.

.

dijous, 1 de novembre del 2012

INSCRIPCIÓ TRIATLÓ ARENALES 113 D'ELX 2013


Ja estan les inscripció de Arenales, com sempre es un triatló on les 1000 inscripcions volen en uns dies, la inscripció la farem aquest dilluns 6 de Novembre, que es el plaç per apuntar els clubs federats, per lo que si t'apuntes t'has de federar el 2013 sinó perds la inscripció, hi ha un altra bonificació per apuntar se a la inscripció conjunta al circuit de NO DRAFTING SERIES, que es fara a final de mes, per aprofitar eixa bonificació tens que inscruiuret en la data que anomenat a 4 proves del circuit NDS, com podria ser Elx, La vila, Oliva i l'altra que decidim del circuit, la bonificació es de un 10 % en totes les proves. Inscripció sols Elx en el nostre club 110€, si ara et compromets tb a que el dia 26 te inscriuràs a 3 proves mes del circuit es a dir que fas la conjunta del NDS la inscripció seria de 99 €.
Resumint necessite que confirmeu ara mateix per preparar el imprès si veniu o no a Elx i si vols fer la inscripció conjunta al circuit NDS (no drafting series) si no fas NDS li has de portar 110€ i si el fas 99€ a la oficina de Pep (ho ha num de conter de la caixa que no tinc, si Pep el penja en el blog ho podeu fer el ingrés ai) abans de este dilluns dia 6 a les 12:00h, estricament el qui no ho porte abans de eixa hora quedara fora de la inscripció en el club i desprès tindria que pagar la inscprició individual que son 120 pavos.

Per qualsevol Dubte el enllaç es este :

 http://www.triatlondeelche.org/inscripciones/clubes-2012/


 Crec que tot el mon ho te clar per el que vesc aquest any anem a ser mes que el passat, poseu-se les piles i no s'espereu al ultim moment..

si tu vaig jo vaig.........

10 comentaris:

culi ha dit...

ara la frase ja no és, si tu vas jo vaig. A partir d'ara és, si vosaltres aneu jo vaig.
Jo li pagaré a pep, sou tots lo més abrasits que he vist mai!!!!!abrasiiiiittttttttttsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ivan ha dit...

que ganes tinc que arribe elx..pero abans s'abrasirem en alguna duatló noo(banyeres,sueca..jaja)
culiiiiii..tinc les rodes apunt(400 eurets i teues bandidooo..)

JOANFE ha dit...

Perfa quan confirmeu digueu si sols Elx o tb circuit no drafting...

400 euros eixes rodes en els tuburals posats y tot es una puta ganga.. sempre vas arreplegant les bambetes lladre!!

JOANFE ha dit...

http://www.triatlocv.es/index.php/116-noticias-triatlon/385-importantes-novedades-en-el-calendario-2013

ondaracorre ha dit...

Elx síiiiiiii, evidentment... hehe

culets meus! parlant d tot un poc i d tot un molt...
el diumenge 4 d novembre, es a dir, aquest diumenge, és la mitja d gandia, l'eixia és a les 10.30 del matí i hem quedat x eixir des del FaRteli a les 08.45h.
així q ja ho sabeu, qui vulga vindre, ens veiem el diumenge 4 a les 8.45 en el Farteli!!!

JOANFE ha dit...

dema a les 8 al pardo... rodadeta el bici...

JOANFE ha dit...

Ja estem inscrits estem a la llista en un dia han volat 100 places, http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.triatlondeelche.org%2Finscripciones%2Flistados-de-inscritos%2F&h=2AQFyW9VpAQHXV8NjhnsOldTaLsTppcHPEddTSFbUHmultw&enc=AZN7PJbFPNGtRNXchYX9tjTpRwWfLg9x2U5q_zLfiFaWlAFKXiB7gCWWgoOGPhTd_whGq3zD2NxQcnWtWhX4peCa&s=1

som 17!!! brutaal

vicent ha dit...

hi ha que anar ja, entrenant per a elx?
ja no puc dormir per les nits de pensar lo dur que serà, vaig a fer tirà llarga de bici i després correr uns 30 km per a soltar cames jajajajajaja

ivan ha dit...

viceeeent jaja tu ves entrenant a no dormir per les nits..per lo que té que vindre..imma vaa que tinc ganes de vore a culi junior jaaaaa!!

TONI R. ha dit...

Desde luego VICENT que fas despert a le 6:57 un funcionari com tu que fins les 11:00 no entra a la feina, ja ja ja ja, lo que tens que fer aprofitar el maxim per dormir pq ja tindras temps de desvetlar-te.

quan vas ha eixir de la nevera??