'obri avui, que hi han places reservades en cada prova pero que si tardeu molt hi hauran proves qeu es plenaran i no les podeu seleccionar tinguent que triar altres qeu no us interesaven, cadascu ha de fer la seva inscripció..

http://www.nodraftingseries.com/inscripcion-conjunta/


ale no es torbeu..

Jo fare elx, la vila i oliva pero la quarta no la tinc clara quina voleu fer vosaltres?? a veure si coincidim...

vicent ha dit...

jo afegiria banyeres al NDS, que diu ivan que el circuit de bici està molt xulo, i és a febrer.

vicent ha dit...

abrasits!!!!!!
hem comentat d'anar a la mitja marató de santa pola el 19 de gener.
volem fer inscripció conjunta de tots els del club, per poder arreplegar una subvenció de 18 euros per a grup de 4 participants.
el preu és de 13 euros que heu de portar abans de dimarts per la vesprada a la seua oficina, pq les inscripcions a eixe preu s'acaben.
qui no porte els diners, haurà fe fer la inscripció pel seu conter sense subvenció i a un preu més elevant, cerc que son 54 euros i 28 cèntims jajajajajajajajaja
vinga espavileu a portar els diners a la seu oficial que jo dimecres els arreplegue i ens apuntem.

ivanodrafting ha dit...

jo m'apunte a banyeres,elx,la vila i olivaaa!! sueca,ironman i massis pa l'any que ve haha

JOANFE ha dit...

jo e Ivan per el 4:55 i 15:54 i ma que es dificil en tant de gent, i si ademes tot el rato eixen el negres jejehttp://www.rtve.es/m/alacarta/videos/atletismo/atletismo-maraton-divina-pastora-valencia/1588012/?media=tve

JOANFE ha dit...

jo per a variar m'ha apuntare a lo mateix que Ivan jajja...

JOANFE ha dit...

BANYERES, ELX, LA VILA I OLIVA ja estic apuntat ara falta pagar-ho, Bon calendari.. ja tenim la temporada liada jeje

vicent ha dit...

vaja guapets que ixen de cul, abrasitman i ribes.
jo ja estic apuntat a banyeres, la vila, elx i oliva, tan sols falta pagar demà pel matí al banc.
ja m'he quedat sense extra de nadal, jajajajaja

David Montes ha dit...

Otro que ya está listo pa Banyeres, Arenales, Irontour y Oliva. Pagado también...
Ivan, prepara la fragoneta!!!

TONI46 ha dit...

UN ALTRE QUE TAMB ESTA INCRIT A LES MATEIXES QUE VOSALTRES. ABRASSITSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

JOANFE ha dit...

Proposta per el finde... Bici+ Bici

Dissabte tipica eixida a les 8 al pardo..

Diumenge ruteta llargueta pero tranquileta la idea es fer Barx, sense abrasir-se, a les8 al Prado, qui s'apunta?

vicent ha dit...

jo m'apunte si el xiquet em deixa.

Ricardo ha dit...

bici + bici= doble ració de abrasidets. Aquest cap de setmana la flaca i al próxim tocará MTB.

TONI R. ha dit...

A VORER SI PUC ESCAPAR-ME UN DIA I ENS VEGEM AL PARDO.

AU.

TONI46 ha dit...

que fem, anem a nadar a piscina??
Abrassitsss

JOANFE ha dit...

En el nostre blog esta colgat el calendari oficial del 2013, tenim casi seguit el triatló de Xabia el 1 de juny i la tornada del triatló de Denia el 15 de juny, aneu fent calendari...

RICARDO ha dit...

hi ha algú que pense en eixir demà i que no siga anar a Gandia?????

vicent ha dit...

demà dijous hi ha alguna activitat recreativa?

TONI R. ha dit...

DEMA HEU QUEDAT AL PARDO??

JOANFE ha dit...

a vore!! açi tots pregunten i ningu proposa pues per variar sere jo...va puees ... Entrenament bici+correr a les 8 al local dels meus pares (que ja hem gastat alguna vegada per fer aquest tipus de entrenos) fer ruteta de + - 50 o 60 km cicling i transicio de les nostres i running 10 km a la marxeta (res de abrasirse), portar roba abans per deixar-ho dins del local.
Qui vulga fer bici domes be tb..
Ale ja hi ha pla...

Ricardo ha dit...

OK, ja tenim eixida. Ara demà a patir com un desgraciat, aixó en passa per preguntat.

JOANFE ha dit...

diumenge per qui vulga vindre.. eixideta plana en bici.. anar a cullera i tornar, a les 8 al prado. Qui ve?

TONI R. ha dit...

JO ESTE FIN DE SETMANA NO ESTIC OPERATIU. DISFRUTEU DE L´EIXIDA.

TONI R. ha dit...

VOSALTRES TAMBE HEU REBUT UN CORREU REFEREENT A LA REVISIO MEDICA??